Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő

Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:33.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület teljes nagyságában.
 
Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:32.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Tát felé.
 
Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:30.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás felüljárója, bár a legtöbb ember a kerítésen vágott átjárókon át közlekedik, nem a felüljárón.
 
Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:27.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás épülete a Belonaisz utcából.
 
Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:24.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás a felüljáróból.
 
Nyergesújfalu    Dávid, 2009.04.27 08:22.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009.április 26.án egy kirándulás alkalmával jártam arra a szüleimmel. Még kicsi koromból emlékszem az állomásra, és kb. 10 év óta az állomás semmit sem változott. Az állomáson jegykiadás nincs, az épület romosabb, és már nem nagy vonatok hanem Bzmot ok járnak errefelé.
 
Börgönd    szvdom, 2009.04.27 00:43.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Engem egyre jobban furdalt, hogy vajon mennyi igaz ebből a felújításból és villamosításból. Amit sikerült kideríteni, hogy 2007. év elején valóban felmerült a vonal felújításának terve, ahol még a villamosításról is szó esik, azonban konkrétumok nem voltak akkor sem,
http://www.fmh.hu/gazdasag/20070201_ujjaepulo_vasutvonalak_.aspx?s=rel
és azóta mély hallgatás övezi a témát, újabb cikket, hírt nem találtam ez ügyben.
De ne becsüljük le azt sem, ha "csak" felújítják, vagy akár csak járhatóvá teszik a Börgönd-Szabadbattyán vonalat, ami a sínlopáok miatt
http://www.szekesfehervarinapilap.hu/index.php?id=6411
lehet, hogy nem csak annyiból áll, hogy végigmegy kétszer a gyomirtó.

 
Feketebézseny    szvdom, 2009.04.27 00:30.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látod azt a lámpát? Na ott a peron.
 
Börgönd    petike10024, 2009.04.26 22:39.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
De igen lessz villamosítás a Stadler Flirt-ek miatt hogy ne kelljen eggyes vonatoknak kelenfödnek kerülnie hanem ezen a vonalon tudjanak energiát időt és megspórolni
 
Zalaszentiván-Kisfaludpuszta    Zozo, 2009.04.26 21:52.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Én itt nőttem fel Kisfaludpusztán./20 év/.1969-ben költöztünk oda.
Édesapám most is ott él.Vannak régi fotók,majd felteszem.Most találtam rá az oldalra,nagyon tetszik!Üdv:Zoltán
 
Szokolya-Riezner    szvdom, 2009.04.26 20:02.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez nem egészen így van, mert a menetrendekben eddig Szokolya felső néven futott.
 
Feketebézseny    1047, 2009.04.26 18:13.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
HOL ITT A PERON?????? KÉRDEM ÉN!
 
Tamási    Trexler Máté, 2009.04.26 17:05.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A 20-30 km/h-s sebesség Lepsénytől 200 m-ig érvényes,eddig lett felújítva.
 
Tamási    Trexler Máté, 2009.04.26 17:02.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Utána néztem a Lepsény-Enying szakasznk.Lehet hogy megengednék,mert Dudarra és Lovasberénybe is megengedték.A mávnak minden fillérre szüksége van.Egy próbát megér.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:19.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás másik végén két rakodóvágány van. Itt rakodják a bauxitot, amit teherautókkal szállítanak ide egy közeli bányából, továbbá erre folytatódott volna a vonal Mór felé. Balinkabányán a pálya végén lévő utolsó szelvénykő a Zirctől való távolságot mutatja.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:15.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Zirc felőli végén lévő siklasztó saru, az állomáson lévő kocsik megfutamodásának megakadályozására.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:13.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás vágányainak nagy részét felszedték, csak az I.-II.-III. vágány van használatban.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:11.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Zirc felőli váltókezelői őrhely.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:10.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás Zirc felőli végén lévő rakodóvágány. Itt fát rakodnak.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:07.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bz az egykori váróteremből fotózva.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:05.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A tegnapi Zirc - Dudarbánya különvonat.
 
Dudarbánya    Rácz Gergely, 2009.04.26 12:03.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Íme az A26-os. A kép tegnap készült.
 
Királyegyháza-Rigópuszta    cshaweska, 2009.04.25 22:02.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Építik már a STRABAG iparvágányát?Vagy annak a "talpfái" vannak Szentlőrincen a Pécs felőli váltó körzetnél?
 
Börgönd    András, 2009.04.25 21:33.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha ez igaz, az örvendetes. Gondolom a Szabadbattyán - Börgönd járhatóvá tétele és a Börgönd - Pusztaszabolcs felújítása összefügghet azzal, hogy a Budapest - Székesfehérvár vonalon sok vágányzár van készülődőben a leendő felújítások miatt és a vonatok egy része így el tudja kerülni Székesfehérvárt és az egész 30a vonalat.
 
Börgönd    Lennon15, 2009.04.25 21:01.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Felújítás van, 40 km/h-ról 80 km/h-ra emelik a pályasebességet. Villamosítás viszont nem lesz! Csak felújítás folyik. Börgönd-Szabadbattyán vonalat is kiganézzák végre. Börgönd és Pusztaszabolcs között pályafelújítás 40-ről 80-ra és felépítménycsere. Szabadbattyán és Börgönd között alépítménycsere folyik. A hír tehát nem kacsa, csak a villamosítás nem igaz belőle. Az infók egy vasútbarát Sárkeresztúri ismerősömtől valók.
 
Börgönd    pezsman, 2009.04.25 17:25.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mi értelme villamosítani ezt a vonalat? Fővonalak vannak ennél sokkal rosszabb helyzetben. Azt sem értem, hogy Börgönd és Szabadbattyán között miért kell felújítani azt a pályát, amit ma semmire sem használnak.
 
Börgönd    András, 2009.04.25 12:32.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tévedés : Gyékényesen Domino 70 van, Murakesztúron fényjelzők vannak és tudtommal Kaposvár - Gyékényes között is. Budapest - Nyugatiban valóban egy elavult fényjelzős mechanika van, de nem mindenhol. A Börgöndöt érintő vasútvonalak felújítása és különösen a villamosításának ötlete nem tudom honnét származik, előttem mese-mese-mátkának tűnik.
 
Börgönd    raps, 2009.04.25 12:05.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép napot!

"Volt egy teherkocsi tele betontalpfákkal."
Ilyen NINCS!!!!!

Van betonalj.
Ez betonból készül. A gyártástechnológia során egy sablonban feszítőhuzalt megfeszítenek majd a sablonba betont öntenek. A vége pedig a BETONALJ. - nagyon leegyszerűsítve - .

És van faalj - azaz talpfa.
Ez pedig valamilyen faanyagból készül, védőbevonattal ellátva. - leegyszerűsítve a történetet.

A beton talpfa kb. olyan, mint fából vaskarika!!!!!!
 
Börgönd    petike10024, 2009.04.25 09:41.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen csak ez egy mellékvonal ......
Tegnap jártam az állomáson és ahogy látom keződnek a felujitások mert Zichyújfaluban a 2. vágányon volt egy teherkocsi tele beton talpfákkal ahogy Börgöndön is le is fényképeztem de majd csak pár nap mulva tudom feltölteni a képeket

mellesleg még mindig van olyan fővonal ahol majdnem az egész pályán alakjelő van
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.04.25 08:43.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az utóbbi képek április 9-10.-én készültek.
 
Előző Első    ... [ 621 ] [ 622 ] [ 623 ] [ 624 ] [ 625 ] [ 626 ] [ 627 ] [ 628 ] [ 629 ] ...   Utolsó Következő