Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


62 Barcs-Villány

Barcs (541, 60, 956, 958)
Barcs felső (60, 956)
Középrigóc (60, 956)
Drávatamási
Kastélyosdombó
Zádor
Szörény
Kétújfalu
Teklafalu
Vitézipuszta
Drávafok
Bogdása
Sellye (61, 976)
Levenye
Csányoszró
Nagycsány
Vajszlói téglagyár
Vajszló
Sámod
Nádiga rakodó
Kémes
Drávacsepely
Kovácshida
Harkány
Máriagyűd
Siklósi szőlők
Siklós
Nagyharsány (962)
Beremendi Cementmű
Villány-Elágazás (66)
Villány (464, 65, 66)

963 Pécs-Harkány

Pécs (40, 60, 64, 65)
Pellérd
Keresztespuszta
Görcsöny
Ócsárd
Szava
Diósviszló
Márfa
Terehegy
Harkány

963a Harkány-Drávaszabolcs-Donji Miholjac

Harkány
Drávapalkonya-Drávaszabolcs
Drávaszabolcs
— országhatár —
Donji Miholjac (531, 533)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Harkány
(Harkányfürdő)*

megszűnt állomás
62 Barcs-Villány
963 Pécs-Harkány
963a Harkány-Drávaszabolcs-Donji Miholjac

A felvételi épület 2021 februárban.
2021.02.24.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N45.854682° E18.224853° | N45° 51' 16.85" E18° 13' 29.47"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Harkány korábban vasúti csomópont volt, négy irányban indultak innen vonatok: Pécsre, Sellyén át Barcsra, dél felé Alsómiholjácra (Trianon után csak Drávaszabolcsig), kelet felé pedig Beremenden át Pélmonostorba, mely Trianon után csak Beremendig üzemelt, később új nyomvonal kiépítésével a csonka vasútvonalat Villánba vezették.
A Drávaszabolcsi 7 km-es csonkavonal szűnt meg legelőször, majd az 1968-az közlekedési koncepció részeseként, 1976.szeptember 1-jén elment az utolsó személyvonat a Pécs-Harkány vasútvonalon, majd a vasútvonalat fel is számolták. (A már korábban megszüntetett Pécs-Harkány vasútvonal az állomás Villány felőli végén futott be.)

2007. óta szünetel


2007. március 3-án közlekedett utoljára személyvonat ezen az állomáson Sellye-Villány viszonylatban, azóta (ideiglenesen?) szünetel a személyszállítás a vasútvonalon, ami egyébként már eltűnt a MÁV menetrendjéből is.

Helyi védettség


Az állomásépület helyi védettség alatt áll: http://www.muemlekem.hu/muemlek?id=-15310.


Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Harkányfürdő az 1971-es menetrendben így szerepelt





Régi képek - Harkány

Harkány vasútállomás régen. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Harkányfürdő. Vasutas ház. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs



Képtár - Harkány

Harkány, Villány irányába tekintve
Fotó: Balla László
Dátum: 2006.10.28.
Az élőállat rakodó napjainkban.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2009.04.27.
A rakodó maradványa az 1. vágány mellet.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2009.04.27.
A képen Harkány elhagyatott állomásépülete látható.
Az emeletet lakják,az állomás személyforgalmának megszünése után az étterem is megszünt.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2009.04.27.
Vajszló illetve Drávaszabolcs felé nézünk.(D-i váltókörzet)
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2009.04.27.
A Harkányi állomásépület hátulról,az egykori buszmegállóból.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2009.04.27.
A kezdőponti állomásvég.
A baloldali az egykori drávaszabolcsi,a jobboldali a sellyei vonal átmenő vágánya.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Eredeti villanyoszlop a rakodónál.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Az utolsó üzemévekben az egykori Pécs-Drávaszabolcs vonal átmenő (3.) vágányán volt forgalom,mivel a sellyei "átmenő" a villányi állomásvégben kitérőben csatlakozik vissza a vonalba.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
A "Használhatatlan pálya rész kezdete" tábal jelzi: Hivatalosan innentől szünetel a forgalom.(Papír szerint Harkányig ipavágány jelleggel "üzemel" a vonal.Majd Vajszlóig üzemszünet,majd onnan ismét Iparvágány státusa van a 62-esnek).
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Harkány elhagyatott,árva épülete.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Érkezés Sellye/Drávaszabolcs felől
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Az NKH-nak hála még állnak a fénysorompók Harkányban.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
5 éve nem ivott belőle utas.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
A 2.vágány kiágazásának kulcsa
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
Gazdasági épületek.A fák között az állomásépület sejlik fel.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.
A forgalmi iroda és az üzemi helységek ebben a szárnyban voltak.
Fotó: Kovács Gabesz
Dátum: 2012.06.03.

Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2006.11.09.

Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.
felvételi épület
Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.

Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.

Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.
Őrház
Fotó: Fehér Sándor
Dátum: 2012.
Harkány vasútállomás
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2018.05.21.
Harkány Vasútállomása
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2020.01.16.
Harkány Vasútállomása
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2020.01.16.
Harkány Vasútállomása
Fotó: Györkő Zsombor
Dátum: 2020.01.16.

Fotó: Gajdos Márk
Dátum: 2020.05.16.
A felvételi épület 2021 februárban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2021.02.24.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Hofer
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 33452
2022.03.05 23:32.39
Itt forgatták 1993-ban a Kisváros sorozat Üldözés című 4. részét.

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29852
2015.11.30 00:14.03
A vasútvonal megszüntetését az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció mondta ki.[1] A vonal megszűnése előtt két szám alatt szerepelt a menetrendekben, 65-ös és 63-as menetrendi számmal.
A Harkány és Drávaszabolcs közötti, 65-ös számú, 7 km hosszú vasútvonalat 1971. július 1-jével szüntették meg, az utolsó vonat 1971. június 30-án közlekedett rajta.

A Pécs és Harkány közötti szakasz a Drávavölgyi HÉV által épített Harkány–Beremend vonalszakasszal kiegészítve a 63-as számot kapta.

A 32 km hosszú Pécs–Harkány vonalszakaszon 1976. szeptember 1-jével szűnt meg a vasúti forgalom, a vonalon az utolsó vonat 1976. augusztus 31-én közlekedett.

A vasútvonal megszüntetéséhez kapcsolódó beruházás volt a Villány–Kistapolca vonalszakasz megépítése 1969-ben. A Pécs–Harkány vonalszakasz bezárásával csak hatalmas kerülővel, Sellye felé lett volna elérhető a beremendi cementmű, mivel az egykori Drávavölgyi HÉV Harkány–Pélmonostor vonala Harkánytól keletre Beremend felé eredetileg zsákvonalként végződött. Ezért összekötő vonalat építettek Villány–Kistapolca között, így a párhuzamos Pécs–Villány-vasútvonal tudta pótolni a Pécs–Harkány-vasútvonal feladatát.

Az állomás leírását ez alapján,kérném javítani,amennyiben lehetséges.
Köszönöm

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29846
2015.11.29 19:53.44
Ezt a jelzőt 2006 nyarán helyezték üzemben,kb fél évvel utána,eldöcögött az utolsó Bz is az Ormánság "fővonalán" és a Harkány-Vajszló szakasznak ezzel be is fellegzett (ahogy az index-en egy srác vonalbejárását végig néztem).
Kép:2015.11.29

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29845
2015.11.29 19:33.31
A harkányi elkerülő út (hivatalosan az 58-as főút) és az egykori 62-es átjárója.
Ahol 2006 nyarán kiépítették az új,LED-es fénysorompó rendszert (Harkány állomás páratlan végében lévővel egy időben),napjainkban így fest.
Jelzői leszerelve,fedőjelzők kibelezve,de a helyükön.A pályán Betonaljak keresztbe.(Háttérben a sárga fényt Harkány állomás előjelzője adja)
2015.11.29

Train Station
e-mail: cshaweska92.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 29829
2015.11.29 17:37.49
2015.11.29.

