Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:33.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomásépület teljes nagyságában.
|
|
|
Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:32.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Tát felé.
|
|
|
Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:30.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás felüljárója, bár a legtöbb ember a kerítésen vágott átjárókon át közlekedik, nem a felüljárón.
|
|
|
Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:27.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás épülete a Belonaisz utcából.
|
|
|
Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:24.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás a felüljáróból.
|
|
|
Nyergesújfalu
Dávid, 2009.04.27 08:22.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009.április 26.án egy kirándulás alkalmával jártam arra a szüleimmel. Még kicsi koromból emlékszem az állomásra, és kb. 10 év óta az állomás semmit sem változott. Az állomáson jegykiadás nincs, az épület romosabb, és már nem nagy vonatok hanem Bzmot ok járnak errefelé.
|
|
Börgönd
szvdom, 2009.04.27 00:43.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Engem egyre jobban furdalt, hogy vajon mennyi igaz ebből a felújításból és villamosításból. Amit sikerült kideríteni, hogy 2007. év elején valóban felmerült a vonal felújításának terve, ahol még a villamosításról is szó esik, azonban konkrétumok nem voltak akkor sem,
http://www.fmh.hu/gazdasag/20070201_ujjaepulo_vasutvonalak_.aspx?s=rel
és azóta mély hallgatás övezi a témát, újabb cikket, hírt nem találtam ez ügyben.
De ne becsüljük le azt sem, ha "csak" felújítják, vagy akár csak járhatóvá teszik a Börgönd-Szabadbattyán vonalat, ami a sínlopáok miatt
http://www.szekesfehervarinapilap.hu/index.php?id=6411
lehet, hogy nem csak annyiból áll, hogy végigmegy kétszer a gyomirtó.
|
|
Feketebézseny
szvdom, 2009.04.27 00:30.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látod azt a lámpát? Na ott a peron.
|
|
Börgönd
petike10024, 2009.04.26 22:39.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
De igen lessz villamosítás a Stadler Flirt-ek miatt hogy ne kelljen eggyes vonatoknak kelenfödnek kerülnie hanem ezen a vonalon tudjanak energiát időt és megspórolni
|
|
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta
Zozo, 2009.04.26 21:52.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én itt nőttem fel Kisfaludpusztán./20 év/.1969-ben költöztünk oda.
Édesapám most is ott él.Vannak régi fotók,majd felteszem.Most találtam rá az oldalra,nagyon tetszik!Üdv:Zoltán
|
|
Szokolya-Riezner
szvdom, 2009.04.26 20:02.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez nem egészen így van, mert a menetrendekben eddig Szokolya felső néven futott.
|
|
Feketebézseny
1047, 2009.04.26 18:13.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
HOL ITT A PERON?????? KÉRDEM ÉN!
|
|
Tamási
Trexler Máté, 2009.04.26 17:05.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A 20-30 km/h-s sebesség Lepsénytől 200 m-ig érvényes,eddig lett felújítva.
|
|
Tamási
Trexler Máté, 2009.04.26 17:02.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Utána néztem a Lepsény-Enying szakasznk.Lehet hogy megengednék,mert Dudarra és Lovasberénybe is megengedték.A mávnak minden fillérre szüksége van.Egy próbát megér.
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:19.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás másik végén két rakodóvágány van. Itt rakodják a bauxitot, amit teherautókkal szállítanak ide egy közeli bányából, továbbá erre folytatódott volna a vonal Mór felé. Balinkabányán a pálya végén lévő utolsó szelvénykő a Zirctől való távolságot mutatja.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:15.51 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Zirc felőli végén lévő siklasztó saru, az állomáson lévő kocsik megfutamodásának megakadályozására.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:13.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás vágányainak nagy részét felszedték, csak az I.-II.-III. vágány van használatban.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:11.17 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Zirc felőli váltókezelői őrhely.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:10.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás Zirc felőli végén lévő rakodóvágány. Itt fát rakodnak.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:07.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Bz az egykori váróteremből fotózva.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:05.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A tegnapi Zirc - Dudarbánya különvonat.
|
|
|
Dudarbánya
Rácz Gergely, 2009.04.26 12:03.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Íme az A26-os. A kép tegnap készült.
|
|
|
Királyegyháza-Rigópuszta
cshaweska, 2009.04.25 22:02.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Építik már a STRABAG iparvágányát?Vagy annak a "talpfái" vannak Szentlőrincen a Pécs felőli váltó körzetnél?
|
|
Börgönd
András, 2009.04.25 21:33.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha ez igaz, az örvendetes. Gondolom a Szabadbattyán - Börgönd járhatóvá tétele és a Börgönd - Pusztaszabolcs felújítása összefügghet azzal, hogy a Budapest - Székesfehérvár vonalon sok vágányzár van készülődőben a leendő felújítások miatt és a vonatok egy része így el tudja kerülni Székesfehérvárt és az egész 30a vonalat.
|
|
Börgönd
Lennon15, 2009.04.25 21:01.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Felújítás van, 40 km/h-ról 80 km/h-ra emelik a pályasebességet. Villamosítás viszont nem lesz! Csak felújítás folyik. Börgönd-Szabadbattyán vonalat is kiganézzák végre. Börgönd és Pusztaszabolcs között pályafelújítás 40-ről 80-ra és felépítménycsere. Szabadbattyán és Börgönd között alépítménycsere folyik. A hír tehát nem kacsa, csak a villamosítás nem igaz belőle. Az infók egy vasútbarát Sárkeresztúri ismerősömtől valók.
|
|
Börgönd
pezsman, 2009.04.25 17:25.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mi értelme villamosítani ezt a vonalat? Fővonalak vannak ennél sokkal rosszabb helyzetben. Azt sem értem, hogy Börgönd és Szabadbattyán között miért kell felújítani azt a pályát, amit ma semmire sem használnak.
|
|
Börgönd
András, 2009.04.25 12:32.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tévedés : Gyékényesen Domino 70 van, Murakesztúron fényjelzők vannak és tudtommal Kaposvár - Gyékényes között is. Budapest - Nyugatiban valóban egy elavult fényjelzős mechanika van, de nem mindenhol. A Börgöndöt érintő vasútvonalak felújítása és különösen a villamosításának ötlete nem tudom honnét származik, előttem mese-mese-mátkának tűnik.
|
|
Börgönd
raps, 2009.04.25 12:05.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szép napot!
"Volt egy teherkocsi tele betontalpfákkal."
Ilyen NINCS!!!!!
Van betonalj.
Ez betonból készül. A gyártástechnológia során egy sablonban feszítőhuzalt megfeszítenek majd a sablonba betont öntenek. A vége pedig a BETONALJ. - nagyon leegyszerűsítve - .
És van faalj - azaz talpfa.
Ez pedig valamilyen faanyagból készül, védőbevonattal ellátva. - leegyszerűsítve a történetet.
A beton talpfa kb. olyan, mint fából vaskarika!!!!!!
|
|
Börgönd
petike10024, 2009.04.25 09:41.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Igen csak ez egy mellékvonal ......
Tegnap jártam az állomáson és ahogy látom keződnek a felujitások mert Zichyújfaluban a 2. vágányon volt egy teherkocsi tele beton talpfákkal ahogy Börgöndön is le is fényképeztem de majd csak pár nap mulva tudom feltölteni a képeket
mellesleg még mindig van olyan fővonal ahol majdnem az egész pályán alakjelő van
|
|
Tótkomlós
Tschabeee, 2009.04.25 08:43.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az utóbbi képek április 9-10.-én készültek.
|
|