Bak
karl, 2009.03.07 15:24.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a napokban erre jártam,épp jókór :)
Két Bz találkáját láthattam.
|
|
|
Ondód
Varga Sándor, 2009.03.07 15:19.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely az 1978/1979-es menetrendben szerepel utoljára (1979. május 26-ig volt érvényben. Ekkor Püspökladány felől napi 3, Debrecen felől napi 5 (vasárnap 6) személyvonat állt meg.
|
|
Pusztaszuri
Varga Sándor, 2009.03.07 15:12.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pusztaszuri az 1983/1984-es menetrendben szerepel utoljára, de ebben az évben már egyetlen személyszállító vonat sem állt meg.
Az 1982/1983-as könyven (1983. május 28-ig volt érvényben) csupán egy hajnali Budapest-Nyugati - Nyíregyháza személyvonat állt meg, 6:41-kor.
|
|
Apavára
Varga Sándor, 2009.03.07 15:00.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Turgony
Varga Sándor, 2009.03.07 14:59.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Karcagi puszta
Varga Sándor, 2009.03.07 14:58.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Turgony, Karcagi puszta és Apavára megállóhelyek a 2001/2002-es menetrendkönyvben szerepelnek utoljára (2002. dec. 14-ig volt érvényben). Ekkor Szolnok felől napi 3, Debrecen felől napi 2 személyvonat állt meg a megállóhelyeken, valamint napi 2 Kisújszállás-Szolnok/Cegléd személyvonat Turgonyban.
Az 1976-os Személydíjszabási kilométermutató szerint egyik helyen sem volt jegykiadás.
|
|
Kismicske
Varga Sándor, 2009.03.07 14:39.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely az 1995/1996-os menetrendben szerepel utoljára, de az 1993/1994-es menetrendi időszakban állt meg az utolsó személyszállító vonat (1994. május 28-ig volt érvényben). Ekkor Debrecen felől egyetlen vonat sem állt meg Kismicskén, de munkanapokon 5:34-kor a Szerencs-Debrecen, illetve 17:07-kor a Miskolc-Debrecen személyvonat megállt.
Az 1976-os Személydíjszabási Kilométermutató alapján táblás megállóhely, tehát jegykiadás nem volt.
|
|
Vulkapordány
Central, 2009.03.07 11:54.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vulkapordány állomás ma a Gysev osztrák üzemrészének központja.Innen történik a vonal állomásainak távvezérlése is.
|
|
Diósjenő
Marti, 2009.03.06 21:22.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha 40-el lehet menni a romhányi vonalon Akkor meg lehetne újra nyitni a személyforgalmat??
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 20:03.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mai félsorompóval kiegészített fénysorompós Terv utcai átjárónál,hajdan a megállóhely helyből kezelt csapórudas sorompójával találkozhatott az erre járó.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 19:57.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Sopron-Déli pu.felé.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 19:54.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látkép Ágfalva felé.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Central, 2009.03.06 19:42.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1954-ben itt megállóhelyet létesítettek a vonattal bejáró közeli gyárakban dolgozók részére,"Sopron Gyártelep"felirattal.A megállóhely 1969.január 5.-éig üzemelt.(Eddig jártak ki a magyar személyvonatok Ágfalváig)
|
|
|
Romhány
alexejevics, 2009.03.06 19:36.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rendberakták a vonal felépítményét, most már újra lehet végig 40-nel menni.
|
|
Szatina-Kishajmás
Gábor16, 2009.03.06 19:13.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen.Abaligett elött volt egy (a mainál rövidebb) alagút.Képem nincs róla csak egy régi térképem (volt) ami ezt is jelöli.
|
|
Sopron-Gyártelep
Gery, 2009.03.06 17:25.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely közelébe található volt 17.-es őrház, amit ma is laknak.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Gery, 2009.03.06 17:21.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Osztrák motorvonat robog át a rég elfelejtett megállóhelyen.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Gery, 2009.03.06 17:19.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely Sopron felől nézve. A megálló peronja a sínek innenső felén volt.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Gery, 2009.03.06 17:17.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az átjáró és a megállóhely feltételes helye. A peron az innenső oldalon volt.
|
|
|
Sopron-Gyártelep
Gery, 2009.03.06 17:14.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sopron-Gyártelep Ágfalva felől nézve. A peron a sínek túloldalán lehettet.
|
|
|
Süttő felső
raps, 2009.03.06 16:17.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akár még lehetne is egy a két megálló. Bennem csak az hagy kétséget, hogy a 41-es menetrend szerint a 7. vonalon (Esztergom-Almásfűzitő), esztergomtól Dunamocs 15, míg Süttő 16 km. Vagyis előbb jött Dunamocs, majd aztán 1 km távolságra Süttő. Most pedig előbb jön Süttő, és onnan 1 km-re Süttő felső. Magyarul ellenkező az irány. DE!!! Mi van akkor, ha dunamocsból lett Süttő, és süttőből meg Süttő-felső??? ( Amúgy - mint azt biztosan vágják a kollégák is - Dunamocs ma Szlovákia egyik dunaparti települése Moca néven.... )
|
|
Süttő felső
Feri74, 2009.03.06 13:39.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 1969-es Személydíjszabási kilométermutatóban Süttő felső szerepel de Dunamócs nem.
|
|
Galgaguta
czupe, 2009.03.06 11:09.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez már régóta csak megállóhelyként működik. Tessék javítani! Lezárt vágányzáró sorompó és egy halom betonalj az I. vágányra helyezve jelzi. Egyébként mikor minősítették át megállónak? (kép: 2008. júl. 13.)
Jegykiadás maradt.
|
|
|
Méhkerék
Lennon15, 2009.03.06 06:51.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos az épület bontásra került!
Már bontják is!
Pedig ez egy IV. osztályú HÉV felvételi épület volt. Csak nagyobb ajtajai és ablakai voltak.
|
|
Süttő felső
szvdom, 2009.03.06 02:22.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Dunamócs megállóhely egy és ugyanaz a mai Süttő felsővel, vagy helyileg különbözött a két megállóhely? Ki tud erről valamit (forrást is megnevezve)?
|
|
Tiszajenő-Vezseny
Rbatka, 2009.03.06 00:00.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A raktárépületet elbontották.
|
|
Tiszaug
Rbatka, 2009.03.05 23:54.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egészen pontosan 2009. 03. 04-én szűnt meg a forgalmi szolgálat. A nyíltvonali visszajelentésű fénysorompót már kb. másfél hónapja felszerelték, a kitérők csúcssínjeit néhány napja szedték ki.
|
|
Szatina-Kishajmás
atis, 2009.03.05 20:51.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!Amikor a viadukt megszűnt, a nyomvonal módosításakor ,alagút is szűnt -e meg ? Jó volna erről is, a mai állapotot bemutató kép.
|
|
Budapest-Nyugati pu.
Pukkancs94, 2009.03.05 19:22.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őrhely. A kép a reggeli ingavonat utolsó kocsijából készült.
|
|
|
Kőbánya alsó
Pukkancs94, 2009.03.05 19:04.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A reggeli lajosmizsei ingavonat kihúz a megállóból. A kép az utolsó kocsiból készült és sajna kissé elmozdult...
|
|
|