Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 580 ] [ 581 ] [ 582 ] [ 583 ] [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] ...   Utolsó Következő

Komárom    Lennon15, 2009.08.08 08:44.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás régi elnevezései:
Újszőny, Komárom déli pu.
 
Komárom    Oldalborda, 2009.08.08 07:39.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm... akkor kezd összeállni a kép. Sokat gondolkodtam már rajta, mi lehet az ott...
 
Komárom    Johnny006, 2009.08.08 00:22.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Oldalborda, a kép amit felraktál az egy félig kész hídnak a képe amit az oroszok nem engedtek megépiteni mert pont lehettet volna látni a kiképző pályát, és így csak az alapjai lettek készen neki.A MÁV bérlakásokat alakított ki belőle mind a két oldalon a dolgozóinak. Mert eredetileg nem keresztezte volna a sínt a fő út hanem átment volna felette pont. Én jártam is az egyikben még anno jó pár éve.
 
Kapostüskevár    pezsman, 2009.08.07 23:06.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugyanott az is olvasható, hogy 2009 szeptember 1-től megszűnik a jegykiadás Kapostüskeváron.
 
Körmend    Waterloo21, 2009.08.07 21:54.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás részeként: ablakok és ajtók cseréje
 
Gősfa    oli_b, 2009.08.07 20:26.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ahol az előző hozzászólásban szereplő helyszínrajz apró épületeket jelöl, kb ott találtam én is némi betont a fűben, meg a pici lépcsőt, meg a lépcső aljában azt az apró kis átjárót az árok fölött.
A sorompóőrház a maradványok nagysága alapján számomra hihetőbb történet, azt már sokkalinkább valószínűsíteném, mint a megállót.
Ahhoz kicsik a maradványok...
 
Püspökhatvan    interpici400, 2009.08.07 18:11.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tegnap jártam a megállóhelyen (hétköznap délelőtt), de menetjegyet csak a vonaton lehet venni, a megállóhelyen már nem.
 
Hármashegyalja    nyomkeresõ, 2009.08.07 13:40.42 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonal még ment tovább egészen Nyírbéltelekig de ez a vonal szakasz már megszűnt.Megállóhelyek Hármashegyalja és Nyírbéltelek között:Gút,Acsádi út,Menedékház,Várhegyi rakodó,Nyírlugos,Nyírbéltelek.
 
Zánkafürdő    dezso, 2009.08.07 08:40.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
és a "páncélvonat végnapjai és maradéka 2004-ben Almádiban
 
Mesztegnyő EV    Petrás Bence, 2009.08.06 15:52.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút 80 éves fennállásának alkalmából faragott térkép az állomáson.
2009. 07. 21.
 
Bácsbokod-Bácsborsód    kadajo, 2009.08.06 13:25.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen ez így van! Az iskolai időben csúcsidőben közlekedő vonatok itt kereszteznek.
 
Áporka    Endre, 2009.08.05 22:01.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy vonatból készített kép Áporka megállóról.
A 21-es őrház, amelyhez a megálló tartozott, a hossz-szelvények tanúsága szerint egyértelműen a pálya jobb oldalán állt. (Mivel a kép Pest felé nézve készült, ezért azt nézve a baloldalon, az útátjáró előtt volt).
Az 1908 október 1-től érvényes menetrendben már szerepel a megálló, "Áporka 21. sz. őrház" néven. (Vonalszám: 48. Budapest keleti p. u. Zimony - Belgrad - Konstantinápoly)
Az 1943 december 6-tól érvényes menetrendben "Áporka m.h." található, a peront a jobb oldalon jelölik! (A képen nézve ez a baloldal).
 
Franciavágás    sabo4, 2009.08.05 17:28.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Édesanyám(1952Pápa)még gyermekkorában is utazott a fent említett(kép alatt) kisvasúton, ha Zirc felé utazunk közúton, a Gerence-völgyben itt-ott felfedezni a nyomait. (később töltök fel képeket ezekről,ha érdekes)
 
Süttő felső    Sztarec, 2009.08.05 17:18.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez volt korábban a Dunamocs 5. őh. megállóhely(már amikor Dm. Magyarországon volt még
 
Kőkútpuszta    Sztarec, 2009.08.05 16:57.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kedves Chaweska!
De volt,pár éve bontották le
 
Zánkafürdő    Oldalborda, 2009.08.05 13:20.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönöm a segítséget...!
Akkor ez egy holtvágánynak fogható fel... sehonnan nem megy sehova, csak úgy van X méteres darabon.
A többinek pedig utánanézek... köszönöm!
 
