Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 374 ] [ 375 ] [ 376 ] [ 377 ] [ 378 ] [ 379 ] [ 380 ] [ 381 ] [ 382 ] ...   Utolsó Következő

Pincehely    Train Station, 2011.06.08 22:22.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudtommal azért állították meg itt az IC-ket az idei menetrendben mert tavaly is sokszor volt hogy itt találkozott a sebesvonatokkal.Így "kézenfekvőnek" bizonyult a menetrend szerinti megállítás.
Röviden:Forgalmi okok indokolták.
(Szerintem is inkább Szabolcson kéne +állniuk)
 
Pincehely    pezsman, 2011.06.08 16:11.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épületet átfestették, nagyon szép lett. Viszont nem értem, hogy miért áll meg itt az IC. Annyian nem utaznak itt, hogy ez indokolt legyen. Inkább Pusztaszabolcson kellene megállniuk a csatlakozó vonalak miatt.
 
Városligeti elágazás    pezsman, 2011.06.08 16:08.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonatból iszonyatos a kilátás errefelé. Lomtalanítás hangulatát idéző szeméthegyek, hulladékból összeeszkábált asztalok és sátrak vannak a sínek mentén, amikben hajléktalanok laknak. Egészen az Erzsébet Királyné útig uralkodnak az igénytelen állapotok.
 
Kőbánya-Kispest    pezsman, 2011.06.08 16:04.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Elszomorító, ami itt van. Az esőben a beázás elviselhetetlen. Utána meg órákig csöpög a víz a lépcsőre, amin egyébként hasra lehet esni, mert annyira egyenletlen. A metróállomást átépítik, talán egyszer a vasútállomás is sorra kerülhet...
 
Zalaegerszeg-Ola    pezsman, 2011.06.08 16:01.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez annyira ronda, hogy a graffiti is jól áll neki. Most komolyan, hogy lehet ilyet építeni?
 
Zalaegerszeg-Ola    Varga Márton, 2011.06.08 11:47.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép, szerény, kortárs épület!

Ki tervezte?

Nagy kár a graffitiért.
 
Nagycenk    ROCOman, 2011.06.08 06:38.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás az átépítés előtt Németh János képein: http://www.flickr.com/photos/johanndeu1968/5675369108/in/photostream/
 
Zalaegerszeg    Cseke Zoltán, 2011.06.07 15:29.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves fcs!
Ezek szerint igen.
http://www.zalaihirlap.hu/gazdasag/20110119_bezar_futohaz_nem_lesz_elbocsatas
 
Barcs    pezsman, 2011.06.07 14:27.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://www.virovitica-online.com/vijesti/12332/u-planu-izgradnja-zeljeznicke-pruge-virovitica-barcs/#

2008-as cikk. Ezek szerint horvátokban lenne hajlandóság a Barcs-Virovitica vasútvonal újjáépítésére.
 
Zalaegerszeg    fcs, 2011.06.07 11:24.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A villamosítással egybekötve bezárták a fűtőházat?
 
Középrigóc    Train Station, 2011.06.06 22:09.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem már Fafeladás se nagyon van.Nem látni sehol rakományt.Így pusztul tovább egy elágazóállomás.
 
Felsőmocsolád    Ailton, 2011.06.06 17:15.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2011. június 15-ig kihelyezésre kerül az állomás névtáblája. A tetőt is fogják javítani, valamint a földszinti nyílászárókat OSB lapokkal befedik.
 
Középrigóc    pezsman, 2011.06.06 13:16.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A sínek fényességéből arra lehet következtetni, hogy a mellékvágányokat egyáltalán nem használják.
 
Hanságliget    KériPetya, 2011.06.05 22:39.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és itt még valamikor kéregjegyet is adtak...?!

http://users.atw.hu/pvo/Keregjegy.html
3. sor, első jegy.
 
Jászó    Iványi Csaba, 2011.06.05 21:01.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jászó vasútállomása, 2011. május 15-én, a kép vonatból készült, tehát láthatóan nem megszűnt vonalról van szó, csak a személyszállítás szünetel.
 
Nagycenk    Central, 2011.06.05 19:12.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocs,nem cak,hanem csak!
 
Nagycenk    Central, 2011.06.05 19:06.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tisztelt Gery!Vasbeton talpfa az nem létezik,cak vasbetonalj van.
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 23:01.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Készítettem két képet is. 2011. május 26-i állapot.
 
Feketenagytanya    KERÉKGYÁRTÓ ATTILA, 2011.06.04 22:57.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
tisztelt uram .a képeken valoszinüleg nem a fekete nagytanya helye van . andrea vagyok ,régen gyereként biharkeresztes 35-ös őrházban nőttem fel ,hallottam erről a megállorol ismertem az idős bácsit aki valaha ott dolgozott és valoszinüleg az ővéké volt a tanya is .de a képek nem ott készültek ahol a tanya állt ,évek ota nem jártam arra de ismerem a vasut menti részt és ez a kép valoszinüleg mezőpeterd és berettyoujfalu között készült . mert ahol én tudom az őrhely helyet avval szemben az erdők alatt nincsen semmi féle épület, végül is a biharkeresztes és mezöpeterd között kevés az ennyire tiszta sima kubik oldal , azért mert mindkét oldal mély kubik oldal huzodik végig vizes árkokal .az őrházak számait is tudom a mai napig tölünk kezdve 35 , 34, 33 ami valoszinüleg a feketenagytanya volt , 32 és a 31 es mezőpeterd vasuti átjáro mellett közvetlen volt valaha .andrea ..
 
