Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 278 ] [ 279 ] [ 280 ] [ 281 ] [ 282 ] [ 283 ] [ 284 ] [ 285 ] [ 286 ] ...   Utolsó Következő

Dunapataj    raps, 2012.10.13 14:29.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy ahogyan leírják: Sohasem létezett. A vonal effektíve nem épült meg. A tervek ugyan már megvoltak, de a pénz az nem. Egy ideig a tervezett vonalon autóbuszok közlekedtek, természetesen menetrend szerint - ún. gumivasút -, de idővel az is megszűnt.
 
Rákospalota-Újpest    Palotabarat, 2012.10.13 14:24.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyébként tudtok valamit arról, hogy a Veresegyház-Gödöllői HÉV felüljáróját, ami a Kovácsi Kálmán térnél hidalta át a Veresegyházi vonalat, a második világháború után újjáépítették? Úgy tudom a vonal 1970-ben szűnt csak meg, de 1945-ben már túl nagy jelentősége nem volt, hogy felüljárón, vagy közvetlenül csatlakozott-e a Veresegyházi vonalhoz.
 
Békés    BZmot302, 2012.10.13 12:07.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eggyetértek.

 
Dunapataj    dani, 2012.10.13 11:56.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
EZT HOGY ÉRTIK HOGY A DUNAPATAJ-BAJA VONAL IDÉZEM:SOSEM LÉTEZETT VASÚTVONAL???,,
 
Pátka    Domján György, 2012.10.13 11:00.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szűzvári kitérőket (Pátka-Lovasberény közti iparvágány kiágazás), bontott beton aljakat raknak a helyére.
 
Pátka    2Kuvik, 2012.10.13 10:02.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Volt a vonalon valamilyen munka: a sárga karbantartó gépek Pátkától Lovasberény felé dolgoztak 4 napja, tegnap pedig a csalai kereszteződésnél jött a gép Fehérvár felé: rozsdás sínszálakat hozott.
Van valakinek ötlete, hogy mit szedhettek fel? A pátkai vagy a szűzvári kitérőket? Esetleg csaK 1-2 szálat cseréltek?
 
Rákospalota-Újpest    Palotabarat, 2012.10.13 08:00.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, ezt ismeritek-e: http://bpxv.blog.hu/2012/08/31/rakospalota-ujpest_vasutallomas

Egyébként szerintem a 2009-ben Freddy által emlegetett magánvasút a 72-es vonalként ismert Vác-Rákospalota-Újpest-Veresegyház-Gödöllő vonal lehetett, ami hiányzik a megszüntetett vonalak listájából is.
 
Békés    Adani, 2012.10.12 08:29.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen ,ez így van, sőt Muronyban (Mezőberényben) megálló vonatokhoz is lehetne csatlakozás innen. A pálya még most is jó állapotban van, annak ellenére ,hogy 5 éve nem járt itt vonat.

Teherforgalom is lehetne a Tüzép telep még üzemel és van építőipari cég is a vonal mentén kiépített iparvágánnyal is. Meg ugye a reggeli órákban lenne igény Békéscsabáig járó vonatokra is, tehermentesíthetné a buszokat, amik ilyenkor mindig tömve vannak (iskolaidőben).
 
Kótpuszta    dani, 2012.10.11 15:16.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
köszi!
 
Körösújfalu    dani, 2012.10.11 15:14.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyetértek!és ugyszint kösz az infot!
 
Körösszakál    dani, 2012.10.11 15:10.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi az infot!
 
Békés    BZmot302, 2012.10.11 14:39.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás most eléggé viharvert állapotban van. De ha meghosszabítanák Kötegyán-Békéscsaba vasútvonalat Békésig akkor szerintem lenne rendes forgalma.

 
Portelek    11ZOLI1, 2012.10.11 06:47.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

2012.10.14-én 17:31 től 17:46-ig Portelek állomáson egy különvonat fog állni. Vonatfotózás céljából.
Majd küldök képeket.
Jövő évtől (2013-tól) azt tervezik ,hogy Porteleken majd csak minden második vonat álljon meg.


