Kisszénás
Adani, 2013.05.11 21:01.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
spórolás címen is megcsinálhatják mondván megspórolják a személyzetet. De van, ahol meg simán elbontják spórolás címén az állomást mint pl. Fábiánsebestyénnél, pedig az még a személyzet nélkülivé alakításnál is drágább.
|
|
Kisszénás
fizolt, 2013.05.11 20:47.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én ilyenről nem hallottam. Rugós váltókhoz az egész bizt.bert ki kell cserélni, amibe a MÁV nem valószínű, hogy beruház olyan állomáson, ahol kereszt sincs napi szinten. Talán az Index dél-alföldi vasutas topikjában érdemes rákérdezni
|
|
Hortobágyi Halastó
cecil, 2013.05.11 19:23.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha Halastó a 442 szelvénynél van, Hadikitérő pedig 495 tájékán, akkor Ohat felé kb. 5 km-re volt innen.
|
|
Góla
petttya, 2013.05.11 19:18.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás helye a III. katonai térképének online változatán látszik. Az ív után egy kicsivel van Gyékényes felé.
Üdv,
Petttya
|
|
Királyrét alsó
Petrás Bence, 2013.05.11 18:52.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az idei menetrend szerint egyetlen vonat sem áll meg itt.
|
|
Hártókút
Petrás Bence, 2013.05.11 18:50.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az idei menetrend szerint egyetlen vonat sem áll meg itt.
|
|
Belsőbáránd
dani, 2013.05.11 15:51.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megtudná mondani valaki hogy mennyi most az engedélyezett pályasebesség?
|
|
Kisszénás
dani, 2013.05.11 13:24.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem állították át rugós váltóra?
|
|
Kisszénás
fizolt, 2013.05.11 12:41.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pár hete még biztos volt, a vonatinfon láthatöóan itt találkozott két, késésben lévő vonat. Nem hiszem, hogy azóta változott a helyzet.
|
|
Répcelak
Central, 2013.05.11 12:08.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Celldömölk felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
|
|
|
Répcelak
Central, 2013.05.11 12:06.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Fertővidéki HÉV vonal,1979-ben megszüntetett Fertőszentmiklós felé menő vonalrésze pirossal jelölve.
|
|
|
Kisszénás
dani, 2013.05.11 11:08.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van még szolgálat?
|
|
Sámod
dani, 2013.05.11 07:32.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ja,jó!De azért köszönöm.
|
|
Belsőbáránd
dani, 2013.05.11 07:22.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület még ma se lakott?
|
|
Sámod
QQriQ, 2013.05.11 02:45.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia!
Ezek nem az én képeim, nem tudom.
|
|
Sámod
dani, 2013.05.10 14:31.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm a képeket.Én júniusba megyek forgatni a vonalra,ezért kérdeztem.Egyébként te biztos jobban tudod: mit csináltak ott sámodon,számíthatok ott emberekre?Milyenek a népek egyébként a lakott állomásokon?
|
|
Mahóca
daemon20, 2013.05.10 03:04.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok! Bár szomorúan, de megkérdezem hogy nem kéne az állomás státuszát megszűntre változtatni?
|
|
Sámod
QQriQ, 2013.05.09 20:39.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dani!
Itt találhatsz viszonylag friss képeket a vonalról:
http://indafoto.hu/hrhz/tura_2012_oktober
|
|
Beremendi Cementmű
dani, 2013.05.09 19:35.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Két év alatt szerintem nem változott.
|
|
Beremendi Cementmű
Dávid, 2013.05.09 18:11.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom, de az 2011-es felvétel.
|
|
Gősfa
Harpi, 2013.05.09 16:31.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocsi,hogy beleszólok,de a Gysev-nél szerintem sem így működnek a dolgok,hanem kiszámítják a legapróbb költségeket is.Az sem állja meg a helyét,hogy egy adott megálló mennyire van lakott település közelében,hiszen akkor Balf-fürdő megállót sem lett volna szabad megszüntetni.
|
|
Sámod
kondoros, 2013.05.09 15:42.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület a képek alapján nem lakott,nem?
|
|
Beremendi Cementmű
dani, 2013.05.09 15:02.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dávid!az egyik esti képen világít a forgalmi iroda lámpája,a jelzők is világítanak,
úgyhogy szerintem van valamiféle teherforgalom. :-)
|
|
Gősfa
VT22, 2013.05.09 12:37.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasút nem a mozdonyvezetőkért van.
A vonat ott álljon meg, ahol utas van.
|
|
Daruvár
VT22, 2013.05.09 12:27.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútvonal Sirac-Daruvár szakaszán 2013. május 6-án a felújítást követően újraindult a forgalom.
http://www.hzinfra.hr/daruvar-6052013
|
|
Hortobágyi Halastó
2Kuvik, 2013.05.09 10:43.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocs, ez a hadikitérő merrefelé volt? Hortobágy vagy Gyökérkút felé?
|
|
Gősfa
elefant, 2013.05.09 10:26.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen,csak ha felemelik a pályasebességet itt is 120km/h-ra nem biztos,hogy ezt a megállósűrítést az erre járó mozdonyvezetők,és vonatvezetők is olyan jó dolognak fogják tartani!Sőt az átépítés után a mostani feltételes megállókat is sorra megvizsgálják,hogy tényleg szükség van e rájuk!
|
|
Újszász
ROCOman, 2013.05.09 04:29.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A zagyvarékasi baromfifeldogozóhoz vezető iparvágány bontása folyamatban van. A 32-es számú útig a síneket, kapcsolószereket, leerősítéseket már eltávolították. A betonaljak, az ágyazat a sok helyütt belőle kinövő bokrokkal és fákkal még meg van.
|
|
Gősfa
VT22, 2013.05.09 01:32.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem baj a megállósűrűség, ha van is lakott terület a közelben. Pereszteg és Nemeskér-Egyházasfalu eléggé messze esik a településtől, Gősfa viszont közvetlenül a vasút mellett van. 150 év után hadd használják ki, hogy van vasútjuk... Hány olyan hely van még az országban, ahol megállunk a pusztában csakis a történelmi hagyomány kedvéért, és nem nyílik megálló ott ahol közvetlenül település mellett fut a vonal? Sajnos ma egy megálló nyitása is olyan dolog, amit mindenféle nagyprojekthez kötve lépnek csak meg a vasúttársaságok, de legalább felmerül ötletként. Én szurkolok neki.
|
|
Gősfa
Balazs177, 2013.05.08 20:12.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem lesznek ezáltal túl sűrűn a megállók ezen a szakaszon?Mert a vonal északi részén gyönyörűen kiépítették a megállókát,utánna pedig megszüntették Pereszteget és Nemeskér-Egyházasfalut.
|
|