mrvasutas123
e-mail: mcdaveedhun.kukac.play.hu
|
elfogadott hozzászólás 31968
2018.12.30 10:57.11
|
Én itt már jártam és ott volt egy teherkocsi. Az épületre az van kiírva, hogy kiadó vagy eladó.
De eléggé romos az épület. Ha valaki kíváncsi a vonal teherforgalmára az használja az http://iemig.mav-trakcio.hu/ -t.
|
|
simplysteve
e-mail: simply123.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28951
2014.11.09 18:59.25
|
A vasútállomás (valamint a vasútvonal hosszabbítása az atomerőműig) a 22. ÁÉV kivitelezésében készült 1974-75. évben. Főépítésvezető Hardi András, építésvezető ifj. Mrena Pál, művezető id. Mrena Pál, technikus Vágó János volt. A 22. ÁÉV volt az atomerőmű generálkivitelezője.
|
|
fcs
e-mail: faltuszcsaba.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 22580
2011.11.30 09:57.34
|
Kedves Dániel!
A hozzászólásait áthelyeztem Ópaks oldalára, mert a régi állomásra vonatkozott.
|
|
Train Station
e-mail: 154es_vonal.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14914
2009.12.18 16:45.25
|
MEMENTO...
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1521:vasutbucsuztato9a42-es&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14620
2009.12.07 08:41.49
|
Most hétvégén vasárnaptól (2009. 12. 13.) bezárják ezt a vonalszakaszt Mezőfalva és Paks között.
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 11037
2009.04.19 21:31.41
|
na na na ..... az emberek egyszerűen utálnak átszállni és persze BZ-val utazni ha más nem is legalább Desiro kocsikat küldeni és nem azokat a förtelmes BZ-ket a másikmeg jópár dunaújvárosi diák ópakson száll(na) fel ha megállnának ott a vonatok .
Ami még a vonalat illeti Bölcske és Dunakömlődön abszolút felesleges megállni mivel forgalmuk = a 0-val
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9608
2009.02.02 18:18.52
|
Köszönettel olvastam kedves petike10024 a válaszod. Valóban pályafelújításra volna szükség ahhoz, hogy az általad felsorolt Bhv és By típ. kocsik Paksig tudjanak közlekedni. A jelen pillanatban meglévő sebességkorlátozáshoz a vonalon elegendőek a most futó Bzmot-ok is.
A mostani 2008/2009-es menetrendben viszonylag relatív a csatlakozási lehetőség Pakstól Budapestig.
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8081
2008.11.28 18:44.39
|
A 2008/2009-es új menetrendben nincs semmi áttörés a vonallal kapcsolatban. Ez már vicc, amit itt csinálnak. Reggel 8 körül érkezik egy vonat Mezőfalva irányából és a következő már csak 16-17 óra között. Ez borzalmas... de hát mit is várunk a drága vasúttársaságtól.. Undorító!
|
|
CSabi
e-mail: csabakukac2.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 7934
2008.11.18 13:57.36
|
Ne haragudjon senki hogy beleszólok,de Mo.-n már Trianon óta(ez volt a kezdet) a Horthy-korszak kivételével tudatosan züllesztik le a vasutat, mint minden más egyebet.
A vonalbezárások meg úgy mennek ahogy nagyon helyesen már itt is többen megírták, hogy csinálnak egy szar, ritka menetrendet, utána utasszámlálás--> nem gazdaságos, "nem éri meg"--> bezárás.
Ennyi.
El kéne gondolkodni, hogy a vasútnak kellene lenni az emberekért, vagy fordítva.
Teljes szemléletváltásra van szükség!!!
|
|
petike10024
e-mail: bauer.peter.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5483
2008.07.22 00:46.50
|
Kedves Leoopardok111 kérdésedre a válasz : A béna menetrend 6:06-kor indul egy vonat ami kb 8:13-ra van ott addigra meg az emberek nem akarnak menni sehova sem legközelebb meg csak 12:10-kor indul vonat Dunaújvárosba ami 14:13-ra van ott úgy volna célszerű hogy dél előttre mondjuk 11:50-re visszaérkezik és akkor lenne azonnali csatlakozása Budapestre ami menetrendszerint 12:00-kor indul Dunaújvárosból talán még így volna célszerűbb vegy még előbbre vagy ami a legjobb volna hogy indulna paksról egy vonat 5-6 óra körül ami 7-8-ra van Budapesten de ehez fel kellene újítani a pályákat apróbb megállóhelyeket kihagyni ect.... ha így megcsinálnák (elvileg ) akár még Bhv vagy by kocsikat is küldhetnének legalább 2-t 3-t is akár de amíg ílyen menetrend van addig nem lehet túl sok jóra számítani .De ahogy elnézem bezárára méltó vonal nincs is csak nagyon rossz menetrend . remélem valaki aki készíti a menetrendet ezt a kommentet elolvassa ás átfontolja
|
|
Leoopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 5223
2008.07.12 21:59.22
|
Nem értem, hogy miért ilyen ritka a vonat járatsűrűsége Paksra. Pár vonat csak Dunaföldvárig közlekedik.
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2833
2008.02.14 19:38.42
|
A vonal megnyitásának 100. évfordulójára állított emléktábla az állomás falán.
|
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2832
2008.02.14 19:35.44
|
Hatalmas választék, Ütemes menetrend!
(napi 3 pár Bz)
|
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2831
2008.02.14 19:33.41
|
Bz körüljárás közben
2008. II. 09.
|
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2830
2008.02.14 19:32.09
|
Az állomáson rengeteg teherkocsi áll.
2008. II. 09.
|
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2829
2008.02.14 19:20.47
|
2008. II. 09.
Az utca felől
|
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2215
2008.01.12 19:42.42
|
Látkép Paks-Dunapart vm. irányába. A motorkocsi körbejár.
|
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2214
2008.01.12 19:41.26
|
2008. 01. 12.
Látkép, a távolban a Paksi Atomerőmű. A sínek összefutnak és a középső sínszál az atomerőmű irányába folytatódik.
|
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2212
2008.01.12 19:37.17
|
2008. 01. 12.
Látkép az atomerőmű felé.
|
|
|
Leopardok111
e-mail: leopardok.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2211
2008.01.12 19:34.24
|
2008. 01. 12.
A vonat megérkezett dunaújvárosból. A motorkocsi a Paksi Atomerőmű irányába áll.
|
|
|