Pomogy (A)
Central, 2008.08.30 22:40.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pomogy állomás,II.osztályú HÉV épülete.2008.08.30.-án
|
|
|
Szigetvár
venátor, 2008.08.30 22:18.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
szaborobi rosszul emlékszel!! azon a vonalon az életben nem járt 424-es, maximum a 300-asok közül valamelyik kávédaráló.A Nagykanizsa-Pécs vonalon már valóban azok jártak.
|
|
Pózva
fcs, 2008.08.30 12:50.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pózvai állomásépület bontása:
http://videa.hu/videok/vicces/pozvai-vasutallomas-rombolasa-banda-kocsi-pozva-k5I6Ys68cjJrp1E1
Több video is van!
|
|
Csákánydoroszló
Gene, 2008.08.30 11:04.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008.08.21.
|
|
|
Csákánydoroszló
Gene, 2008.08.30 10:59.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008.08.21.
Őrház a Körmend felőli kijáratnál.
|
|
|
Kémes
Hentes, 2008.08.30 00:31.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csatlakoznék két képpel én is Kémes mh rajongók táborába. Az egyik ez a különleges és régi WC kagyló az állomás emeletén.
A kép készítésének ideje: 2007-03-31.
|
|
|
Kémes
Hentes, 2008.08.30 00:31.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Második kép ez a szintén tetszetős fa csigalépcső az emeletre.
Dátum: 2007-03-31.
|
|
|
Berzence
pezsman, 2008.08.29 21:26.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalon közlekedő napi 1 pár Pécs- Szombathely gyorsvonat helyett a jövő évi menetrendben már 4 ilyen vonat fog szerepelni. Remélem, sokáig húzzák még itt az MD-k, bár már egyre kevesebb üzemképes Piroska járja a síneket.
|
|
Berzence
Gábor15, 2008.08.29 14:10.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kéregjegyet adnak ezen az állomáson!
Nekem is van 1 eladó berzencei kéreg!
ÉRD.:kovacsgabesz15@freemail.hu-n.
|
|
Orosháza-Üveggyár
interfrigo, 2008.08.29 08:02.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekes, vagy inkább nagyon is szomorú, hogy pont az üveggyár megállójában hiányzik az üveg az esőbeállóból...
|
|
Budapest-Keleti pu.
pálinkás szûts róbert - pnxntdd, 2008.08.29 06:55.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
keleti pályaudvar. folyamatosan frissül.
http://www.flickr.com/photos/pnxntdd/sets/713043/
|
|
Kondoros
Hentes, 2008.08.28 23:52.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kurblis szolgálati telefon a műholdas telefonok korában...
|
|
|
Kondoros
Hentes, 2008.08.28 23:49.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szolgálati hely az állomásban a 2007 végén...
|
|
|
Kondoros
Hentes, 2008.08.28 23:48.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kondoros állomás 2007 novemberében. Számomra sem világos, hogy miért nem lehet vasúton szállítani az építőanyagot a helyi szomszédos Tüzépre.
|
|
|
Békés
Hentes, 2008.08.28 23:39.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Élet a halál után. Egy bejárómenet 2007 novemberében egy szép őszi napon. Jópár építőipari vállalkozás helyezkedik el a vasút mellett Békésen. Nem értem, hogy miért nem tudják legalább a tömegárut vasúton szállítani.
A bekötő vonalszakasz jó állapotú és hiánytalan.
|
|
|
Vilonya-Királyszentistván
Hentes, 2008.08.28 23:31.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy havas tájkép a bejárati jelző előtt 2007 novemberében.
|
|
|
Berhida
Hentes, 2008.08.28 23:17.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Berhida MH előtti felüljáró a Séd patak felett, 2007 nyarán.
|
|
|
Vilonya-Királyszentistván
Hentes, 2008.08.28 23:11.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép a legeslegutolsó Bz-t ábrázolja amint indulásra kész V-Kszi-n megállóhelyről.
|
|
|
Vilonya-Királyszentistván
Hentes, 2008.08.28 23:08.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép készítésének az ideje: 2007-03-02, egy nappal annak bezárása előtt.
|
|
|
Papkeszi
Hentes, 2008.08.28 23:04.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Papkeszi állomás manapság elég csendes. Heti egy-két Bobós irányvonat a helyi Colorchemia vegyipari üzemhez veri fel a csendet. Szolgálat nincs, jelzők nem üzemelnek, a közeli fénysorompót egy utólag felszerelt kulcsos kapcsolóval lehet vörösre váltani. A váltókhoz a kulcsokat a Hajmáskérről hozzák, amúgy állandó átmenő állásban vannak. A szolgálati helyiség ajtajait ráccsak szerelték fel a tolvajok ellen. Az állomásban egy barátom lakik a családjával, akik igyekeznek rendben tartani az épületet és a környezetét.
