Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 262 ] [ 263 ] [ 264 ] [ 265 ] [ 266 ] [ 267 ] [ 268 ] [ 269 ] [ 270 ] ...   Utolsó Következő

Beodra    fejlodes, 2012.12.14 23:49.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012.08.06.
 
Beodra    fejlodes, 2012.12.14 23:24.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
sajnos egyre romosabb állapotban... (2012.08.06.)
 
Mosonújfalu    Balazs177, 2012.12.14 19:29.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Sopron-pozsonyi és a Fertővidéki HÉV közös felső szakaszán Pándorfalu és Pozsony ligetfalu között kizárólag HÉV III.osztályú felvételi épületek épültek,Mosonújfalu,Lajtakáta,Lajtakörtvélyes,és Köpcsény állomásokon.A vonal modernizációja és részben új nyomvonalra terelése után csak Mosonújfalu egykori felvételi épülete maradt fenn,igaz már eredeti funkcióját elveszítve!
 
Diósjenő    fizolt, 2012.12.14 19:28.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt forgatták az 1980-as kiadású, Váltóellenőrzés címő oktatófilm kulcsrögzítő berendezés kezeléséről szóló jeleneteit.
 
Pécs    pezsman, 2012.12.14 16:41.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, valóban júliusban lesz tag. A személyi kérdés nem lényeg, azt akartam kifejezni, hogy az európai integráció legújabb lépése előtt közvetlenül nem ezt várta volna az ember.

Pécs-Szombathely: Jó szolgáltatás? Kérdezd meg a nemeskeieket, molványiakat, Kelet-barcsiakat, mennyire jó szolgáltatást nyújt az a négy pár vonat, ami nem áll meg ezeken a helyeken! Ilyen feltételekkel alig utazik valaki távolsági forgalomban, Barcsnál megfigyelhető a csaknem teljes utascsere.
 
Nagytétény    ROCOman, 2012.12.14 14:23.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy összeállítás az állomás bontásáról: http://www.youtube.com/watch?v=F5bt-xPh_OM
 
Rákoscsaba-Újtelep    prozak01, 2012.12.14 13:47.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mai képek: a kissé megviselt, falfirkás állomásépület
 
Mosonújfalu    elefant, 2012.12.14 12:59.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt még áll a régi állomásépület,a jelenlegi megállótól csupán pár száz méterre északabbra,és még a régi nyomvonalból egy vágánydarab is megvan,a Google térképen remekül láthatóan.Érdemes lenne felvenni a vonal listájára,mint Mosonújfalu régi állomás!
 
Durvaytéglagyár    elefant, 2012.12.14 12:48.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mára nyoma sincsen annak,hogy itt egykor vasúti megálló volt!
 
Pándorfalu    elefant, 2012.12.14 12:27.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor még létezett a közvetlen vágány,a Gysev vonatai a FVHÉV irányából idáig,még régebben pedig egészen Pozsonyig jártak!
 
Városlőd-Kislőd    Peron, 2012.12.14 08:38.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2012.12.09-től személyszállító vonatok nem állnak meg az állomáson.
 
Velencefürdő    Gabesz9, 2012.12.13 23:28.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Velencefürdő átépítése szerintem nem igazán volt sikeres. Egy csomó pénzt elköltöttek olyasmire, aminek semmi értelme nem volt. Akárcsak Velencén, a fákat (amelyek nem voltak sem öregek, sót az átépítést sem akadályozták) kivágták. A felüljárót lebontották. Így több száz métert lehet pluszban gyalogolni, a zajvédő falak miatt nyáron simán hőgutát lehet kapni az állomáson. A fénysorompós átjárót.megszüntették, ami igencsak hiányzik. Az aluljáró padlózata már az átadás előtt feltöredezett. Arról talán nem is beszélve, hogy egy olyan állomáson, ahol a váróterem télen zárva van igen fontos a padlófűtés...
 
Máriabesnyő régi    szvdom, 2012.12.13 21:36.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen az oldalon található egy régi térkép, ami segít beazonosítani, hol volt a megálló:
http://www.felhout.hu/gallery/v/felhaszn/szpeter/Godollo/Godollo++regiterkep/0+Godollo+1-3+c.jpg.html
 
Máriabesnyői kolostor    szvdom, 2012.12.13 21:35.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezen az oldalon található régi térkép Máriabesnyő környékéről, ami segít beazonosítani, hol volt a megálló.
http://www.felhout.hu/gallery/v/felhaszn/szpeter/Godollo/Godollo++regiterkep/0+Godollo+1-3+c.jpg.html
 
Acsa-Erdőkürt    dani, 2012.12.13 20:55.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bence kösz az infot.Sokszor láttam azt a filmet,és sehogy nem találtam also-ordodot.És amúgy hogy jöttél rá?
 
Városlőd-Kislőd    timkooo, 2012.12.13 20:46.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudja valaki pontosan, hogy mikor szűnt meg ez az állomás? Mikor legutóbb utaztunk erre, még volt vonatközlekedés (bár az sem most volt...)
 
