Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] ...   Utolsó Következő

Balatonfőkajár    hayabusa, 2009.07.27 22:51.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007-es kép,lakatlanul.
 
Balatonboglár felső    hayabusa, 2009.07.27 22:48.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lelle felé nézve.
50 éve még jegykiadás is volt...
 
Balatonboglár felső    hayabusa, 2009.07.27 22:45.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kb.50 éve nem funkcionáló megálló épülete lakott,látható a korábbi peron lépcsője is.
 
Nagykereki    András, 2009.07.27 20:22.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép román megszállás alatt lévő területen, a Bors - Kisszántó útvonalon, a felszámolt egykori Nagykereki - Biharpüspöki vasútvonal metszéspontjában készült. A gúnyhatár felé nézünk. A vágány helyén - a jelek szerint gyakran használt - földút van.
 
Bors    András, 2009.07.27 20:15.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület az egykori Bors megállóhely. Nemrég újították fel, a felújítás előtt olvasható volt rajta az állomásnév.
 
Ártánd    András, 2009.07.27 19:55.05 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A néhai (minden valószínűség szerint egykor Ártánd község vasútállomásaként szolgált) megállóhelyből jelenleg ennyi látszik. Még pár évvel ezelőtt is lakott sorompókezelő őrház volt, de az épületet lebontották, a tekerős sorompót leszerelték és Stop táblát tettek a vasútvonalat keresztező mezei útra.

A megállóhely az Ártánd község bejáró útjának ( Rákóczi utca ) folytatásán haladva érhető el Ez az utolsó közúti átjáró a gúnyhatár előtt (csak földút).
A megállóhely mellett van az 59.7 km szelvény (ez a telefonnal készült a fényképről sajnos nem kivehető). A kép hátterében látszik a Biharkeresztest elkerülő út vasúti felüljárója.
 
Ceglédbercel-Cserő    kopi, 2009.07.27 16:08.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt ütközött össze az fmk 002 egy Szilis tehervonattal 2008 - ban
 
Pusztaszabolcs    pezsman, 2009.07.27 15:57.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Már ideje volt csinálni valamit ezzel a táblával. A régi betűk közül csak a P világított, de az állomási kocsma kirakott egy NYERŐGÉPEK táblát, ami viszont kifogástalanul működik. Így este úgy tűnt, mintha az utas Nyerőgépek állomásra érkezett volna.
 
Borsodi Ércelőkészítő Mű    raps, 2009.07.27 14:37.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Anno 235-245 fő között mozgott a személyzet, jelenleg 15-en vannak. Az állomás vágányzatának hossza anno: 23 km. Jelenleg a K-s vágányok felszedése után: 18,5 km.
Őrtornyainak száma: 5 db.( használaton kívül ). A teherpályaudvar megközelítése kizárólag Miskolc-Repülőtérről lehetséges. A vonal másik vége, már nem kapcsolódik Sajóecseghez. A folyamatos heveder, és síncsavarlopások, valamint az ÓKÜ-s szerelvények teljes megszűnése miatt a BÉM-Sajóecseg szakaszt megszűntették. A BÉM sajóecsegi végén az útátjárót felszedték, leaszfaltozták. Nyilván a fénysorompókat is kiszedték.
 
Jászkisér felső    kopi, 2009.07.27 13:33.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
itt van a pft telephelye
 
Zajta    Itep84, 2009.07.27 12:53.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy az állomástól a határ felé mennyire van meg a pálya, ha még nem hordták szét. Előre is köszönöm az infót!
 
Beremend    nyomkeresõ, 2009.07.27 12:05.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Épület az utca felől.
 
Neszmély    kari19, 2009.07.27 11:57.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdvözletem!
Tegnap 26.-án jártunk a vonalon a szokásos Bz-vel,és az Esztergom felöli végében az állomásnak van egy patak híddal,ami a napokban kiöntött,elárasztotta a pályát,és alámosta,így jellenleg a felvételi épülettől az Esztergom felöli oldalon álló kitérökig 10 km/h az engedélyezet sebbesség.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:48.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mellék épület az udvarban.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:44.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utca felőli homlokzat.
 
Beremend felső    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:40.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép az ide vezető földútról.
 
Kistapolca    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:14.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mellék épület az udvarban.
 
Kistapolca    nyomkeresõ, 2009.07.27 11:07.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Eredeti kút.
 
Kistapolca    nyomkereso, 2009.07.27 11:03.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ipar vágány felőli homlokzat.
 
Bösztör    ROCOman, 2009.07.26 21:58.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomást a szolgálati telefonkönyvben is Homokszentlőrinc néven említik. Egy 1998.03.06-ai keltezésű táviratot még ezen a néven, egy 1999.07.23-ait pedig már Bösztör néven címeztek és kézbesítettek.
 
