Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 906 ] [ 907 ] [ 908 ] [ 909 ] [ 910 ] [ 911 ]    Utolsó Következő

Romhány    Sabee, 2006.12.25 13:53.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mintha az idő is megállt volna...
 
Romhány    Sabee, 2006.12.25 13:50.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez már nagyon nem XXI. századi technológia...
 
Romhány    Sabee, 2006.12.25 13:49.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Romhány állomás lezárási táblázata a felvételi épületben. 2006. szept. 30.
 
Romhány    Sabee, 2006.12.25 13:46.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sínek vége. Itt ér véget Romhánynál a 76-os vonal egy földkúpban. A kép 2006. szeptember 30-án készült.
 
Romhány    Sabee, 2006.12.25 13:44.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Romhány állomás felvételi épületének homlokzata 2006. szeptember 30-án.
 
Szokolya    Sabee, 2006.12.25 13:41.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szokolya megállóhely felvételi épülete 2006. szeptember 30-án.
 
Celldömölk    Sabee, 2006.12.25 13:39.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A celldömölki fűtőház 2006. szeptember 14-én.
 
Szombathely    Sabee, 2006.12.25 13:36.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Fenntartási Részleg Alsó Motorműhely épülete Szombathelyen 2006. szeptember 7-én.
 
Szerencs    Sabee, 2006.12.25 13:33.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencs felvételi épülete oldalról 2006. augusztus 29-én.
 
Szerencs    Sabee, 2006.12.25 13:32.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencs fűtőháza. Tudomásom szerint már nem használják. A kép 2006. augusztus 29-én készült.
 
Hatvan    Sabee, 2006.12.25 13:29.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hatvan állomás felvételi épülete 2006. augusztus 15-én.
 
Szerencs    Sabee, 2006.12.25 13:25.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencs állomás felvételi épülete 2006. június 3-án.
 
Kecskemét    Sabee, 2006.12.25 13:23.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kecskemét állomás felvételi épülete 2006. augusztus 14-én.
 
Taktaszada    Sabee, 2006.12.25 13:21.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Taktaszada megállóhely aluljárója 2006. július 20-án.
 
Szerencs    Sabee, 2006.12.25 13:17.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerencs állomás kijárata 2006. július 1-jén. A bal szélső vágány egyenesen a 98-as vonal kezdete, mely Abaújszántón át Hidasnémetiig vezet. A két jobbra elnyakarodó vágány pedig Mezőzombor felé visz: a bal a 80-as vonalat Mezőzombor után balra elkanyarodva Sátoraljaújhely felé, a jobb pedig a volt 100c, most már szintén a 80-as része, mely Nyíregyházára vezet.
 
Debrecen    Sabee, 2006.12.25 13:11.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Debrecen állomás felvételi épülete 2006. március 21-én.
 
Porva-Csesznek    Domi, 2006.12.25 13:08.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás nem egy hétköznapi hely: mindkét falutól legalább 5 km-re, civilizációtól és közúttól elzárva, a Bakony egy eldugott bugyrában rejtőzik, turistaútvonalak csomópontjában. Érthető tehát, hogy főként turisták használják az állomást, és szezonban, tavasszal és ősszel jó kirándulóidő esetén bizony a fel vagy leszállók száma meghaladja az ötvenet is, hasonlóan a szomszédos megállókhoz. Néhány éve még a büfé is működött az épületben, asztalokkal a teraszon, fantasztikus elvarázsolt hangulata volt az egésznek.
Az ősszel kétszer is jártam az állomáson. Ezt a képet a felvételi épülettel egyidőben, 2006. október 23-án készítettem. Két héttel később, mikor újból arra jártam, már nem voltak meg a padok, egyik sem.
Egy plusz bosszúság nekünk, akik ezt sosem fogják megérteni, miért kell? És egy plusz bosszúság az utasnak, mert állva kell megvárnia a vonatot.
[...]
 
