|
Az állomás Siemens-Halske rendszerű,tológombos rendelkező készüléke.A berendezés,2006 év végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.02.
|
|
Az állomás egykori rendelkező készüléke a forgalmi irodában. A berendezés 2006.végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.02.
|
|
Amikor még fénycsőbetűk világítottak a felvételi épület homlokzatán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.04.
|
|
Az előcsarnokban lévő személypénztári ablakok.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.16.
|
|
Az II.-es állítóközpontban lévő Siemens-Halske rendszerű vonóvezetékes biztosítóberendezés. A berendezés 2006 év végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
Az I.-es állítóközpontban lévő Siemens-Halske rendszerű vonóvezetékes biztosítóberendezés. A berendezés 2006 év végéig üzemelt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
A kezdőponti oldal egykori alak kijárati jelzői.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
Az 1-es torony,az állomás acsádi oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
A hajdani,sárvári elágazás.A jobboldali pálya,ma csonka vágány.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
Az I.sz.állítóközpontban lévő régi fénysorompó visszajelentő,és kezelőkészülék.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.07.20.
|
|
Az állomás felvételi épülete a vágányok felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.08.06.
|
|
Az állomás területén lévő Déli Vasút által épített deszkaborítású áruforgalmi raktár.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.09.02.
|
|
A 2-es torony a lövői oldalon.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.09.11.
|
|
Kitekintés az állomás acsádi oldalára a felvételi épület emeletén lévő szolgálati lakás ablakából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.09.11.
|
|
A kép bal oldalán lévő híd a ma is használatban lévő, Acsád felé vezető pálya hídja, míg a jobb oldali a már megszüntetett Csepreg felé menő egykori pályáé.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Ez a terület a Répce árterülete a hidak pedig a vasút ártéri hídjai.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Évszám a ma is használatban lévő hídon.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Évszám a megszüntetett vasútvonal hídján.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Az acsádi oldal alak előjelzője. Ez a szakasz a Répce árterén vezet keresztül.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Az acsádi oldal bejárata. A kép készítésekor még alakjelző fedezte.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
A lövői oldali hajdani előjelző.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
A lövői oldal régi bejárati jelzője.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.03.
|
|
Az állomás felvételi épülete az utcafront felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2005.11.16.
|
|
A II.sz.állítóközpontban lévő régi fénysorompó visszajelentő- és kezelőkészülék.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.02.16.
|
|
A felvételi épület a felújítás alatt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.11.28.
|
|
A felvételi épület a felújítás alatt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.11.28.
|
|
A felvételi épület a felújítás alatt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2006.11.28.
|
|
Az állomáson található KÖFI központ. Innen történik Nagycenk, Lövő, Bük és Acsád állomások távvezérlése. (A régi és új kezelőfelületek párhuzamos üzeme.)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.04.11.
|
|
Az állomáson lévő a Déli Vasút által emelt vízház épülete kissé átalakítva.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.08.13.
|
|
A felvételi épület kezdőponti oldalán lévő 1946-ban leleplezett emléktábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.08.13.
|
|
Bük állomáson lévő KÖFI központ.Innen történik Nagycenk,Lövő,Bük,és Acsád állomások távvezérlése.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.09.13.
|
|
Az állomás lövői oldalán álló egykori II.-es állítóközpont épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
A kép bal oldalán a ma is meglévő Lövő állomás felé menő vasútvonal látható.A jobb oldalon pedig,a már megszüntetett (Bük fürdőtelepen át)Bő állomás felé menő egykori pályát figyelhetjük meg.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az egykor Bő állomás felé menő pálya éles jobbra ívelő kanyar után hagyta el Bük állomást.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
A vágányt ma kíhúzóvágányként használják.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
A vágány vége földkúpban végződik.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az egykori utasellátó épülete ma magántulajdonban lévő "Resti".
