Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


48 Keszőhidegkút-Gyönk - Tamási

Keszőhidegkút-Gyönk (40)
Alsómajsa
Pacsmag
Adorjánpuszta
Tamási

49 Dombóvár-Lepsény

Dombóvár (40, 41, 459, 47, 50)
Nagykonda
Dalmand (412)
Kocsola
Nagykónyi (458a)
Pári
Tamási
Fornád-Kecsege
Fürged
Felsőnyék
Mezőhídvég
Pusztaszentmihályfa
Kabókapuszta
Enying
Lepsény (27, 30)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2024

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Tamási
(Tamási-Majsamiklósvár, Tamási-Miklósvár)*

megszűnt állomás
48 Keszőhidegkút-Gyönk - Tamási
49 Dombóvár-Lepsény

A felvételi épület a vágányok felől nézve.
2012.05.27.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N46.628212° E18.289974° | N46° 37' 41.56" E18° 17' 23.9"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Tamásiba már 1990. április elseje óta nem jár személyvonat Keszőhidegkút-Gyönk állomása felől. A Tamási-Pári 6 km-es egykori vasútvonalra épített kerékpárutat 2009. január 29-én avatták fel.

Linkek





Elnevezés
Az állomás (korábbi vagy idegen nyelvű) elnevezései:
- Tamási-Majsamiklósvár az 1914-es menetrendben ezen a néven szerepel
- Tamási-Miklósvár az 1903. okt. 1-től érvényes téli menetrendben ezen a néven szerepel

Szelvénykő 125




Régi képek - Tamási

Mozaikképeslap Tamásiból, bal alsó sarokban az állomással, amikor még mellékvonali csomóponti állomás volt.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Tamási-Majsamiklósvár állomás felvételi épülete és vágányai régen. Megfigyelhető az állomáson álló régi vasúti szerelvény. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs



Képtár - Tamási

A felvételi épület utcafrontja. Hangulatos esőbeállót építettek a buszra várakozóknak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Pillantás a vonal végpontja, egy földkúp felé a peronról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Pillantás Keszőhidegkút_Gyönk felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Itt egykoron vízdaru állott.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Tüzelőtároló és a mellékhelyiségek épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Az egyik rakodóterület vágánnyal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.
Időről-időre van árufeladás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.05.27.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2006.04.14.
Különvonat
Fotó: Várkonyi Tibor
Dátum: 2013.09.14.
A felvételi épület 2022 márciusban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.03.23.
M47 1330 különvonattal Tamásiban.
Fotó: Petrás Bence
Dátum: 2024.08.31.


Képek a netről - Tamási


http://marvell.index.hu/imgfrm/4/3/9/9/IMG_0000784399.jpg
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32890
2021.03.14 18:41.50
Jobbra a keszői vonal még meglévő pályája, balra a lepsényi vonal töltése.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32889
2021.03.14 18:40.51
Az állomás épülete.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32888
2021.03.14 18:40.12
Fornád-Kecsege/Lepsény, Alsómajsa/KHK-Gyönk felé tekintve.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32887
2021.03.14 18:39.12
Pári/Dombóvár felé tekintve.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32886
2021.03.14 18:38.05
Pár méter hiányzó vágány az 1-esből, és a rakodóhoz vezető csonka is hiányzik.

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32885
2021.03.14 18:36.51
Őrház

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32884
2021.03.14 18:36.17
A pálya vége

JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 32883
2021.03.14 18:34.25
2020.11.20 Pári felől érkezve

V43_1195
e-mail: mdmot3006.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27157
2013.09.17 20:14.54
TAMÁSI

V43_1195
e-mail: mdmot3006.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27156
2013.09.17 20:14.12
Állomásépület

V43_1195
e-mail: mdmot3006.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27155
2013.09.17 20:13.12
34 rendszerű váltó Tamási állomás 1. vágányában (2010.04.17.)

