Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] ...   Utolsó Következő

Kőbánya alsó    Pukkancs94, 2009.03.05 19:04.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A reggeli lajosmizsei ingavonat kihúz a megállóból. A kép az utolsó kocsiból készült és sajna kissé elmozdult...
 
Világospuszta    viragi, 2009.03.05 17:34.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A fotó 2009-ben készült, egy enyhe január végi napon. A vasúti pálya jobb oldalán még látszik az egykori megálló peronjának helye. A háttérben, középtől egy kicsit balra és felfelé látható fehér pont a kb. 4 km-re lévő romhányi csempegyár épülete, amely kiviláglik a távolabbi hegyvonulat aljából.
Az előtérben keresztbe húzódó sáros földút a Bánk-Romhány műutat köti össze a világospusztai mezőgazdasági épületekkel, átszelve a már megszüntetett vasútvonalat.
 
Barcs    pista87, 2009.03.05 17:20.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jó ötlet...
Csak mennyibe kerülne újrafesteni, lehozni, stb.

Egyébként mivel lesznek pótolva?

 
Péterhida-Komlósd    Lupin27, 2009.03.05 16:58.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én Péterhidai vagyok - a képviselő testület elé viszem a problémát - de a terület a MÁv tulajdonában van.
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:54.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a felvételi épület előről
(az út túloldalán is sok volt a fa nem csak az épület előtt)
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:52.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás déli vége (bakterház előtt) -ről nézve
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:50.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A bakterház és melléképülete
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a "pályaudvar" a végén bakterházzal,
a bal oldali út az 51-es főút, ami a régi nyomvonal volt
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.03.05 15:45.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az állomás és melléképülete hátulról
 
Mezőhegyes    Zsolt, 2009.03.05 14:48.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üzenet mindenkinek, akit érdekel és érint:
A Szabadtéri Néprajzi Múzeum (Skanzen, Szentendre)2009. áprilisától új bejárati épülettel lesz gazdagabb: a mezőhegyesi vasútállomás másolata kerül(t) felépítésre! Emellett pedig egy 2,1 km hosszú vasúti pályát is megépítünk, amin egy felújított Ganz-Jendrassik féle motorvonat fog közlekedni (BC-Mot 422).
 
Barcs    pezsman, 2009.03.05 11:06.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már biztos, hogy elkerülnek az MD-k innen a nyári menetrendváltással. Viszont szerintem érdemes lenne elgondolkodni azon, mi lenne, ha egy selejtet Barcsra hoznának és kiállítanák, mint máshol a gőzösöket. Barcs a Dél- Dunántúl egyik legfontosabb állomása volt, s évtizedeken át az MD-k jártak erre... Nem lenne rossz egyedülálló módon kiállítani egy motorkocsit:)
 
Mikosdpuszta    Magyar Éva, 2009.03.04 20:20.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt nőtt fel Édeapám, és én nyaraimat tőltöttem itt drága Nyagymamáméknál. Mi még a kis vonattal érkeztüni ide, az állomás telis tele volt virággal, itt éltek az egykori Mikosdi báró cselédejei. de ez nem szégyent, büszkeséget jelentet számukra, hogy szolgálhatták a "jó" bárót. Sajnos a második világháborúban Ők elvesztették életüket, míg "cselédjeik " a biztos életteret. Nagyon szerettem it lenni, míg élek emlékezem a megélt emlékekre, a közös kemencénél sült kenyerekre, a környéki tavak lehalázására, mikor nagyanyám tartotta jól a halászokat, az erdőben talált vargánya gombára. Minden szépre! Köszönöm Istennek,hogy megélhettem ezt a cselédsort, mely sokkal emberibb volt, a Báróéknak köszönhetően, minden mai tulajdonos alkalmazottjaként lehet. Emlékük, az ott élő emberek emléke örökké él szívemben!!! Örök hálával: Magyar Éva, Édesapám, ki ott nőtt fel Magyar László volt.
 
Tiszaug    Adani, 2009.03.04 20:07.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár napja bezárták az állomást, megszűnt a szolgálat, gyakorlatilag megállóhelyként működik tovább.
 
Nagykereki    eszter, 2009.03.04 12:10.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én itt lakom Nagykerekiben, érdekes visszanézni a fotókat...mindig arról álmodom, hogy egyszer újra megnyitják a lezárt nagyváradi szakaszt, de persze ez csak álom...


 
Kisújszállás    vasutasadam, 2009.03.04 11:29.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Karcagonm is megáll a belföldi gyors, mégis mmegáll a nemzetközi is.
Ugyanez a helyzet Püspökladánnyal, Kisvárdávalé, illetve Demecserrel is.
Semecser sokkal kissebb mint Kisújszállás, és statisztika alapján kevesebben közlekednek a nemzetközivel, mint Kisújszálláson közlekedtek.
Ott még is megáll.

