Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] ...   Utolsó Következő

Szentlászló    Tádé, 2009.04.02 13:20.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ilyen is lehet évtizedek után...
U.I. :nincs valakinek a régi üzemelő vasútról képe???
 
Kémes    Tádé, 2009.04.02 13:17.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kémes 2008 06 20.-án Borzalmas...
 
Abaliget    Tádé, 2009.04.02 13:09.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Képek a viaduktok maradványairól. Mindkettő nyomai tökéletes fellelhetőek, érdemes megnézni! Ja és a volt alagút mostanság könnyen megközelíthető.
 
Drávasztára-Zaláta    Tádé, 2009.04.02 12:51.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a volt Állomás épület 2008-ban!
 
Drávasztára-Zaláta    Tádé, 2009.04.02 12:49.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a 100-as híd 2007-ben,a bontás után 1 héttel!
 
Győrszabadhegy    Lambi, 2009.04.01 20:43.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. február 15-én. Szálingózó hó, -2°C, várakozás a késő vonata...
 
Dávod    Mi (M&C), 2009.04.01 20:37.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a kép árulkodik...
egyébként láttunk ott embereket

Hajrá Mindenkinek akinek tetszik az épület és szeretne egy vasútállomást!
 
Porva-Csesznek    Lambi, 2009.04.01 20:32.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Csörgős személyvonat érkezik 2009. február 15-ének délutánján Veszprém felől, az egyetlen használatban lévő vágányra, hogy hazavigye a merész kirándulók maroknyi csapatát.
A menetrendváltás óta -szerencsére- megszaporodtak a mozdonyvontatásos menetek, így igazi élményt nyújtott az utazás (is).
 
Porva-Csesznek    Lambi, 2009.04.01 20:17.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009. február 15-én. Gyönyörűen behavazva, mint ahogy az egész Bakony. Gyönyörű kirándulás volt ezen a napon!
Sajnos csak most tudtam feltölteni...
 
Dávod    Gabesz, 2009.04.01 16:16.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület eléggé elhanyagolt a képeken.Lakják?
 
Katymári Téglagyár    Cshaweska, 2009.04.01 15:08.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A vonalon Sándormajor előtt volt mégy egy rakódó-megállóhely.Neve:Katymári Téglagyár.Innen volt a legtöbb áru feladás a vonalon Trianon után.
 
Tamási    Rácz Gergely, 2009.04.01 14:02.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
19 éve ment el az utolsó személyvonat a Tamási - Dombóvár és a Tamási - Keszőhidegkút-Gyönk szakaszokon... :-(
 
Cegléd    gjorg, 2009.04.01 12:30.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szeged felé utazva láttam, ezt a kis mozdonyt. Látom, nincs közeli fotó róla, így felrakom! :)
 
Tatabánya    Gigi, 2009.04.01 11:34.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerintem nagyon jó Tatabánya csak kissé régi nem ártana 1 kis felújítás csak pénz kérdése de egyépként szuper a dolgozók nagyon kedvesek

 
Fehérvárcsurgó    ressm, 2009.03.31 21:47.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
valóban nagy a távolság a 60-as évekbeni vonal rekonstrukciókor új nyomvonalra került a nyílt vonal ezt lehet tapasztalni
 
Csókakő    ressm, 2009.03.31 21:44.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
a kicsi épületben volt a jegykiadó, sorompó kezelő szolgálati hely,valamikor állomásközi telefonnal, stb
 
Őriszentpéter    Cellbuborék, 2009.03.31 21:14.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valaki nem tudja pontosan, hogy ki/kik tervezték ezt az épületet?
 
Csókakő    Hegyi Ferenc, 2009.03.31 13:10.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A "nagy ház" a valamikori bakterház volt, ma már magánlakás. A megálló Bodajk kisebbik megállója. Csókakő nevét viseli, ami igen szép, de Csókakő ide elég messze van.
 
