simplysteve
e-mail: simply123.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28950
2014.11.09 18:55.29
|
A vasúti megálló (valamint a vasútvonal hosszabbítása az atomerőműig és az új végállomás) a 22. ÁÉV kivitelezésében készült 1974-75. évben. Főépítésvezető Hardi András, építésvezető ifj. Mrena Pál, művezető id. Mrena Pál, technikus Vágó János volt. A 22. ÁÉV volt az atomerőmű generálkivitelezője.
|
|
simplysteve
e-mail: simply123.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7751
2008.11.02 20:34.19
|
Az állomás közelében a 6. sz. főútról fényképezve... Korábban (kb. 40 éve) a mai megálló mellett dunai személyhajó kikötő is volt (akkor a vasútvonal még nem ért idáig, csak Ó-Paks állomásig).
|
|
|
simplysteve
e-mail: simply123.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7750
2008.11.02 20:24.38
|
A vasúti megálló mögötti (kb. 20 méterre) dunapart szakasz (2005. márciusában áradó folyó).
|
|
|
simplysteve
e-mail: simply123.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7749
2008.11.02 20:21.34
|
A vasúti megállóhoz a 6. sz. főút alatt vezető aluljáró bejárata. 2005. március
|
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2828
2008.02.14 19:17.20
|
2008. II. 09.
A vonal paksnál a frissen felújított 6-os út mellett halad. Ha a pálya lenne felújítva...
|
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2208
2008.01.12 19:25.04
|
2008. 01. 12.
Paks-Dunapart vm. a vonat ablakából nem túl jól láthatóan...
|
|
|