Hajdúdorog
siofok35, 2009.05.01 22:43.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Hajdúdorogon van a megyar görög katolikus egyház központja.
|
|
Szorgalmatos
siofok35, 2009.05.01 22:32.50 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jó ez a két régi várótermi pad XD
|
|
Balatonrendes
siofok35, 2009.05.01 19:53.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely peronjának Révfülöp felőli vége egy ív külső oldalán található, másik fele a 71-es úttal párhuzamos. A hosszú vonatok elég nehézkesen indíthatók. Ha egy jegyvizsgáló van, az kimegy a 71-es útra és onnan meneszt, mert csak onnan látja be az egész szerelvényt. ha két jegyvizsgáló van, akkor csatárláncban menesztenek: A hátulálló jelez az elöl állónak, aki meg meneszt.
Jegykiadás nincs, váróterem sincs. A nyitott rész még az utasok rendelkezésére áll. Itt van egy eredeti csigás karfájú "MÁV-pad".
|
|
Egyed-Rábacsanak
alexejevics, 2009.05.01 18:03.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem felejtjük.
És a felelősöket sem.
|
|
|
Világospuszta
Blzs, 2009.05.01 06:52.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bizony, jól írta Endre a dátumot, mert ezen a napon egy fotósok számára szervezett külön vonat közlekedett a vonalon. Egy kép tőlem is - vonatunk a másik oldalról fotózva...
|
|
|
Világospuszta
viragi, 2009.04.30 23:26.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Endre!
"Interpici400" kérdése szerintem is jogos. Valóban 2009. 03. 08. dátummal fotóztad a Kis Pirost Világospusztánál?
|
|
Pusztaszakállas
Mészáros Bea, 2009.04.30 22:37.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Számomra Pusztaszakállas (Barta) a világ közepe Itt élt a nagypapám és az édesanyja a dédmamám. Aztán később mi is. A gyermekkorom felhőtlen és legszebb ,legboldogabb napjait itt töltöttem.Tegnap halt meg a nagypapám! Most már véglegesen ez a megálló is csak emlék, mint a gyermekkorom.Egy darab a szívemből.Kasztovszky József unokája,Bea
|
|
Bajti-elágazás
Tomasz, 2009.04.30 19:46.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok ! Tévedtünk ez a régi híd nem a zalabér batyki vonalhoz tartozott a másik vonal kanyarívét vágták csak le a 928 as vonal elöbb keresztezi az utat mint a híd van ma is használják a nyomvonal helyén levő utat!!!
|
|
Vicziántelep
zotya, 2009.04.30 16:50.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.04.30 Ma új névtáblák lettek kirakva.
|
|
|
Vicziántelep
zotya, 2009.04.30 16:37.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennyi volt az új névtáblának!Össze firkálták.2009.04.30-án.
|
|
|
Túrkeve
raps, 2009.04.30 16:07.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor ott jártam 4 embertől is megkérdeztem - függetlenül egymástól. Mind a 4-en ugyanazt az épületet jelölték meg nekem.......
|
|
Enying
1047, 2009.04.30 13:10.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Figyeljen midenki aki azt állítja hogy felszedték a síneket Enying és Lepsény közt!! Itt nem szedték fel mert a tehervonatok a mai napig járnak!!4
|
|
Túrkeve
Felek Ferenc, 2009.04.30 12:48.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képen nem a MÁV, hanem a GV felvételi épület látható.
|
|
Szajol
András, 2009.04.30 06:17.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyetlen apró hiányossága van ezen szépen összeállított oldalnak: egy átnézeti térkép, ami megmutatja, hogy mi volt eredetileg és az átépítés után mi lesz. Akinek ilyen térkép rendelkezésére áll, kérném, töltse fel.
Ha jól veszem ki a képekből, nagy sebességre alkalmas váltókat a végponti oldalon a Békéscsabáról bejövő vágány végződéseként a Debrecen felé menő vágányba, illetve a Szolnok felőli oldalon a Szolnokról bejövő és a Békéscsabára induló vágány kezdőpontjába, illetve a Szolnokról jövő helytelen és helyes vágány közé építettek, azaz összesen négy ilyen váltóról van szó. Az állomáson területén így a Békéscsabáról bejövő vonatok nagy sebességgel a Debrecen felé átmenő (helytelen) fővágányon közlekedhetnek.
|
|
Egyed-Rábacsanak
Lennon15, 2009.04.29 22:11.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Fájdalommal, könnyes szemekkel tudatom, hogy Egyed-Rábacsanak épülete 113 év után félig lebontásra került. A tető és az épület hátulja hiányzik.
