Zalavég
Tóth Edit, 2014.05.04 19:00.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Magdi! Nem tudom k vagy de én is pusztai gyerek voltam és úgy látszik az élményeink közösek :)
|
|
Pécs felső
Cshaweska, 2014.05.04 18:38.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Újhegy felé tovább.
2014.05.03.
|
|
|
Pécs felső
Cshaweska, 2014.05.04 18:37.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez itt a Forgalmi iroda bejárata (lenne).
|
|
|
Pécs felső
Cshaweska, 2014.05.04 18:36.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2014.05.03.
|
|
|
Pécs-Vasas
Cshaweska, 2014.05.04 18:34.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hird felől érkezve,a bejáratnál található felüljáró.
2014.05.03.
|
|
|
Hosszúhetény
Cshaweska, 2014.05.04 18:32.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az eredeti WC tartja magát a Gesztenyefák mögött.
|
|
|
Hosszúhetény
Cshaweska, 2014.05.04 18:31.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pár hete bepozdorjázta a MÁV a nyílászárókat.
|
|
|
Dombay-tó
Cshaweska, 2014.05.04 18:29.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2014.05.03.
|
|
|
Jánoshegy
petranyikaroly, 2014.05.04 17:49.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nosztalgia motorvonat érkezett Hûvösvölgy felöl és indul Széchenyihegyre
|
|
|
Pásztó
petranyikaroly, 2014.05.04 17:40.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Usgyi érkezett Somoskőújfalu felöl és indul tovább Hatvanba
|
|
|
Banova Jaruga
VT22, 2014.05.04 13:42.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A felvételi épület típusa megegyezik Dugo Seloéval, annak tükörképe.
|
|
Tiszaug régi
Adani, 2014.05.04 12:28.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha jól láttam pénteken a vonatból fel lett újítva az épület, gondolom lakója lett. megnézem van-e róla értékelhető kép és ha van rakom fel.
Az őrhely megvan még, csak a nyílások vannak OSB lappal befedve
|
|
Zsédeny-Rózsamajor
Sanya, 2014.05.04 07:03.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Zsédeny-Rózsamajor épületét, 2014 márciusában eldózerolták.
|
|
Csikéria
fizolt, 2014.05.03 23:30.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 150-es esetében a Budapest és Kiskunhalas között még egyszerű terelési lehetőség is lenne(Budapest-Cegléd-Kiskunfélegyháza-Kiskunhalas), de itt nem ilyen egyszerű: A vonal gyakorlatilag Belgrádig tart, felújítását is párhuzamosan tervezik, tehát hiába lehet kerülőúton eljutni Szabadkára, nem oldaná meg a vonal kiesését. A vágányzár: magyar viszonyok között általában nem rövid, teljes kizárásos felújítások a jellemzők, hanem a lassan, állomásról állomásra haladó vágányzár, ami a 100-as, 120-as vonal átépítésénél is megfigyelhető.
|
|
Csikéria
Train Station, 2014.05.03 21:23.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem a Subotica-Bácsalmás(-Baja) vonal megérdemelhetné azt ami a 44-es vonallal történt.Így Baja,Bátaszék,Dombóvár/Sárbogárd útirányon juthatnának el a tehervonatok Nyugat-Európába.Így tehermentesülnének a budapesti teherpályaudvarok.
Ez persze egyéni vélemény csak.
|
|
Börgöndpuszta
Balázs, 2014.05.03 19:22.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Végül mégsem lett vasúti megállónk Börgöndpusztán. Valaha még van remény rá , hogy mégis lesz? a szfvári vasútállomásra 15 kmert kell utaznom minden alkalommal hogy ugyanebbe az irányba visszavonatozzak. ez plusz idő, mivel a helyi 42 es számi busz csak 2 óránkért jár és nem is megy a vasutállomásra szóval át is kell szállni, ez 1200 ft és 1 óra buszozás csak azért hogy egyeltalán eljussak a vasutállomásra Ez nagyon nem jo így, nagyon kényelmetlen és koltséges ...
|
|
Csikéria
VT22, 2014.05.02 22:44.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem nem lenne tarthatatlan, ha előtte felúítják a Szeged-Szabadka vonalat.
|
|
Gara felső
kenderfi, 2014.05.02 21:00.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Garától északra ,valóban csak megálló volt és ennyi maradt belőle. Egy betonalap /nem az épületé - mert az nem volt/ hanem vsz. egy viztöltő alapja.
