Berzence
pista87, 2008.12.25 22:13.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megvan. 8.30 körül halad át.
|
|
Kéthalom
Endre, 2008.12.25 21:45.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Busszal.
|
|
Bocfölde
Báli, 2008.12.25 21:42.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezt a vágány melletti házat lakják?
|
|
Bak
Báli, 2008.12.25 21:38.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A jövő évi menetrendben már 4 vonatkereszt lesz Bak állomáson.(a 2008-as menetrendbem még csak egy van)
|
|
Palotabozsok
Boss, 2008.12.25 20:59.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt borzalmas állapotok uralkodnak.A
váltók nem birták ki a vandálok pusz-
titását.Csak annyit még az egyik előt-
tem szólóhoz,hogy itt többet nem fog
vonat járni.Bátaszék felől hiányzik a
hid,az autópályások leemelték.Véménd felől meg nincsenek sinek,ott hid épül.
|
|
Okorág-Kárászpuszta
Gonda Renátó, 2008.12.25 20:08.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én kárász pusztán lakok,h el kell mondjam elég kevés a lakosság száma!Össz:30-alatt!
|
|
Ikrény
Dennisthemenace, 2008.12.25 19:38.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az nem orhazszeruseg,hanem egy utas wc.Pottyantos..Az epulet mogott szerszamosbodenak hasznalt favazas vagon,a szazadfordulo kornyekerol.Megerne megmenteni..
|
|
Győr-Gyárváros
dennisthemenace, 2008.12.25 19:34.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyor-Gyarvaros egy bakterhaz volt esobealloval a Szabadhegyre vezeto vagany mellett,nagyjabol szemben a mostani epulettel.Elbontottak,es a sorompo kezeleset az Ipartelepi bakter vegezte,az aluljaro megepiteseig..
|
|
Győr GySEV
dennisthemenace, 2008.12.25 19:30.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ossze volt kotve Szabadheggyel,igaz,jo regen...
|
|
Ózd
Egy utas, 2008.12.25 19:21.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért nem járnak az emberek a vonattal mert félnek hogy kirabolják őket (volt már rá példa)!Szerintem az lenne a megoldás ha a polgárőrök Ózd és Bánréve között néha utaznának a vonattal és legalább ők védelmet nyujtanának azoknak akik utazni szeretnének!!!
Köszi Egy utas
|
|
Zalaszentgrót
miamano, 2008.12.25 16:34.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszi Dezső az infot.Ha jól tudom a vonal is 1970?-71? táján épült át Tüskeszentpétetől Zalabér-Batyk felé!Sajnos a vonal sorsát az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció megpecsételte!sajnos az akkori szlogen "arccal a közút felé", ma is rémesen kisért kivülről-"belülről" ezen csendes honban.S hosszú évtizedek óta olyan lovat hajtanak, amit nem etetnek.
|
|
Kéthalom
atis, 2008.12.25 12:33.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt sokan laknak, hogy-hogy 1 vonatsem áll meg!? mivel mennek be a melóba vagy az iskolába!?
|
|
Komló
AKGV, 2008.12.25 11:48.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hát ez nem jött be. Az új menetrend szerint 31 perc átszállási idő van a Budapest felé közlekedő IC vonatokra. A Pécs felé közlekedő személyvonatokra 54 perc (!) az átszállási idő, az IC-re pedig szintén 31 perc. Egyedül a Pusztaszabolcs felé közlekedő személyvonatokra van normális átszállási lehetőség (7 perc).
|
|
Zalaszentgrót
dezso, 2008.12.25 11:31.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Miamanónak: véleményem szerint nemhogy a miniszter, de még a "piros lábos" sem volt meg az épület építésekor: a Türje-Zalaszentgrót vonal 1892-ben nyílt meg, a Zalaszentgrót-Balatonszentgyörgy vonal 1895-ben (forrás prof. Kubinszky Miska bácsi). Az épület a '70-es években lett átépítve.
|
|
Pilis
Gerulata, 2008.12.25 07:52.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok!
|
|
|
Dombóvár
JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:54.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sárbogárdi személyvonat 2008. nyarán
|
|
|
Tatabánya
JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:47.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Talent az 5-ön
|
|
|
Tarnaszentmiklós
JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:44.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tarnaszentmiklóson található a 80-as kilométerkő, Kisterenyétől szelvényezve
|
|
|
Tarnaszentmiklós
JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:41.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kijárat Kisújszállás felé
|
|
|
Tarnaszentmiklós
JoHnNy_2263, 2008.12.24 22:40.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kijárat Kál felé
|
|
|
Sárosd
Vasutasadam, 2008.12.24 18:29.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó lenne,ha kapnánk gépi utastájékoztatást.
