Pincehely
Train Station, 2011.06.08 22:22.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tudtommal azért állították meg itt az IC-ket az idei menetrendben mert tavaly is sokszor volt hogy itt találkozott a sebesvonatokkal.Így "kézenfekvőnek" bizonyult a menetrend szerinti megállítás.
Röviden:Forgalmi okok indokolták.
(Szerintem is inkább Szabolcson kéne +állniuk)
|
|
Pincehely
pezsman, 2011.06.08 16:11.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet átfestették, nagyon szép lett. Viszont nem értem, hogy miért áll meg itt az IC. Annyian nem utaznak itt, hogy ez indokolt legyen. Inkább Pusztaszabolcson kellene megállniuk a csatlakozó vonalak miatt.
|
|
Városligeti elágazás
pezsman, 2011.06.08 16:08.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonatból iszonyatos a kilátás errefelé. Lomtalanítás hangulatát idéző szeméthegyek, hulladékból összeeszkábált asztalok és sátrak vannak a sínek mentén, amikben hajléktalanok laknak. Egészen az Erzsébet Királyné útig uralkodnak az igénytelen állapotok.
|
|
Kőbánya-Kispest
pezsman, 2011.06.08 16:04.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Elszomorító, ami itt van. Az esőben a beázás elviselhetetlen. Utána meg órákig csöpög a víz a lépcsőre, amin egyébként hasra lehet esni, mert annyira egyenletlen. A metróállomást átépítik, talán egyszer a vasútállomás is sorra kerülhet...
|
|
Zalaegerszeg-Ola
pezsman, 2011.06.08 16:01.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez annyira ronda, hogy a graffiti is jól áll neki. Most komolyan, hogy lehet ilyet építeni?
|
|
Zalaegerszeg-Ola
Varga Márton, 2011.06.08 11:47.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szép, szerény, kortárs épület!
Ki tervezte?
Nagy kár a graffitiért.
|
|
Nagycenk
ROCOman, 2011.06.08 06:38.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás az átépítés előtt Németh János képein: http://www.flickr.com/photos/johanndeu1968/5675369108/in/photostream/
|
|
Zalaegerszeg
Cseke Zoltán, 2011.06.07 15:29.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves fcs!
Ezek szerint igen.
http://www.zalaihirlap.hu/gazdasag/20110119_bezar_futohaz_nem_lesz_elbocsatas
|
|
Barcs
pezsman, 2011.06.07 14:27.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://www.virovitica-online.com/vijesti/12332/u-planu-izgradnja-zeljeznicke-pruge-virovitica-barcs/#
2008-as cikk. Ezek szerint horvátokban lenne hajlandóság a Barcs-Virovitica vasútvonal újjáépítésére.
|
|
Zalaegerszeg
fcs, 2011.06.07 11:24.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A villamosítással egybekötve bezárták a fűtőházat?
|
|
Középrigóc
Train Station, 2011.06.06 22:09.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem már Fafeladás se nagyon van.Nem látni sehol rakományt.Így pusztul tovább egy elágazóállomás.
|
|
Felsőmocsolád
Ailton, 2011.06.06 17:15.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2011. június 15-ig kihelyezésre kerül az állomás névtáblája. A tetőt is fogják javítani, valamint a földszinti nyílászárókat OSB lapokkal befedik.
|
|
Középrigóc
pezsman, 2011.06.06 13:16.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A sínek fényességéből arra lehet következtetni, hogy a mellékvágányokat egyáltalán nem használják.
|
|
Hanságliget
KériPetya, 2011.06.05 22:39.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
...és itt még valamikor kéregjegyet is adtak...?!
http://users.atw.hu/pvo/Keregjegy.html
3. sor, első jegy.
|
|
Jászó
Iványi Csaba, 2011.06.05 21:01.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jászó vasútállomása, 2011. május 15-én, a kép vonatból készült, tehát láthatóan nem megszűnt vonalról van szó, csak a személyszállítás szünetel.
|
|
|
Nagycenk
Central, 2011.06.05 19:12.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bocs,nem cak,hanem csak!
|
|
Nagycenk
Central, 2011.06.05 19:06.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tisztelt Gery!Vasbeton talpfa az nem létezik,cak vasbetonalj van.
|
|
Csókakő
gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
|
|
|
Csókakő
gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
|
|
|
Feketenagytanya
KERÉKGYÁRTÓ ATTILA, 2011.06.04 22:57.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
tisztelt uram .a képeken valoszinüleg nem a fekete nagytanya helye van . andrea vagyok ,régen gyereként biharkeresztes 35-ös őrházban nőttem fel ,hallottam erről a megállorol ismertem az idős bácsit aki valaha ott dolgozott és valoszinüleg az ővéké volt a tanya is .de a képek nem ott készültek ahol a tanya állt ,évek ota nem jártam arra de ismerem a vasut menti részt és ez a kép valoszinüleg mezőpeterd és berettyoujfalu között készült . mert ahol én tudom az őrhely helyet avval szemben az erdők alatt nincsen semmi féle épület, végül is a biharkeresztes és mezöpeterd között kevés az ennyire tiszta sima kubik oldal , azért mert mindkét oldal mély kubik oldal huzodik végig vizes árkokal .az őrházak számait is tudom a mai napig tölünk kezdve 35 , 34, 33 ami valoszinüleg a feketenagytanya volt , 32 és a 31 es mezőpeterd vasuti átjáro mellett közvetlen volt valaha .andrea ..