R4áadásul Kisújszálláson átszállásik lehetőség van a kál-kápolnai vonatokra.

Demecserben nincs átszállási lehetőség.
 
Balffürdő    Gery, 2009.03.04 11:16.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Balf megállóhely már az első Gysev terveken is szerepelt. Az 1876.január 2.-án megnyitott Gysev vonal 49. számú őrháznál rendezték be Balf megállóhelyet. Hamarosan a faluban működő fürdőről Balffürdőre változtatták a nevét a megállóhelynek. Az 1950-es években Nogga Árpád tervei alapján az őrház elé egy lapos tetejű szolgálati helység és váróterem épült. Sajnos mára ez a kibővítés már nincs meg. A balfi fürdőt egy hangulatos erdei ösvényen keresztül lehet megközelíteni, közbe keresztezve egy közutat. A megállóból szintén egy erdei ösvényen keresztül eljuthatunk Kis-Balfra is. A megállóval szemben viszont már Kópháza házai látszódnak és a kópházi Ady Endre utca is a megállóba torkollik. Ezáltal a kópháziak remek vasúti közlekedéssel rendelkeznek, mivel a 15-ös vonalon is található egy Kópháza megállóhely.
 
Vecsés    atosz66, 2009.03.04 10:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vecsés állomás felvételi épülete a vágányok felől, az állomás 2005-ös rekonstrukciója előtt. [2004. október 2.]
 
Kistelek    atosz66, 2009.03.04 10:40.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A V43 1218 vontatta 2 gyorvonati kocsisból álló személyvonata [7053 Szeged-Kkfháza] menesztésre vár Kistelek állomás 3. vágányán Csengele felé, egy kora délutáni májusi napon. [2004. május 31.]
 
Pécs-Vasas    Gábor16, 2009.03.04 09:56.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tényleg került rács a forgalmi iroda ajtajára?Biztos sok a vandálkodás erre felé
 
Véménd    Gábor16, 2009.03.04 09:52.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem ha újra megnyitnák legalább Véménd és Bátaszék között, Akkor Véménd és Palotabozsok között ahol csak lehet ki kell egyenesíteni a pályát!Akkor talán az emberek is inkább a Vonatot választanák a pannon volán járatok helyett.
 
Herceghalom    Koltai Péter, 2009.03.04 09:50.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeretném ha az állomáson lenne egy zárható kerékpártároló, hogy aki kerékpárral érkezik és vasúton utazik tovább az hazaérkezésig biztonságban tudja kerékpárját.
Koltai Péter
 
Esztergom-Kertváros    göncz, 2009.03.03 16:06.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagyon szépek az épületek a törzstiszti pavilon is kár hogy nincs már Gratulálok a kép küldőjének hogy megőrizte az utókornak Göncz Erzsébet
 
Abádszalók    Tasnádi Tamás, 2009.03.03 15:48.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A helyiek elmondása szerint az állomásépület az 1930-as években épült. Mivel az állomásnak nevet adó település 6 km-re található - bár van buszjárat -, az utasforgalom elenyésző. A nagykiterjedésű rakodótér is üres, a talapzatra állított, raktárnak használt, Ggs-sorozatú, de mára szétrohadt teherkocsiban talált darabszámláló-könyvbe az utolsó bejegyzést 1992. nyarán tették. Jelenleg a felvételi épületben nem dolgozik senki, a szolgálati helyiségeket kiürítették. Ennek ellenére az állomás tiszta, rendes, a falakon firkáknak nincs nyoma.
 
Polgárdi-Ipartelepek    vollmuth frigyes, 2009.03.03 11:34.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Apám itt volt állomásfőnök 1946-tól 1949-ig, itt végeztem az első osztályt,ismertem gróf Batthyány Gyula festőművészt...szerettem itt lakni..
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:28.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A csonkavágány a földkúppal. Háttérben a Villány felőli A bejárati jelző.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:25.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csendélet
 
Rákhát    czupe, 2009.03.03 08:22.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van egy kitérő is itt Kál–Kápolna felé nézve. Nem tudom, rakodó, esetleg vmi épület tartozott-e hozzá? Vkinek egy régi kép? (ez is 2006. nov.-i)
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:21.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 62-es vonal Beremendi cementmű felé. Erre már csak tehervonatok járnak.
 
Villány-Elágazás    spf1, 2009.03.03 08:18.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az Elágazás Beremendi Cementmű irányából.
 
Rákhát    czupe, 2009.03.03 08:17.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van ott egy tanya, amikor arra jártam, majd' szét is téptek a kutyák. Vmi állattenyésztő telep, de szerintem állandó lakos nincs. Itt egy kép 2006. nov. 11-éről, még állt a fém bódé.
 
Előző Első    ... [ 641 ] [ 642 ] [ 643 ] [ 644 ] [ 645 ] [ 646 ] [ 647 ] [ 648 ] [ 649 ] ...   Utolsó Következő