Fényeslitke    Árpi, 2009.03.30 19:44.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Van valakinek az 1948-ban meglévő állomásról fényképe?
Ha van, kérem tegye ide fel.
Itt is babazsúroztam 1948-ban, és én AZT az állomást keresem.
Nem tudom, miért kellett azt lebontani!
Aki tudja hozzon engem is képbe, kérem!
Tiszteletel. Árpi
 
Rakamaz    Árpi, 2009.03.30 19:37.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kérdésem van:
Miért kellett az 1951-ben még biztosan meglévő állomásépületet lebontani?
KÉREM, aki tudja rá a választ mondja meg nekem is, mert én abban éltem 1948-51 között. (6-9 évesen)
Tisztelettel: Árpi
 
Hídvégardó    Danee, 2009.03.30 13:48.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nem tudom, az az iparvágány mikor épülhetett, lehet, hogy 1920-ban még meg sem volt. De ha meg is volt, akkor is valószínűtlen, hogy egy vesztes ország ne engedjen át a területén peage-forgalomban vonatokat, főleg, ha 200 méterről van szó. És akkor sem történt volna túl nagy tragédia, ha Magyarország nem engedi be a csehszlovák vonatokat, mert néhány hónap alatt kerülő nyomvonalat lehetett volna építeni.
Gondolom fontosabb volt a Tornanádaska-Hídvégardó közötti műút magyar területen tartása, mint az a 200 méter vágány. A fő célt, a kisantant csapatmozgásaihoz szükséges vasúti gyűrűt sikerült enélkül is kialakítani Magyarország körül.
 
Nagyállás    Oldalborda, 2009.03.30 13:09.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szia Atis!
Én Pesten fordulok meg sűrűn, onnan költöztem le Vésztőre tavaly júliusban...
Az AB-kről hallottam, látom a vagonokat is kiállítva itt lenn...
Legközelebb mailt fogok írni, úgy vigyázz...!űáá
 
Füzesgyarmat-Macskás    Endre, 2009.03.29 16:24.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban Macskástanya néven szerepel, mint kitérő.
 
Sárrétudvari    Endre, 2009.03.29 16:11.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-as hossz-szelvényen Bihar Udvari néven szerepel, mint 350 méter hosszú állomás. A felvételi épület mellett volt gabonaszín, áruraktár és marharakodó is.
 
Szerep    Endre, 2009.03.29 16:05.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban és 1943-ban is megálló-rakodóhely, 253 méter hosszal.
 
Hosszúhát    Endre, 2009.03.29 15:48.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1900-ban "rakodó állomás" 253 méter hosszal, 1943-ban már 406 méteresre bővített állomásként szerepel.
 
Ürmöshát    Endre, 2009.03.29 15:42.00 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Megálló-rakodóhely volt, 249 méter hosszú rakodóvágánnyal. Földszintes felvételi épületet (közepe 86+12), és gabonaszínt tüntet fel a korabeli hossz-szelvény.
 
Budafok-Háros    Gerulata, 2009.03.28 20:10.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt van a dokumentum, csak ollóztam egy kicsit.
 
Budafok-Háros    Gerulata, 2009.03.28 19:53.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sajnos ez az épület is le lesz bontva a vonal felújítása végett! Új épület lesz, amely lapostetős lesz. Visszatér a funkcionalizmus:-(((

 
Kiskunfélegyháza    Giovanni, 2009.03.28 19:02.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyon szép állomás, bár ráférne a felújítás, különösen a wc-re ami az állomás szégyene. Úgy tudom mikor épült a 30-as években, ez volt az ország legmodernebb állomása. Én itt dolgozom de sajnos az a tapasztalatom hogy hagyják lepusztulni. Megszünt az étterem, a poggyász, az információ és a büfék. Szerencsére azóta egy büfé újra működik.
 
Előző Első    ... [ 629 ] [ 630 ] [ 631 ] [ 632 ] [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] ...   Utolsó Következő