Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 903 ] [ 904 ] [ 905 ] [ 906 ] [ 907 ] [ 908 ] [ 909 ] [ 910 ] [ 911 ] ...   Utolsó Következő

Tarjánpuszta    Sokorói betyár, 2007.02.01 14:56.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az épület mögött!
csak innen tudtam fotózni!

 
Tatabánya    basikele, 2007.02.01 13:27.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hol az állomás?

 
Tarjánpuszta    basikele, 2007.02.01 13:20.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hol a vasut? Milyen épület ez?

 
Szarvas    basi kele, 2007.02.01 10:15.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hol a vasút?

 
Városlőd    Bélosz, 2007.01.31 18:18.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
... és Városlőd állomás 2006.09.22.-n már bezárva:-(

Üdvözlettel:
[...]
 
Városlőd    Bélosz, 2007.01.31 18:16.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Városlőd mh. táblája 2006.09.22.-n (még megvan:-) ...

Üdvözlettel:
[...]
 
Bagod    Bélosz, 2007.01.31 18:07.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az elöző képen mindenki láthatja, hogy 90 az a 65 :-)))

Üdvözlettel:
Papp Béla
 
Bagod    Bélosz, 2007.01.31 18:05.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
... és nem messze a volt bagodi állomástól a bicikliút mentén a régi "65 km"-kő :-)))
(A kép 2006.09.21.-én készült.)

Üdvözlettel:
Papp Béla
 
Városlőd-Kislőd    Bélosz, 2007.01.31 18:00.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kép 2006.09.22.-n készült.

Üdvözlettel:
[...]
 
Zalacséb-Salomvár    Bélosz, 2007.01.31 17:54.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dominak, Bogodhoz írt hozzászólására is küldöm ezt a képet, ahol Zalacséb-Salomvár megállónál, az ÚJ VASÚTI PÁLYÁN halad a vonat.
(A kép 2006. szeptemberben készült)

[...]
 
Tapolca    Bélosz, 2007.01.31 17:46.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
TAPOLCA vasútállomás az ORSZÁGOS KÉK-TÚRA ellenőrző/pecsételő pontja; a kép 2006.11.08.-n készült.

Üdvözlettel:
[...]
 
Zirc    Bélosz, 2007.01.31 17:43.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Zirc vasútállomás az ORSZÁGOS KÉK-TÚRA ellenőrző/pecsételő pontja; a kép 2006.04.06.-n készült.

Üdvözlettel:
[...]
 
Szárliget    Bélosz, 2007.01.31 17:40.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szárliget vasútállomás az ORSZÁGOS KÉK-TÚRA ellenőrző/pecsételő pontja; a kép 2005.10.08.-én készült.

Üdvözlettel:
[...]
 
Bagod    Bélosz, 2007.01.31 17:35.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kép, ahola régi állomás épület mögött látszik az új pályán haladó vonat. (2006.09.19.)

 
Bagod    Bélosz, 2007.01.31 17:04.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Siofok35!
Kérdezted: "Ez nem Csurgaszi csárda??" NEM. Itt küldök egy képet, ahol látszik a régi vasuti sinpár helyén létesített biciliút.

Üdvözlettel:
Papp Béla
 
Tiszadob    Sokorói betyár, 2007.01.31 14:58.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tiszadob azt tom
 
Rákospalota-Újpest    Sokorói betyár, 2007.01.31 14:53.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rákospalota-Újpest 2006 nyarán
 
Lőkösháza    Sokoroi betyar, 2007.01.31 14:50.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lokoshaza allomas
 
Bagod    Domi, 2007.01.31 09:49.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Zalaegerszeg-Zalalövő vonalat folyamatosan terelik új nyomvonalra, ahogy én tudom, a régi épületek megmaradnak, de 100-200 méterrel arrébb az új vonaltól.
A régi nyomvonal helyén már most sok helyen friss bicikliút vezet.
Karácsony környékén jártam erre, és addigra a Zalalövő-Bagod szakaszon már az új nyomvonalon haladt a személyvonat, és valahol Bagod és Andráshida között egy hirtelen kanyarral jött le a vonat a töltésről, a további szakaszt még építik. A különbség az új és a régi vonal között minőségben és sebességben is jelentős. :)

 
Écs    Csoma Bence László, 2007.01.30 21:39.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ez az állomás 5 éve még működött!
de az idő vasfoga megrágta........

 
Nyúl    Csoma Bence László, 2007.01.30 21:37.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt sincs már jegykiadás.megszűnt.

 
Bagod    luigi, 2007.01.30 19:56.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!
Csak 1 nagy kérdést szeretnék feltenni:

Ezen a vonalon miért dózerolták le az összes épületet?
Esetleg ez már új nyomvonal?

Köszi a választ!
 
Bagod    siófok35, 2007.01.29 21:38.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem Csurgaszi csárda?? Bagodnak tudtommal emeletes épülete volt.

 
Enying    outes, 2007.01.29 21:26.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Többször jártam Enyingen de egyszer se volt nálam fényképezőgép.
Arra szeretném megkérni azt akinek lehetősége van az állomást lefényképezni, hogy feltétlen érdemes lenne az állomás jobb oldalán lévő fehér betonkerítésnek egy szeletét megörökíteni (egy fektetett ovális rész rácsozással, csak az az 1 db van ott belőle), amíg megvan. Ilyen gyönyörű szecessziós vasúti kerítést még ideáig sehol sem láttam.
A másik gyönyörűség, az állomás belseje. Régi szecessziós padok, nagy esztergályozott asztal, a pénztár fölötti régi vas tábla...
Ha sikerülne, kérem értesítsen.

