Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 686 ] [ 687 ] [ 688 ] [ 689 ] [ 690 ] [ 691 ] [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] ...   Utolsó Következő

Kisdobsza    Pezsman17, 2008.12.31 18:58.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen látható egy utast további 7 ember követte, általában vannak utasok errefelé, a megszűnés tehát nem éppen időszerű. BUÉK.
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2008.12.31 16:12.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én valami olyasmire gondoltam, mint amit a kisterenyei fűtőházzal akartak csinálni (sajnos csak akartak...): a melléképülettel együtt felújítani és berendezni eredeti állapotra, mondjuk múzeumként... Az emeletet meg persze kiadni lakásnak.
 
Mezőhídvég    atis, 2008.12.31 15:52.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igaza van ,kedves Rácz Gergely ! Én is erre gondoltam rögtön az előbbi képek láttán. GV már úgyse nem lesz, egy megbízható lakót bele, akit az se zavar ,ha jönnek a rajongók fotózni ! lásd, DALMAND és kutya!
 
Felsőnyék    atis, 2008.12.31 15:44.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ÜGYES! ÍGY KELL EZT CSINÁLNI.MÁR MEGINT ELDOBTUK DICSŐ MÚLTUNK EGY DARABJÁT. A MÁV MAJDNEM 20 ÉVIG NEM TÖRŐDÖTT VELE, HOL A HÜLYE F-I TANÁCS? EGY RÉGISÉGKEDVLŐ FIATAL SE VOLT A FALUBAN AKI BEKÖLTÖZÖTT VOLNA,LEGALÁBB MEGMENEKÜLT VOLNA EZ A SZÉP HÁZ!
 
Győrszemere    CzuPe, 2008.12.31 14:24.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen a megkésett 9215-ös halad Csörgővel Győr felé, balra a Raaberspedhez vezető iparvágány.
(a képek 2008. dec. 29-én készültek)
 
Győrszemere    CzuPe, 2008.12.31 14:17.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Raabersped logisztikai központ. Az állomás első vágányán álló teherkocsik a bárca tanúsága szerint Eilenburgból (Szászország) érkeztek.
 
Győrszemere    CzuPe, 2008.12.31 14:11.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Raabersped új logisztikai központjának bekötővágánya az állomás Győr felé eső végén
 
Mezőhídvég    Rácz Gergely, 2008.12.30 23:53.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Meg kéne akadályozni valahogyan, hogy ez is a felsőnyéki épület sorsára jusson!
 
Felsőnyék    Rácz Gergely, 2008.12.30 23:52.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egyébként nagyon elszomorítóak a képek. Sajnos ennek az épületnek is vége, pedig viszonylag jó állapotban volt.
 
Felsőnyék    Rácz Gergely, 2008.12.30 23:51.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Placi:
Az a betonoszlop egy szelvénykő. A vonal kezdőpontjától vannak ilyenek kitűzve 100 méterenként. Ez az 565-ös azt jelenti, hogy pontosan 56500 m-re (vagyis 56,5 km-re) vagy a vonal kezdőpontjától, mely jelen esetben Hajmáskér.
 
Mezőhídvég    placi, 2008.12.30 22:00.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A falon a váltók kulcstartója.
 
Mezőhídvég    placi, 2008.12.30 21:56.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A falon még a figyelmeztető felirat.
 
Mezőhídvég    placi, 2008.12.30 21:50.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.12.28.Az állomás lepusztulóban van.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:42.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ellenkező irányban,Mezőhidvég felé ez a vasúti híd van.Rajta egy évszám.1962.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:36.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A híd tetején ez a beton oszlop van.Mit jelöl?
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:29.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás környékét bejártuk. Tamási felé a Tita pataknál ezt a kis vasúti hidat találtuk.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:18.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás előtti őrház még "egyben" van.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:13.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A jegypénztár ablaka.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 21:07.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Felsőnyéki állomás jegypénztára az "utolsó órákban"
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 20:59.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Felsőnyéki állomás bontása.2008.12.28.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 20:55.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Felsőnyéki állomás bontása 2008.12.28.
 
Felsőnyék    placi, 2008.12.30 20:49.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Felsőnyéki állomás bontása.2008.12.28.
 
Békéscsaba    Kispala, 2008.12.30 17:02.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
03, (a Fűtőháznál)
 
Békéscsaba    Kispala, 2008.12.30 16:57.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
02
 
Békéscsaba    Kispala, 2008.12.30 16:52.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme néhány saját kép 2008. őszéről: 01
 
Lébény-Mosonszentmiklós    sonofpeace, 2008.12.30 15:33.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kétségkívül szebb volt az eredeti állomás. Azt a vasútvonal mecénása, Sina György Simon báró megrendelésére építették 1856-ban, mivel a címtáblán szereplő települések akkoriban az ő tulajdonát képezték. Az épületet az 1970-es és 80-as évek fordulóján semmisítették meg. Bár a hivatalos álláspont szerint a közel 130 éves állomást azért kellett lebontani, mert életveszélyessé vált, valószínűbb, hogy az előző rendszer vezetőit zavarta, hogy az építtető a XIX. század egyik legnagyobb kapitalistája volt.

Mondjuk a mai épület sem volt mindig ilyen elhagyatott. Még tíz évvel ezelőtt is szinte pezsgett az élet. Volt itt minden; kamionterminál, Optima Tours iroda - Itt tették fel ugyanis a Németországból érkező és hazafelé tartó vendégmunkások autóit az Edirnébe tartó, kifejezetten nekik összeállított vonatra. Akkora volt a jövés-menés, hogy Hegyeshalomból kellett segítőket hívni a nyári időszakra. Aztán, amint elkészült az M1-es autópálya, mindennek egy csapásra vége szakadt. A személyforgalom is csökkent, bár ez azért is lehet, mert az állomás Mosonszentmiklóstól és Lébénytől egyaránt kb. 2 km-re van. 2008 májusa óta nincs jegykiadás és ebben az évben járt le a rég megszűnt cukorgyárba tartó iparvágány engedélye is.
 
Nyíregyháza    feri, 2008.12.30 15:29.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
nagyon szép állomás előszőr jártam ott
 
Sopron-Déli    Central, 2008.12.30 13:31.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sopron-Déli pályaudvar eredeti vágányhálózata.Megfigyelhetők többek között a fűtőházi vágányok,a fordító korong,és a Harka felé menő közvetlen vágány.Forrás:Lovas Gyula,125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990
 
Budapest-Déli pu.    Máté, 2008.12.30 11:55.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Regarder tök igazad van én ott lakom nem messze és mindennap elmegyek melette.
 
Pécs    Gábor16, 2008.12.30 10:26.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Napjainkban már Kék-szürke színezésben futnak a Hálbi-vezérlők!2006 nyarán még javarészt eredeti DB-s festésűek voltak.A kép Pécsen készült.
 
Előző Első    ... [ 686 ] [ 687 ] [ 688 ] [ 689 ] [ 690 ] [ 691 ] [ 692 ] [ 693 ] [ 694 ] ...   Utolsó Következő