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az egykori büki cukorgyárat 1867-ben alapították, de csak 1868-ban kapott iparvágányt. Ez a vágány volt a vonal legelső iparvágánya.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az egykori cukorgyári iparvágány szokatlanul hosszú volt.A vágány meglévő részén látható,hogy azt a forgalomból már régen kivonták.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az I.sz. vágányból kiágazó hajdani cukorgyári iparvágány egy szakasza, használaton kívül ma is megvan. Az egykori iparvágány szokatlanul hosszú volt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az állomás II.sz.átmenő fővágányából ágazik ki a Nestlé és Vog üzemek iparvágánya.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az állomás acsádi oldali útátjárója Bük centruma felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az állomás lövői oldali útátjárója Bük fürdő felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az állomás lövői oldali útátjárója a csepregi út irányából.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.18.
|
|
Az állomás acsádi oldalán lévő egykori I.-es állítóközpont épülete. Érdekesség, hogy ezt az épületet a háború végén a visszavonuló német alakulatok felrobbantották. Később eredeti formájában épült újjá.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.19.
|
|
Az állomás Acsád felőli bejárati szakaszán álló emeletes, egykori vasutas szolgálati lakóház.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.19.
|
|
Az állomás acsádi oldalán,túl az útátjárón,valamikor a századforduló előtt a Déli Vasút egy iker lakóőrházat épített.Ez számozást nem kapott,csak szolgálati lakásként szolgált.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.19.
|
|
Ez a lakóőrház ma is áll.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.19.
|
|
Bük állomás,2007-ben felújított felvételi épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
Az épület felújítása a Gysev állomásaira jellemző színterv alapján történt.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
A felvételi épület a Déli Vasút III.típusosztályú besorolást kapott a vasútvonal megnyitásakor 1865-ben.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
Az épület átépítése azonban nem emelte annak esztétikai értékét. Nem sikerült szerencsésen a régi felvételi épület, valamint a melléje kiegészítően épült épületnek a vaskos perontető segítségével történt összekapcsolása. Ezzel elveszítette szimmetriáját az épület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
Bük állomás tavalyi év folyamán felújított felvételi épülete.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
Sajnos az 1960-as években az épületet jelentősen átalakították.A korábbi jellegzetes ablakok,ajtók helyett új osztású nyílászárókat építettek be,egyúttal elhagyva az azokon addig alkalmazott és a Déli Vasútra jellemző ablaktáblákat.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
A biztosítóberendezési szakaszépület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.11.30.
|
|
Vasúti híd a település belterületén Acsád felé. A hídon valaha két vasútvonal haladt keresztül, a már megszüntetett csepregi és a ma is létező acsádi vonal. A fotó a Nagy Pál utca irányából készült.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
Az állomáson,a vonalon utolsóként még áll a Déli Vasút által emelt deszkaborítású áruforgalmi raktár.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
A vasúti híd képe a Széchenyi István utca felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
A hídon megfigyelhető az építési évszám.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
Bük állomás eredeti vágányhálózata.Megfigyelhető többek között a hajdani sárvári,és kőszegi vonal is.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990
Fotó: Kebelei György
|
|
A csonka rakodó vágány az állomás acsádi oldalán.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
A hajdani büki cukorgyárról és vasutakról bővebben: http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/100_falu/Buk/pages/011_gazdasagi_elet.htm (A kép a vasúti áruraktárról készült.)
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2008.12.08.
|
|
A 2009.év végén felújított,és Gysev ruhába öltöztetett,Biztosító berendezési szakaszépület havasan.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.01.09.
|
|
Az állomás felvételi épülete téli környezetben.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.01.09.
|
|
Az állomás felvételi épülete téli környezetben.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.01.09.
|
|
A biztosítóberendezési szakaszépület.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.03.06.
|
|
Az átépített állomás. Az áruraktár a megújult vágányokkal.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.06.29.
|
|
Az átépített állomás. A régi vízház az új utasperonnal.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.06.29.
|
|
Az állomás várótermében található vizuális utastájékoztató tábla.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.08.29.
|
|
A vonal utastájékoztató berendezéseinek központi része a KÖFI központban.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2010.08.29.
|
|
Balra a felújított pálya Sopron fele, jobbra a már sokat emlegetett kihúzóvágány, mely egykor egészen Sárvárig tartott.
Fotó: Dőry István
Dátum: 2011.02.05.
|
|
Csonkavágány Sárvár irányába.
Fotó: Dőry István
Dátum: 2011.02.05.
|
|
|
|
Az új kerékpártároló és parkoló.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.27.
|
|
Az állomásnál lévő egyik szelvénykő. A bécsújhelyi kezdőponttól közel 72 kilométerre vagyunk.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.27.
|
|
Az új kerékpártároló és parkoló.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2014.07.27.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.18.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.18.
|
|
A peronon. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.18.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.18.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2016.03.14.
|
|
A felvételi épület 2023 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2023.10.17.