 
Görgeteg    tibho133, 2012.10.10 19:09.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görgeteg
 
Görgeteg    tibho133, 2012.10.10 19:08.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Görgeteg
 
Hatmajor    Balazs177, 2012.10.10 17:07.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Baleset részletek

1975.06.16. 09:56
Hatmajor
ABbmot 607

1975. június 16-án 9, 56 perckor a 2407 sz. gyorsmotorvonat Hatmajor forgalmi kitérő és Szombathely rendező között a 970+42 számú szelvényben lévő sorompó nélküli átjáróban 80 km/h sebességgel elgázolta a 4 számú Építési Szállítási Vállalat FG 89-88 forgalmi rendszámú, 2 m3 kavicsot szállító ZIL tehergépkocsiját.
A baleset következtében az ABb 607 psz. motort vezető Horváth Pál, Szombathely Vontatási Főnökség dolgozója a motorkocsi homlokfala és a motor védháza közé szorult és az esemény másnapján sérüléseibe belehalt. Kisebb-nagyobb mértékben megsérült a Szombathely állomás létszámába tartozó vonatvezető, a vonat két utasa és a tehergépkocsi vezetője is.
Az elgázolt tehergépkocsi alvázát a motorkocsi vezetőfülkével együtt az átjárótól 18 méter távolságra a pálya mellé, míg leszakadt billenőszekrényét 118 métert hurcolva maga előtt a vonallal párhuzamosan futó tároló vágányra vágta ki. A vonat eleje az ütközés helyétől 258 méterre állt meg.
A rendőrségi helyszínelés befejeztével a szerelvényt Szombathely állomásra behúzták, így a pálya 10, 50-kor felszabadult. A baleset miatt az 1427 számú vonat 43 perc késéssel közlekedett.
Az ABb sor. motor- és három személyszállító kocsiból álló 2407 számú vonat Pécsről Szombathelyre közlekedett, elegysúlya 181 tonna, fékezendő súlya 134, fékezett súlya 154 tonna volt. Pécs állomásról a később balesetet szenvedett motorvezetővel és egy motorvezető gyakornokkal a „fedélzetén” 5,30-kor indult el és különösebb esemény nélkül közlekedett Gyékényesig - itt a vonatvezetők váltottak - majd 10 perc késéssel megérkezett Nagykanizsára. Így is indult tovább Szombathely felé, de a balesetben érintett útátjáró előtti utolsó szolgálati helyen – Hatmajor forgalmi kitérőn – már csak 6 perc késéssel haladt át. A menetrendben késés esetére engedélyezett 100 km/h sebességet nem lépte túl.
A baleset helyszíne, az Ágfalva – Nagykanizsa vonal és a Győri Közúti Építő Vállalat aszfalt- és betonkeverő telepéhez vezető földút sorompóval nem biztosított átjárója. Közvetlenül az ágfalvai mellett fut – vonatunk menetirányát tekintve a jobb oldalon – a Szombathely – Rum vasútvonal, melynek forgalmát a baleset idején már megszüntették, fennmaradó szakaszát kocsik tárolására használták. Az ágfalvai vonal másik oldalán – attól mintegy 60 méterre – a Szombathely – Szentgotthárd vonalat keresztezi a földút, teljes csapórudas sorompóval biztosított átjáróval.
Vonatunk személyzete az állomás felé közeledve észlelte, hogy Szombathely rendező pu. bejárati- és előjelzője továbbhaladást engedélyező, illetve erre utaló jelzést mutat. A látott jelzési képet ”bemondták” egymásnak. Eközben érkeztek a balesetben érintett átjáró útátjáró jelzőjéhez, melynél a motorvezető az előírt „Figyelj!” jelzés adását megkezdte és azt folyamatosan adta is, majdnem az ütközésig. 150 méterre lehettek az átjárótól, mikor meglátták a Rum község irányából (nekik bal oldalról) 30 km/h körüli sebességgel a sínek felé tartó teherautót, mely ekkor már átkelt a szentgotthárdi vonalon és kb. 50 méterre volt az általuk használt sínpártól. Időközben a másik irányból is feltűnt egy tehergépkocsi, mely a sínek előtt megállt. A sóderral rakott ZIL azonban rendületlenül folytatta útját és kb. 40-50 méterrel a 80 km/h körüli sebességgel érkező vonat előtt a vasúti pályatestre hajtott. Vonatvezetőnk csak annyit tudott megjegyezni – Pali, nem áll meg!, ekkor azonban a motorvezető már fékezett. A következő másodpercben bekövetkezett az ütközés, melynek következtében a motorkocsi eleje beszakadt és a gépkocsi rakománya kb.30 cm magasan elöntötte a vezetőállást. A vezetőállásban utazó három személy közül a gyakornok nem sérült meg, így Ő előbb kisegítette a bordatörést szenvedett vonatvezetőt a motorkocsiból, majd a beszorult motorvezető segítségére sietett. Miután látta, hogy egyedül kiszabadítani nem tudja, a vonaton önköltségben utazó mozdonyfűtővel megállítottak az átjáróba érkező tehergépkocsikat, majd azok egyikére kötött kötéllel meghúzták a motor beszakadt elejét annyira, hogy a beszorult motorvezetőt ki tudják szabadítani.
A balesetet okozó gépkocsi vezetője saját bevallása szerint a szentgotthárdi vonal keresztezése előtt nézett körül utoljára, ekkor látta az átjárótól 300 méter távolságra álló tárolt kocsikat. Átkelt a vágányon és miután a teherkocsikról tudta, hogy azok hosszabb ideje ott állnak, különösebb figyelmet nem fordított a sorompó nélküli átjáróra. Az érkező vonatot csak akkor vette észre, mikor gépkocsija eleje már a síneken volt. Ekkor gázadással próbált menekülni, de a vonat a gépkocsi utolsó harmadát így is elkapta. Büntetésének mértékéről nincs tudomásunk.
A megsérült négy járművet – ABb 607 psz. motor-, valamint a 20-26 144-5 és 20-26 145-2 psz. Bh, illetve 39-40 030-6 psz. AB sorozatú személykocsikat – az illetékes járműjavítókba szállították. A három személyszállító kocsit a szombathelyi üzem megjavította, ám a motorkocsi Szolnokon végzett kimérése során megállapították, annak főkerete oly mértékben sérült, hogy azt csak jelentős költségek árán szinte új főkeret beépítésével lehetne javítani. Ennek költsége azonban közel két millió forint lett volna, így a motorkocsi selejtezése mellett döntöttek. A szomorú eseményre 1976.03.25-én a szolnoki járműjavító területén került sor.
Szombathely fűtőházában a szolgálat közben elhunyt vontatási dolgozók neveit tartalmazó emléktáblára felkerült Horváth Pál neve is.
A két halálos baleset tanulságait levonva felvetődött a motorkocsik vezetőállásának megerősítése és a vezetőállás padlómagasságának esetleges megemelése is, az ötlet azonban csak ötlet maradt.
Forrás: MÁV Központi Irattár AA.13137 sz. doboz, 111220/975 sz. ügyirat és annak rajzmelléklete,
MÁV Központi Irattár AE.13437 sz. doboz, 6625/1975 és 6626/1975 sz. ügyiratai,
MÁV Központi Irattár AE.13760 sz. doboz, 6561/1975 sz. ügyirata.
MÁV Központi Irattár AE.14423 sz. doboz, 6435/1975 és 9354/1975 sz. ügyirata.