QQriQ
e-mail: 3123.kukac.234.hu
elfogadott hozzászólás 24307
2012.06.19 12:26.03
Nem.

dani
e-mail: dani.mici.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24306
2012.06.19 09:15.45
Tényleg indul innen vonat???

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 24194
2012.06.09 15:02.24
NEM.
És említettem is h PAPÍR SZERINT.
Már BCM-ből ics csak heté 2-3 vonat indul.

Garamvölgyi Ádám
e-mail: garamvolgyiadam91.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 24181
2012.06.08 11:46.23
Biztos vagy benne, hogy Harkányi valódi forgalom lenne? Szerintem Villány felől csak a BCM-ig van rendszeres forgalom.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 24159
2012.06.03 18:10.05
Hivatalosan a vonalon a tényleges forgalmi szünet csak Harkány és Vajszló között van a Sellye-Villány szakaszon. Valódi forgalom Villány és Harkány illetve Vajszló és Drávafok között van. A kép ma készül Harkány páratlan (sellyei) állomásvégében.

spf1
e-mail: spf1.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21224
2011.06.16 20:22.45
Annyira rendszeres a feladás Siklóson, hogy utoljára 2006-ban astak fel valamit :) Harkányból pedig a vonalbezárás után 1 héttel. Azóta sem volt semmi.

Harkányi
e-mail: harkanyizoli79.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21221
2011.06.15 22:58.44
Tegnap magyar-horvát közös polgári védelmi gyakorlatot tartottak az állomáson. Az előre megrendezett forgatókönyv szerint egy Siklósról Harkányon át Sellyére ammóniát szállító tehervonat (álom, álom, édes álom) elütött egy személyautót.

A gyakorlat átélhetőbbétételére egy tartálykocsi és az M47-1211 érkezett Harkányba.

http://www.bama.hu/lapokkepek/kepgaleria/2038000/2038724_dsc_0161.jpg

http://www.pecsistop.hu/image/?id=483138&ext=jpg&type=&th=530x400

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20679
2011.03.16 22:30.21
Tudtommal Siklóson rendszeresebb a fafeladás mint Harkányban.Bár a BCM se nagyon fuvaroztat (pletykák szerint)

Garamvölgyi Ádám
e-mail: garamvolgyiadam91.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20676
2011.03.16 17:22.34
Siklósig a "rendszeresebb teherforgalom" mit jelent?

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20667
2011.03.15 22:02.35
A MÁV pazarlásának kézzelfogható bizonyítéka ez az állomás.Pontosabban a Máriagyűd felőli átjáró.
Az átjáróban 2006 nyarán cserélték ki a régi karos-sorompót LED-es fény- és félsorompóra.Majd következő év tavaszán elment az utolsó Bz a 62-es vonalon.Ugyan ez a helyzet Siklóson is.Bár oda rendszeresebb a teherfogalom.

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18580
2010.08.21 18:25.59
Amúgy menetrend szerint minden nap van egy pár kiszolgálóvonat:

88171-2 [Villány - Harkány] Naponta közlekedik, érkezik Harkányba: 10:40

menetrendje: Menetrend:
http://www.vpe.hu/takt/mr_pdf.php?key=MYNAFUNDRHLQWTWB9C828&filename=mpslclvhknivxeencaddxsukgaxmvbfi
**
88172 [Harkány - Villány] Naponta közlekedik, indul Harkányból: 12:05

menetrendje: http://www.vpe.hu/takt/mr_pdf.php?key=OAKJAVBMWCAQKLYK9C829&filename=xmmyqrxdjbiyezyfohxpljrpvfcjsmpq

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18578
2010.08.21 17:55.39
Kijárat Barcs felé

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18577
2010.08.21 17:54.46
"Diósgyőr 1958"

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18573
2010.08.21 17:50.20
A "V" jelű kijárati jelző, Siklós irányába, mögötte az "SR1" útátjáró.