A 2007-03-03-n készült képen az egyik utolsó vonatot meneszti a csinos fiatal szolgálattevő hölgy.
|
|
|
Berhida
Hentes, 2008.08.28 22:53.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Berhidai MH egy nappal a vonal bezárása előtt, 2007-03-02-n.
Manapság berhidai pályaszakasz járható, idegenkezűség egyenlőre nem tapasztalható. Sajnálatos módon a Csajág és Vilonya közötti szakaszon semmilyen forgalom, még elvétve sincs.
|
|
|
Küngös
Hentes, 2008.08.28 22:44.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utolsó vonat a küngösi megállóhelyen 2007-03-03-n.
A szomszédos gabonatelepre sajnálatos módon nem vasúton szállítják a terményt.
|
|
|
Csajág felső
Hentes, 2008.08.28 22:39.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A kép készítésének ideje: 2007 március eleje, közvetlenül a bezárás előtt. Egyik utolsó Bz tart Veszprém felé. Már a vasútbarátok ellepték a szakaszt egy-egy utolsó fotó készítése miatt.
|
|
|
Csajág
Hentes, 2008.08.28 22:31.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A huszonhetesen a bezárás után egy évvel. A pálya jól karban van tartva, idegenkezűségeket a cég kezeli. Vasútőrök járják a szakaszt, ami kerülővonalként tud funkcionálni Lepsény és Székesfehérvár között. Maga az állomás magán viseli a kor jegyeit, amikor még jelentős utasforgalmat bonyolított a rendszerváltás előtt. Motoros váltók, elektronikus Dominó-rendszerű jelzők és biztosító berendezések, hagosbemondó és aluljáró rendszer. Manapság elég unalmasan telik az élet a kiterjedt méretű csajági állomáson.
|
|
|
Kétújfalu
Hentes, 2008.08.28 22:15.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kép készítésének ideje: 2008-04-06.
Kétújfalu MH állapota valóban hónapról-hónapra rosszabb.
Nem értem, hogy miért nem lehetett kiadni, vagy eladni korábban, amikor még menthető lett volna. Bár még most is menthető.
Kitűnő hajtánypálya húzódik előtte. :-)
|
|
|
Drávatamási
Hentes, 2008.08.28 22:06.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Másik kép ugyanazon a napon visszafelé Kétújfalu irányába. A kép érdekessége, hogy Drávatamási Mh-ban áll egy őz. Remélem még kivehető a kép felbontásának csökkentése miatt. Mikor közelebb értünk járművünkkel akkor ugrott csak el.
|
|
|
Gárdony
abrokmiklos, 2008.08.28 17:57.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor még Gárdonyban állt a 424 365-ös Bivaly
|
|
|
Nagylapos
Adani, 2008.08.28 14:45.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mostmár 100%, h leszi tt második vágány Gyoma felé, hiszen már dolgoznak rajta. A helye meg is van neki felsővezetéktartó oszlopok is állnak már ott. Mikor Mezőtúr felé felszedték az egyik vágányt (teljesen új épül a helyére) akkor Nagylaposon sokszor volt vonatkeresztezés személy és teherszállító egyaránt.
|
|
Bölcske
kempelen, 2008.08.28 06:44.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az 50'-es években ezt úgy hívták volna hogy a minden zúgban megbújó osztályellenség aljas provokációja. :-) :-) Viszont valóban nincs értelme egy főfalakkal magára hagyott épületnek... Ha már nem kell, akkor végezzenek tisztességes munkát.
|
|
Rábahíd
alexejevics, 2008.08.27 23:17.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha valakit esetleg érdekel...
http://www.hircity.hu/cgi-bin/hircity/index.cgi?view=ck&tID=609&nID=25435&nyelv=hu
|
|