|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Kudar György
Dátum: 2007.09.
|
|
Fotó: Tóth Márton
|
|
Utcafront
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.13.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.13.
|
|
A felvételi épület utcafronti része.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A felvételi épület mellett árnyékos helyen vannak a padok és itt találjuk az ivókutat is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Emléktábla az épület falán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A váróterem belülről. Jegykiadás nincs.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Székesfehérvár felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Szombathely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Nem volt tűz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Rakodóterület. A rakodó oldal- és homlokrakodási lehetőséggel is rendelkezik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Mindkét rakodóvágány vágányzáró sorompóval biztosított.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
218 sz. lakóőrház a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A háttérben egy szolgálati lakás, az előtérben a gázfűtésű váltók gáztartályainak rácsos tárolói, közöttük egy légoltalmi figyelőhely.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A végponton állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A raktárépület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Kapcsolókert.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A rakodóvágányokat angolváltó köti össze.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Erdőgazdasági iparvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Vágány mindenhol ameddig csak ellátunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A kezdőponti oldalon a számos rakodási lehetőség egyike.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
217 sz. őrház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A kezdőponton a vágányok ívben fekszenek ezért a kijárati jelzőknek ismétlőjelzőik vannak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Kezdőponti kijárati jelzők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Az egyik homlokrakodó a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A másik homlokrakodó a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A váltók fűtését télen itt is gázzal oldják meg.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Fénysorompóval biztosított útátjáró a kezdőponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Az útátjáróban állva a nyílt vonal felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Az útátjáróban állva az állomás felé tekintünk. Az első váltót nemrégen cserélték betonaljas kivitelűre.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Szelvénykő a kezdőponton. 58km-re vagyunk a vonal kezdőpontjától.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A kezdőponti utolsó homlokrakodón állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A kezdőponti utolsó homlokrakodón állva az útátjáró felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A felvételi épülethez közelebb eső, szintén a kezdőponton található homlokrakodón állva az állomás felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A felvételi épülethez közelebb eső, szintén a kezdőponton található homlokrakodón állva az útátjáró felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
Személyvonat érkezik Szombathely felől.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A forgalmi szolgálattevő munkahelye.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.16.
|
|
A felvételi épület 2023 szeptemberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.09.17.
|