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18572
2010.08.21 17:48.58
Bejárat Siklós felől

n0nam3
e-mail: n0nam3.007.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 18571
2010.08.21 17:46.56
SR1-es útátjáró

Train Station
e-mail: mav_usgyi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16961
2010.04.20 20:01.49
Először a Drávavölgyi HÉV társaság Harkány (akkoriban Harkányfürdő nevű) állomásától Donji Miholjacig (régebben Dolnji Miholjac, ritkán használt magyar nevén Alsómiholjác) tartó 14,5 km hosszú szakaszt adták át 1912. november 28-án.
A Pécs-Barcsi Vasúttársaság pécsi állomásától induló, Harkányig tartó 31,5 km hosszú második szakaszt 1913. július 17-én nyitották meg. A sík- és dombvidéki vasút építése jelentős földmunkával járt, legnagyobb műtárgya a 310,5 m hosszú, háromnyílású, vasszerkezetű híd volt a Dráva felett. A híd a közúti forgalmat is kiszolgálta. A felépítmény 23,6 kg/fm tömegű, „i” jelű sínekből épült, Pécs állomás környékén 28,0 kg/fm tömegű, „j” jelű síneket is beépítettek.

SJG
e-mail: lzsolt2009.kukac.ajkanet.hu
elfogadott hozzászólás 14556
2009.12.01 20:03.25
Brávó! Ha bejárod a vonalat fényképezz! Még mindig van mit. Szavánál még mindig áll a régi vasúti híd (!).

henzus
e-mail: henzus.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 14542
2009.11.30 18:15.47
Üdv!
Én nem sokára végig fogom járni ezt a vasútvonalat biciklivel. Már néhány részén jártam azok viszonylag jól járhatóak de sok helyen már elbontották. Maga az útvonal nagyrészt megvan de azért a biztonság kedvéért Ha esetleg valakinek megvan a pontos nyomvonal térképe az küldje el nekem légyszives. Ezen a vasútvonalon nagyon jó kis bicikliutat lehetne építeni és nem is balga ötlet szerintem egy Pécs Harkány útvonalra bicikliutat csinálni és így legalább a az egykor jóbb időket látott vasút is megmaradna részben az utókornak!

Train Station (Cshaweska)
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 13644
2009.09.15 15:28.06
Vajon megérte megcsinálni a sorompókat?Kb.1 évvel az átadása után ment el az uccsó Bz.
http://www.sin-ter.hu/item.php?id=102375

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11170
2009.04.28 09:41.57
Siklóstól Harkányig a vonalat iparvágányként hagyták meg.Mint például a 6-os vonalból Lovasberény-Székesfehérvár szakasz.Igaz itt még ritkábbak a tehervonatok!

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11169
2009.04.28 09:40.04
Az Expresz resti és étterem.Inmár bezárva.De ki is enne itt ha már nincs mire várni.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11160
2009.04.28 09:33.25
Inmáron a 62-es vonal sinjei között.
Apám volt az útitársam.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11158
2009.04.28 09:31.24
A drávaszabolcsi csonkról nézünk vissza az állomás felé.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11156
2009.04.28 09:30.07
Jobbra a Vajszlóra vezető vágány látható.Előttünk pedig a 63-as vonal megmaradt szakasza látható(lenne).
Drávaszabolcs felé nézünk.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11155
2009.04.28 09:28.46
Itt is nagy volt a kapkodás a bezárással.A képen a 4-es kitérő kulcsa látható a váltóban.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11154
2009.04.28 09:27.34
A II-es bakterház.Miután a régiben laknak egy új kis épület épült az állomáson.