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28449
2014.07.31 19:45.12
|
Bár nem az eredeti helyén,de azért a működő fénycsőbetűk ma is különleges hangulatot árasztanak!
|
|
|
38-as õr
e-mail: a.kukac.a.hu
|
elfogadott hozzászólás 28255
2014.05.25 19:01.46
|
Ezért írtam, hogy csak utánérzés.
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28254
2014.05.25 14:44.59
|
Erre gondolsz? http://vasutallomasok.hu/kepek/p0008/p0008294.jpg Sajnos már ez sem eredeti DV állítóközpont épület!
|
|
38-as õr
e-mail: a.kukac.a.hu
|
elfogadott hozzászólás 28251
2014.05.25 10:57.52
|
Valami azért van Ágfalván is, bár ez már második világháború idei utánérzés. (4+1/2?)
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28246
2014.05.23 18:38.56
|
Ez a"számtalan hely" a mai Magyarország területén,Harka,Püspökmolnári,Egervár-Vasboldogasszony,Felsőrajk.Összesen 4 helyen!
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 28245
2014.05.23 13:41.42
|
A déli vaspálya társaság vonalán még számtalan helyen található az egykori egy állítóközpont épülete. Sajnos már elég sokat elbontottak.
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28180
2014.05.11 13:09.24
|
A most feltöltött,jelenlegi utolsó régi képen jól kivehető,hogy az állomás a Sárvár-Felsőlászló vonal megnyitása előtt egy állítóközpontos volt.
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28048
2014.04.16 11:56.00
|
Az állomás előtti gépjármű parkoló átépítése 2014 áprilisában.
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28047
2014.04.16 11:54.05
|
Az állomás előtti gépjármű parkoló átépítése 2014 áprilisában.
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28046
2014.04.16 11:52.57
|
Az állomás előtti gépjármű parkoló átépítése 2014 áprilisában.
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28045
2014.04.16 11:51.42
|
Az állomás előtti gépjármű parkoló átépítése 2014 áprilisában.
|
|
|
lajos33
e-mail: lajos33.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 27671
2014.01.26 10:36.05
|
Déli Vasúti tégla
|
|
|
lajos33
e-mail: lajos33.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 27670
2014.01.26 10:35.08
|
Déli Vasútim tégla
|
|
|
lajos33
e-mail: lajos33.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 27669
2014.01.26 10:29.41
|
Bük állomásközeli, eredeti (1685-ös) "bakterházak" Délivasúti eredetű téglái, és egy határkő (Südbahn- Gesellschaft)
40-es sz. őrház: lócsi úti
43-as sz. őrház: csepregi úti Acsád felől
44-es sz. őrház: Ablánci útátjáró
A később megállóvá avanzsált bakterházak többszöri bővítéseiknek következtében álljon itt példaként az ugyancsak eldózerolt 38-as sz. őrház - Tormáspuszta megálló: 1882.03.15-től - melyből 14 eltérő monogrammu tégla került elő!
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26559
2013.05.12 18:14.48
|
Az egykori Sárvár-Répcevis-Felsőlászló vonal,1974-ben megszüntetett Répcevis felé menő nyomvonala pirossal jelölve.
|
|
|
Central
e-mail: gyuri563.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 26558
2013.05.12 18:12.25
|
Az egykori Sárvár-Répcevis-Felsőlászló vonal,1974-ben megszüntetett Sárvár felé menő nyomvonala pirossal jelölve.
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23380
2012.03.10 18:56.17
|
Répce-híd/hidak.
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23379
2012.03.10 18:54.06
|
Erzsébet királyné még nem, Taurusa már nem láthatta a működő és élő Sárvár-Hegyfalu-Répcevis-Felsőlászló vonalat.
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23378
2012.03.10 18:48.36
|
Nem csak a párhuzamosok érnek a végtelenben össze. A képen az említett két híd, a jobb oldali híd érdekessége, hogy míg a GySEV-vonalátvételt követően csak szépészeti kezelésen esett át, a 2010-es felújításkor kiszélesítették (új korlátot kapott), valamint ezzel egyidejűleg ötletesen megoldották, hogy az egyenes hídszerkezetre íves pályát fektethessenek, így küzdve le a vonal közel kilencven fokos fordulatát. Egyébként az átfolyó vízmennyiség jelenleg zérus, nincs megoldva annak szabad áramlása, így felgyülemlik a hidak előtt, de még az sem számottevő. Ugyanakkor bizonyára nem alaptalan két három pilléres hidat eszközölni.
