Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 182 ] [ 183 ] [ 184 ] [ 185 ] [ 186 ] [ 187 ] [ 188 ] [ 189 ] [ 190 ] ...   Utolsó Következő

Breziny    rickyramirez1000, 2014.05.17 16:42.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület oldalról - 2014.05.07.
 
Breziny    rickyramirez1000, 2014.05.17 16:39.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megállóhely szemből, közelről - 2014.05.07.
 
Breziny    rickyramirez1000, 2014.05.17 16:33.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Breziny (Zólyomberezna) megállóhely bejárata Zvolen (Zólyom) felől a váltóőrházzal (Šahy [Ipolyság] felé nézünk). Készült: 2014.05.07.
 
Pápa    dani, 2014.05.17 08:30.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amire írtad hogy "mobiltelefonos" az nem az,csak siettünk kocsival,mint az őrült hogy elérjük és állványt nem volt idő állítani,és marha remegős lett.de nem volt szívem kihagyni,úgyhogy mindent megpróbáltam hogy stabilizáljam.és ez lett az eredménye :-)
 
Pápa    dani, 2014.05.17 08:26.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
köszönöm a megjegyzést,legközelebb megpróbálok javítani! :-)
 
Pápa    VT22, 2014.05.16 23:15.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia! Látom szépen haladsz a mellékvonalak levideózásával. Látszik sokat dolgoztál vele, vannak jó ötletek a videóban, de van még hova fejlődni. Pár megjegyzés:
- Sokszor rossz a helyválasztás vagy a kompozíció. Pl. oszlop vágja ketté a képet vagy labirintkorlát veszi el a kép felét. Kocsiajtóból túl alacsonyan van a nézőpont. Megéri kiszállni és arrébb menni pár lépést.
- Túl gyors vágások: sokszor nem hagyod a Bz-t megérkezni valahova vagy kimenni a képből hanem előtte vágod el. Jobb ha megadod neki azt 2-3 a pár másodpercet.
- A mozgókép legyen mozgókép, az állóképen csúsztatott képkivágás feltűnően elüt a videó többi részétől. Hasonlóképpen a mobiltelefonos(?) felvételek, pl. 10:45.
Ezeket csak jótanácsként írom, nem kötözködésképpen, további jó videózást kívánok!
 
Tőzeggyár    Zoli, 2014.05.16 22:35.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.youtube.com/watch?v=DOZrbjBzkcA
 
Pápa    dani, 2014.05.16 21:39.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Pápa-Csorna vonal rajongók!

2014 februárjában,négy évvel a vonal újranyitása után filmeztem a vonalon.Teherforgalom ekkor már nem volt,csak az összegrafitizett rakodók,betört üvegű mérőházak árulkodtak az árumozgatás emlékeiről.A személyszállítás már csak napi két párral zajlott,egykocsis szerelvénnyel.Az állomásajtókon,ablakokon
deszka,forgalmista már sehol.Az egykor fontos,kisvasúti kapcsolatokkal is rendelkező vonal már a multé,mára csak a bz maradt,de pár év múlva lehet hogy már az sem.

https://www.youtube.com/watch?v=1kKeXg3yAZg
 
Gősfa    BZsu., 2014.05.16 17:17.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon varjak a szombathelyre ingazok a megallo letesiteset, most vasboldogasszony-egervar megallora kell ataautozni, mert a volan menetrend nincs osszehangolva a vasuti menetrenddel.. Vegre el lehet indulni munkahelyet kereni vas megye iranyaba is. Szoval ezert is nagyon fontos lenne az itt elok szamara.
 
Budapest-Déli    Balazs177, 2014.05.16 11:55.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kétemeletes igazgatósági épület első – a tehervágányokra merőleges – szárnya az 1860-as évek végén, a kiegészítő – a vágányokkal párhuzamos – szárnya 1910 körül épült. (Címe I. Mészáros u. 17-19. volt.) A Társaság megszűnését követően, más intézményekkel együtt a Kereskedelemügyi Minisztérium hídtervezéssel foglalkozó osztálya kapott itt helyet. A II. világháború során (a teljes pályaudvarral együtt) rommá bombázták. Helyreállítására nem került sor.Forrás:http://egykor.hu/budapest-i--kerulet/deli-vasut-igazgatosagi-epulet/3852
 
Budapest-Déli    Balazs177, 2014.05.16 11:48.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Igazgatósági épület alapterületének változásai.Forrás:http://egykor.hu/images/2010/original/budapest-i-kerulet-deli-vasut-igazgatosagi-epulet-_3.jpg
 
Budapest-Déli    Balazs177, 2014.05.16 11:45.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Déli pályaudvar környezetével 1908-ban.Forrás:http://egykor.hu/images/2010/original/budapest-i-kerulet-deli-vasut-igazgatosagi-epulet-_2.jpg
 
Vác    Morgó, 2014.05.16 07:37.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az "eredeti állapot" vissza állításának jegyében már leverték és elsimították az ablakok körüli díszítmény ablakok alatti részét eltüntették a homlokzati órát.
 
