Debrecen-Fatelep
JasonX, 2012.10.24 05:07.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Új megálló, a Hétvezér utca, vonat nélkül. Amíg nem lesz felvéve a megállók közé, addig ide tudom csak tenni.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
JasonX, 2012.10.24 05:06.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fatelep hátsó nézetben.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
JasonX, 2012.10.24 05:05.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fatelep hátsó nézetben.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
JasonX, 2012.10.24 05:03.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valószínűleg ez lesz majd az új végállomás, a jelenlegi pedig megszűnt állomásként fog itt szerepelni.
|
|
|
Debrecen-Fatelep
JasonX, 2012.10.24 04:29.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mopat, nem voltunk mi évfolyamtársak véletlenül?
|
|
Miskolc-Tiszai
JasonX, 2012.10.24 02:47.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.youtube.com/watch?v=cQ4PXnTtOe0&feature=plcp
|
|
Bély
JasonX, 2012.10.24 02:45.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.youtube.com/watch?v=djG9e3mEzpQ
|
|
Gyál
A142VV, 2012.10.24 00:06.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület ma. ( Némi felújításra szorulna.. )
|
|
|
Gyál
A142VV, 2012.10.24 00:05.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A második vágány Lajosmizse felé nézve ( Háttérben az állomás épülete ).
|
|
|
Gyál
A142VV, 2012.10.24 00:03.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A második vágány Budapest felé nézve.
|
|
|
Fábiánsebestyén
VT22, 2012.10.23 20:27.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
"A vasúti épület hasznosítása: Mentési központ. Itt van a rendőrőrs, és a tűzoltóság."
Az az épület nem vasúti eredetű.
|
|
Szerep
szvdom, 2012.10.23 20:12.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Eladták a tetőt? Mit jelent az, hogy valamennyire ismered, tudnál esetleg tárgyi bizonyítékokat is felhozni az itt leírt tudnivalókhoz?
|
|
Borsosberény
Szabó Lajos, 2012.10.23 16:19.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kis érdekesség: itt játszódik a Tátrai Band: Utazás az ismeretlenbe c. videoklipje.
|
|
Máriaudvar
Bmac, 2012.10.23 14:56.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az utolsó kézzel működtetett átjáró. Maradjon is így, mert közeli ismerősöm a sorompó kezelője.
|
|
Verőce
fizolt, 2012.10.23 14:47.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Vác-Verőce állomásköz bal vágányának használhatatlansága miatt forgalmi szempontból fontos állomássá lépett elő, itt térnek át helytelenbe a Szob felől érkező vonatok.
|
|
Kőbánya felső
Balazs177, 2012.10.23 12:43.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#sor
|
|
Budapest-Józsefváros
Balazs177, 2012.10.23 12:41.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#ganz
|
|
Ferencváros
Balazs177, 2012.10.23 12:39.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#fc
|
|
Kőbánya-Teher
Balazs177, 2012.10.23 12:37.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/kcssz/feher/index.html
|
|
Budapest-Déli
Balazs177, 2012.10.23 12:35.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#deli
|
|
Albertfalva
Balazs177, 2012.10.23 12:34.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/kcssz/budafok/index.html
|
|
Angyalföld
Balazs177, 2012.10.23 12:31.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A nagyvasút és a BKV vágányok kapcsolódási pontjai:http://villamosok.hu/balazs/teher/mav-bkv/keptar/index.html#af
|
|
Szerep
Boros47, 2012.10.23 11:54.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás valamikor szebb volt,csak az első 80-as évek beli vasútromboláskor az állomás épületéről a szegedi Igazgatóság vezetői eladták a tetőt és a tetőszerkezetet.
