Tokod
pezsman, 2008.03.22 21:48.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 327-es Bz Tokodon 2007. III. 21-én.
|
|
|
Csókakő
Varga János, 2008.03.22 09:52.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Véletlenül bukkantam erre az oldalra, tetszik a kezdeményezés. (a vasútállomásaink állapota sajnos nem annyira...)
A mellékelt képet 2005.08.20-án készítettem Csókakőn egy bicós kirándulásom alkalmából.
|
|
|
Mosonmagyaróvár
Albisi-Pánczél Zoltán, 2008.03.22 09:00.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mosonmagyaróvár 2008. március 21-én. A felvételi épület vágányok felőli homlokzata.
|
|
|
Mátraszőlős-Hasznos
boszi, 2008.03.21 22:26.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tényleg.
Még Én is emlékszem Karcsi bácsira, és Manci nénire.
|
|
Bácsalmás
rkozma, 2008.03.21 20:55.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!
Ezt találtam a neten:
"1904. évi XXXII. törvénycikk a halas-bácsalmás-rigyiczai helyi érdekü vasut engedélyezése tárgyában"
http://www.1000ev.hu/index.php?a=3¶m=6909
|
|
Bogdása
Ágota, 2008.03.21 19:40.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
sziaztok és gyulai vagyok de nagyon szeretek faluba lenni és bogdása szerintem szép hely!szivesen elmennék oda!pux Ágota
|
|
Balatonfűzfő
petikpeti, 2008.03.21 19:35.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Minden nyáron ide szoktunk járni a családommal és ez az állomás nagyon szép és gyönyörű.
|
|
Nógrádszakál
Benbe, 2008.03.20 20:45.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azon apróságról már ne is beszéljünk, hogy Nógrádszakálban nincs is állomásfőnök.
|
|
Báta
Führer, 2008.03.20 18:07.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Tshuhash!
Köszönöm a forrást.
|
|
Csala
kempelen, 2008.03.20 15:48.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...másik oldalról.
|
|
|
Csala
kempelen, 2008.03.20 15:46.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
S lőn vala Csala. :-)
|
|
|
Fehérgyarmat
Jos, 2008.03.20 09:12.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nemhiába faterom volt az állomásfőnök:)
|
|
Pécs-Vasas
grozo, 2008.03.20 08:03.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a wc-raktár maradéka:(
|
|
|
Kópháza
Central, 2008.03.19 21:18.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos az épület nincs a legjobb állapotban.
|
|
|
Harka
Central, 2008.03.19 21:15.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori váltóállító központ,mára sajnos rozogává lett épülete.
|
|
|
Állampuszta
Tshuhash, 2008.03.19 17:20.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Március 4-én jártam a vonalon az épületet pont akkor bontották. Beszéltem egy kicsit a brigáddal is és mesélték, hogy a főnökük egy pályázaton nyerte meg az épület bontási jogát. Vonalbejárás hetente van rendszeresen ellenőrzik a pálya állapotát. Akit érdekelnek a képek, a http://kep.tar.hu/tshu-hash oldalon megtalálja.
|
|
Báta
Tshuhash, 2008.03.19 17:16.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Führer!
Az alábbi címen találsz jónéhány menetrendet, ami a 64-es vonalra vonatkozik: http://kep.tar.hu/menetrendek
|
|
Bük
Central, 2008.03.19 16:56.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás szürkületben.
|
|
|
Fót
lackó, 2008.03.19 10:05.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha tudjátok nézzétek meg a Menekülés a győzelembe című filmet!
Stallone itt szál fel a vonatra a filmben!!!!
|
|
Alagimajor
Lackó, 2008.03.19 10:01.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt eredetileg egy kis állomás volt, majd később megálló rakodóhely, valamint csak megálló. Az M2-es építésekor lebontották az állomásépületet a MÁV sorházat, egy őrházat a Fót felőli végén és egy vasúti jellegű épületet melyet a TSZ kovácsműhelyként használt. A jelenlegi beálló borzalmasan néz ki. Ami megmaradt az a falikút terméskő boltozata (gazzal benőve), de az sem működik, pedig jó hideg vize volt.
|
|
Vác
Lackó, 2008.03.19 09:50.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2 db emléktábla is van!
Az elsö vasútvonalnak, valamint a VBGHév-nek emlékrt állító!!
|
|
Dunakeszi
lackó, 2008.03.19 09:41.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon örülök ennek a képnek,mert talán ez az utolsó ami készült róla!!! Itt a környéken mindenki felháborodott a Pavilon lebontásán."Hasonló" stílusban lakóház épül a helyén.Pedig az 1900-as évek elején épült szállodaként, Alag virágzásakor (lóverseny) jelentős forgalommal. A szociban tanács lakások lettek beenne kialakítva, valamint étterem és kocsma. A rendszerváltás után egy vállalkozó megvette,és raktárként használta. Sajna régi fényét nem kapta vissza,hanem lebontooták. Ezzel városun egy patinás épülettel lett szegényebb!
|
|
Csörög
István, 2008.03.19 07:57.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem sokkal előtte...
Nem bírt megegyezni a MÁV és az önkormányzat... A MÁV nem akarta ingyen adni, az önkormányzatnak meg sajna nemigen van pénze.
|
|
Erdősmecske
hayabusa, 2008.03.18 23:02.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A www.sin-ter.hu oldalon a hajtány mappában kiváló videó látható a vonalról.Nem 1997-es,de nagyon izgalmas.
|
|
Szekszárd
Führer, 2008.03.18 21:12.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
IP érkezik bajáról
|
|
|
Szekszárd
Führer, 2008.03.18 21:10.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
:
|
|
|
Szekszárd
Führer, 2008.03.18 21:06.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sárbogárd felé
|
|
|
Szekszárd
Führer, 2008.03.18 21:05.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tehervagonok
|
|
|
Palotabozsok
Führer, 2008.03.18 20:54.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Gábor15!
Ahogy olvastam a hozzászólásaidat, nekem úgy tűnt, hogy elég sokat dudsz a magyar vasútról.Ezért ha vannak képeid a 46,49 és a 64-es vonalról vagy 1995-1996 évi ill. korábbi menetrendjeid kérlek írj az e-mail címemre.
Fáradozásodat előre is köszönöm.
|
|
Báta
Führer, 2008.03.18 20:25.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha valaki tud erről a vonalról régi menetrendeket azt kérem küldje el az e-mail címemre.
Köszönöm.
|
|