|
Jánosháza
Fotó: Karch Roland
Dátum: 2011.04.25.
|
|
Az állomás felvételi épülete Ukk felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Az állomás kezdőponti végén lévő fény- és félsorompóval biztosított vasúti átjáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A gyalogosok számára a megszokott labirint korlát.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Pillantás az átjáróból a nyíltvonal, Boba felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Pillantás az útátjáróból az állomás felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Jánosháza állomás következik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Az átmenő fővágány. A képen Nemeskeresztúr felé tekintünk. A háttérben egy szép raktárépület körvonala rajzolódik ki.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A rakodóvágány siklasztósaruval biztosított. Az esetleges tolatási műveleteket pedig törpe fény tolatásjezővel irányítják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A mai napig gyönyörű állapotban van ez a raktárépület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A rakodóterület. A kép jobb szélén a raktárhoz tartozó oldalrakodó vége látszik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A raktár és a felvételi épület között kerékpártárolót találunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Ivókút a kerékpártároló mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A felvételi épület utcafrontja a buszmegállóval.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A váróterem bejárati ajtaján felirat adja hírül, hogy a pénztár korlátozott időtartamban van nyitva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Váróterem.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A pénztár.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A felvételi épület Boba felől nézve. Előtte esőbeálló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A névfelirat érdekes, hisz mind, kivilágítható, mind a vakolatra erősített betűkből megtalálható.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A felvételi épület Nemeskeresztúr felől nézve. A gyalogosforgalom itt is terelőkorlátok között bonyolódhat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A forgalmi iroda ajtaján rács.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Pillantás a peronról a kezdőpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Pillantás a peronról a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A peronon az újkeletű divatnak megfelelően segélyhívó oszlop is található.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Bár az épület mellett közvetlenül MÁV szabványú kerítéselemek vannak az eredeti DV kerítés még mindig megtalálható az állomáson.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Egykoron élőállat rakodó volt.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A másik rakodóterület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
A 8-as főút átjárója az állomás végponti oldalán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Pillantás a nyíltvonal, Nemeskeresztúr felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Ragasztott ágyazat a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.08.13.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
|
|
Jánosháza peronjáról Boba felé tekintünk, háttérben a raktárépület hűlt helyével.
Fotó: Angyal Márton
Dátum: 2021.12.29.
|
|
Jánosháza, rakodóvágány melletti üres rakodótér. A salakos helyen állt régebben a raktárépület.
Fotó: Angyal Márton
Dátum: 2021.12.29.
|
|
A felvételi épület 2024 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2024.09.06.
|
cd196
e-mail: david.capras.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 31471
2018.04.16 14:39.49
|
Jelentős szelvényhiba van Nemeskeresztúr felé. A szelvénykövek sorban: 88, 89, 89/1, 89/2, 89/3, 89/4, 89/5, 89/6, 90, 91…; a 89/6-s hibaszelvény és 90-es szelvény között 48 méter távolság van (89 és 90 között: 648 m).
|
|
tolatásvezetõ
e-mail: szepesi_david.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28316
2014.06.06 20:21.14
|
Az átépítés előtt egy 4 vágányos állomás volt. Most egy kétvágányos megálló-rakodóhely. Szolgálat nincs, igazából hasonló a helyzet mint Zalabéren. (Oda is küldtem egy hozzászólást).
|
|
Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20901
2011.04.26 10:51.23
|
2 vágányos rakodó-megállóhellyé minősült vissza.Szolgálat azért van.
A peron iszonyat pici és keskeny.
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 11799
2009.06.01 08:31.27
|
Jánosháza
|
|
|
vas
e-mail: janoshaza.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 11580
2009.05.24 10:29.58
|
Jánosháza állomáson 2009.május 18-án megkezdődtek a munkálatok.Jelenleg éjszakai vágányzárok mellett,Nemeskeresztúr és Jánosháza állomások között a felsővezetéktaró oszlopok alapjainak betonozása folyik.
A 017 és 019-es NOHAB-ok,Jánosháza állomáson vannak!
|
|
vas
e-mail: janoshaza.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 10177
2009.02.22 15:21.35
|
Jánosháza állomás marad az eredeti helyén.Az új állomás,és nyomvonal egyenlőre nem kerül megépítésre,mivel a 8-as főút felett felüljárót kellene létesíteni,de az új M8-as nyomvonal kijelölése még nem történt meg-(és egy darabig nem is fog).Jánosháza állomáson egy átmenő vágány+egy rakodó vágány lesz kiépítve.Nemeskeresztúr állomáson forgalmi kitérő fog létesülni. Rigács térségében a Marcal fölött a Zeg-i delta Zala hídjához hasonló híd kerül megépítésre,pár méterre a mostani hídtól.Az Ukk-Boba szakaszon a vágányzár kezdete előzetesen 2009.július 6-a,hétfő.
|
|
Macinet
e-mail: macinet.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 4595
2008.06.06 15:40.54
|
Macinet-től fcs-nek
Kedves fcs.
A Jánosháza állomásról jelenleg annyit tudok amennyit az említett promóciós anyag tartalmaz. Ezt most közreadom szórol-szóra.
"""A jelenlegi Jánosháza állomáson keresztül nem biztosítható a 120km/h sebességű vonalvezetés, és az állomás megkívánt használható hosszúsága is csak jelentős szanálásokkal volna elérhető. Emiatt a települést elkerülve új vonal létesül új állomással. A tervezett fejlesztés érinti a 8-as főutat és a 7381.számú utat is. Az új állomáshoz új bekötőut is épül. A pénzügyi lehetőségek korlátai miatt az új állomás a beruházás egy későbbi ütemében valósul meg. Promóciós anyag 2004."""
Tehát ennyi az infó. Az lehetséges hogy az azóta eltelt időben lett pénz az új állomásra is. Biztosat ez ügyben nem tudok, valótlant meg nem akarok állítani.
Az elismerő szavakat köszönöm!!!
Továbra is szeretettel várom a kérdéseket, kéréseket.
Üdv Macinet.
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.vipmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 4591
2008.06.06 13:20.09
|
Kedves Macinet!
Köszönöm a fotókat amiket készítettél és hogy meg is osztottad itt velünk, már-már azt hittem elbontották a régi állomásépületet! A helyszínrajzokat elnézve, amiket küldtél, Jánosházán igen messze lesz a mostani felvételi épülettől a az új peronok. Elbontják vajon az épületet?
|
|
Ilona
e-mail: jambriki.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3555
2008.03.31 18:07.21
|
...és a vasúti pálya felőli kép.
|
|
|
Ilona
e-mail: jambriki.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3554
2008.03.31 18:05.59
|
Az épület a település felől.
|
|
|
Domi
e-mail: info.kukac.vasutallomasok.hu
|
elfogadott hozzászólás 610
2007.03.25 20:32.12
|
Én úgy tudom, hogy a Dunántúli HÉV-é, a Boba-Ukk vonalat nem a Déli Vasút építette, övék a Nagykanizsa-Zalaszentiván-Szombathely-Sopron vonal volt.
|
|
Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 425
2007.02.24 16:02.48
|
a Déli Vasút épülete volt.
|
|