Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 189 ] [ 190 ] [ 191 ] [ 192 ] [ 193 ] [ 194 ] [ 195 ] [ 196 ] [ 197 ] ...   Utolsó Következő

Pestszentimre    Adani, 2014.03.11 08:42.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A váróteremben elvileg van fűtés, egy gázkonvektor van berakva, de ahogy láttam nem működik, mert nincs kéménye.
 
Rohonc    Sanya, 2014.03.08 14:25.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Hajdanán" (1974--1976) a határ Magyar oldalán sokszor hallottam a hajnalban (04.15 h-kor) Rohoncról induló motorvonat hangját.
Mikor az a bizonyos centivágás ideje eljött, akkor már azt is számoltam hogy a hajnali vonat hangját hányszor fogom hallani.
 
Rákosrendező    Harpi, 2014.03.08 09:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Horthy Miklós kormányzati különvonatának gépe a 424.020-as volt!
 
Ólegyen    Ilyés Lajos, 2014.03.07 22:55.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonal mellett volt nagybátyám Ősze János tanyája. Csodás emlékeim vannak erről a tájról, voltam kint a végállomáson is aminek a neve ha jól emlékszem Feketetó volt.

 
Bodrogkeresztúr    Bordás Róbert, 2014.03.07 13:11.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1962 és 1972 között ott laktam a családommal - apukám, Bordás József volt az állomásfőnök ebben az időben
 
Rákosrendező    ROCOman, 2014.03.07 08:29.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Train PC adatbázisból (www.gozmozdony.hu):
"1986: Megörizve, kiállitva, Bp Rákosrendezö állomáson. (ex Horthy kormányzati gépe) 1996: leemelve, Istvántelken tárolva 1999: Tapolca, tárolva 2002: Szombathely, a 424-12 szerkocsijával, tárolva 2004.03.08.: Budapest, Istvántelek (2010)"
 
Rákosrendező    lassujel, 2014.03.06 22:25.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 424,005 állt itt egykoron, tudomásom szerint külföldre került. Utolsó éveiben is a környékhez kötődött, főként az esztergomi oldalban dolgozott.


 
Sárospatak átrakó    Petrás Bence, 2014.03.06 21:27.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mk48 2005 egy hosszú szerelvénnyel az állomáson, 1964. 09. 06.
Forrás: http://home.versatel.nl/p.engelbert/schmalspurigdurch/sarospatak.html
 
Pestújhely    szvdom, 2014.03.06 00:50.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Régi (tán 1941-es) térképrészlet, rajta a megállóval.
Forrás: http://bpxv.blog.hu/2013/08/05/kalandozasok_egy_1941-es_terkepen_pestujhely_i
 
Alagimajor    KeriPetya, 2014.03.05 23:22.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Átlag két-háromévente újrafestik, aztán két nap alatt a graffitisek is betámadják. A cserepeket mindig leszedik és széttörik. Nemezre kellene váltani, vagy az egészet lebontani, aztán "modern" plexi-fém esőbeállót, elég lenne az ide.
 
Rákospalota-Kertváros    KeriPetya, 2014.03.05 23:16.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az "Erzsó" által említett kis épület zöld színű esőbeálló volt, két oldalfalán kis ablakokkal, hátfalán nyílászáró-mentes, vágány felőli oldala pedig egyáltalán nem volt.
 
Rákospalota-Újpest    KeriPetya, 2014.03.05 23:14.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1995-ben és utána még néhány évig, kb. 2001-ig volt itt egy másik raktárépület is, Dunakeszi felé indulva kifelé a pálya jobb oldalán.
 
Rákosrendező    KeriPetya, 2014.03.05 23:08.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valamikor régen, talán még 1995 környékén is volt itt egy gőzmozdony kiállítva. S ha az üres újságos pavilon megvan még az új peronon, akkor az bizony legalább 10 éve az állomás tartozéka... tavaly még láttam itt.
 
Zalaszentgrót    Óvári Mihály, 2014.03.05 12:44.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép lassan kiderül, hogy a "szünetelő" vasútvonalaknak milyen sorsot is szán a politika. Ebban a térségben ugyebár hatalmas turistatömegek hömpölyögnek kerékpárral, és az iszonyatosan túlterhelt négy- és ötszámjegyű közutakon már nem férnek el biztonsággal. A vasúton a leállás előtt sokszor utaztam, egyáltalán nem volt kicsi a forgalma, és akkoriban még tehervonat is volt rendesen. A pálya állapota még mindig egész jó.

 
Ürmöshát    janek79, 2014.03.05 09:38.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2014.03.04-én jártam arra, de nem állt meg a motorkocsiból álló "szerelvény". Utas nem volt rajta sajnos, én is biciklivel voltam...
 
Marcali    Robi, 2014.03.04 21:59.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt voltam katona a Petőfi-ben, sokat jártam erre, ma már csak emlék a fiatalságomról!
 
Selyp    MAVfan, 2014.03.04 18:52.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Selp és Hatvan (vagy Mátravidéki Erőmű) között valószínűleg az élénk teherforgalom miatt (nem biztos hogy ma már olyan élénk) két vágány van.
 
Vulkapordány    Central, 2014.03.04 18:31.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérem felvenni korábbi névnek:Vulkapordányhoz-Wolkenprodersdorf,Vulkaprdány megállóhoz-Wolkenprodersdorf Haltestelle,Sérchez-Gschieß,Nyulashoz-Gois.Egy 1922-es osztrák menetrendben ezen a néven szerepelnek az adott állomások,megállóhelyek!
 
Klementina    bartoksandor, 2014.03.04 16:50.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peron_4
 
Klementina    bartoksandor, 2014.03.04 16:49.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peron_3
 
Klementina    bartoksandor, 2014.03.04 16:48.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peron_2
 
Klementina    bartoksandor, 2014.03.04 16:47.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Peron_1
 
Klementina    bartoksandor, 2014.03.04 16:46.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Klementina megállóhely
 
Zalaszentgrót    miamano, 2014.03.02 14:51.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Olvastam - hozzáértő emberek. Ja, a támogatok is!!!
 
Aranyvölgy    MAVfan, 2014.03.02 13:53.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Nyugati pu.-ban lévő tájékoztatón Pilisvörösvár és Esztergom között már elkészült a pálya. Egy mh.-et Üröm előtt jelöl a Bécsi út előtt, valószínűleg ez lehet az a mh.
 
Zalaszentgrót    nohabos, 2014.03.01 15:14.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy elég érdekes olvasmányra bukkantam nemrég Zalaszentgrót város weboldalán, ahol egy tanulmány forgatókönyve alapján felszámolnák a 24.-es számú szárnyvonalat s a helyére kerékpárút építését javasolják! Az alábbi linken megtekinthető a teljes anyag!
http://www.zalaszentgrot.hu/dokumentumok/onkormanyzat/1660/112184/31438.pdf
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2014.03.01 08:51.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...Ister ment.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2014.03.01 08:49.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ister jött...
 
Kerc    Péter, 2014.02.28 14:41.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a román menetrendben "Cirta hc" néven szerepel, a menetrendi keresők is így ismerik. Ez a megálló fekszik legközelebb a híres Transzfogarasi út (Transfagarasan) északi végpontjához.
 
Nagyszentmiklós    Tastam, 2014.02.27 17:58.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyszentmiklós állomás a napjainkban arrafelé szolgáló járművekkel és az elmaradhatatlan kutyával.
 
Előző Első    ... [ 189 ] [ 190 ] [ 191 ] [ 192 ] [ 193 ] [ 194 ] [ 195 ] [ 196 ] [ 197 ] ...   Utolsó Következő