Breziny
rickyramirez1000, 2014.05.17 16:42.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület oldalról - 2014.05.07.
|
|
|
Breziny
rickyramirez1000, 2014.05.17 16:39.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely szemből, közelről - 2014.05.07.
|
|
|
Breziny
rickyramirez1000, 2014.05.17 16:33.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Breziny (Zólyomberezna) megállóhely bejárata Zvolen (Zólyom) felől a váltóőrházzal (Šahy [Ipolyság] felé nézünk). Készült: 2014.05.07.
|
|
|
Pápa
dani, 2014.05.17 08:30.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amire írtad hogy "mobiltelefonos" az nem az,csak siettünk kocsival,mint az őrült hogy elérjük és állványt nem volt idő állítani,és marha remegős lett.de nem volt szívem kihagyni,úgyhogy mindent megpróbáltam hogy stabilizáljam.és ez lett az eredménye :-)
|
|
Pápa
dani, 2014.05.17 08:26.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
köszönöm a megjegyzést,legközelebb megpróbálok javítani! :-)
|
|
Pápa
VT22, 2014.05.16 23:15.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia! Látom szépen haladsz a mellékvonalak levideózásával. Látszik sokat dolgoztál vele, vannak jó ötletek a videóban, de van még hova fejlődni. Pár megjegyzés:
- Sokszor rossz a helyválasztás vagy a kompozíció. Pl. oszlop vágja ketté a képet vagy labirintkorlát veszi el a kép felét. Kocsiajtóból túl alacsonyan van a nézőpont. Megéri kiszállni és arrébb menni pár lépést.
- Túl gyors vágások: sokszor nem hagyod a Bz-t megérkezni valahova vagy kimenni a képből hanem előtte vágod el. Jobb ha megadod neki azt 2-3 a pár másodpercet.
- A mozgókép legyen mozgókép, az állóképen csúsztatott képkivágás feltűnően elüt a videó többi részétől. Hasonlóképpen a mobiltelefonos(?) felvételek, pl. 10:45.
Ezeket csak jótanácsként írom, nem kötözködésképpen, további jó videózást kívánok!
|
|
Tőzeggyár
Zoli, 2014.05.16 22:35.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.youtube.com/watch?v=DOZrbjBzkcA
|
|
Pápa
dani, 2014.05.16 21:39.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Pápa-Csorna vonal rajongók!
2014 februárjában,négy évvel a vonal újranyitása után filmeztem a vonalon.Teherforgalom ekkor már nem volt,csak az összegrafitizett rakodók,betört üvegű mérőházak árulkodtak az árumozgatás emlékeiről.A személyszállítás már csak napi két párral zajlott,egykocsis szerelvénnyel.Az állomásajtókon,ablakokon
deszka,forgalmista már sehol.Az egykor fontos,kisvasúti kapcsolatokkal is rendelkező vonal már a multé,mára csak a bz maradt,de pár év múlva lehet hogy már az sem.
https://www.youtube.com/watch?v=1kKeXg3yAZg
|
|
Gősfa
BZsu., 2014.05.16 17:17.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon varjak a szombathelyre ingazok a megallo letesiteset, most vasboldogasszony-egervar megallora kell ataautozni, mert a volan menetrend nincs osszehangolva a vasuti menetrenddel.. Vegre el lehet indulni munkahelyet kereni vas megye iranyaba is. Szoval ezert is nagyon fontos lenne az itt elok szamara.
|
|
Budapest-Déli
Balazs177, 2014.05.16 11:55.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kétemeletes igazgatósági épület első – a tehervágányokra merőleges – szárnya az 1860-as évek végén, a kiegészítő – a vágányokkal párhuzamos – szárnya 1910 körül épült. (Címe I. Mészáros u. 17-19. volt.) A Társaság megszűnését követően, más intézményekkel együtt a Kereskedelemügyi Minisztérium hídtervezéssel foglalkozó osztálya kapott itt helyet. A II. világháború során (a teljes pályaudvarral együtt) rommá bombázták. Helyreállítására nem került sor.Forrás:http://egykor.hu/budapest-i--kerulet/deli-vasut-igazgatosagi-epulet/3852
|
|
Budapest-Déli
Balazs177, 2014.05.16 11:48.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Igazgatósági épület alapterületének változásai.Forrás:http://egykor.hu/images/2010/original/budapest-i-kerulet-deli-vasut-igazgatosagi-epulet-_3.jpg
|
|
|
Budapest-Déli
Balazs177, 2014.05.16 11:45.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Déli pályaudvar környezetével 1908-ban.Forrás:http://egykor.hu/images/2010/original/budapest-i-kerulet-deli-vasut-igazgatosagi-epulet-_2.jpg
|
|
|
Vác
Morgó, 2014.05.16 07:37.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az "eredeti állapot" vissza állításának jegyében már leverték és elsimították az ablakok körüli díszítmény ablakok alatti részét eltüntették a homlokzati órát.
|
|
Terehegy
Weckermann Béla, 2014.05.15 21:06.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 60-as évekből nincs kép?1960-ban nyaraltam az állomásfőnök családjánál 2 hetet.
|
|
Gátalja
VT22, 2014.05.14 11:26.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bővített őrház román módra.
