Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 272 ] [ 273 ] [ 274 ] [ 275 ] [ 276 ] [ 277 ] [ 278 ] [ 279 ] [ 280 ] ...   Utolsó Következő

Debrecen-Fatelep    Mopat, 2012.11.01 18:10.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hasznos infó a szerkesztőknek: a Hétvezér utcai megálló a 9 és 10 szelvénykarók között áll. A Balla tanya pedig a 35-ben!(az utóbbi pont a megálló kellős közepébe esik!)
JasonX, nem voltál véletlenül Mechwartos?
 
Nagynyárád    Cseke Zoltán, 2012.11.01 18:04.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap jártam erre, az épület eltűnt a föld színéről.
 
Nyulas mh.    Mopat, 2012.11.01 17:46.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, ez az egyik épület, engem ingen erőteljesen MÁV melléképületre emlékeztet, még a színe is, mellette a Böszörményi úti átjáró felé van a lakás, ami meg egy MÁV szolgálati lakásra hajaz így első benyomásra. Persze a sok fa nem segít a fotózásban. Márcsak azért is logikusan hangzik, mert anno bizonyosan teljes csapórudas sorompó volt ott, szóval azt is kezelték-gondolom innen! Köszi a képeket, JasonX. Utóirat: ha az Újgát utca-Böszörményi sarokról nézzük, a képeken is látható kis épület a lapos tetejével-hát erősödik a MÁV érzés...
 
Szenta EV    BZmot302, 2012.11.01 15:22.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kisvasút hol van?
 
Agárd    VT22, 2012.11.01 11:40.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"a várakozás színvonalát emelik a modern padok
Fotó: Petró Viktor"

Azok a padok semmit sem emelnek, igazi EU-kompatibilis gagyi. Kényelmetlen fémfelület ami kifejezetten gyűjti a szálló rozsdaport, pár év múlva nem lesz kedve az embernek ráülni olyan rozsdás lesz. Lásd sorstársait a 120-as vonalon.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:48.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás névtáblája.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület utcafront felőli képe,a végpont irányából nézve.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:45.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület utcafront felőli képe,a kezdőpont irányából nézve.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:43.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy muzeális értékű utastájékoztató tábla.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:42.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagy várócsarnokból nyíló kisebb várótermek.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:41.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület vágány felőli képe.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:39.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az áruforgalmi raktárépület.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:38.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagy várócsarnok.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:37.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nézet a kezdőpont felé.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:36.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A resti vágányok felőli bejárata.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:34.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az I.számú vágány mellett lévő fedett peron.

 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:32.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mozdony története.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:31.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kiállított gőzmozdony számtáblája.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:30.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület közelében kiállított 377.503 pályaszámú Gizike gőzmozdony.
 
Zalaegerszeg    Central, 2012.11.01 08:28.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A felvételi épület közelében kiállított 377.503 pályaszámú Gizike gőzmozdony.
 
Ráróspuszta    atidas, 2012.10.31 20:21.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bence! Én támogatom a megálló épületének megmentését, próbálkoztam az index fórumon is, de nem jártam sikerrel. Még lehetne próbálkozni a közlekedési múzeumnál és a természetjárók szövetségénél. Sejtésem szerint többre mehetünk velük. Számomra is kedves megállóhely ez! :-)
 
Ártánd    Kurucz László, 2012.10.31 18:42.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Édesapám az 50-es években szolgálatot teljesitett az örházban.Akkor még a Biharkeresztesről Püspökladány között közlekedő vonatok indulás előtt kijöttek ide.
Sajnos fényképem nincs.
Üdvözlettel:Kurucz László.
 
Portelek    11ZOLI1, 2012.10.31 12:02.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A különvonat elhagyja Portelek állomás.
 
Portelek    11ZOLI1, 2012.10.31 11:58.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt van tanyavilágkezdetétől a különvonat.
 
Portelek    11ZOLI1, 2012.10.31 11:54.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megérkezett a különvonat Szolnokról és tovább indul Hatvanba. A vonat Portelek állomáson körülbelül 10 percet volt.
 
Portelek    11ZOLI1, 2012.10.31 11:51.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás kész a vonat fogadására.
 
Kisjenő    QQriQ, 2012.10.30 17:09.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisjenő takaros állomásépülete ma is megvan, csak a másik vonalon.
http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=kjen

Ez az állomás amit fényképeztél román építésű.
 
Kisjenő    Tastam, 2012.10.30 16:10.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kisjenő takaros állomásépülete a vágányok felől. Régen még sokkal hangulatosabban festett az állomás: http://bekes.archivportal.hu/data/gallery/images/normal/1307.jpg
 
Pécsbánya-Rendező    ROCOman, 2012.10.30 05:17.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alapterülete minden valószínűséggel nagyobb volt, mint az általad írt. A benne fellelt vágánydarab pedig egyértelműsíti, hogy pályakocsi raktár volt ott.
 
Pécsbánya-Rendező    Zoli, 2012.10.29 23:53.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régen a Mohácsi úti átjáró mellett volt egy kis zöld fa épület, kb 1-1,5 négyzetméter belméretű, kétszárnyú ajtaja volt (melyek merőlegesen nyíltak a sínek felé). Egyszer mikor kifeszítette valaki a zárt ajtaját, egy sínpár volt benne merőlegesen az állomás vágányára. A vágánytól kb. 1 méterre volt.
Ez az épület fénykorában milyen célt szolgált?
Esetleg jelző/váltó állító volt?
 
Előző Első    ... [ 272 ] [ 273 ] [ 274 ] [ 275 ] [ 276 ] [ 277 ] [ 278 ] [ 279 ] [ 280 ] ...   Utolsó Következő