Köszönöm.
 
Enying    Loksi, 2007.01.29 14:08.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lepsény és Enying állomások között jelenleg teherforgalom még van. Enyingen néha megjelenik egy-egy tehervonat. Egyébként fontos lenne, hogy ezen az egykori 49-es vonalon legalább Mezőhídvégig lenne tehervonatközlekedés, hiszen Dél-Fejér mezőgazdasági szempontból az ország egyik legfontosabb vidéke. A környék termelői ezért teherautókkal kénytelennek Lepsénybe hordani a cukorrépát stb., ami közúton 20-30 km. De ha csak Mezőhídvégig kellene szállítani, sokkal gazdagásosabb lenne.
Egyébként a vonalbezárásokkal összefüggésben nem az a legfőbb bajom, hogy nem lesz személyszállítás, hanem az, hogy a teherforgalom is megszűnik, ha volt egyáltalán. Hiszen lássuk be ezek a szárnyvonalak valóban nem a legkihasználtabbak. Ennek több oka van. Nem kell bizonygatni, hogy manapság már szinte mindenkinek autója van. Akinek nincs, az a tömegközlekedést választja, de a vasútállomások rendszerint nagyon kiesnek a településközpontoktól, a busz viszont ott áll meg a centerben, nem kell gyalogolni. Meg általában a célállomáson sincs jó helyen a vasútállomás. Én csak Szfvár példáját tudom felhozni, ahol minden a buszpályaudvar környékén van Amikor felmerült, hogy az új buszpályaudvart a vasútállomás közelében építik fel, már előre tiltakoztak az utasok, hogy akkor túl sokat kell gyalogolni mindenhová.
A kevés utaszám további okai: ezeken a mellékvonalakon nagyrészt már nincs jegykiadás az állomásokon, a kalauzok meg tudjuk, hogy mit csinálnak a vonatokon.
Lepsény-Dombóvár között már elég régóta vonatpótló autóbusz jár, a rendszerváltás óta minden kormány megszüntetett egy kis darabot, utoljára 1999-ben a Lepsény-Mezőhídvég közöttit. szóval pártállástól függetlenül mindenki magasról tett a szárnyvonalakra, momdjon bárki amit csak akar.
Szóval ezen a vonatpótlón elég sokat utazok,és hát ami itt folyik az a jegycsalás eklatáns példája. A MÁV-buszok sofőrjei jegyet nem adnak (tisztelet a kivételnek), vagy ami még jobb: ad jegyet, de leszálláskor visszakéri az utastól, ugyanis a vonatpótlókon nem tesznek állomásbélyegzőt a jegyre, így ugyanazt a mondjuk 20 km-es menetjegyet a sofőrök egy nap eladják pl. 30-szor. Én volt, hogy már csak azért is kértem jegyet, és még a sofőr morgott magában. Megáll az ész...
De nem baj, most ez a vonatpótló is 2007 áprilisától megszűnik, helyette a Volán veszi át a vonalat. Tehát a sofőrök felszámolták saját állásukat, de hát nem számít, úgyis milliókat vettek ki a vasút a kasszájából a több mint 10 év alatt, mióta itt vonatpótlók járnak. Az utasoknak is sok esze volt, hiszen hiába volt tömve vasárnap délután a MÁV-busz, papíron csak kevés utas volt rajta a jegycsalások miatt. A csaló sofőröktől kapott "kedvezmény" fejébe (ugyanis ilyenkor nem kellett a teljes árat megfizetniük), felszámolták a saját járatukat. Most meg hőbölögnek...
 
Győr GySEV    Domi, 2007.01.28 23:01.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bence!
Meg nem szűnt, ebben valamilyen szinten igazad van, de személyforgalma már nincs.
Valahol olvastam, hogy a Győrszabadheggyel összekötő vágányból már mintha egy darabot elbontottak volna.

 
Taktaszada    Domi, 2007.01.28 21:12.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A feltöltött képeket több helyen (mint itt Taktaszada esetében is) beteszem előzetes képként, ahol még nincs semmi képünk! Köszönjük a beküldőknek!

 
Vásárosnamény    Robi, 2007.01.27 20:24.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Néhány éve újították fel az állomás főépületét. Ígérem ha legközelebb hazautazom a szüleimhez, készítek néhány felvételt az állomás többi épületéről is.

 
Sümeg    Bélosz, 2007.01.26 20:51.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sümeg vasútállomás az ORSZÁGOS KÉK-TÚRA ellenőrző/pecsételő pontja; a kép 2005.11.01.-én készült.

Üdvözlettel:
[...]
 
Sárvár    Bélosz, 2007.01.26 20:48.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárvár vasútállomás az ORSZÁGOS KÉK-TÚRA ellenőrző/pecsételő pontja; a kép 2005.11.01.-én készült.
 
Előző Első    ... [ 903 ] [ 904 ] [ 905 ] [ 906 ] [ 907 ] [ 908 ] [ 909 ] [ 910 ] [ 911 ] ...   Utolsó Következő