V43_1195
e-mail: mdmot3006.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27154
2013.09.17 20:11.20
A bal oldali vágány egyenes folytatása volt a lepsényi vonal

V43_1195 (Sereg János)
e-mail: mdmot3006.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27153
2013.09.17 20:09.31
Tamási előjelzője, háttérben látszik a Lepsény felőli egykori előjelző árbóca

dani
e-mail: kdani329.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 27090
2013.09.04 19:05.20
Képzeljétek,az indóházban olvastam hogy szept.14-én különvonat fog közlekedni a 48-as vonalon :)

csavargo
e-mail: erosdzsoneszbz.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20854
2011.04.17 17:57.44
Üdv. Azért az nem teljesen igaz, hogy a 48.-as vonal annyira gyér forgalmú lenne. Szerintem a mai viszonyok közt Tamási teljesítménye elég jónak számít. Rendszeresek a terményszállító irányvonatok, és a sokszor 10 kocsis farakodások. És ezek -az előző hsz.-t cáfolandó- 90%.-ban RCH.-s szállítások. Jelenleg is van az állomáson 10 vg, melyek a helyreállítás után meg lesznek rakva. A munka pedig szerintem azért csúszik, mert a megrongált talpfákat cserélni kell, és ha jól tudom, azokat most úgy kell megrendelni a "PFT".-nek.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20798
2011.04.07 16:54.15
Épp azért mert gyérforgalmú.Ráadásul az MMV szállít csak rajta.A MÁV nem.Így ha az MMV-nem ad $-t nem lesz pótolva.Lásd:64-es.SZÜNETEL a forgalom de a hevdereket,síncsavarokat és az ellopott kábeleket se pótolják.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20796
2011.04.07 13:29.18
Már csak az a kérdés, hogy egy ilyen gyér forgalmú vonalon, mint a 48-as, miért kerül hetekbe a síncsavarok pótlása? Szégyen...

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20789
2011.04.06 21:34.27
Rossz hír a Tamásiban élő vasút barátoknak,hogy egyetlen megmaradt vonalukat megdézsmálták a fémtolvajok.A néhai 48-as vonalon 600m-t meghaladó szakaszon ugyanis ellopkodták a síncsavarokat.A vonalat ezért kizárták a forgalomból.
Bővebben: ·
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=4719:szetloptak-a-tamasi-vasutat&catid=1:nagyvasut&Itemid=3

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16945
2010.04.18 23:11.14
Az állomási őrház melléképülete.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16944
2010.04.18 23:10.20
A pálya vége.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16943
2010.04.18 23:09.47
Az I. vágány folytatását képező csonkavágány homlokrakodóban végződik.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16941
2010.04.18 23:07.50
Őrház az állomás területén.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16940
2010.04.18 23:07.02
Itt egy PVG-szín állt.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16939
2010.04.18 23:06.13
A vasúti telefonközpont az állomáson.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16937
2010.04.18 23:04.27
Egy díszkút és egy ivókút a felvételi épület mellett.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16936
2010.04.18 23:03.26
Az I. számú váltóállító őrhely.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16935
2010.04.18 23:02.31
A felvételi épület.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16934
2010.04.18 23:01.08
Tamási állomás bejárata 2010. április 17-én.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16158
2010.02.23 19:23.46
A WC-épület

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15968
2010.02.10 07:55.27
Régi menetrend a forgalmi irodában (elnézést, az előbb rossz képet töltöttem fel).

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 15965
2010.02.10 07:50.48
Tamási, 2009. október 1.

Veszprém27
e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 15508
2010.01.21 17:57.04
Utána jártam a Lepsény-Enying különvonat lehetőségének.Meg engednék,egészen az IKR kft.-ig(Enying után 2 km-ig)DE van egy bökkenő.A vonal állapota miatt a bz-nek is csak 5KM/H sebességet engednek meg,így semmi értelme.Egyébként a vonal állapota:Lepsénytől 1ki hosszan 50 km/h-val lehet menni onnan az IKR-ig 20-szal 5-ös 10-es lassújelekkel tarkítva.

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 15090
2010.01.01 19:18.38
Ma 110 éves az állomás!

martin
e-mail: jankamartin.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 11871
2009.06.07 06:52.55
Van teherforgalom főként fát és gabonát visznek!

