Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2025.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 781 ] [ 782 ] [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] ...   Utolsó Következő

Balatonmáriafürdő    Ábrók Miklós, 2008.06.26 09:37.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A balatonmáriai állomás hangulatos boltívei alatt.
 
Sáta    Málik Zoltán, 2008.06.25 21:02.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A falak még állnak, de a megálló tetejét már szétverték. A felvétel június 7-én készült.
 
Csokvaomány    alexejevics, 2008.06.25 19:55.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szóval tulajdonképpen ez az állomás is a Szilvásvárad-Putnok vonal szándékos tönkretételének az áldozata. 1997-ben döntött úgy MÁV elvtárs, hogy neki kényelmesebb lesz a vonalat ketté vágni (az utas nem érdekes), ekkor bontották el ezt az állomást is. Pedig azért ezeket a régi képeket elnézve nem vagyok én abban olyan biztos, hogy semmi funkcióra nem lehetett volna felhasználni ezt az épületet. De a MÁV-nál ez senkit nem érdekel. Mint ahogy a pályafenntartást is kényelmesebb volt '97 után megspórolni, mondván minek költsünk bizonytalan jövőjű vonalra. Aztán most ott tartunk ugye, hogy Királd-Putnok 8 km, 40 perc.
 
Gógánfa    Cellbuborék, 2008.06.25 19:14.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Júniusban vadonatúj sürgönypóznákat helyeztek le, Ukktól Gógánfán keresztül még tovább, de még nem volt időm megnézni, pontosan meddig póznázták be. Szerintem egy részén raknak csak le újakat, a többi részén pedig a 25-ös vonalon felszabadult póznákat helyezik le. De valaki nem tudja pontosan, hogy ezek az oszlopok mire fognak szolgálni?
 
Zalagyömörő    Cellbuborék, 2008.06.25 19:08.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt volt valaha térközőr is.
 
Gógánfa    Cellbuborék, 2008.06.25 19:07.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem megállóhelynek, hanem megálló rakodóhelynek épült, volt itt jegykiadás is, raktárépület is (természetesen rakodóvágánnyal).
 
Csenger    Marczy, 2008.06.25 15:18.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nos, én nem is olyan régen voltam Csengeren, kifejezetten azzal a szándékkal, hogy bejárjam, lefotózzam a Csenger-oh. közötti, használaton kívüli részt. Amit láttam: Kissé furcsa volt számomra, hogy a vonal kilométerszámozása Csenger, azaz a végpont felé csökken, sőt, még a felhagyott szakaszon is találtam kilométerszelvényt. Maga a szakasz a állomás határ felőli végén vágányzáró sorompóval van elzárva. Nem messze, talán egy kilométerre van valamilyen üzem, eddig a vágány is megvan, igaz, kissé benőve gazzal, de jól láthatóan, és viszonylag könnyen is járható. Az üzem után viszont egy óriási nádas, és bokros rész teszi a pályát járhatatlanná, azon túl már a vágányok is hiányoznak, de a töltés azért még megvan. Innentől a határig a terep nehezen járható, a töltés pedig egyáltalán nem, mindenütt fű, fa, bokor. Az országhatárhoz érve a töltés egyszerűen ketté van vágva, a túloldalon pedig már meg sincsen, régen legyalulták, és szántóföld van a helyén. Egy kilométerszelvényt itt is találtam, de szám már nem volt rajta. Vonalbejárók, figyelem! Nagyon könnyű a határon véletlenül átkeveredni, mivel az egész környéken egyetlenegy határkő található! Igy aki arra jár, az legyen óvatos, különben könnyen a román határőrségen köthet ki!
 
Palotabozsok    Karl, 2008.06.24 22:09.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bozsok és Véménd közt épűl az autópálya.... a vasút meg......
 
Hatvan    Karl, 2008.06.24 22:05.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy szép találkozó..
 
Mohács    Karl, 2008.06.24 22:02.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Md a hídról.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.24 22:00.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Gábor

A kérdéses szakasz villamosításának az a kitétele hogy a pályakorrekciók, nyomvonalmódosítások befejezettek legyenek. Tehát csak azokon a szakaszokon lehet a villamosítást megkezdeni ahol a nyomvonalak már "fixálva" vannak.
Egyébként a Zalaegerszeg-Zalaszentiván közötti nyilt vonal, ill. a deltavágány nyomvonalán már állnak az oszlopok.
Természetesen erről a munkafolyamatról is készítek tudósítást, ha eljön az ideje.
Addig üdv mindenkinek.
Macinet
 
Zalaszentiván    Gábor Zeg., 2008.06.24 20:34.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves fórumozók!Érdeklődnék ki tudja hol tart a vasútvillamosítás Z.lövő és Bajánsenye között!??Esetleg képeket is szeretnék ha van valakinek!elöre is köszi!!
 