Érdemes lenne gyűjtést szervezni az épület helyreállításáért!
|
|
Szajol
András, 2009.04.29 17:10.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez nem feltétlenül rossz hír, legfeljebb vasúttörténeti szempontból. Annak kifejezetten örülni kell, hogy lassan 15 évvel a nagy baleset után végre kap korszerű biztosítóberendezést az állomás a régi ótvar fényjelzős mechanika helyett és ezen előbbi hozzászólásban szereplő váltóállítást is az fogja kezelni. A váltókezelő torony, mint szolgálati hely megtartása ezek miatt felesleges, ha nem bontották volna el, előbb-utóbb a cigányok hordták volna szét. Jó lenne erről mielőbb Törökszentmiklós, Fegyvernek és Karcag esetében is olvasni, de ezen állomások és biztosítóberendezések felújításáról még nincs hír.
|
|
Börgönd
Rácz Gergely, 2009.04.29 14:28.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én úgy tudom, hogy pénzhiányra hivatkozva lemondták a felújítást (nem csak ezen a vonalon). Sajnos :-(
|
|
Bakonyszentlászló
kisttesó, 2009.04.29 11:10.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A "fura átjáró" című képhez a magyarázat: az átjáró a téglagyári iparvágányban van, a "3" sínszál hivatott azt a célt szolgálni, hogy ha nagy eső van, akkor a dombról lezúduló vízet ez a "csatorna" vezesse le, a hordalékát is itt tegye le... Sajnos az iparvágányon már nincs forgalom...
|
|
Börgönd
joc84, 2009.04.29 10:20.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De ahhoz h kicseréljék a felépítményt a közlekedés közútra terelése szükséges, de ennek eddig a MÁV honlapján nyoma sincs, se annak h a 30a-n kezdenének vmibe...
Kiványcsi leszek h fognak így végezni 2012-re. Sehogy.
|
|
Sóshalom
Kispala, 2009.04.28 20:14.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egy kis pontosítás.
A megálló a 2000-2001-es Dél-Kelet Magyarországi Menetrendben (érvényes: 2000.05.28.-2001.06.09.)is szerepel. Szeged felé 2 (6:28, 12:16), Békéscsaba felé 4 (10:06, 11:59, 16:00, 18:44) vonat állt meg.
|
|
Szajol
Kispala, 2009.04.28 17:22.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Rossz hírek!
A végpont felöli lapostetős váltóállító tornyot, és az állomást elkerülő delta 120-as vonali őrhelyét elbontották.
|
|
Szeged-Tisza
1047, 2009.04.28 13:17.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tom de ott volt egy nagy rakodó vagy másnéven RoLa terminál!!
|
|
Babócsa
pista87, 2009.04.28 09:50.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
8939-8920, II.-III. vágány.
|
|
Bánokszentgyörgyi elágazás
blzs, 2009.04.28 09:48.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008 nyarán.
|
|
|
Berzence
pista87, 2009.04.28 09:47.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen.
|
|
Mecsekalja-Cserkút
Cshaweska, 2009.04.28 09:47.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Személyforgalma minimális.A házak eléggé messze vannak.A közelben található a pellérdi szennyvíztelep ezért érezhető néha eléggé kellemetlen buké az állomáson.
|
|
Babócsa
Cshaweska, 2009.04.28 09:44.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt milyen vonatok és mikor kereszteznek?És melyik 2 vágányt használják?
|
|
Berzence
Cshaweska, 2009.04.28 09:43.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha jól értem, akkor a fénysorompó kap félsorompós kiegészítést?Mert az tényleg nem ártana.
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:41.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Siklóstól Harkányig a vonalat iparvágányként hagyták meg.Mint például a 6-os vonalból Lovasberény-Székesfehérvár szakasz.Igaz itt még ritkábbak a tehervonatok!
|
|
Harkány
Cshaweska, 2009.04.28 09:40.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az Expresz resti és étterem.Inmár bezárva.De ki is enne itt ha már nincs mire várni.
|
|
|