Cshaweska
e-mail: 60as_vonal.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11150
2009.04.28 09:24.41
A tároló házikó az 1.vágány mellet

Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7818
2008.11.08 16:40.52
A 63-as (Pécs-Harkányfürdő-Donji Miholjac) vonalon (megjelenésüktől kezdve) az MDa-k egyedi uralma alá tartozott.Sajnos a '70-es évek közlekedési politikájának áldozatává vált."Nyugodjon békében!"

atosz66
e-mail: atosz66.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 6831
2008.09.30 13:31.12
Harkány állomás 3. vágányáról a Bzmot 172 motorkocsi megkapta az indulási jelet Sellye irányba, 2007. február 28-án.

fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.vipmail.hu
elfogadott hozzászólás 6729
2008.09.27 15:50.24
Andrew!Itt találsz képeket Pellérd-Keszü egykori vasúti állomásról is.
http://www.sin-ter.hu/topic.php?id=99

Feri74
e-mail: torma.ferenc.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6726
2008.09.27 13:57.24
Az állomás régi neve: Harkányfürdő
Forrás:Személydíjszabási kilométermutató 1969-es kiadás

Tshuhash
e-mail: tshu.hash.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 6724
2008.09.27 11:46.55
A Pécs-Harkány vasútvonalon 1913. július 17-én ment végig az első szerelvény és 1975. december 31-én szüntették meg.

A vasút útvonala a következő volt. Pécs -> Pellérd-Keszü -> Keménygadámy-Keresztespuszta -> Görcsöny -> Ócsárd-Vaskapu -> Szava -> Diósviszló -> Márfa -> Terehegy -> Harkányfürdő -> Drávapalkonya-Drávaszabolcs -> Drvávaszabolcs

kempelen
e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 6722
2008.09.27 08:21.45
Itt találsz egy 1943-as menetrendet a feltüntetett állomásokkal. Akkor még 54-esnek hívták....

http://img6.tar.hu/menetrendek/img/16850012.jpg#3

Andrew
e-mail: andrew.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6721
2008.09.27 06:40.03
A régi Pécs-Harkány 63-as vonalról van valakinek infója? Mikortól üzemelt, mikor zárták be, Hol voltak megállók?

szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
elfogadott hozzászólás 6697
2008.09.25 19:17.06
Esetleg még a most hétvégi különvonatot (Eger-Putnok) szervező trains.hu-t lehetne megkérdezni. Köszönöm az előzetes meghívást, függ az időtől is és az elfoglaltságoktól, de érdeklődés megvan, és akkor már hozom a barátaimat is: Marcit és Csabit! :)
Viszont azt hiszem, ez már nem kapcsolódik Harkány vasútállomásra, ha lehet kérnem, menjünk át a fórumba.

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6620
2008.09.22 14:34.54
Ahha, arra is gondoltam... Köszike! Nagyon aranyos vagy, akkor Villány- Harkány lesz belőle! Gábor, ha érdekel, és ráérsz, meg vagy hívva!!! Gondolom az összes bajunkat ellátó Szv Domonkos is megérdemelné! Majd még lesz rá alkalmunk beszélni!!!

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6600
2008.09.21 20:10.04
Joci!
Sajnos nem lehet eggyik irányból se eljutni Kémesre!(vasúton)
Busz is csak napi 2 pár van!(Sellye-Villány viszonylat).
PGK-t nem lehet rendelni!Talán Hentessel kéne beszélned hajtány ügyben!

joci
e-mail: ronaijoci.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 6559
2008.09.19 21:50.48
Sziasztok! Kémesig el lehet menni vonattal? Nekem vagy Sellyéről, vagy Villányból kéne legyen az indulás! Aki segít megszervezni, persze a kirándulásra is hivatalos, esetleges pénzügyi dolgokban rendezkedünk, ha találkozunk!!! Ja, nem is mondtam még, hogy Szardínián lakom, csak nyáron lenne jó! Hú, azt is megkérdezem, hogy valaki tudja-e, hogy a MÁV-tol lehet-e bérelni motoros, vagy valamilyen hajtányt, vagy PGK-t vagy valamit, amivel megszüntetett vonalakon lehet járni??? MILLIÓ KÖSZÖNET! Joci

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5518
2008.07.25 00:00.59
Kedves Omi ha gondolod szívesen segítek a külön vonat megszervezésében ! Egyéként hány fő menne ?

