Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 233 ] [ 234 ] [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] ...   Utolsó Következő

Kisszénás    Adani, 2013.05.11 21:01.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
spórolás címen is megcsinálhatják mondván megspórolják a személyzetet. De van, ahol meg simán elbontják spórolás címén az állomást mint pl. Fábiánsebestyénnél, pedig az még a személyzet nélkülivé alakításnál is drágább.
 
Kisszénás    fizolt, 2013.05.11 20:47.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én ilyenről nem hallottam. Rugós váltókhoz az egész bizt.bert ki kell cserélni, amibe a MÁV nem valószínű, hogy beruház olyan állomáson, ahol kereszt sincs napi szinten. Talán az Index dél-alföldi vasutas topikjában érdemes rákérdezni
 
Hortobágyi Halastó    cecil, 2013.05.11 19:23.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha Halastó a 442 szelvénynél van, Hadikitérő pedig 495 tájékán, akkor Ohat felé kb. 5 km-re volt innen.
 
Góla    petttya, 2013.05.11 19:18.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás helye a III. katonai térképének online változatán látszik. Az ív után egy kicsivel van Gyékényes felé.
Üdv,
Petttya
 
Királyrét alsó    Petrás Bence, 2013.05.11 18:52.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az idei menetrend szerint egyetlen vonat sem áll meg itt.
 
Hártókút    Petrás Bence, 2013.05.11 18:50.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az idei menetrend szerint egyetlen vonat sem áll meg itt.
 
Belsőbáránd    dani, 2013.05.11 15:51.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megtudná mondani valaki hogy mennyi most az engedélyezett pályasebesség?
 
Kisszénás    dani, 2013.05.11 13:24.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem állították át rugós váltóra?
 
Kisszénás    fizolt, 2013.05.11 12:41.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pár hete még biztos volt, a vonatinfon láthatöóan itt találkozott két, késésben lévő vonat. Nem hiszem, hogy azóta változott a helyzet.
 
Répcelak    Central, 2013.05.11 12:08.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Celldömölk felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
 
Répcelak    Central, 2013.05.11 12:06.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Fertőszentmiklós felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
 
Kisszénás    dani, 2013.05.11 11:08.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van még szolgálat?
 
Sámod    dani, 2013.05.11 07:32.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ja,jó!De azért köszönöm.
 
Belsőbáránd    dani, 2013.05.11 07:22.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület még ma se lakott?
 
Sámod    QQriQ, 2013.05.11 02:45.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia!

Ezek nem az én képeim, nem tudom.
 
Sámod    dani, 2013.05.10 14:31.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a képeket.Én júniusba megyek forgatni a vonalra,ezért kérdeztem.Egyébként te biztos jobban tudod: mit csináltak ott sámodon,számíthatok ott emberekre?Milyenek a népek egyébként a lakott állomásokon?
 
Mahóca    daemon20, 2013.05.10 03:04.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Bár szomorúan, de megkérdezem hogy nem kéne az állomás státuszát megszűntre változtatni?
 
Sámod    QQriQ, 2013.05.09 20:39.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dani!

Itt találhatsz viszonylag friss képeket a vonalról:
http://indafoto.hu/hrhz/tura_2012_oktober
 
Beremendi Cementmű    dani, 2013.05.09 19:35.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Két év alatt szerintem nem változott.
 
Beremendi Cementmű    Dávid, 2013.05.09 18:11.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom, de az 2011-es felvétel.
 
Gősfa    Harpi, 2013.05.09 16:31.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocsi,hogy beleszólok,de a Gysev-nél szerintem sem így működnek a dolgok,hanem kiszámítják a legapróbb költségeket is.Az sem állja meg a helyét,hogy egy adott megálló mennyire van lakott település közelében,hiszen akkor Balf-fürdő megállót sem lett volna szabad megszüntetni.
 
Sámod    kondoros, 2013.05.09 15:42.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület a képek alapján nem lakott,nem?
 
Beremendi Cementmű    dani, 2013.05.09 15:02.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dávid!az egyik esti képen világít a forgalmi iroda lámpája,a jelzők is világítanak,
úgyhogy szerintem van valamiféle teherforgalom. :-)
 
Gősfa    VT22, 2013.05.09 12:37.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasút nem a mozdonyvezetőkért van.
A vonat ott álljon meg, ahol utas van.
 
Daruvár    VT22, 2013.05.09 12:27.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vasútvonal Sirac-Daruvár szakaszán 2013. május 6-án a felújítást követően újraindult a forgalom.
http://www.hzinfra.hr/daruvar-6052013
 
Hortobágyi Halastó    2Kuvik, 2013.05.09 10:43.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs, ez a hadikitérő merrefelé volt? Hortobágy vagy Gyökérkút felé?
 
Gősfa    elefant, 2013.05.09 10:26.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,csak ha felemelik a pályasebességet itt is 120km/h-ra nem biztos,hogy ezt a megállósűrítést az erre járó mozdonyvezetők,és vonatvezetők is olyan jó dolognak fogják tartani!Sőt az átépítés után a mostani feltételes megállókat is sorra megvizsgálják,hogy tényleg szükség van e rájuk!
 
Újszász    ROCOman, 2013.05.09 04:29.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A zagyvarékasi baromfifeldogozóhoz vezető iparvágány bontása folyamatban van. A 32-es számú útig a síneket, kapcsolószereket, leerősítéseket már eltávolították. A betonaljak, az ágyazat a sok helyütt belőle kinövő bokrokkal és fákkal még meg van.
 
Gősfa    VT22, 2013.05.09 01:32.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem baj a megállósűrűség, ha van is lakott terület a közelben. Pereszteg és Nemeskér-Egyházasfalu eléggé messze esik a településtől, Gősfa viszont közvetlenül a vasút mellett van. 150 év után hadd használják ki, hogy van vasútjuk... Hány olyan hely van még az országban, ahol megállunk a pusztában csakis a történelmi hagyomány kedvéért, és nem nyílik megálló ott ahol közvetlenül település mellett fut a vonal? Sajnos ma egy megálló nyitása is olyan dolog, amit mindenféle nagyprojekthez kötve lépnek csak meg a vasúttársaságok, de legalább felmerül ötletként. Én szurkolok neki.
 
Gősfa    Balazs177, 2013.05.08 20:12.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem lesznek ezáltal túl sűrűn a megállók ezen a szakaszon?Mert a vonal északi részén gyönyörűen kiépítették a megállókát,utánna pedig megszüntették Pereszteget és Nemeskér-Egyházasfalut.
 
Előző Első    ... [ 233 ] [ 234 ] [ 235 ] [ 236 ] [ 237 ] [ 238 ] [ 239 ] [ 240 ] [ 241 ] ...   Utolsó Következő