Harka    TomeK, 2009.07.26 21:47.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Central! Köszönöm az infot, azért írtam a honlap címét, mert ott a másik dátum szerepelt. Biztos Te tudod jól, nem kivántam tudálékoskodni. Az viszont érdekelne, hogy mekkora feszültséggel üzemeltek-üzemelnek ezek a kivilágítható betűk?
 
Nemesbikk    raps, 2009.07.26 21:06.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az egykori megállóhely fotójával kapcsolatban volna egy kérdésem ( leginkább a képet készítő kollégához ) : A képen a háttérben nagyon eldugva de látszik az Igrici Kőrakodó nevű nyíltvonali rakodóhely. Kérdés: Anno Nemesbikk megállóhely ugyanaz mint most az Igrici Kőrakodó??? Mert akkor ez, ugye Nemesbikk későbbi elnevezése.
 
Harka    balázs177, 2009.07.26 20:42.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Centralnak tökéletesen igaza van,régi motoros a szakmában!Ha az állomásokon neonok világítanának,gyönyörű vöröses barnák lennének a feliratok.Egyébként a linkekre kattintva egy kis tájékoztatás ez ügyben. http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A9nycs%C5%91 http://optika.hu/magazin/erdekes/eletestudomany/neon.htm
 
Szuhakálló-Múcsony    raps, 2009.07.26 20:34.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Értem. És nem tudod rudolftelepen is volt esetleg állomás, illetve állomásépület?
 
Harka    Central, 2009.07.26 17:40.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nos kedves Tomek köszönöm szépen az okos kritikai megjegyzéseidet.De ha nem tudnád,az állomás nevét nem a település nevének megváltoztatásával azonos időpontban változtatták Magyarfalvára.Amúgy az infót Lovas Gyula könyveiből vettem.Hát ha valaki tudja ennek a vonalnak a történetét,akkor ő biztosan.A régi állomásnév feliratok betűit pedig ún.nemesgázzal töltötték ami többnyire Argon gáz volt.A fénycsöveket a magyar nyelv sajnos tévesen neoncsőnek nevezi.Ebből is következik,hogy sok ember tévesen neonnak nevezi.Sajnos ezeknek a fénycsöves betűknek a gyártását már megszüntették.
 
Harka    TomeK, 2009.07.26 15:35.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Central részére:
A kivilágítható állomásnév az nem f-csöves kialakítású, hanem neonos.
A www.fertopart.hu szerint a Magyarfalva elnevezés 1947.08.20-1990.04.01-ig élt.
 
Mágocs-Alsómocsolád    kadajo, 2009.07.26 11:09.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Áll már mindkét oldalon minden jelző. Hétfőn jártam arra, akkor még optikák és árbóc nélkül voltak. A munkaügyi résszel kapcsolatban örüljünk annak, hogy nem szűnik meg teljesen, mert már évek óta beszélték hogy bezárják az egész állomást. A vonat keresztek pedig ugyanúgy megoldhatók egy emberrel is, mert Dombóvár felől van kb 15 perc menetidő, Máza felől pedig kb 20. Ennyi idő alatt lehet jelzőt kezelni, főleg hogy szinte minden az átmenőn megy keresztül, kivéve a napi 1 pár szerelvény menet, és ha van akkor a tolatós. Kellemetlen lesz a szolgálattevőnek az tény és való, dehát a leépítések ezzel járnak....
 
Szuhakálló-Múcsony    daemon017, 2009.07.26 01:41.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dátum,amelyen felvan tüntetve a lopás feltételezett dátuma. a jelzés tanusítja,hogy a vonalat rendszeresen bejárják pályafelügyelők,sajnos autóval,mivel a pályán sok helyen elvannak lopva a szegecsek,ami miatt biztonságtalanná vált a pálya
 
Szuhakálló-Múcsony    daemon017, 2009.07.26 01:37.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme egy kép az állomás egyik mellékvágányának az állapotáról,amely a rudolftelepi mellékvonalhoz csatlakozott,2009 Júliusában. A síneket még ezen kívűl sok helyen ellopták. a 7 vágányos állomás sok vágányából van ahol 2-300 méter is eltünt.
 
Szuhakálló-Múcsony    daemon017, 2009.07.26 01:32.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kurityáni és rudolftelepi szakaszt teljesen felszedték,az utat újrabetonozták,azonban a váltó ami a szakasz bejárata volt és még 20m nyi színszakasz az átjáróig megmaradt
 
Előző Első    ... [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] [ 589 ] [ 590 ] [ 591 ] [ 592 ] ...   Utolsó Következő