Forrás:http://www.lococlub.hu/baleset.php?id=177

 
Dör    Balazs177, 2012.10.10 16:59.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Baleset részletek

1971.07.11. 17:43
Dör
ABbmot 3 + ABbmot 2

Nem egészen 3 hónappal a mezőfalvai tűzeset után a GySEV egyik motorkocsija is a lángok martalékává vált. 1971 július 11-én a 116 sz. vonatot előfogatként továbbító ABb 3 psz. motorkocsi Dör megállóhelyen kigyulladt és elégett. A tűz észlelésekor az óra 17 óra 43 percet, a hőmérő 35 C fokot mutatott. A 116 számú vonatot a GySEV ABb 3 és ABb 2 pályaszámú motorkocsijai szinkronban továbbították. A vonat Győrből 17,10-kor indult, Enese és Kóny állomásokon megállt, majd menetrend szerinti folytatta útját Sopron felé. Bágyogszovát megállóhely jegykiadó őre a téren fogadta a vonatot de azon semmilyen rendellenességet nem tapasztalt. Dör felé közeledve (a két megálló távolsága 4 km) az ottani jegykiadó őr vallomása szerint a „szőlőhegyi” kanyarból kibukkanó szerelvény első motorkocsija alól annak menetirány szerinti jobb oldalán füstöt látott előtörni. Ekkor a vonat a 16. számú őrház felé tartott, ami Dör megállóhelytől kb. 5-700 méterre volt. Az őrházat elhagyva már lángokat is látott a kocsi jobb ütközője alatt melyek, a huzat következtében a motorkocsi mellett hátrafelé kivágtak. Azonnal „Megállj” jelzést adott a vonat felé (saját vallomása szerint a vonat ekkor tőle 5-600 méterre, a motor- és a vonatvezető szerint kb. 300 méterre volt), mire a motorvezető gyorsfékezést alkalmazott. Eközben a hátsó (vonó) motorkocsi vezetője is észlelte a tüzet, égett gumiszagot érzett. Kinézve az ablakon látta, hogy az elé sorozott motorkocsi motoros vége ég és tapasztalta azt is, hogy annak vezetője már fékez. Megállás után tűzoltó készülékével előre szaladt és az első motor vezetőjével együtt próbálta megfékezni a tüzet. Az égő motor vezetője – miután látta, hogy a kocsit nem tudják eloltani - a vonatvezetőn keresztül utasította a jegykiadó őrt, hogy hívja a tűzoltóságot.
Az őr Csorna állomás részére jelentette az eseményt, így az állomás forgalmi szolgálattevője 17,50-kor telefonon értesítette a csornai önkéntes és a kapuvári városi tűzoltóságot.
A vonatvezető eközben leszállította a mintegy 15 utast a kocsiból, míg a második motor vezetője a két motort szétkapcsolta és a nem égő résszel kb. 80 métert hátratolt, az útátjárón túlra.
Csorna állomás főnöke azonnal intézkedett, hogy az állmására ebben az időben érkezett 324, 821 psz. gőzmozdony azonnal vegyen vizet, majd induljon a motorkocsi oltására. A gép 17,54-kor érkezett meg a helyszínre, majd a tűzoltó csavarzatra szerelt „E” sugárral az ekkor már teljes terjedelmében égő motorkocsi vezetőállásában lévő napi (üzemagyag)tartályt hűtötte és a vezetőállás tüzét eloltotta.