Csókakő    gyorkosattila, 2011.06.04 22:52.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én is Országos Kéktúra útvonal bejárásom alkalmával jártam erre a múlt hónapban. Eredetileg úgy terveztem, hogy egy késő délutáni volán busszal jövök haza, de korábban sikerült befejeznem a túrát Bodajkon, így inkább egy vonattal jöttem Székesfehérvárig és onnan haza Pestre. Most olvastam kicsit megdöbbenve, hogy ezt a vonalat is bezárták az előző kormány regnálása idején. Felelőtlenség és súlyos hiba ezt a közlekedési-szállítási lehetőséget elsorvasztani és bezárni vonalakat. A buszközlekedéssel együtt jól kiegészítik egy település elérhetőségét a rendszeresen közlekedő vasútjáratok. Itt sincs jegykiadás ugyan, de van a képen is látható kis, nyomorúságos építmény, meg előtte a modern kis téjékoztató tábla a menetrenddel. Ha a város helyrepofozná a megálló épületét már sokat segítene a dolgon. Az más kérdés, hogy messze van Bodajktól (Csókakőtől meg még távolabb), de ez nem csak itt probléma, hanem nagyon sok település esetében. Ebből a szempontból a vasút nálunk sohasem lesz versenyképes a buszközlekedéssel, ami a legtöbb esetben betér a faluba/városba és a legtöbb helyi lakosnak nagyon könnyen elérhető, nem kell mondjuk 1-2 km-t gyalogolni, hogy elérjék.
 
Rákoskert    Cseke Zoltán, 2011.06.04 21:32.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A mai napon kezdődött a Magyar Közlekedési Klub programja, melynek keretében megszépül néhány vasútállomás/megállóhely.
Az első célpont Rákoskert megállóhely volt, összegyűjtésre került a levágott fű és az eldobált szemét is.
 
Szolnok    ROCOman, 2011.06.04 20:57.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csoda történt! http://viztorony.blog.hu/2011/06/04/csoda_tortent_18?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_campaign=index
 
Fülek-gyártelep    siofok35, 2011.06.04 15:47.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Fülek-Gyártelep megállóhely a várból nézve. Az épület a bel szélen van.

http://indafoto.hu/siofok35/image/8695609-06753b8e/309195
 
Párkánynána    siofok35, 2011.06.04 15:45.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695719-e5046e12/309195

Tavalyi kép, az oldalon felhasználhatjátok.
 
Kőhídgyarmat    siofok35, 2011.06.04 15:45.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tessék egy kép az állomásról, felhasználhatjátok az oldalon.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695713-3c681f3f/309195
 
Csata    siofok35, 2011.06.04 15:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nyugodtan felhasználhatjátok ezt a képet, én csináltam tavaly.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695711-c08a5cdc/309195
 
Lónyabánya    siofok35, 2011.06.04 15:43.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695701-93606f05/309195
 
Végles-Nagyszalatna    siofok35, 2011.06.04 15:42.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép az állomásról, nyugodtan felhasználhatjátok.
http://indafoto.hu/siofok35/image/8695703-0689abe1/309195
 
Vajháti kendergyár    Lev, 2011.06.02 17:18.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1961-től közlekedtem kisebb-nagyobb rendszerességgel Hódmezővásárhely és Szeged között vonattal. Akkortól már biztosan csak Vajhát nevű megálló létezett.
Lehet, hogy ezt a megállóhelyet valaha Vajháti kendergyárnak is hívták, de annak nem sok esélyét látom, hogy ilyen néven külön megállóhely létezett. Ugyanis a vonalon jelenleg még létező őrházak közül a kopáncsi a 89-es, a sártói pedig a 91-es. A kettő között tehát egyetlen őrház létezett, ez pedig az 1961-ben még meglévő vajháti volt. ( 90-es )
A Hódmezővásárhelyi-Népkert és az algyői Tisza-híd közötti szakaszon valamennyi megállóhelyen ( Kishomok,Kopáncs, Vajhát, Sártó )azonos típusú őrházak voltak. A megállóhelyeket olyan vasút-közút (praktikusan dűlőút, illetve Sártó esetében a Tisza-töltés) kereszteződésénél létesítették, ahol az út csatlakozott a vasúttal párhuzamosan futó 47-es közúthoz.
Az én emlékeim szerint Vajhát és Sártó közötti pályaszakaszon nem volt ilyen kereszteződés.
 
Előző Első    ... [ 374 ] [ 375 ] [ 376 ] [ 377 ] [ 378 ] [ 379 ] [ 380 ] [ 381 ] [ 382 ] ...   Utolsó Következő