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5049
2008.07.05 11:31.11
Szerintem ellehet jutni vonattal Harkányba.Csak éppen különvonattal.
A pályát használják néha!
Idáig hagyták meg a teherforgalmat ami [igaz] Nem jelentős!

Omi
e-mail: judit.omaisz.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3009
2008.02.24 19:41.16
Nyári tábor szeretnénk szervezni általános iskolásoknak Harkányba.A vonaton jobban "elvannak".Most már nincs erre lehetőség? Csak busszal közelíthető meg?Aki tud kérem segítsen és adjon infót mert így máshova kell szerveznünk! Előre is köszi:Judit

Gábor15
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 2810
2008.02.13 18:53.03
Harkány állomás déli végében a 62es vonal mellett még 1 "vonal" található!
Az 1970-es években MEGSZÜNTETETT Pécs-Harkány(fürdő)-Alsó Mihojrác vonal megmaradt szakasza látható!
Siklasztó-saruval!
Amúgy Harkányban azért is megmaradt a forgalom mert nem rég cserélték le a tekerős sorompót LED-es Vénysorompóra!A teherforgalom viszont NEM jelentős!!A tehervonatok célja nkább Siklós , Nagyharsány , Beremendi Cemetmű!!!

Gábor15
e-mail: gboor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1919
2007.12.13 17:58.24
Ez az állomás is csak személyforgalmi szempontból szünt meg!!!
Tehervonatok idájig járnak!!
(de zömük sajna csak Siklósig:( )

Csoma Bence László
e-mail: davijones.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1811
2007.11.23 19:11.58
Kovács Gábornak:
esetleg nincs Harkányból, Sellyéről cserejegyed?
siklós is jó.

Kovács Gábor
e-mail: fopalyaudvar.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1806
2007.11.23 15:18.10
a Harkányi "tároló"
2005 körül

Kovács Gábor
e-mail: fopalyaudvar.kukac.citromail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 1805
2007.11.23 15:14.37
Harkány vasútállomáson csak a pénztári és a személyforgalom szűnt meg. A forgalmi szolgálat a nem túl jelentős teherforgalom miatt megmaradt.
A tehervonatok Harkány-Vajszló szakaszon nem közlekednek.

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1492
2007.10.18 21:08.18
Egy héttagú banda valóban felbontotta a pályát, ők lopták el a síneket Pécsvárad és Bátaszék között is. Azóta elfogták őket, s egy vasutas naponta őrzi pályát, nem mernek hozzányúlni. Úgy vettem ki a cikkből, hogy már pótolták a károkat. Részletesen: http://www.hirtv.hu/belfold/kek_hirek/?article_hid=156889

P
e-mail: ssss33.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1473
2007.10.13 17:00.06
Igen, mert ott még van teherforgalom. Elvileg őrzik a pályát,ami iszonyú drága, de nem hatékony. Tehát se megtakarítás, se vasút.

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1462
2007.10.12 22:40.28
Hogyhogy feltépték a pályát? Kizárt dolog szerintem, hogy felszedjék, Vajszló állomása sem úgy néz ki.

Gábor15
e-mail: gboor.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1394
2007.10.05 18:21.56
Harkány Vá.

Harkányig megmaradt a (igaz,csak)Teher-forgalom de ide hetente kb. 2× tolnak ki vagonokat!
a Pálya még megvan!!!

De Kovácshida és Vajszló Között már feltépték a pályát!!!

szóval: akik a Nosztalgia forgalomról álmodoztak azoknak alig van esélyük tervük megvalósítására!!

Eggyüt érezve: Gábor15 Vasútbarát
Pécs

a kép 2005ben készült Harkányban
a Barcs-Villány viszonylatú vonatról és a PGK találkozásakkor

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Hajdúvid

Hajdúnánás-Vásártér

Hlboké

Holdvilág

Hlinné