Egy perccel később befutott a csornai önkéntes tűzoltóság gépjárműfecskendője, mely megkezdte a hossztartóra szerelt ezer literes gázolajtartály hűtését és a kocsiszekrény oltását. Néhány perccel később megérkezett a Kapuvári Városi Tűzoltóság két gépjárműfecskendője, ezek személyzete a poggyásztéren át behatolva oltotta az ott uralkodó tüzet, ezzel megakadályozva annak a motortérbe való behatolását. A győri városi tűzoltóság fecskendője 18,35-kor érkezett a helyszínre, és miután rácsatlakozott a csornaiak megszerelt „E” sugarára (utóbbiak vize elfogyott) a kocsiszekrény oltását végezte. Az oltási munkálatok közben érkezett a tűzhöz Csorna város locsolókocsija, mely a tartályában szállított 4000 liter vizet a győri egység tartályába szívatta át. Az oltásban résztvevő mintegy 40 fő munkájának köszönhetően a kocsit 18,40-re sikerült eloltani. (A tűzhöz útban lévő mosonmagyaróvári és soproni egységeket 18,15-kor állomáshelyükre visszafordították).
Az eloltott motorkocsit, illetve annak maradványait a tűzoltásban résztvevő 324-es vontatta be Csorna állomásra, majd 19,08-kor a 116 számú vonat az ABb 2 számú motorkocsival folytatta útját Sopronba.
A lefolytatott tűzvizsgálat megállapította, hogy a tűz a kocsi 3 tengelyes forgóvázának középső tengelyénél, a jobb oldali kerék fölött keletkezett. Az ide helytelenül – a kerékhez túl közel - szerelt szikrafogó lemez (a féktuskók szikraszórását hivatott „kordában tartani”) a nyomkarimába fékezéskor és balra kanyarodói íves pályán való haladáskor bele ért – ezt bizonyította a lemezen lévő beköszörülés – és ezzel annak felmelegedést okozta. Az így kb. 200 C-ra melegedett lemezen lévő olajsár a 35 C fok légköri és a 45 C fokos pályatest fölötti hőmérséklet hatására párologni kezdett és begyulladt, melyhez még hozzájárulhatott a féktuskók szikrázása is. Utóbbiak foszfortartalmát is vizsgálták – ez jelentősen befolyásolja szikraszórás mértékét - de nem találtak az előírtnál magasabb értéket. A tűz másik oka a kocsi tisztításának hiánya volt, emiatt rakódhatott le jelentős mennyiségű olajsár a szikrafogó lemezen.
Mivel a GySEV és a MÁV között érvényben lévő megállapodás szerint a GySEV vontatójárműveit a MÁV főműhelyei javították, karbantartásukat a MÁV soproni fűtőháza végezte (és azokat a magyarországi vonalakon a MÁV mozdonyvezetői üzemeltették), a GySEV kártérítési igénnyel élt a MÁV-val szemben a helytelenül felszerelt (és javított) szikratörő lemez, valamint a soproni fűtőház által gondatlanul végzett M3 szintű javítás miatt. Ilyen szintű javításnál az E1 számú utasítás előírta a járművek „nagytisztítását”, mely itt a jelek szerint nem történt meg. (A kocsi két nappal korábban jött ki az M3-as javításról!)
A GySEV járműben keletkezett kár 2 471 875 Ft volt, ehhez jöttek még az egyéb járulékos költségek (kölcsönjármű bérleti díja, stb.) Levelükben jelezték azonban, hogy „vasutunknak jelenleg ugyanis égető szüksége van 90 km sebességre alkalmas gyorsvonati fűtőkazánkocsikra.” Így lehetségesnek tartották káruk 3 db kazánkocsi átadásával való megtérítését.
A két vasút megegyezett, így a MÁV az összesen 2 553 000 Ft értékű 35, 78, és 82 pályaszámú kazánkocsijait darabonként 1000 forintos áron, feltehetően 1973 tavaszán a GySEV részére átadta.
A porig égett ABb 3 pályaszámú motorkocsit 1973. április 1-én Sopronban selejtezték.
Forrás: MÁV Központi Irattár AA.12039 sz. doboz (Vezig iratai) 111423/1972 sz. ügyirata