Az eredeti állapot látható a google utcanézeten:
http://goo.gl/maps/pZW8U
|
|
|
Budapest Dunaparti Teherpályau
cd196, 2014.05.14 02:10.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy-két kép, de tényleg csak a pályaudvarról: http://www.ferencvaros.hu/index0.php?name=ht_084_palyaudvar
http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=115089101&t=9070874
|
|
Bánlak
VT22, 2014.05.13 18:07.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület típusa megegyezik Vejte állomáséval.
|
|
Kecskemét alsó
magyarnaba, 2014.05.12 23:29.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A világháló (leg)mélyéről előtúrtam a 2000-es menetrendet. 22 vonat állt meg az állomáson, köztük a poggyászkocsival közlekedő, általában hétkocsis 2917-es számú.
https://web.archive.org/web/20001116220300/http://www.elvira.hu/elvira.dll/AF?i=182
|
|
Helvécia
dani, 2014.05.12 22:07.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
igazad van,bocsánat! :-)
|
|
Helvécia
VT22, 2014.05.12 21:02.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pedig az kisvasút.
https://maps.google.com/?ll=46.837246,19.653769&spn=0.002081,0.003449&t=h&z=18&layer=c&cbll=46.837179,19.652703&panoid=UgHMQrTSt4vpgu_3-e-82A&cbp=12,223.56,,0,1.85
|
|
Bük
Central, 2014.05.11 13:09.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A most feltöltött,jelenlegi utolsó régi képen jól kivehető,hogy az állomás a Sárvár-Felsőlászló vonal megnyitása előtt egy állítóközpontos volt.
|
|
Martonvásár
Márk, 2014.05.11 13:04.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://postcards.arcanum.hu/hu/view/front/211973/?zoom=2&lat=-1152&lon=1647&layers=B
|
|
Helvécia
dani, 2014.05.11 09:13.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Háát,nekem ez a nagyvasútnak tűnik!
|
|
Helvécia
petranyikaroly, 2014.05.10 23:07.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valahol a kisvasúti nyílt vonal mellett játszódik Dr.Mogács-Kecskemét címû videóklipjének egy része
|
|
Ágfalva
csillagfény, 2014.05.10 20:57.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miért kéne egy fénysorompóval biztosított vasúti átjárónál lassítani a vasúti járműnek,ha a berendezés üzemképes,és nincs lassújel sem az adott szakaszon?A balesetek pedig nem azért következnek be,hanem a közúti Kresz szabályok megsértése,illetve tiltott helyen való tartózkodás miatt!
|
|
Ágfalva
MAVfan, 2014.05.10 20:42.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt az útátjáróban nem lassítanak le a vonatok (persze tudom megszűnt mh.) hanem villámgyorsan átsuhannak, ezért évente legalább 1 baleset történik kocsival, gyalogossal, vagy kutyával. :( ;(
|
|
Szombathely-Rendező
Central, 2014.05.10 20:35.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori rumi vonal nyomvonala a rendező után,pirossal jelölve.
|
|
|
Szombathely
Central, 2014.05.10 20:31.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori pinkafői vonal nyomvonala a vasútállomás után,pirossal jelölve.
|
|
|
Fonyód
Tibi, 2014.05.10 17:54.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szomorú hírek : Vonatot dobáló "csínytevőt" keres a rendőrség.
Egy ismeretlen megdobta Fonyódon a Budapest irányából Nagykanizsa felé közlekedő vonat ablakát, mely berepedt.
2014 március 22-én este egy ismeretlen a fonyódi vasútállomás környékén a Budapest irányából Nagykanizsa felé közlekedő gyorsvonat ablakát megdobta, ami berepedt.
|
|
Kismindszenti út
Adani, 2014.05.10 10:26.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A fejlődás annyi, hogy a táblát tartó vasra kikerült egy dohányzást tiltó jelzés ill. van papír alapú menetrend, de ugye az kötelező.
Puszta közepén is rendnek kell lennie, a megállóban ne bagózzon senki akkor se több km-en belül egy lélek sincs.
|
|