Miskolc-Tiszai    Sabee, 2006.12.25 13:07.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Miskolc-Tiszai pályudvar felvételi épülete 2006. március 4-én.
 
Marcali    Csabi, 2006.12.24 14:23.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez egy nagyon szép vasútállomás, és hála a jó égnek a, 37-es vonalat nem szüntetik meg.

 
Alsógöd    Domi, 2006.12.24 13:16.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dani!
Köszönjük a helyesbítést, mindkét hibát kijavítottam az oldalon!
üdv, Domi

 
Dunakeszi    Domi, 2006.12.24 13:13.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2005. ápr. 19-én jártunk ott, akkor készültek a fényképek. Az épületet zárva találtuk.

 
Dunakeszi    Dani, 2006.12.22 14:08.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal a mai napig a régi épületben van a személypénztár, önök észre is vették, hogy új az ajtón a festés. (Emlékeim szerint 2005-ben hónapokig egyáltalán nem működött, lehet, hogy pont akkor játok ott.)

 
Alsógöd    Dani, 2006.12.22 13:48.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egyik képhez ez a magyarázat tartozik: "Göd községet kettévágja a vasút, és csak két ponton van lehetőség átkelésre: Alsógöd és Felsőgöd megállóhelyeknél"

Két hiba is van benne:

1.) Göd város

2.) Gödön négy helyen lehet átkelni a vasúton, a két említetten kívül Göd déli végén, közvetlenül a település határában és Alsógöd mh. és Göd állomás között a vasút alatt (kisebb járművekkel)át lehet kelni.

Az oldalhoz gratulálok, további kitartást kívánok a készítéséhez.
 
Bonnya    Csoma Bence László, 2006.12.21 20:15.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
hát igen, azok a régi szép idők!
a rendszerváltás előtt legalább normálisak voltak az állomások!
most meg minden szétszedve, romokban! például Kónynak 5 vágányos állomása volt(most 3)
és mi lett vele? a németek felrobbantották! az épület olyan volt mint az átai, de a bakterház
a rábapordányi állomásra hasonlított! valamikor fontos állomás volt. például tarjánpusztán már árulják a vasúti épületeket!! valaha az olajraktárt
katonák őrizték, de az már a múlt!
a magyar vasútnak csak akkor van ereje, ha békénhagyják!!
 
Jászárokszállás    Csoma Bence László, 2006.12.21 19:49.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ez az egyik kedvenc állomásom!!

 
Debrecen    Tomi, 2006.12.20 10:12.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hát igen, a régi lebombázott Állomás igen csak szebb volt ennél. Nem lehetne újjáépíteni az elözőt, sokkal szebb lenne a város ill. a Petőfi tér. Egy jó példa a Miskolci Tiszai Pályaudvar.

 
Szokolya    Benbe, 2006.12.19 17:17.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv!

Egy apróságot jegyeznék meg: az állomás megelőzővágányának váltóit nem az épületből lehet kezelni, ugyanis rugós váltók. Az épületben a nem biztosított bejárati jelzők jelzőberedezése található, azt kezeli minden keresztkor az előbb érkező vonat személyzete.
[...]

 
Máriaudvar    Domi, 2006.12.19 16:38.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Siofoki35!
Köszi az észrevételt, javítottam a pontatlanságot a szövegben itt, és még három másik helyen (Ózd, Nógrád, Edelény).
üdv, Domi

 
Máriaudvar    siófok35, 2006.12.19 15:01.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szakállas sorompónak azt nevezzük, amiről védőrács lóg. Ezeken nincs ilyen, így teljes csapórudas sorompónak illenék nevezni.(esetleg tekerős sorompónak)

 
Fertőboz    Dósai Róbert, 2006.12.19 12:42.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csak annyit szeretnék hozzá füzni, hogy a forgalmat Sopronbol irányitjak. Itt is távvezérlés van (KÖFI)

 
Előző Első    ... [ 906 ] [ 907 ] [ 908 ] [ 909 ] [ 910 ] [ 911 ]    Utolsó Következő