ürge
e-mail: ürge.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 11724
2009.05.30 08:35.18
A hosszabb, Dombóvár – Tamási – Enying vonalszakasz teljesen járhatatlan, de a Budapest – Pécs fővonalra Keszőhidegkút-Gyönk állomásnál csatlakozó szárnyvonal jelenleg is működik. A pálya látszólag jó állapotú, hosszabb szakaszai betonaljakkal épültek át, a nehezebb vonatok is 40 km/órás sebességgel járhatják.Úgyhogy mehet különvonat!

Trexler Máté
e-mail: trexlermate.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 11108
2009.04.26 17:05.55
A 20-30 km/h-s sebesség Lepsénytől 200 m-ig érvényes,eddig lett felújítva.

Trexler Máté
e-mail: trexlermate.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 11107
2009.04.26 17:02.12
Utána néztem a Lepsény-Enying szakasznk.Lehet hogy megengednék,mert Dudarra és Lovasberénybe is megengedték.A mávnak minden fillérre szüksége van.Egy próbát megér.

mateo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
elfogadott hozzászólás 11062
2009.04.22 17:27.35
Teherforgalom még van az állomáson.Legalábbis 2004-ben az egyik mozdonyvezető ismerősöm ment Tamásiba teherrel.Aztán, hogy van-e még teherforgalom,azt nem tudom.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 10807
2009.04.01 14:02.44
19 éve ment el az utolsó személyvonat a Tamási - Dombóvár és a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönk szakaszokon... :-(

M.Zsolt
e-mail: mazso.kukac.externet.hu
elfogadott hozzászólás 10528
2009.03.14 23:45.27
Adorjánról király a képed Kisvacs!
Pedig nekem van ép épülettel,wc-vel
,de nem tehetem fel,nem én fotóztam
.Na meg a Tied egy rövid ideig tartó állapotot mutat!'80.óta MÁV-os vagyok,tán tudok 1-2 infót.Hidegkút-Tamási közt ezért
nem akar a cég személyvasutat:a teher is éjjel jár,a gépet Dombóvár
adja,nappal a Dombóvár-Hidegkút pálya tele IC-vel,ezért a teherforg
.ekkor macera lenne.Általában minden mellékvonalnak az a halála,szegény térségben halad,önkorm.nak pénze nincs rá,MÁV meg mindentől szabadulni akar,amire költeni kéne,kiv. nemzetközi vonalak.Sopron-Szombathely-Szgotthárd nem mellékvonalak,mégis eladta a GYSEV.nek.Murony-Békés is jó példa,de közelebb:Fürged áll.épületét 10 miláért megvették volna,MÁV nem adta(vki biztos zsebbe akart),lebontották,anyagot 50ezerért adták el.Ha tényleg vasutat akarunk,nem siránkozni kell,hanem
agyalni,mit tehetünk,tegyük is meg!Pl.gyűjtsünk a térségben minél több aláírást,ne mondhassák,senkise
jelezte,kell a vasút.Én Bp.i létemre vállalom,gyűjtök Khidegkúton,ez van Tamásitól legmesszebb,a helyiek osszák be egymás közt a térséget.Kutatni kell,mely iskolák,intézmények vinnének gyerekeket,bárkit Pacsmagra?Panasz,busztól hosszú,sáros úton érhető el.Folyt.köv.

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9704
2009.02.06 17:41.44
Nem ugyanis az épület várótermét a Gemenc Volán ZRT. felújitotta belülről a forgalmi iroda még a MÁV tulajdonában van Szép a váróterem csak kár hogy nem mennek a vonatok hanem csak buszok amik állandóan tömve vannak

Gábor16
e-mail: kovacsgabesz15.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 9694
2009.02.05 22:23.12
Az épületet lakják?
Ez az épület is HÉV II.osztályú lehet kissé otthoniasabb verzióban.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 8947
2009.01.07 13:19.25
A közlönyből másoltam!

