Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 781 ] [ 782 ] [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] ...   Utolsó Következő

Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 21:36.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves András.

Elnézést kérek, nem gondoltam hogy pont ez a fotó fog hiányozni a tudósításból. Természetesen van fotó a kérdéses pontról,
íme...
Ez a fotó az első 100-as váltó tövében készült, ha kanizsáról befelé érkezünk. A kérdéses csatlakozás az új Ukk-Boba vonalra tisztán látható rajta.

Természetesen ha bárkinek van kérdése, vagy kérése fotók ügyében, szívesen teljesítem.

Várom a további véleményeket, és elnézést a kimaradt fotóért.

Macinet.
 
Zalaszentiván    miamano30, 2008.06.23 21:14.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kanizsai ág kitérő irányba az U1-es(jelenlegi számozás) válton keresztül terel a 9-es átszelésire, és egyenesbe terel az u3-as váltó kitérő állására. Az U3-as egyenes állása az ukki vonal lesz.
 
Bodajk felső    Gábor15, 2008.06.23 17:29.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt még megvannak a vágányok, ugye?
Mert május 1-jén egy UDJ+Bzx szerelvény járt itt.
Kár, hogy nem voltam ott!
 
Győr-Gyárváros    dezsõ, 2008.06.23 16:08.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyanaz. Azt nem tudom mikor "keresztelődött" át, de ha kinagyítod a képet, akkor látszik, hogy a régi neonos felirat hosszabb tartószerkezete a betontuskókkal még mindig ott van a tetőn
 
Zalaszentiván    András, 2008.06.23 15:17.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyan egy 100 km/h-val járható váltó esetében gyakorlatilag eléggé összemosódik, majdnem jelentéktelen az egyenes és kitérő irány közti különbségtétel, azért mégis megkérdezném : ha jövünk Nagykanizsa felől, a nyíltvonali vágány egyenes irányban megy-e bele az Ukkról beérkező új vágányba, vagy jobbra kitérővel ? Arról a váltóról nem tettél közzé egy közeli képet sem eddig. Egyébiránt örülhetünk, hogy jól halad a munka.
 
Tokorcs forgalmi kitérő    dezsõ, 2008.06.23 14:39.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
felvételi (bizt. ber.) épület az "út" felől
 
Tokorcs forgalmi kitérő    dezsõ, 2008.06.23 14:37.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
felvételi (biz. ber.) épület vágányok felől 2
 
Tokorcs forgalmi kitérő    dezsõ, 2008.06.23 14:35.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
felvételi (biztosítóberendezési) épület vágányok felől 1
 
Törökbálint    Polónyi Tamás, 2008.06.23 14:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen látható épület, " szolgálati lakásokat" takar. Az állomásépület mellette volt. Elbontották.
 
Győr-Gyárváros    szvdom, 2008.06.23 13:42.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az 1971-72-es menetrendben Győr előtt három km-re jelez egy Győri ipartelepek nevű megállóhelyet, viszont Gyárváros nincs benne. Az egy másik hely volt, vagy csak Gyárvárost hívták korábban így?
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.06.23 12:33.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mint ahogy ezen a képen is látszik, a Berzsenyi út burkolata hűségesen őrzi a régi Zalalövői nyomvonal vasúti átjáróját, és annak sinpárjait.
 
Zalaegerszeg    Macinet, 2008.06.23 12:26.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bizonyára már nemsokan emlékszünk rá hogy a Zalaegerszegről Zalalövő felé kivezető ág nyomvonala régen beljebb, egy szűkebb íven haladt a kaszaházi vasuti átjáró felé. A ZTE stadion mögött még egy komolyabb vasszerkezetű hídja is volt a patak felett.
A 70-es évek közepén a város ezen szakasza egy komolyabb rehabilitáción esett át, és ekkor módosították a nyomvonalat jelenlegi állapotába, teret adva a későbbi új épületeknek.
A régi nyomvonalnak egyetlen ma még fellelhető emlékét a Berzsenyi út burkolata őrzi a képen látható kereszteződésben.
 
Gyékényes    CoolJan, 2008.06.23 10:55.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Gyékényes tavaly júliusban
 
Murakeresztúr    CoolJan, 2008.06.23 10:55.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Murakeresztúr tavaly júliusban
 
Kárász-Köblény    koblenyi, 2008.06.23 10:33.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy látom, így nem lehet belenagyítani, így megadom az elérési útját: http://balla.laszlo.googlepages.com/psig1
 
Kárász-Köblény    koblenyi, 2008.06.23 10:30.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép alapján mondtam ezt:
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:59.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és amikor megfordultunk...
Ezen a ponton csatlakozik majd vissza a meglévő Ukk-Boba nyomvonalba a módosított szakasz.

...de ez már egy újabb bejárás története lesz...
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:53.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az alágyazat a teljes hosszon készenáll az új sinpárok fogadására.
Ez a fotó már a meglévő vonal becsatlakozása előtt készült.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:47.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jelenleg itt tartanak a sinfektetők.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:42.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kőágyazás végétől visszapillantottunk az állomás felé.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:37.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új szakaszt eddig kőágyazták be. A többi részen még tart a sinfektetés.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:32.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagy sebességű átkötés.
Jobbra az új kanizsai vonal, a kép bal oldalán a még használatban lévő Ukk-Boba vonal.
Mi a középső (leendő) szakaszon haladunk tovább.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:24.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig már a leendő Ukk-Boba bevezető új kialakítása.
A képes bejárást a 100-as átkötéstől kezdjük...
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:12.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig már az új ívelés Alibánfa határában.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:06.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Természetesen mivel az az ág már majdnem teljesen kész, az átjárónak ez az oldala is megkapta az új gumibetéteket, és az új aszfalt felvezetést.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 09:00.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha az állomás felé visszatekintünk láthatjuk a szépen kialakított új rákötést az állomás vágányhálózatára.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 08:52.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az új nagykanizsai bevezető.
Ki hinné hogy hónapokkal ez előtt itt egy fűben kallódó csonkavágány feküdt.
Elkészült a kavicsozás,az új ív rákötés, és az első beszabályozáson is túl van már a szakasz.
 
Zalaszentiván    Macinet, 2008.06.23 08:44.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két héttel ez előtt jelentkeztem utoljára. Lássuk azóta hogy halad a munka a keleti bejáróban, Alibánfán.
Szépen kialakultak az új nyomvonalak, helyükre kerültek az új kavicságyazatok, kiegyenesedtek a sinek, összeértek a 100-as váltók, és az útátjáró is ehhez a változásokhoz kezd alakulni.
 
Kőbánya felső    dávid96, 2008.06.23 08:32.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap voltam itt 14:40-től 16:10-ig és 22 vonat jött. Tök jó ez az állomás.
 
Kemenesmihályfa    dezsõ, 2008.06.23 07:36.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a megállóhely épülete 2
 
Előző Első    ... [ 781 ] [ 782 ] [ 783 ] [ 784 ] [ 785 ] [ 786 ] [ 787 ] [ 788 ] [ 789 ] ...   Utolsó Következő