|
Az épület háta.
Fotó: Balla László
Dátum: 2007.
|
|
Egervár-Vasboldogasszony állomás eredeti vágányhálózata.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990
Fotó: Kebelei György
|
|
A felvételi épület Zalaszentiván felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.03.
|
|
A felvételi épület Pácsony felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.03.
|
|
Az állomás névtáblája.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.03.
|
|
Az egykori állítóközpont Zalaszentiván felől nézve.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.03.
|
|
Még áll az állomáson növényekkel takarva,az egykori Déli Vasút állítóközpontja.Nézet Pácsony felől.
Fotó: Kebelei György
Dátum: 2012.07.03.
|
|
Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2008.08.10.
|
|
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Az utcafronti rész a másik irányból nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Az oldalszárny bejárata az utcáról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A felvételi épület a vágányok felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A forgalmi iroda ajtaja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Bejárat a váróterembe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A váróterem a volt jegypénztárral.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Pillantás a peronról a vonal kezdőpontja, Szombathely felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A rakodóvágány váltói.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Az egykori Déli Vasút szabvány állítóközponti épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Az állítóközpont épülete hátulról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A biztosítóberendezés épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Oldalrakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Raktárépület fedett rakodóterülettel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Rakodóterület mérlegházzal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Kezdőponti kijárati jelzők és vágányzáró sorompó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Kezdőponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Pillantás a peronról a vonal végpontja, Nagykanizsa felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Utaskényelmi berendezés.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Kerékpártároló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Egy kisebb Pft. raktárépület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Burkolt rakodóterület a végponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
A felvételi épülethez vezető hozzájáró út.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Őrház és útátjáró a végponti oldalon. Az út a településeket, Egervárt Vasboldogasszonnyal összekötő út. A képen Vasboldogasszony felé nézünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Végponti váltókörzet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2012.09.16.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.08.06.
|
|
Fotó: Hancz Tamás László
Dátum: 2017.06.20.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2017.08.11.
|
|
A peronról nézve. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2017.08.11.
|
|
Szerencsére még meg van a Déli Vasút egykori állítóközpontja. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2017.08.11.
|
|
Az őrház utcafrontja. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2017.08.11.
|
Harpi
e-mail: harpi79.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28434
2014.07.28 07:08.18
|
Egervár-Vasboldogasszony állomás torzított helyszínrajz.Forrás:allomasok.uw.hu
|
|
|
ptomee
e-mail: ptomee.kukac.vipmail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28257
2014.05.26 14:36.41
|
Volt még az állomás mindkét végén váltótorony is, melyeket a gyerekkoromban...valamikor az 1990-es évek elején bontottak le. Számtalanszor játszottunk ott, a már akkor használaton kívüli épületekben.
|
|
Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20898
2011.04.26 10:43.05
|
Talán ez az épület maradt meg a legeredetibben a Délivasút épületei közül.Igaz,már kezd hullani a vakolat,de még így is elbűvölő.
|
|
Central
e-mail: kebelei.gyorgy.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 8735
2009.01.02 20:31.02
|
Egervár-Vasboldogasszony állomás eredeti vágányhálózata.Forrás:Lovas Gyula 125 Éves a Sopron-kanizsai vasútvonal,1865-1990
|
|
|
CoolJan
e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 4688
2008.06.12 09:26.10
|
Az előző idézet forrása: http://www.sulinet.hu/oroksegtar/data/100_falu/Egervar/pages/012_egy.htm
|
|
CoolJan
e-mail: cooljan7.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 4687
2008.06.12 09:25.05
|
"Sajnos nem vált a fejlődés elindítójává – mint az az országban számos esetben történt –, hogy a kereskedelem, ipar, sőt a mezőgazdaság egyik fontos segítője, a piacok elérhetőségének, az elszigeteltség felszámolásának alapvető eleme, a vasút már korán, 1865-ben megjelent a településen. A végóráit élő mezőváros ezzel bekapcsolódhatott volna az ország vérkeringésébe, mert itt vezetett az egyik legfontosabb viszonylat a térségben, a Nagykanizsa-Szombathely-Sopron (ez utóbbin keresztül Bécsig húzódó) vonal. Nem így történt.
Nem mondható ugyan, hogy ez Egervár számára semmit sem jelentett, de nagyobb mérvű, piacra történő árutermelés híján még akkora szerepet sem kapott kezdetben, mint az itt átvezető postaút. Először az 1930-as években találkozhatunk azzal, hogy a vasút fontosságáról, áruszállításban való helyettesíthetetlen szerepéről itt szó esik. (Csak 1932-ben került sorra, hogy Egervár vasútállomásnak a teheráru forgalom számára történő megnyitásához szükséges, az állomáshoz vezető utat a falu és az uradalom együttesen kiépítette. Az alig megnyíló Egervár vasútállomás nevét a MÁV óhajának megfelelően 1933-ban Egervár-Vasboldogasszonyra változtatták.)"
|
|
Rozmaring
e-mail: horvatgabor.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 491
2007.03.07 12:52.03
|
9816sz. vonatból
|
|
|
Rozmaring
e-mail: horvatgabor.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 490
2007.03.07 12:50.13
|
2007. 03. 06. 9816sz vonatból
|
|
|