Nidsz
e-mail: nidsz.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8937
2009.01.06 20:05.04
a különvonat ötletét határozottan támogatom...
már kétszer majdnem megvalósult, egyszer 2000. augusztus 20-án lett volna Md-vel, aztán azt hiszem 2004. szeptember 13-án lett volna angol vasútbarátokkal

Nidsz
e-mail: nidsz.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8936
2009.01.06 20:02.28
Domján György hozzászólásában az a Tamási-Lepsény rövidülés szerintem Mezőhídvég-Lepsény akar lenni.

vasutimado
e-mail: tothbalazs.hr.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 8760
2009.01.03 15:01.45
Sziasztok!
100%.-ig támogatom az ötletet.
Én Mezőszentgyörgyön lakom és gyermekkoromban az egész család kb 10-15.-en mentünk fürödni Tamásiba a 49.-es vonalon. Sajnos már ezt az én fiammal nem tehetem meg...
Tehát: Ha valamiben segíthetek írjatok a tbalazs6@freemail.hu-ra. Egyébként a Békési vonalhoz hozzászólva:
Pályázni lehetne rá, van is kiírva falusi turizmusra, turisztikára kiírás (egyébként ezzel foglalkozom), de a MÁV.-nak legalább 5 évre bérbe kéne adnia.
De sajnálatos tény , hogy nem csak a vonalaik száma, hanem az eszük is fogy...

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 8575
2008.12.27 18:13.33
Mit válaszoltak rá? Gondolom azt hogy nem adják!

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8159
2008.12.02 17:45.33
De ha lenne is a MÁV nem adná oda. Pl. Most a Murony-Békés vonalat egy helyi vállalkozó üzemeltetné sőt sínre tenné ott nosztalgiajáratként a saját tulajdonában lévő 377-es gőzöst is, de a MÁV nem akarja adni. Sőt az állomásépületre is volna jelentkező, akik laknának az emeleten lévő szolgálati lakásban sőt vigyáznának az állomásra és a vasútra is. Mit gondoltok mit válaszolt a MÁV?

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8157
2008.12.02 16:50.13
OKKÉ ! Kérdem én akinek adok egy aranytojást tojó tyúkot az eladja potonpénzért? nemhiszem ! és ha mást nem Tamási önkormámyzata tehetne valamit az ügy érdekébe ha mást nem akkor magáncégbe adni a vonalak(at)és akkor üzemeltessék közpénből és utána a mávnak is fájna rá a foga és nekem ne mondja senki se azt hogy be kell teljesen zárni mert nagyon KELL A VASÚT !!!

Jó lenne keresni végre alakit aki be tudná vállalni a vonalat mert ez nem állapot !!

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8151
2008.12.02 14:24.30
Méghogy Dombóvár-Lepsényből Tamási-Lepsény? Sírni vagy nevetni kéne ezen? Gyalog is alig lehet Tamási és Enying között végigmenni... Ha már megkurtították, tükrözhetné a valóságot...

Domján György
e-mail: domjan .kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 8146
2008.12.02 10:52.31
Módosították a vasúti törvényt " A mellékletben az országos vasúti mellékvonalak jegyzékében a Dombóvár-Lepsény (49) sor helyébe a Tamási-Lepsény (49), valamint a Pécs-Bátaszék (64) sor helyébe a Pécs-Pécsvárad (64) sor lép. Tehát senkinek se legyenek illúziói, innentől kezdve az előbb említett szakaszok törvény által is meglettek kurtítva, illetve szüntetve. Hajrá M6 eggyel kevebb műtárgyat kell építeni. Kiváncsi vagyok ezekután, hogy a Bicske-Székesfehérvár(6) mikor rövidül Lovasberény-Székesfehérvár (6)-ra.

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 8127
2008.11.30 13:37.13
Szerintem is lenne igény rá!Ma már az autóbuszfenntartási költsége sem olyan olcsó,mint régen volt!Lehet hogy majd fordul a kocka és a vasút megint olcsóbb lesz!Az autózás sem olyan olcsó!

petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 8026
2008.11.23 14:08.17
Nemérkezett panasz ? nemhinném ugyanis nénjémék Kocsolán laknak és egyszerűen felháboritó az ottani buszközlekedés valamelyik csak a 6-os út szélén rak ki minekt aztán gyalogoljunk ! Nemhinném hogy olyan nehézlenne felújitani ezt a vonalat ! Mert igény lenne rá olyannyira hogy még gyorsforgalmat is lehetne rajta csinálni . Lényeg az hogy ez igy nem állapot ! de ha mást nem akkor legalább Gyönk és tamási között meglehetne nyitni a személyforgalmat azt is el tudnám képzelni hogy a tamási vonat megérkezik gyönkre utána továbbközlekedik pest fele vagy pécs fele mert igény VAN RÁ !