Pereszteg    Cseke Zoltán, 2012.12.13 19:30.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lényeg, hogy ahogy nézem nemrég csili-vili peron épült, gondolom nem két forintból. Csak azt tudnám, hogy az építéskor nem lehetett sejteni, hogy nem éri meg itt megállítani a vonatokat? Még jó, hogy aluljáró nem épült...
 
Vésztő    dani, 2012.12.13 18:40.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan 3 évvel ezelőtt 18:40-perckor indult el az utolsó vonat körösnagyharsányba.
2009.12.13. 18:40-kor.
 
Kisszénás    dani, 2012.12.13 15:55.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pontosan ebben a percben, 3 évvel ezelőtt ment el kondoros irányába az utolsó vonat.
2009.12.13. 15:55 perckor,
 
Körösnagyharsány    dani, 2012.12.13 14:02.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy kicsit összevagyok zavarodva.A utolsó vonat 12.-én vagy 13.-án este ment el.
 
Kisszénás    dani, 2012.12.13 13:53.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Vajon hogy nézhet ki most az állomás?
 
Szent Imre tér    siofok35, 2012.12.13 13:46.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://budapestcity.uw.hu/11-egyeb/kozlekedes/3-hev/images/hev-anno-szent-imre-ter.jpg

"Imre-tér megállóhely", valamikor régen.
 
Egyetemi Tangazdaság    siofok35, 2012.12.13 13:44.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Külön kérésre néha most is megáll.

http://www.youtube.com/watch?v=VzoTLpI5Mt8
 
Nemeskér-Egyházasfalu    djlacee, 2012.12.12 20:49.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt sem áll már meg semmi :(
 
Pereszteg    djlacee, 2012.12.12 20:48.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt már nem áll meg semmi
 
Városlőd-Kislőd    Veszprém27, 2012.12.12 18:31.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen,jól tudod,egy nagyobb busz már nem fér át a híd alatt.Amióta megszűnt a bánya,azóta valóban nem volt jelentős az utasforgalom,viszont a kalandparkba rengetegen jöttek vonattal.Látván,hogy a megállás megszűnésre került, megkérdeztem az RKI-t,akik válaszukban azzal indokoltak,hogy csoportok számára (kis plusz költségért) meg áll majd a vonat.
 
Görögszállás    Tibi1227, 2012.12.12 17:22.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt, nagyon régen egy deltavágány is működött, ami a tiszalöki és a szerencsi vonalat kötötte össze. Felszedésének dátumát nem tudom sajnos, de 1946-ban üzemen kívül volt helyezve (Ezt viszont, egy nyolcvanas évekbeli VASÚT újságban olvastam...).
 
Császárszállás    Tibi1227, 2012.12.12 16:41.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a deltavágány még 1970/71-ben biztosan megvolt, de hogy használták-e még akkoriban, azt nem tudom. Az ott szolgálatot teljesítő dolgozó Nyíregyháza és Nagykálló között vonatjelentő őri szolgálatot is ellátott. Ezt arra alapozom, hogy egy 1971. évi szolgálati menetrendkönyvben a mai 113-as vonal Ni-Nagykálló közötti követési rendje vonatjelentő őri közlekedést ír, azt hiszem 41/42 sz. kiágazás néven, az pedig nagyjából arra a területre esik...

A 100-as vonalon, a Debrecen felőli alak előjelzője a császárszállási állomás utáni ívben volt, nem sokkal a vasúti átjáró után. Megszűnésének dátuma még számomra is rejtély, de én személy szerint olyan 1972-73 közé tenném, ugyanis nagyjából akkor kezdhették felszerelni a Ni-Db szakaszon az önműködő térközjelzőket, illetve a szovjet típusú, állomási, tolatóvágányutas biztosítóberendezéseket. De, ez csak az én elméletem...
 
Városlőd-Kislőd    szabopeteke1, 2012.12.12 13:58.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"megszűnésre ítélve" ... Sajnos.. Nem kellene hogy így legyen.. Meg lehetne oldani, hogy több utas legyen...csak ha épeszű menetrendet csinálnának, akkor is eltellne idő, mire kialakulna egy új utazó-közönség.. Illetve időszakosan, mikor üzemel a Kislődi kalandpark, akkor pozitívum lenne, mivel a kalandpark a vasutállomáshoz van a legközelebb..Illetve azt hiszem, busszal problémás a Kalandparkhoz jutni, mert alacsony a híd.. Jól tudom?
 
Körösnagyharsány    Adani, 2012.12.12 11:53.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. decemberében ment el az utolsó vonat 2009. szeptemberében még utaztam.
 
Előző Első    ... [ 262 ] [ 263 ] [ 264 ] [ 265 ] [ 266 ] [ 267 ] [ 268 ] [ 269 ] [ 270 ] ...   Utolsó Következő