Szentlászló
Tádé, 2009.04.02 13:20.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ilyen is lehet évtizedek után...
U.I. :nincs valakinek a régi üzemelő vasútról képe???
|
|
|
Kémes
Tádé, 2009.04.02 13:17.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kémes 2008 06 20.-án Borzalmas...
|
|
|
Abaliget
Tádé, 2009.04.02 13:09.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Képek a viaduktok maradványairól. Mindkettő nyomai tökéletes fellelhetőek, érdemes megnézni! Ja és a volt alagút mostanság könnyen megközelíthető.
|
|
|
Drávasztára-Zaláta
Tádé, 2009.04.02 12:51.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a volt Állomás épület 2008-ban!
|
|
|
Drávasztára-Zaláta
Tádé, 2009.04.02 12:49.48 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a 100-as híd 2007-ben,a bontás után 1 héttel!
|
|
|
Győrszabadhegy
Lambi, 2009.04.01 20:43.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009. február 15-én. Szálingózó hó, -2°C, várakozás a késő vonata...
|
|
|
Dávod
Mi (M&C), 2009.04.01 20:37.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a kép árulkodik...
egyébként láttunk ott embereket
Hajrá Mindenkinek akinek tetszik az épület és szeretne egy vasútállomást!
|
|
|
Porva-Csesznek
Lambi, 2009.04.01 20:32.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csörgős személyvonat érkezik 2009. február 15-ének délutánján Veszprém felől, az egyetlen használatban lévő vágányra, hogy hazavigye a merész kirándulók maroknyi csapatát.
A menetrendváltás óta -szerencsére- megszaporodtak a mozdonyvontatásos menetek, így igazi élményt nyújtott az utazás (is).
|
|
|
Porva-Csesznek
Lambi, 2009.04.01 20:17.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2009. február 15-én. Gyönyörűen behavazva, mint ahogy az egész Bakony. Gyönyörű kirándulás volt ezen a napon!
Sajnos csak most tudtam feltölteni...
|
|
|
Dávod
Gabesz, 2009.04.01 16:16.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület eléggé elhanyagolt a képeken.Lakják?
|
|
Katymári Téglagyár
Cshaweska, 2009.04.01 15:08.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonalon Sándormajor előtt volt mégy egy rakódó-megállóhely.Neve:Katymári Téglagyár.Innen volt a legtöbb áru feladás a vonalon Trianon után.
|
|
Tamási
Rácz Gergely, 2009.04.01 14:02.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
19 éve ment el az utolsó személyvonat a Tamási - Dombóvár és a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönk szakaszokon... :-(
|
|
Cegléd
gjorg, 2009.04.01 12:30.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szeged felé utazva láttam, ezt a kis mozdonyt. Látom, nincs közeli fotó róla, így felrakom! :)
|
|
|
Tatabánya
Gigi, 2009.04.01 11:34.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerintem nagyon jó Tatabánya csak kissé régi nem ártana 1 kis felújítás csak pénz kérdése de egyépként szuper a dolgozók nagyon kedvesek
|
|
Fehérvárcsurgó
ressm, 2009.03.31 21:47.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
valóban nagy a távolság a 60-as évekbeni vonal rekonstrukciókor új nyomvonalra került a nyílt vonal ezt lehet tapasztalni
|
|
Csókakő
ressm, 2009.03.31 21:44.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a kicsi épületben volt a jegykiadó, sorompó kezelő szolgálati hely,valamikor állomásközi telefonnal, stb
|
|
Őriszentpéter
Cellbuborék, 2009.03.31 21:14.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Valaki nem tudja pontosan, hogy ki/kik tervezték ezt az épületet?
|
|
Csókakő
Hegyi Ferenc, 2009.03.31 13:10.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A "nagy ház" a valamikori bakterház volt, ma már magánlakás. A megálló Bodajk kisebbik megállója. Csókakő nevét viseli, ami igen szép, de Csókakő ide elég messze van.
|
|
Fényeslitke
Árpi, 2009.03.30 19:44.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van valakinek az 1948-ban meglévő állomásról fényképe?