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 5664
2008.07.31 21:23.29
Gábor! Nem csak nézni, lefényképezni és emlékeinkben megőrizni!

Niki
e-mail: nikyy17.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 5233
2008.07.13 14:11.06
Komolyan elszomoritó,hogy szinte minden vasutvonalat be akarnak szüntetni..én nem hagynám!!!

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 4759
2008.06.16 17:04.41
A KHVM illetékese úgy nyilatkozott, hogy egyetlen egy panasz sem érkezett a vasútvonal megszüntetése miatt!!!

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 4758
2008.06.16 17:00.29
A Dombóvár-Lepsényi vonalról beszélek!Helyesbitek! 2007 évről van szó!

szvdom
e-mail: szvdom.kukac.eet.bme.hu
elfogadott hozzászólás 4728
2008.06.15 22:05.24
Melyik vonalon? A Tamási-Dombóvár, a Tamási-Mezőhídvég(-Enying-Lepsény) vagy a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönkről beszélsz?

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 4720
2008.06.15 08:46.54
Ezen a vonalon, 1990 április 2-től közlekedett vonatpotló autóbusz!Ez év 2007 március 31-ig!Mert most már ez is megszünt!Ez a határozat a mellékvonal gyakorlati megszünését okozta!

placi
e-mail: placi.kukac.eposta.hu
elfogadott hozzászólás 4705
2008.06.13 21:08.01
Keszőhidegkút és Tamási között utoljára üzemeltettek gőzmozdonyt.A többi szakaszon már motorvonat járt.{Saját tapasztalat}Emlékeimben még él az osztálykirándulás,amikor Tamásiból indultunk Veszprémbe.A szokásosnál kisebb vasúti kocsik,a közepén fafűtéses kályha.Ha elődeink látnák mi lett a vasútjukkal,amiért annyit küzdöttek!A Tamási állomásra 1893.12.4-én "robogott"be az első vonat!Vitéz Tarján Jenő Tamási története 1686-1941

Karl
e-mail: l.karoly.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4670
2008.06.10 20:40.25
Ennél a szakasznál,mi volt a hivatalos indok a megszüntetésre?És a 20as lassujel, valóban szükséges volt?Mert ahogy látom,nem volt olyan rossz állapotban a pálya.Persze mihez képest...

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 4310
2008.05.23 13:04.09
Tamási, 2008. május 3.
Dombóvár felé tekintünk.

Timbuk
e-mail: timbuk81.kukac.hotmail.com
elfogadott hozzászólás 3281
2008.03.18 10:56.23
Hihetetlen, hogy egy városnak nincs működő vasútállomása, és vasúton nem lehet megközelíteni. Utazzon az ember a legközelebbi faluig, majd onnan vonatozhat... A halálom volt, míg vonattal közlekedtem.
Rettentően elszomorít, hogy mindent hagynak tönkremenni.

Rácz Gergely
e-mail: gbeatle.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 2633
2008.02.05 12:41.26
Kedves Gabi!
Majdnem így van. Pontosabban 1 megállóhely (Pacsmag) és 2 megálló-rakodóhely (Alsómajsa, Adorjánpuszta) volt a vonalon.

Gabi
e-mail: kgabi.kukac.maibox.hu
elfogadott hozzászólás 2624
2008.02.04 19:27.47
A Tamási Keszőhidegkút-Gyönk vonalon a térkép szerint még 1 vasútállomás és 2 megállóhely van(volt). Ezekről nincs valakinek képe esetleg?
Gabi

Bolla András (Cellbuborék)
e-mail: andrew.kukac.cellkabel.hu
elfogadott hozzászólás 1502
2007.10.19 19:23.20
Egy megszűnt elágazó állomás, felszedett vonalaival. Borzalom, de ennél mindig süllyedhet a vasút mélyebbre!

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Talács

Taksony

Tamásipuszta

Tanakajd

Kistapolca