|
|
Csókakő
gyorkosattila, 2011.06.04 22:52.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én is Országos Kéktúra útvonal bejárásom alkalmával jártam erre a múlt hónapban. Eredetileg úgy terveztem, hogy egy késő délutáni volán busszal jövök haza, de korábban sikerült befejeznem a túrát Bodajkon, így inkább egy vonattal jöttem Székesfehérvárig és onnan haza Pestre. Most olvastam kicsit megdöbbenve, hogy ezt a vonalat is bezárták az előző kormány regnálása idején. Felelőtlenség és súlyos hiba ezt a közlekedési-szállítási lehetőséget elsorvasztani és bezárni vonalakat. A buszközlekedéssel együtt jól kiegészítik egy település elérhetőségét a rendszeresen közlekedő vasútjáratok. Itt sincs jegykiadás ugyan, de van a képen is látható kis, nyomorúságos építmény, meg előtte a modern kis téjékoztató tábla a menetrenddel. Ha a város helyrepofozná a megálló épületét már sokat segítene a dolgon. Az más kérdés, hogy messze van Bodajktól (Csókakőtől meg még távolabb), de ez nem csak itt probléma, hanem nagyon sok település esetében. Ebből a szempontból a vasút nálunk sohasem lesz versenyképes a buszközlekedéssel, ami a legtöbb esetben betér a faluba/városba és a legtöbb helyi lakosnak nagyon könnyen elérhető, nem kell mondjuk 1-2 km-t gyalogolni, hogy elérjék.
|
|
Rákoskert
Cseke Zoltán, 2011.06.04 21:32.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mai napon kezdődött a Magyar Közlekedési Klub programja, melynek keretében megszépül néhány vasútállomás/megállóhely.
Az első célpont Rákoskert megállóhely volt, összegyűjtésre került a levágott fű és az eldobált szemét is.
|
|
Szolnok
ROCOman, 2011.06.04 20:57.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csoda történt! http://viztorony.blog.hu/2011/06/04/csoda_tortent_18?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index
|
|
Fülek-gyártelep
siofok35, 2011.06.04 15:47.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fülek-Gyártelep megállóhely a várból nézve. Az épület a bel szélen van.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695609-06753b8e/309195
|
|
Párkánynána
siofok35, 2011.06.04 15:45.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695719-e5046e12/309195
Tavalyi kép, az oldalon felhasználhatjátok.
|
|
Kőhídgyarmat
siofok35, 2011.06.04 15:45.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tessék egy kép az állomásról, felhasználhatjátok az oldalon.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695713-3c681f3f/309195
|
|
Csata
siofok35, 2011.06.04 15:44.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nyugodtan felhasználhatjátok ezt a képet, én csináltam tavaly.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695711-c08a5cdc/309195
|
|
Lónyabánya
siofok35, 2011.06.04 15:43.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695701-93606f05/309195
|
|
Végles-Nagyszalatna
siofok35, 2011.06.04 15:42.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695703-0689abe1/309195
|
|
Vajháti kendergyár
Lev, 2011.06.02 17:18.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1961-től közlekedtem kisebb-nagyobb rendszerességgel Hódmezővásárhely és Szeged között vonattal. Akkortól már biztosan csak Vajhát nevű megálló létezett.
Lehet, hogy ezt a megállóhelyet valaha Vajháti kendergyárnak is hívták, de annak nem sok esélyét látom, hogy ilyen néven külön megállóhely létezett. Ugyanis a vonalon jelenleg még létező őrházak közül a kopáncsi a 89-es, a sártói pedig a 91-es. A kettő között tehát egyetlen őrház létezett, ez pedig az 1961-ben még meglévő vajháti volt. ( 90-es )
A Hódmezővásárhelyi-Népkert és az algyői Tisza-híd közötti szakaszon valamennyi megállóhelyen ( Kishomok,Kopáncs, Vajhát, Sártó )azonos típusú őrházak voltak. A megállóhelyeket olyan vasút-közút (praktikusan dűlőút, illetve Sártó esetében a Tisza-töltés) kereszteződésénél létesítették, ahol az út csatlakozott a vasúttal párhuzamosan futó 47-es közúthoz.
Az én emlékeim szerint Vajhát és Sártó közötti pályaszakaszon nem volt ilyen kereszteződés.
|
|