Ha van, kérem tegye ide fel.
Itt is babazsúroztam 1948-ban, és én AZT az állomást keresem.
Nem tudom, miért kellett azt lebontani!
Aki tudja hozzon engem is képbe, kérem!
Tiszteletel. Árpi
|
|
Rakamaz
Árpi, 2009.03.30 19:37.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kérdésem van:
Miért kellett az 1951-ben még biztosan meglévő állomásépületet lebontani?
KÉREM, aki tudja rá a választ mondja meg nekem is, mert én abban éltem 1948-51 között. (6-9 évesen)
Tisztelettel: Árpi
|
|
Hídvégardó
Danee, 2009.03.30 13:48.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudom, az az iparvágány mikor épülhetett, lehet, hogy 1920-ban még meg sem volt. De ha meg is volt, akkor is valószínűtlen, hogy egy vesztes ország ne engedjen át a területén peage-forgalomban vonatokat, főleg, ha 200 méterről van szó. És akkor sem történt volna túl nagy tragédia, ha Magyarország nem engedi be a csehszlovák vonatokat, mert néhány hónap alatt kerülő nyomvonalat lehetett volna építeni.
Gondolom fontosabb volt a Tornanádaska-Hídvégardó közötti műút magyar területen tartása, mint az a 200 méter vágány. A fő célt, a kisantant csapatmozgásaihoz szükséges vasúti gyűrűt sikerült enélkül is kialakítani Magyarország körül.
|
|
Nagyállás
Oldalborda, 2009.03.30 13:09.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szia Atis!
Én Pesten fordulok meg sűrűn, onnan költöztem le Vésztőre tavaly júliusban...
Az AB-kről hallottam, látom a vagonokat is kiállítva itt lenn...
Legközelebb mailt fogok írni, úgy vigyázz...!űáá
|
|
Füzesgyarmat-Macskás
Endre, 2009.03.29 16:24.02 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1900-ban Macskástanya néven szerepel, mint kitérő.
|
|
Sárrétudvari
Endre, 2009.03.29 16:11.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1900-as hossz-szelvényen Bihar Udvari néven szerepel, mint 350 méter hosszú állomás. A felvételi épület mellett volt gabonaszín, áruraktár és marharakodó is.
|
|
Szerep
Endre, 2009.03.29 16:05.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1900-ban és 1943-ban is megálló-rakodóhely, 253 méter hosszal.
|
|
Hosszúhát
Endre, 2009.03.29 15:48.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
1900-ban "rakodó állomás" 253 méter hosszal, 1943-ban már 406 méteresre bővített állomásként szerepel.
|
|
Ürmöshát
Endre, 2009.03.29 15:42.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megálló-rakodóhely volt, 249 méter hosszú rakodóvágánnyal. Földszintes felvételi épületet (közepe 86+12), és gabonaszínt tüntet fel a korabeli hossz-szelvény.
|
|
Budafok-Háros
Gerulata, 2009.03.28 20:10.36 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Itt van a dokumentum, csak ollóztam egy kicsit.
|
|
|
Budafok-Háros
Gerulata, 2009.03.28 19:53.46 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos ez az épület is le lesz bontva a vonal felújítása végett! Új épület lesz, amely lapostetős lesz. Visszatér a funkcionalizmus:-(((
|
|
Kiskunfélegyháza
Giovanni, 2009.03.28 19:02.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon szép állomás, bár ráférne a felújítás, különösen a wc-re ami az állomás szégyene. Úgy tudom mikor épült a 30-as években, ez volt az ország legmodernebb állomása. Én itt dolgozom de sajnos az a tapasztalatom hogy hagyják lepusztulni. Megszünt az étterem, a poggyász, az információ és a büfék. Szerencsére azóta egy büfé újra működik.
|
|