|
|
|
Dõry István
e-mail: dory.istvan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23377
2012.03.10 18:31.27
|
Hidak a Répce ártere fölött. Előbbi a forradalom évében készült el, és akkor már csak a Répcevisig járó vonatok haladtak át rajta, miután 1932-ben megszűnt a vasúti forgalom az osztrák részen Locsmánd és Kőszeg között, 1934-ben pedig fel is szedték a síneket Locsmándtól egészen Felsőlászlóig. Sajnos a vonalnyirbálás teljesen ellehetetlenítette a magyar vonalszakaszt is, így 1974/5-ben utolérte a Sárvár-Répcevis szakaszt a "sors" keze. a A hátrébb elhelyezkedő híd pedig a ma is használt Sopron-Szombathely vonal műtárgya, amelyet a rá következő évben, 1957-ben adtak át. (2012. március 10.)
|
|
|
balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18350
2010.07.29 21:09.50
|
A napokban sajnos elbontásra került,Bük 2.-es állítóközpont,Lövő régi állítóközpont,a felvételi épület mellett,és a nagycenki állítóközpont épülete.
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18001
2010.07.06 03:47.11
|
Van-e valami értelme, hogy a III. vágányt meghagyták csonkavágánynak ? Feltéltelezem, hogy csak a Szombathely felőli oldalon. A másik végén mi lett vele?
Nem lett volna egyszerűbb felszámolni a III. vágányt teljesen? Bük nem elágazó állomás, kérdés, hogy érdemben ki fogják-e használni, vagy hogy egyáltalán fogják-e használni valamire.
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17994
2010.07.05 21:41.17
|
Az átépített állomás éjszaka.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17992
2010.07.05 21:35.58
|
Az átépített állomás.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17991
2010.07.05 21:32.40
|
Az átépített állomás.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.upcmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17988
2010.07.05 21:27.20
|
Az átépített állomás.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17379
2010.05.20 09:59.46
|
Ütközőbak beépítése a csonkavágányként megmaradó III.számú vágány végén.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17377
2010.05.20 09:55.08
|
Ütközőbak beépítése a csonkavágányként megmaradó III.számú vágány végén.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17216
2010.05.06 13:26.09
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17215
2010.05.06 13:24.21
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17214
2010.05.06 13:22.18
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17213
2010.05.06 13:20.18
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17212
2010.05.06 13:17.39
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17211
2010.05.06 13:15.41
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17210
2010.05.06 13:13.21
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17209
2010.05.06 13:10.56
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17208
2010.05.06 13:08.25
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17207
2010.05.06 13:06.09
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17206
2010.05.06 13:03.30
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 17205
2010.05.06 13:01.38
|
Az állomás átépítése.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 16613
2010.03.31 14:18.46
|
Rengeteg beépítésre váró betonaljat is tárolnak az állomáson.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 16612
2010.03.31 14:16.25
|
Hatalmas mennyiségű bazaltkő tárolása,az állomás acsádi oldalán a VIII.számú rakodó vágány mellett.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 16502
2010.03.20 21:08.38
|
A vasútépítők zöld kocsijai az állomás parkolójának tőszomszédságában az egykori cukorgyári vágányon.
|
|
|
central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 16501
2010.03.20 21:02.56
|
Érdekesség,hogy a vasúti járművet régóta nem látott,egykori cukorgyári iparvágány megmaradt részén lakó,és műhelykocsikat tárolnak a vonalkorszerűsítés kapcsán.Jobb oldalon a felvételi épület utcafront felőli oldala látható.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 16265
2010.03.02 20:33.16
|
Zöld kocsik az állomás III.vágányán!
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 14633
2009.12.08 16:44.23
|
Büki pillanatképek a múltból,424-es gőzösökkel.http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4496388
|
|
lajos33
e-mail: lajos33.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 14586
2009.12.04 11:40.12
|
Az első mozdonytípus, mely a Déli Vasút megnyitásakor Bükön áthaladt.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 14558
2009.12.02 10:47.20
|
A Mávépcell kft.ÖBB eredetű 2143-as dízelmozdonya Bük állomáson.2009.12.01-én.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 14557
2009.12.02 10:42.41
|
2009.07.04.-én a Sopronból 16:00 kor induló 9944-es számú eurégió vonat,egy Gysev V43 mozdonnyal és két ÖBB nosztalgia kocsival közlekedett.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 9187
2009.01.14 14:06.48
|
A Zalabér-Sárvár-Felsőlászló vonalról bővebben:http://hu.wikipedia.org/wiki/S%C3%A1rv%C3%A1r%E2%80%93R%C3%A9pcevis-vas%C3%BAtvonal
|
|
sziblerg
e-mail: sziblerg..kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9151
2009.01.12 09:20.13
|
A Sárvár-Bük közti vasút műtanrendőri bejárása valóban 1913. szeptember 27-én történt, de október 1-jén már átadták a forgalomnak. A további szakasz csak egy hónappal később került átadásra, november 9-én. Forrás: Sárvári Járási Hírlap 1913. szeptember 28.