Forrás:http://www.lococlub.hu/baleset.php?id=1227

 
Körösszakál    Adani, 2012.10.10 14:10.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 90-es évek elejéig még volt teherforgalom innen is, ill. kellett egy kitérési/körüljárási lehetőség. Meg ugye eredeti kiépítésben Nagyváradig jártak a vonatok véglegesen a 2. VH után bontották fel a síneket és szűnt meg a határátmenet, de sokáig még élt a remény, ahogy ma is él az újbóli összekötésre. A Csanády-féle koncepciónál amúgy arról is volt szó, hogy Körösszakállig visszabontják a vonalat, de végül megmenekült, hiszen nehezen leehetett volna busszal pótolni azt az utolsó 3km-t a földkúpig, és Körösnagyharsányt jól kiszolgálta az a végmegálló is, a falu szélén van ugyan ,de nem nagy a falu 5 perces sétával elérhető a központ. A vonal megszűnte óta buszos közleekdés is ritka a faluban, gyakorlatileg nincs mivel utazni, Vésztőre pedig egyáltalán nem lehet átszállás nélkül eljutni,
 
Kótpuszta    Adani, 2012.10.10 14:05.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Létező volt ill. nem is település volt igazából csak tanyaközpont/tanyabokor ha jól tudom. Majorok meg földek voltak itt, kisvasút indult a vasútállomástól a majorok felé és azon hordták ide a termést.
 