Terehegy    Weckermann Béla, 2014.05.15 21:06.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 60-as évekből nincs kép?1960-ban nyaraltam az állomásfőnök családjánál 2 hetet.
 
Gátalja    VT22, 2014.05.14 11:26.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bővített őrház román módra.

Az eredeti állapot látható a google utcanézeten:
http://goo.gl/maps/pZW8U
 
Budapest Dunaparti Teherpályau    cd196, 2014.05.14 02:10.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy-két kép, de tényleg csak a pályaudvarról: http://www.ferencvaros.hu/index0.php?name=ht_084_palyaudvar
http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=115089101&t=9070874
 
Bánlak    VT22, 2014.05.13 18:07.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület típusa megegyezik Vejte állomáséval.
 
Kecskemét alsó    magyarnaba, 2014.05.12 23:29.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A világháló (leg)mélyéről előtúrtam a 2000-es menetrendet. 22 vonat állt meg az állomáson, köztük a poggyászkocsival közlekedő, általában hétkocsis 2917-es számú.

https://web.archive.org/web/20001116220300/http://www.elvira.hu/elvira.dll/AF?i=182
 
Helvécia    dani, 2014.05.12 22:07.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
igazad van,bocsánat! :-)
 
Helvécia    VT22, 2014.05.12 21:02.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig az kisvasút.
https://maps.google.com/?ll=46.837246,19.653769&spn=0.002081,0.003449&t=h&z=18&layer=c&cbll=46.837179,19.652703&panoid=UgHMQrTSt4vpgu_3-e-82A&cbp=12,223.56,,0,1.85
 
Bük    Central, 2014.05.11 13:09.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A most feltöltött,jelenlegi utolsó régi képen jól kivehető,hogy az állomás a Sárvár-Felsőlászló vonal megnyitása előtt egy állítóközpontos volt.
 
Martonvásár    Márk, 2014.05.11 13:04.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://postcards.arcanum.hu/hu/view/front/211973/?zoom=2&lat=-1152&lon=1647&layers=B
 
Helvécia    dani, 2014.05.11 09:13.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Háát,nekem ez a nagyvasútnak tűnik!
 
Helvécia    petranyikaroly, 2014.05.10 23:07.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valahol a kisvasúti nyílt vonal mellett játszódik Dr.Mogács-Kecskemét címû videóklipjének egy része
 
Ágfalva    csillagfény, 2014.05.10 20:57.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miért kéne egy fénysorompóval biztosított vasúti átjárónál lassítani a vasúti járműnek,ha a berendezés üzemképes,és nincs lassújel sem az adott szakaszon?A balesetek pedig nem azért következnek be,hanem a közúti Kresz szabályok megsértése,illetve tiltott helyen való tartózkodás miatt!
 
Ágfalva    MAVfan, 2014.05.10 20:42.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt az útátjáróban nem lassítanak le a vonatok (persze tudom megszűnt mh.) hanem villámgyorsan átsuhannak, ezért évente legalább 1 baleset történik kocsival, gyalogossal, vagy kutyával. :( ;(
 
Szombathely-Rendező    Central, 2014.05.10 20:35.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori rumi vonal nyomvonala a rendező után,pirossal jelölve.
 
Szombathely    Central, 2014.05.10 20:31.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori pinkafői vonal nyomvonala a vasútállomás után,pirossal jelölve.
 
Fonyód    Tibi, 2014.05.10 17:54.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szomorú hírek : Vonatot dobáló "csínytevőt" keres a rendőrség.
Egy ismeretlen megdobta Fonyódon a Budapest irányából Nagykanizsa felé közlekedő vonat ablakát, mely berepedt.
2014 március 22-én este egy ismeretlen a fonyódi vasútállomás környékén a Budapest irányából Nagykanizsa felé közlekedő gyorsvonat ablakát megdobta, ami berepedt.
 
Kismindszenti út    Adani, 2014.05.10 10:26.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fejlődás annyi, hogy a táblát tartó vasra kikerült egy dohányzást tiltó jelzés ill. van papír alapú menetrend, de ugye az kötelező.

Puszta közepén is rendnek kell lennie, a megállóban ne bagózzon senki akkor se több km-en belül egy lélek sincs.
 
Előző Első    ... [ 182 ] [ 183 ] [ 184 ] [ 185 ] [ 186 ] [ 187 ] [ 188 ] [ 189 ] [ 190 ] ...   Utolsó Következő