|
|
|
Ókeresztúr
kenderfi, 2014.05.02 20:53.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A melléképület megmaradt, mögötte az állomásépületből csak az alapja látható.
|
|
|
Tiszasziget-Újszentiván
kenderfi, 2014.05.02 20:47.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A gyönyörűen felujitott épület a "vágányok" felől.
|
|
|
Gyála
kenderfi, 2014.05.02 20:45.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet nagyon régen elbontották. Kb. 100 méterre van a határtól, az alapja még látható.
|
|
|
Szécsény
Imre, 2014.05.02 20:34.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szisztok. Szécsény állomáson nincs jegykiadás, s büfé sem üzemel. /2014.04.27. -én jártam ott/
|
|
Kimle
Harpi, 2014.05.02 19:54.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekesség,hogy ez az állomás tulajdonképpen Károlyháza területén található!Kimle innen több mint 3 kilométerre van.
|
|
Sárszentmihály
Imre, 2014.05.02 19:54.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az állomás sem szűnt meg még. Hasonló a helyzet, mint a szomszédos állomással: Csór-Nádasdladánnyal.
|
|
Csór-Nádasdladány
Imre, 2014.05.02 19:45.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jelen pillanatban is még állomás, mivel én itt dolgozom. Valószínűleg akkor szűnik meg, ha két vágányú lesz a pálya. Jelen pillanatban szükség van rá, a forgalom miatt. Személyszállító vonattalálkozás is van az állomáson. A képek elég régiek. A vonalat több éve villamosították. Az épület kisebb korszerűsítésen átesett: fűtés, ablakcsere, festés, stb.
|
|
Dejtár
pmksz, 2014.05.01 18:08.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valóban egy kicsit messze van a falu szélétől (2 km), bár az új területrendezés úgy tudom kitolta a közigazgatási határt, ezért gyakorlatilag ez már nem igaz. Hogy honnan tudom mindezt, oda nősültem.
|
|
Csikéria
fizolt, 2014.05.01 12:18.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 150-essel kapcsolatban azt hallottam, hogy a kínai építőcég, amivel a tárgyalások folytak, két év teljes vágányzár alatt újjáépítette volna a vonalat, de jelenleg viszonyok között tarthatatlan lenne, ha a fővonal évekre kiesne, így egyelőre nincs megegyezés.
|
|
Ferenctelep
Kiss József, 2014.05.01 11:55.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Anyai nagyszüleim (Kopi Zsigmond és Horváth Anna) Ferenctelep lakói voltak, ott élték le egész életüket és alusszák örök álmukat is. Édesanyám és testvérei a helyi elemi iskolában végeztek! Gyermekkoromban nyaranta sok időt töltöttem nagynénémnél, aki élete végéig a település lakója volt. Sokat játszottunk a váróteremnek kialakított régi vasúti kocsiban. Szép idők voltak! Kár, hogy elmúltak azok az évek!
|
|
Tárnok
Adani, 2014.04.30 18:24.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az kb. reális ár, 1 km kétvágányú villamosított 160-as vasúti pálya kb. ennyibe kerül, pláne ha azt vesszük, hogy kb. teljesen új pálya épült a régi nyomvonalon, mert minden felépítményt elbontottak, alépítményen is komoly munkák voltak. Meg ugye mindenhol emelt viacoloros peron, perontetővel, digitális kijelzők, aluljárók, lift stb, meg ugye a közúti alul és felüljárók is ebbe mennek bele. Az megint más kérdés, hogy tényleg fletétlenül kell-e mindez, nem lenne-e jobb több vonalon csak a nyílt pályát átépíteni így, aztán majd ha már nincs lassújel vagy nem olyan sok fővonalakon majd akkor jöhet az aluljáró, emelt peron, lift stb.
|
|
Csikéria
Tibi, 2014.04.30 11:03.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Februárban jelent meg a Magyar Közlönyben a miniszterelnök felhatalmazása a Szeged–Szabadka–Bácsalmás vasútvonal felújításáról szóló megállapodás létrehozására. A választások után sajnos elég nagy lett a csönd, nemhogy Csikériáról, de a 150-es vonal grandiózus újjáépítéséről sem igen hallani...
|
|