a 80-as évek elején a 128-as vonalon állomás felújítások voltak.melyet a debreceni Igazgatóság csinált meg.Sajnos egy pár év múlva a vonalat átadták a szegedi Igazgatóságnak,akik aztán tervszerüen tönkre tettek mindent.Az azelőtt teljesen felújított Ürmöshát megállóhelyet -az egész épületet eledta .Lebontották és a földig tették egyenlővé. Ez a sors várt volna a szerepi állomásra is.Azonban a tető indokolatlanúl és csalárd módon eladták, az önkormányzat beleszólt. Nem akartak velük tárgyalni,ezt is a földdel akarták egyenlővé tenni. A jelenlegi állapotát az önkormányzat készítette el és az nem a MÁV érdeme.Mivel a vasútnál dolgoztam ,valamennyire ismertem ezt az ügyet.Szerep vasútállomáson még az ötvenes években is volt teherárú rakodás-- cukorrépa,-Sarkadra és kender berakodás Körösladányba.. Akkoriban még kézzel ment minden berakodás.
Szerettem volna egy képet a régi állomásról,-amikor még rajta volt a tető.
Ha volna valakinek küldje meg az e mail címemre.
|
|
Nyíregyháza
polderek, 2012.10.23 11:36.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha valaki tudja, hogy édesapám Bártfai András mettől meddig volt állomásfőnöke Nyiregyházának kérem írja meg, mert sajnos tőle már nem kérdezhetem meg...szerintem egy Dapsi nevezetű állomásfőnök helyére tették, szerintem 1952 melyik hónapában azt nem tudom és hogy meddig volt azt sem.Köszönöm szépen.
|
|
Berente-Rendező
polderek, 2012.10.23 11:29.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Édesapám Bártfai András nem november 8-án vette át az állomásfőnökséget, hanem lényegesen hamarabb, mert az 1957. szeptember 1-én megszületett fiammal én áldott állapotban ott voltam látogatóban és erről jó néhány fotóm is van.A képek nyáriak.
|
|
Pándorfalu
Harpi, 2012.10.23 11:02.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Véleményem szerint hibás döntés volt a közvetlen Nezsider-Pándorfalu vonalrész megszüntetése,kiváltása!Ehelyett szerencsésebb lett volna egy deltavágány építése,így Nezsider irányából mind a Pozsony és Budapest,mind pedig a Bécs irányú forgalom fenntartható lett volna.Ez különösen a balesetek,és vágányzárak alkalmával,a terelőforgalmak lebonyolításánál lett volna nagyon előnyös dolog!
|
|
Kocsord alsó
Sanyi, 2012.10.23 10:07.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon rég jártam erre ,de a gyerekkoromat sokat a Vasút mentén töltöttük a barátaimmal régi szép emlék jó vissza gondolni rá!Kocsord felsőn még sokat meggyeztünk is.na meg a beton bunkert se kell ki hagyni ami szép volt, az szép volt
|
|
Felsőlászló
djlacee, 2012.10.23 00:23.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Állítólag végleg bezár a vonal Felsőlászló és Sopronkeresztúr között, a teherforgalmat ráterhelik a közutakra. A Sopronkeresztúr - Sopronnyék-Haracsony közötti szakasz még kérdéses személyszállítás szempontjából, de valószínűleg ennek is annyi. Facebookon van már csoport a vonal megmentéséért, illetve a korábban megjelent Vas Burgenland Vasút fedőnevű dologból is remélem hogy lesz valami
|
|
Korhánköz
gyöngyész, 2012.10.22 21:30.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És a baleset másnapján az anyukám, aki akkor a MÜM 6o7. Szakmunkásképzőjében tanított hatalmas virágcsokrot kapott az egyik növendéktől. Tanár néni! Ha tegnap nem tetszik bezárni, akkor én is azon a vonaton vagyok. Ui. anyucikám a rosszul teljesítő diákokat képes volt némi túlórázásra rávenni, de bepótoltatta vélük a mulasztást.
|
|
Szalajkavölgy-Lovaspálya
BZmot302, 2012.10.22 21:27.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt az állomást már csak vagonok tárolására használják. Utas felvétel itt nincs. Akkor nem megszűnt álllomás?
|
|