Körösújfalu    Adani, 2012.10.10 14:03.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Körösújfaluról sokan jártak Vésztőre (ill. átszállással tovább) tanulni vagy dolgozni, valamint itt a vasútállomás is jó helyen van, nincs messze a falutól mint komádinál vagy Körösszakállnál.

A legtöbben eddig jöttek mikor még járt a vonat, sőt 2003-ig nem is járt busz Körösújfaluba, de miután a Volán utaslenyúló járatát elindította Vésztő-Körösújfalu irányába is maradtak szép számmal utasok, eddig akár ma is érdemes lenne újraindítani a személyszállítást.
 
Sopron-Déli    Balazs177, 2012.10.10 13:00.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sopron Déli pu.épületegyüttese az 1902-es átépítés előtt egy régi képeslapon:http://torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9210879
 
Körösnagyharsány    dani, 2012.10.10 10:34.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HELYZETJELENTÉS: 2012.október.6.-án jártam itt.Konkrétan semmit sem változott.a tábla megvan,a padok
állnak,és a földkúp és annak táblája is megvan.a kis fehér váróépület falán a megálló irányába tekintve egy hatalmas lyuk van.a belseje televan szeméttel.a földkúptól 5 méter távolságra a sín is megsüllyedt.
 
Körösújfalu    dani, 2012.10.10 10:23.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtátok hogy körösújfaluban megszünt az iskola.de ezen kivül a vésztőiek mér csak
idáig jöttek?
 
Kótpuszta    dani, 2012.10.10 10:19.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kótpuszta létező település vagy ugyanolyan mint kisszénás.
 
Körösszakál    dani, 2012.10.10 10:17.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De ha komoly forgalom csak komádiig,és körösújfaluig volt,akkor ennek az állomásnak
konkrétan az utolsó évben vagy még az utolsóelőtti 10-20 évben, mi volt a lelentősége?
 
Veszprém    Adani, 2012.10.10 09:41.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez jellemző volt akkoriban 50 milliót kellett költeni arra, hogy kiválthassa a busz a vonatot, ennek töredékéből fel lehetett volna vasutat újítani és azóta már sokszorosan kiderült, hogy ennek a vasútvonalnak a megszüntetése nem volt helyes döntés, már akkor sem volt képes kiszolgálni a Volán a vonalat, a poggyászokat is ugye Barkasokkal vitték a busz után, és sokan fel se fértek a buszra. Azóta sem sokat változott a helyzet max. kevesebben utaznak már, mert aki tehette átszokott az egyéni közlekedésre.
 
Veszprém    Harpi, 2012.10.10 08:47.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Korabeli kommunista filmhíradó a Veszprém-Alsóőrs vonal megszüntetéséről:http://www.youtube.com/watch?v=axVvyG_hRyU&playnext=1&list=PL1A6464D774A7A5F5&feature=results_video
 
Somoskőújfalu    atidas, 2012.10.09 20:33.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép 2011-ből.
 
Iklad-Domony    adika999, 2012.10.09 18:37.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már legalább két éve nincs menetjegykiadás. Elég sokan szálnak fel itt!
 
Bánk    adika999, 2012.10.09 18:31.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt is játszódott a Duna tv Állomás című sorozata.
 
Előző Első    ... [ 278 ] [ 279 ] [ 280 ] [ 281 ] [ 282 ] [ 283 ] [ 284 ] [ 285 ] [ 286 ] ...   Utolsó Következő