Balatonalmádi-Öreghegy    dezsõ, 2008.06.24 17:59.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az idő viszont szalad
forrás: wikipedia
 
Balatonalmádi-Öreghegy    dezsõ, 2008.06.24 17:56.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"és az idő állni látszék..."
forrás.wikipedia
 
Balatonalmádi-Öreghegy    dezsõ, 2008.06.24 17:54.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Öreghegy előtt megállt az idő és a mozdony
forrás:wikipedia
 
Balatonalmádi-Remetevölgy    dezsõ, 2008.06.24 17:52.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
forrás: wikipedia
 
Balatonalmádi-Remetevölgy    dezsõ, 2008.06.24 17:51.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
u.n. Bogdán őrház Szenkirályszabadja és Remetevölgy között
forrás: wikipedia
 
Szentkirályszabadja    dezsõ, 2008.06.24 17:48.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
forrás: wikipedia
 
Medgyespuszta    dezsõ, 2008.06.24 17:46.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
helyesen: Meggyespuszta
forrás: wikipedia
 
Veszprém hondvédlaktanya    dezsõ, 2008.06.24 17:43.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
forrás: wikipedia
 
Mezőzombor    Dani, 2008.06.24 17:21.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lehet hogy már én vagy más megkérdezte, de tudja-e valaki mikor bontották el a 2. vágányt a 80-as vonalon, Mezőzombor és Sátoraljaújhely között? Sokszor járok arra és észrevettem, hogy régen 2 (gondolom oda-vissza) vágányzat volt ebben a térségben. Esetleg az oka ennek?

Előre is köszönöm.
 
Nagyrákos    Gábor Zeg., 2008.06.24 16:55.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves fórumozók!Érdeklődnék ki tudja hol tart a vasútvillamosítás Z.lövő és Bajánsenye között!??Esetleg képeket is szeretnék ha van valakinek!elöre is köszi!!
 
Tiszavárkony    ati, 2008.06.24 15:31.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
így fákkal szebb,
régen még csörgők játak erre felé és még jegyet is lehetett venni.
 
Karcag    ati, 2008.06.24 15:28.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
szép állomás
 
Szolnok    ati, 2008.06.24 15:23.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
V43-1094 általt tolt személy.
 
Cikó    joci, 2008.06.24 13:39.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi az, hogy meg fog szűnni? DEHOGY! Egyébként azért van itt hosszú peron, mert egykor jó hosszú vonatok jártak erre. ezen a vonalon SEMMI sem fog megszűnni még sokáig!
 
Erdősmecske    joci, 2008.06.24 13:25.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet lakják, a sínek nem látszanak már pár éve... A ház öreg, ráférne egy kis újítás.
 
Rácalmás régi    Leopardok111, 2008.06.24 13:03.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Helyileg, pontosan hol van ez a két épület?
 
Győr-Gyárváros    szvdom, 2008.06.24 10:10.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg ott vannak a betontuskók is, azt látom. De azóta találtam új információkat is továbblapozgatva a könyvet.
Győr ipartelepek csak az 1-es vonal menetrendjében szerepel, a 10-es és 11-es vonalakon nincs Győr ipartelepek, viszont van Győr gyárváros (!) Szabadhegy előtt.
És megnéztem az állomások névmutatójában, és a képen látható látvány tárult elém. Ezek szerint egy külön megállóhely lehetett, amit később megszüntettek, és a Komáromi személyvonatokat is gyárvárosnál állítják meg.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.06.24 09:35.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves András

További kérdésedre felelve:
Hamarosan tervezek egy fotós bejárást a zalaegerszegi vasúti átalakításokról és nyomvonalépítésekről ami szervesen kapcsolódik az Ukk-Boba vonalátalakításhoz. Ebben megpróbálok majd részletesen mindenre kitérni. A bejárás az általad kérdezett delta elágazástól indul majd, és mindkét nyomon végig fogunk menni, nyugati irányban pedig majdnem Bagodig terjed majd a tervezett bejárás. A tudósítást természetesen itt fogod megtalálni, de ehhez egy kis időre van szükségünk.
Addig is jó fórumozást.
Üdv : Macinet.
 
Előző Első    ... [ 781 ] [ 782 ] [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] ...   Utolsó Következő