Erről nem lehet valahol szavazni?
|
|
Zalaszentgrót
miamano, 2008.12.24 15:37.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon jól néz ki a felvételi épület azon a képen. Jó lenne tudni mikor készült! Első ránézésre akkor, amikor a "híres" közlekedési miniszterünk akinek ezen állomás és a vonal folytatása Sármellék felé a halálát köszönheti, még a piros lábossal ismerkedett, hogy miként húzkodja!
|
|
Türje
miamano, 2008.12.24 15:30.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Persze készül beálló! -10 fokba és 50 km/órás szélbe azt kell odaállítani aki tervezte. Föleg ha késnek a vonatok is mert esett 10 cm hó! Úgyanis oldala nincs!
|
|
Heresznye
Gábor16, 2008.12.24 12:35.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megálló még mindig megvan.Helységnév táblája még állja az idők sarát.Ám legutobb amikor láttam fenyőfákat kezdtek ülteni a peronra!A megálló elérhető Heresze felől.(a megálló közelében tanyák vannak)
|
|
Pécs felső
Gábor16, 2008.12.24 12:22.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jön a Bz Pécs-Vasas felől 2 éve.
A kép SAJÁT készítésű.
|
|
|
Erdősmecske
Gábor16, 2008.12.24 11:45.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm Válaszodat!
|
|
Újszeged
Pali, 2008.12.23 23:31.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mit mondjak... A kepeket nezve nehez elkepzelni, hogy valamikor erre jart a temesvari gyors, sot az 1890-es evekben nehany evig meg az Orient Expressz(!) is. Sic transit gloria mundi... Segeden szulettem, jol emlekszem, hogy kisgyerek koromban, az 50-es evekben az ujszegedi oldalon meg megvolt a hid parti nyilasa az Also Kikoto Sor felett. A vagany a Tisza partjaig ert, amit hasznaltak is szerelvenyek tarolasara, hiszen abban az idoben Ujszeged allomas forgalma lenyegesen nagyobb volt mint ma. Utoljara a 1970-es kozepen jartam a helyszinen. Addigra az ujszegedi parti nyilast mar elbontottak, de a szegedi oldalon a Tisza parton megvolt a hid csonka tamfala, es a nagyallomas eszaki vegetol az oda kanyarodo toltes a rajta levo vagannyal. Azon az oldalon is egeszen a Tisza partig hasznaltak a csonka vaganyt szerelvenyek tarolasara. Nemreg neztem meg a helyszint a Google muholdterkepen, amin latszik, hogy a nagyallomas eszaki vegetol a toltest elbontottak, a helyen mar epuletek allnak. Ha a Nagykikinda - Temesvar vonal ujaepitesere valaha sor kerul, a Tisza hid valoszinuleg Szeged rendezopalyaudvar (jobbpart) es Szoreg allomas (balpart) kozott epulne meg, ami egyebkent is sokkal jobb vonalvezetes lenne mint a regi. Kerdes, hogy az esetben mi lenne Szeged Nagyallomas sorsa? Elvileg maradhatna a helyen, fejallomaskent, es a del fele indulo vonatok egy uj deltavaganyon erhetnek el a Tisza hidat. Persze ez azt jelentene, hogy a Szegeden athalado vonatok mozdonyat a megallas ideje alatt at kellene allitani a szerveny egyik vegerol a masikra. Akarmi lesz, sajnos ugy nez ki, hogy Ujszeged allomas halalra van itelve, amit meg tudnek bocsatani, ha a vonal es a hid ujaepulne. Ujszeged allomasepuletet es a hid meg meglevo ujszegedi tamfalat meg kellene tartani muemlekkent.
|
|
Pálháza-Ipartelep
atis, 2008.12.23 18:09.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!Szabó József volt itt az 1980 nov 29.- ei megszűnéskor az utolsó állomásfőnök vajjon él-e még? Laczó József archív felvételei mikor lesznek fönt a neten?
|
|
Kelebia
mozdonyvezetõpeti93, 2008.12.23 16:58.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
ide már nagyon ritkán jönnek szerb mozdonyok
|
|
Barta
Feri, 2008.12.23 13:17.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennél az állomásnál is fáj a szívem. 60-as évek közepétől a 70-es évek közepéig Törökszentmiklóson ill. Fegyvernek-Örményes állomáson szálltunk fel- le a vonatról. Emlékszem, Bartán mindig volt le- vagy felszálló utas a nap bármely szakában. Nem is kevés. Hová tűnnek a régi megállók, emlékek...?
|
|