Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] ...   Utolsó Következő

Drávatamási    Gábor16, 2009.03.10 13:50.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ahogy Hentes barátunk honlapján láttam, nem elképzelhető a forgalom újra indítása.Drávatamásitól Középrigóc felé elvitték a síncsavarokat.(a 6-os út átjárójáig)
Valamint sok helyen hiányos a pálya.
 
Darány    Gábor16, 2009.03.10 13:47.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt is nagy a forgalom.
Kár lenne érte.A raktárát már így is elbontották valamint az 1.vágányt is megcsonkították.(maradványai még megtalálhatók valamint egy vzs)
vzs:Vágányzárósorompó
 
Molvány    Gábor16, 2009.03.10 13:45.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt meglehetősen nagy a személy forgalom.Főleg Szigetvár felöl érkeznek sokan.(Leginkább bevásárló háziasszonyok)
 
Berzence    Gábor16, 2009.03.10 13:43.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonaoln manapság M62-es vontatta tehervonatot látni.Az egyik mindig Berzencén keresztez reggel a Pécs-Szombathely gyorssal.
 
Berzence    Gábor16, 2009.03.10 13:42.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kijárat Gyékényes (Góla) felé.
2007.nyara
 
Kárász-Köblény    koblenyi, 2009.03.10 12:12.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Újra van névtábla, ha jól láttam kék alapon fehér írással, és ezúttal már nem fából!
 
Pusztaecseg    Oldalborda, 2009.03.10 11:47.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A hidat még láttam, valami megmaradt még belőle, de azon kívül...?
Szeretnék egy vonalbejárást, de tulajdonképpen akkor csak a hídra számítsak, mint maradék látnivaló a vonalból?
 
Balatonfőkajár    vasutimado, 2009.03.10 10:06.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás helyzete egyre aggasztóbb, jelenleg hajléktalanok lakják.
 
Mezőkövesd-Hőfürdő    alex_86, 2009.03.09 23:14.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori megállóhely maradványai.
 
Rákospalota-Újpest    fantal, 2009.03.09 21:18.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Freddy

kevered a szezont a fazonnal, két kükön dolgot mosol össze, a Rp-Úp vasútállomástól a Duna több kilométerre van!

Amire te gondolsz, az Újpest vasúti megállóhely, az van a Duna partján, de ott közúti vasút, vagyis villamos (előtte lóvasút) végállomás volt!

Az általad emlegetet veresegyházi HÉV végállomása Rp-Úp állomás előtt volt, mint itt a képhez tartozó cikkben le is írták.
 
Óalmás    Gábor16, 2009.03.09 15:25.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Vb!
Rosszul mondtad hogy Óalmás után ágazott ki a madarasi vonal.Az általad említett vonal Kiskunhalasról indult Bácsalmás állomáson keresztezett a Baja-Szabadka HÉV vonallal és onna indult Madarason át Regőcére.Trianon után a vonal végállomása: Ólegyeni tanyák mh. volt.Bácsalmás és Bácsbokod-Bácsborsod között SEMMIEN vonal kiágazás NEM volt.(Vagy csak én nem tudok róla?)
 
Körösújfalu    Endre, 2009.03.09 11:36.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eredetileg "Ihráz rakodó állomás".
1945-ben Ihráznál feltüntetve:
kettős őrház váróteremmel
árúraktár
rakodó lejtő
205 méter hosszú mellékvágány
1956.02.06.-ától szerepel Körösújfalu néven. (Irázpuszta 1955-ben alakult önálló községgé ezen a néven.)
Árúforgalma 1975.06.30.-án került megszüntetésre. (Az elbontott rakodóvágány állt 2 csoport 34 I rendszerű kitérőből, és 161 vágányfolyóméter "i" rendszerű felépítményből.)

 
Pusztaecseg    Endre, 2009.03.09 11:02.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Öt vagy hat éve jártam arra, akkor még állt a híd a Hortobágy-Berettyón. (Bár elképzelhető, hogy a hídfők ma is megvannak, azok elbontása nem szokott annyira "fontos" lenni.)
Az ecsegfalvi felvételi épület akkor vendéglőként szolgált, gondolom ma sincs másként. Mellette megvolt még az egykori rakodó is.
 
Máriakönnye    Endre, 2009.03.09 10:42.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1944-es kézi hossz-szelvényen még mint állomás szerepel, 200 méter hosszal.
 
Méhkerék    szvdom, 2009.03.09 08:06.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaly még laktak az épület hátuljában.
 
Méhkerék    atis, 2009.03.08 20:59.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom itt is van cenzúra, ez nem demokrácia, de ugye Sárrétudvari lesz a következő amit bontani fognak?
 
Nagybaracskai szőlők    Mi (M&C), 2009.03.08 20:33.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bátmonostor felől a térképen látható módon volt a nyomvonal, Nagybaracska állomáshoz feltöltött 1938-as és 1954-es menetrenden is jelölik a megállót amiszerint mindegyik vonat megállt.
 
Nagybaracskai szőlők    Mi (M&C), 2009.03.08 20:30.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és menetrend 1954-ből még ezen is rajta van a nagybaracskai szőlők megállóhely
 
Nagybaracskai szőlők    Mi (M&C), 2009.03.08 20:29.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
menetrend 1938-ból és itt is szerepel "Nagybaracskai szőlők" megálló
 
Nagybaracska    Mi (M&C), 2009.03.08 20:27.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagybaracska állomás épülete, az egykori pályaudvarral (rámpa)
 
Nagybaracska    Mi (M&C), 2009.03.08 20:26.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy darabig ma is látható a nyomvonal helye, de néhol a töltés is eltűnik, csak néhány zúzottkő darab utal a vasútra.
Képen: Nagybaracska nyiltvonal, készítő: kopaszhaj -vasutifilm.znet.hu
 
Nagybaracska    Mi (M&C), 2009.03.08 20:23.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csátalja és Nagybaracska vasúti kapcsolatának térképe
 
Csátalja    Mi (M&C), 2009.03.08 20:21.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A peron.
 
Csátalja    Mi (M&C), 2009.03.08 20:21.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a megnyitás évéből származó eredeti üvegtáblák,
 
Csátalja    Mi (M&C), 2009.03.08 20:20.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a peron felé menet...
 
Csátalja    Mi (M&C), 2009.03.08 20:19.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
(Képek: "kopaszhaj", vasutifilm.znet.hu)
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.08 20:16.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a térképen látható, hogy itt kisvasút is csatlakozott a vonalhoz, amely a közeli kendergyárba vezetett.
(Kép: "kopaszhaj", vasutifilm.znet.hu
 
Hercegszántó    Mi (M&C), 2009.03.08 20:13.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az előbbi képen az épület háta látható,
ezen pedig az egykori vágányok helyén, az úton állunk.
 
Hercegszántó    Mi (M&C), 2009.03.08 20:12.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A térképen jelzett vasútvonal helyén ma a főút vezet.
 
Hercegszántó    Mi (M&C), 2009.03.08 20:10.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
egy korábbi kép (legalább az épület folyamatárbája is kialakulhat így)
az épület előtti kövezés nagyon múltidéző. Kép: "kopaszhaj", vasutifilm.znet.hu
 
Előző Első    ... [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] ...   Utolsó Következő