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 9110
2009.01.11 10:56.32
|
1913.szeptember 27.-én volt a vonal műtanrendőri bejárása.A teljes vonalat,1913 november 8.-án helyezték üzembe.
|
|
sziblerg
e-mail: sziblerg..kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9096
2009.01.10 22:04.29
|
A vasútvonal Sárvár-Bük közti szakasza 1913. szeptember 27-én, a további szakasz Kőszegig 1913. november 9-én nyílt meg.
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 9019
2009.01.09 19:47.43
|
Az állomáshoz tartozó vasútvonalak átadásának dátumai:Sopron-Szombathely-Nagykanizsa,1865 szeptember 20. Zalabér-Sárvár-Felsőlászló-(Kőszeg),1913 november 8.
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 8478
2008.12.21 11:40.36
|
Az új menetrend életbe lépésekor,megjelentek a vonalon a V46-os villanymozdonyok is.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 8135
2008.11.30 21:57.05
|
Az épület belső elrendezését is megváltoztatták.Megszüntették a Déli Vasút jellegzetes előcsarnokát az épület település felőli oldalán.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 7764
2008.11.03 21:38.23
|
M40-402
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 7731
2008.11.01 11:54.53
|
A névtábla éjszaka.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 7708
2008.10.31 20:51.48
|
A raktár előtt a Gysev 306-os Boboja.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 7707
2008.10.31 20:49.28
|
Bükön a 307-es Szergej.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 6929
2008.10.02 21:04.32
|
Ez a terület a Répce árterülete,a hidak pedig a vasút ártéri hídjai.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 5855
2008.08.14 16:20.53
|
Éjszakai pillanatok 5.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 5853
2008.08.14 16:14.01
|
Éjszakai pillanatok 3.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 5852
2008.08.14 16:10.32
|
Éjszakai pillanatok 2.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 5849
2008.08.14 16:02.36
|
A felvételi épület város felőli oldala.2008.08.13.
|
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 3339
2008.03.19 16:56.54
|
Az állomás szürkületben.
|
|
|
Horváth Bence
e-mail: mozdonyfan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 2228
2008.01.13 14:44.07
|
Kilátás Sopron felé az állomás páratlan oldali bejáratánál
|
|
|
Horváth Bence
e-mail: mozdonyfan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 2226
2008.01.13 14:39.46
|
Kilátás Szombathely felé, a páros oldali bejárattól
|
|
|
Horváth Bence
e-mail: mozdonyfan.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 2225
2008.01.13 14:37.12
|
Állomásépület kicsit közelebbről. Sajnos a negyedik vágányáll álló Tadgs kocsik miatt nem tudtam hátrébb menni. A kép szintén november 2-án készült 2007-ben.
|
|
|
Horváth Bence
e-mail: mozdonyfan.kukac.gmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 2224
2008.01.13 14:35.34
|
Szervusztok!
Büki vasútbarát vagyok, az állomás(épület) mostani állapotáról szeretnék néhány fotót küldeni. A fotón az átfestett állomásépület látható. Benne található most a 15-ös vonal irányítórendszere, váróterem, mellékhelység, pénztár. A kép 2007. november 2-án készült.
|
|
|
Horváth Bence
e-mail: mozdonyfan.kukac.gmail.com
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 2223
2008.01.13 14:33.34
|
A pályamesteri épület.
|
|
|
Tibor
e-mail: tiberius.kukac.airplanet.hu
|
elfogadott hozzászólás 1440
2007.10.09 23:48.42
|
Szeretném jelezni, hogy az állomásépületet idén újraszigetelték és vakolták. Gysev szintervnek megfelelően az új szine Zöld-Sárga. A falak sárgák, az addig világosbarna csíkok zöldek lettek, akárcsak a fa részek. A neom Bük felirat a melléképületrész lapostetejére került, mig a régi helyére egy Gysev szinszabványú tábla került Zöld alapon sárga felirattal.
|
|