| alba e-mail: zlatyibazant.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 21065 2011.05.26 08:13.13
 | 
          
            | Szükséges a pálya állapotának felmérése, mivel Lovasberényig még járható. Évente egy-két alkalommal turistákat szállító személyvonat is közlekedik. Pár éve nyár elején a gyomírtó vonatot láttam Csalánál. De nagy csodát nem kell várni a vasúttal kapcsolatban... | 
          | 
 | 
          
            | 2Kuvik e-mail: kovacs_gergely.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 21060 2011.05.25 16:58.59
 | 
          
            | Nagyon köszönöm. Ez jelentheti azt is, hogy valamit igazgatnak a pályán? Vagy egyszerűen csak el kellett juttatni néhány személyt Kisfaludra/Csalára/Pátkára/Lovasberénybe? | 
          | 
 | 
          
            | alba e-mail: zlatyibazant.kukac.gmail.com
 | elfogadott hozzászólás 21059 2011.05.25 16:00.34
 | 
          
            | Ez egy pályafenntartás által használt ún. UDJ (univerzális darus jármű). Alkalmas teherszállításra, vontatásra(200 t-ig), személyszállításra (8 fő). | 
          | 
 | 
          
            | 2Kuvik e-mail: kovacs_gergely.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 21007 2011.05.13 15:01.26
 | 
          
            | Május 29. Kisfaludi vasúti átjáró. Ez milyen célt szolgáló gép? |   | 
          | 
 | 
          
            | Zsolt80 e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 20996 2011.05.10 14:12.53
 | 
          
            | Itt is lehetne egy szolgálati helyet felvenni, a Köfémnél van egy rendező állomás, illetve az iparvágány kiágazás a gyárba. Sajnos csak a vonali vágány, illetve a gyár vágánya használt a mellékvágányok évek óta használaton kívül vannak,benőtte őket a gaz, és a sok bokor. | 
          | 
 | 
          
            | Zsolt80 e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 20995 2011.05.10 14:10.28
 | 
          
            | Ma ismét jártam kint a vonalon, munka ügyben. Ma volt szállítás, Köfémnél állt kint egy Dácsia. | 
          | 
 | 
          
            | Zsolt80 e-mail: gigant80.kukac.citromail.hu
 | elfogadott hozzászólás 18867 2010.09.10 07:27.10
 | 
          
            | Tegnap jártam a vonal 471 + 00 - 482 + 00 szelvényében. Elég elhanyagolt a környezete sajnos. Vasúti jármű nem járt a pályán egy ideje sajnos. | 
          | 
 | 
          
            | kempelen e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
 | elfogadott hozzászólás 16064 2010.02.14 13:23.44
 | 
          
            | Érdekességképpen... Mivel a felüljárót nem a régi 7-es út nyomvonalán, hanem e mellé építették, azért a szintbeli kereszteződés mind a mai napig megvan, csak ma már mezőgazdasági útnak használják. Egy rögtönzött ábrán szemléltettem a helyzetet, ha érdekel valakit.
 |   | 
          | 
 | 
          
            | Oldalborda e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
 | elfogadott hozzászólás 16061 2010.02.14 10:04.41
 | 
          
            | Nem vagyok ismerős a környéken, csak miközben kutattam Békés megyei vasutak után, találtam ezt a mondatot. Forrása: http://www.locomotion.hu/vasuttortenelem/evfordulok_05_majus.htm
 | 
          | 
 | 
          
            | kempelen e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
 | elfogadott hozzászólás 16059 2010.02.14 07:15.24
 | 
          
            | Oldalborda hozzászólásához: Mai szemmel talán furcsának tűnhet ez a dolog, de valószínűleg arról van szó, hogy 1963-ban még nem létezett a Székesfehérvárt elhagyó 7-es főút vasúti felüljárója, melyen manapság észrevétlenül autózhatunk a 6-os vasútvonal felett. Kisfalud pedig akkor még Pákozdhoz tartozott, így egészen furcsa az előző mondat, hiszen a 7-es főút soha nem futott Pákozdon keresztül már csak a földrajzi fekvése miatt sem. De mivel akkor még Pákozdhoz tartozott Kisfalud és volt egy ma már nem létező szintbeli kereszteződés, ezért van/volt létjogosultsága ennek a kijelentésnek. 1963-ban volt értelme a mondatnak, de mai szemmel hirtelen én is elcsodálkoztam hogyan lenne lehetséges. Aztán persze rájöttem. Köszi ezt a mondatot, mert sokmindent az ember eszébe juttat, hogyan is volt ez lehetséges... ;-) Csak kiegészítésképpen ez a vasúti átjáró Pákozd állomás másik oldalán, a székesfehérvári oldalon volt valamikor...
 | 
          | 
 | 
          
            | Oldalborda e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
 | elfogadott hozzászólás 16055 2010.02.13 21:47.21
 | 
          
            | 1963: Üzembe helyezik az első önműködő fénysorompót Pákozd mellett a 7. számú főúton. | 
          | 
 | 
          
            | kempelen e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
 | elfogadott hozzászólás 15783 2010.02.03 18:20.20
 | 
          
            | Nem csak itt bontották el a sorompót. Elbontásra került Csala egykori mrh. sorompója és az egykori szovjet laktanya kiágazásánál lévő kettős fénysorompó szovjet laktanyába vezető része is. A lovasberényit pedig már pár éve lebontották...
 | 
          | 
 | 
          
            | Veszprém27 e-mail: veszprem27.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 15782 2010.02.03 16:59.33
 | 
          
            | A sorompót elbontották. | 
          | 
 | 
          
            | hayabusa e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 7285 2008.10.19 19:40.09
 | 
          
            | Már elkészült állapotban. |   | 
          | 
 | 
          
            | hayabusa e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 7284 2008.10.19 19:38.24
 | 
          
            | A kb. 1 éves képen az állomáshoz közel lévő közuti kereszteződésben még nyoma sincs a gyalogos és kerékpáros átjárónak. |   | 
          | 
 | 
          
            | hayabusa e-mail: kenderfi.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 7283 2008.10.19 19:33.29
 | 
          
            | Az épület jelenlegi állapota,jelentősebb változás nélkül.Lakott az épület, a sinek felől nehezen megközelithető. |   | 
          | 
 | 
          
            | Domján György e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
 | elfogadott hozzászólás 2439 2008.01.23 14:21.01
 | 
          
            | Kisfalud, Csala és Börgönd is Pákozd része volt valamikor | 
          | 
 | 
          
            | Kempelen e-mail: krkatonka.kukac.t-online.hu
 | elfogadott hozzászólás 1476 2007.10.13 18:33.59
 | 
          
            | Peron hozzászólásához: A vonal megnyitásakor Kisfalud közigazgatásilag még nem létezett, sőt a közelben lévő Székesfehérvár-Öreghegy is bejebb húzódott a városközponthoz és ott is csak néhány présház volt. Ha a megnyitáskori állapotot nézzük akkor a ma valóban távolabb lévő Pákozd közelebb volt, mint Székesfehérvár.
 | 
          | 
 | 
          
            | Peron e-mail: attos.kukac.freemail.hu
 | elfogadott hozzászólás 1291 2007.09.15 09:20.26
 | 
          
            | Ez a megállóhely inkább Kisfaludhoz volt közelebb... Hogy hogy akkor Pákozd nevet viseli, viselte?
 Tud valaki erre magyarázatot?
 Előre is köszönöm...
 | 
          | 
 |