|
Fotó: Ződ
Dátum: 2007.
|
|
Fotó: Tóth Márton
Dátum: 2008.11.16.
|
|
A megállóhely épülete Gecse-Gyarmat felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
A megállóhely épülete Gyömöre*Tét felől nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
Csapórudas sorompóval biztosított útátjáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
A sorompót működtető szerkezet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
Az útátjáró középen kettévágja a peront. Pillantás az átjáróból a vonal végpontja, Celldömölk felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
Az átjáróban állva a vonal kezdőpontja, Győr felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
Infrastruktúra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
A váróterem. Rendszeresen takarítják.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
A WC épülete és a funkciót jelenleg betöltő mobil alkalmatosság.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2017.09.18.
|
|
A megállóhely 2019 áprilisban.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2019.04.16.
|
|
Az őrház és a sorompó. Az országban ehhez hasonló, jelzőfüggés nélküli sorompókezelő őrhely már csak Komló mellett üzemel (valamint Szőny megállóhelyen, de ott sorompó helyett korlátkaput tekernek).
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2025.04.27.
|
|
A sorompó kézi működtetésű hajtóműve. A bakterok bizonytalanok, vajon a GYSEV-re váltás után is marad-e ez a technika, illetve a szolgálat... (Jelenleg 12 órás műszakokban éjjel-nappali szolgálat van.)
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2025.04.27.
|
|
Kitekintés Gyömöre állomás felé.
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2025.04.27.
|
|
Utascsere. Az épület egészen szép állapotban van.
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2025.04.27.
|
|
Személyvonat érkezik Celldömölkről.
Fotó: Kaszap Álmos
Dátum: 2025.04.27.
|