Zánkafürdő    dezso, 2009.08.05 12:53.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "rejtélyes" sínen az u.n páncélvonat állt az Úttörőváros működése idején és még egy ideig később is. Aztán "privatizálták" és egy ideig Balatonalmádi vasútállomáson működött vendéglátó ipari egységként. Így az egykori úttörőpajtások itt nosztalgiázhattak már egy korsó sör mellett az idő és az értékek múlandóságán. A "páncélvonat" történetének első része a neten egyszerű kereséssel több helyen megtalálható.
 
Inárcsi szőllőtelep    szvdom, 2009.08.04 22:51.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ellenőriztem az 1967/68-as menetrendben is, ott is jobbkéz felőli oldalon van. Persze itt is lehetséges, hogy téves a menetrend jelölése.
 
Böhönye    Elek, 2009.08.04 22:14.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1953 augusztusában mint első éves egyetemistát vonultattak be katonának ide a böhönyei erdőségben lévő katonai táborba. 1957-ig az volt u.i. a "szokás" , hogy az első és másod év után 1-1 hónapra nyáron be kellett vonulni a hallgatóknak katonának(az orvosi és gyógyszerész karról a lányoknak is, akkor itt voltak ők is a közelünkben). Nekem Mátészalka környékinek így egy ilyen nosztalgikus "katonai" élményt jelent a böhönyei állomás.
 
Vitka    Elek Károly, 2009.08.04 21:47.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amikor 1946/47 és 47/48-as iskola években az őszi és a tavaszi időszakokban gyalog jártam Nagydobosról Vásárosnaményba a Polgári Iskolába, mivel a vonat közlekedés az a mátészalkai iránynak kedvezett, itt találkoztam reggelente iskola társaimmal, az állomás főnök gyermekeivel, Ferenczi Idával és Gyulával. Innen aztán már hármasban bandukoltunk tovább Namény felé a vasúti töltésen, kikerülve a községet.
Nagyon örülnék, ha Idáról és Gyuláról kaphatnék valamilyen infót.


 
Áporka    szvdom, 2009.08.04 20:53.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ellenőriztem, és az 1969/70 évi hivatalos menetrendkönyv is a bal oldalra jelöli. De lehet, hogy téves a jelölés.
 
Francsika    szvdom, 2009.08.04 20:41.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Pedig az alábbi hivatalos menetrendekben mind Francsika néven szerepel: 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009.
 
Komlósi-völgy    Petrás Bence, 2009.08.04 14:44.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kemencepatak és Kőkapu között van még egy megálló: Komlósi-völgy!
 
Bölcske    zsuzsa, 2009.08.04 09:15.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Július 30-án jártam a megállóhelyen. Egy-két címeres téglán kívül semmi sem utalt arra, hogy itt valaha épület állt. Csatolom a fotót, melyet készítettem. Ennyi maradt az egykori szép állomásból. Sajnos :(
 
Sárospatak    Feri74, 2009.08.03 22:35.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sárospatakról három irányba indult kisvasút.Sáropatak - Kenézlői Tisza-part vonalszáma:333,Sárospatak - Sátoraljaújhely - Füzérkomlós vonalszáma:334,Sárospatak - Zemplénagárd vonalszáma:336.
 
Cegléd    Feri74, 2009.08.03 22:14.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Cegléd - Tiszajenő-Vezseny vonal volt a kisvasúti 310-es számmal,a Cegléd - Hantházai volt a nagyvasúti 145-ös számmal.
 
Veresegyház    Train Station, 2009.08.03 18:24.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Veresegyház H0-ban.Szépen kivan dolgozva!forrás:http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=709:vasarnapi-modellezes&catid=3:modellvasut&Itemid=5
 
Mernye    Train Station, 2009.08.03 18:22.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mernye inmáron H0 méretarányban is létezik. Forrás: http://iho.hu/hir/vasarnapi-modellezes
 
Újvenyim    Sztarec, 2009.08.03 15:50.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyvenyim nem ez a megálló volt.Nagyvenyim az ötvenes évek elején végrehajtott Rácalmás-Herceg-/Mezőfalva vonalkororekció előtt létezett.Újvenyim pedig azóta üzemel
 
Nagytálya    Sztarec, 2009.08.03 15:43.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló zért szűnt meg,mert összevonták a régi maklári állomással,olyanformán,hogy az az új állomást a két régi közé építették
 
Előző Első    ... [ 580 ] [ 581 ] [ 582 ] [ 583 ] [ 584 ] [ 585 ] [ 586 ] [ 587 ] [ 588 ] ...   Utolsó Következő