Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] ...   Utolsó Következő

Pázmáneum    siofok35, 2009.03.21 21:53.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Példáa magatartás: A firkákat egy nap alatt lefestették fehérre!
Az épület a sínekhez képest mélyebben fekszik. Egy lépcsősoron lehet lemenni az egyetem épületei felé.
 
Sióvölgy    siofok35, 2009.03.21 21:46.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A közelban van még egy árurakodó állomás, valamint egy gabonasiló és ócskavastelep iparvágánya. egy másik iparvágányt, mely a megállóval szemben húzódin, ma márnem használnak. Fák nőnek a sínek közt, és az útátjárót leaszfaltozták.
 
Somogymeggyes    siofok35, 2009.03.21 21:44.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Siófkon ezt a vonalat "csicsalinak" nevezik, valószínűleg az állomás régi neve után.
 
Sióvölgy    siofok35, 2009.03.21 21:42.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A megálló Siófok ipari negyedéban található. Közelben található az egykori mammutcég, a Kőolajvezetéképítő Vállalat talaphelye,ma már igan összezsugorodva és lepusztulva. A gyárcsarnokokban mindenféle régi gépek állnak össze-vissza, némelyeket pedig kiadtak autószerviznak stb. Pár éve még működött a csőhajlító részleg, nem tudom, ma mi a helyzet. Egykor csúcscstechnikás japán hidegen hajlító gépeket hoztak ide.
 
Bábonymegyer    siofok35, 2009.03.21 21:37.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szolgálat vagy 5-6 éve nincs, de az épületet lakják és a lakók rendben tartják a környezetet. Van itt egy rakodóvágány, ahol fát rakodnak.
 
Som-Nagyberény    siofok35, 2009.03.21 21:35.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A képen szépen nézki, de nagyon csúnyán elbántak vele. A hátsó részén egy szegény család él, akik kicsit sem tartják rendben a környezetet. Egy újabb fajta, kék-sárga tábla áll előtte két oszlopon, de eléggé meg van gyűrődve.
 
Balatonfőkajár felső    siofok35, 2009.03.21 21:30.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A balatonfőkajáriak sportot űztek két megállójuk elpusztításából :(
 
Balatonfenyves alsó    siofok35, 2009.03.21 21:28.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy könyvem szerint Balatonfenyves alsó volt régen Balatonmáriafürdő felső. Ez elég hihető,mert olyan közel van egyáshoz Fenyves alsó és Mária alsó, hogy köztük aligha lehetett még egy megálló.
 
Máriaszőlőtelep    siofok35, 2009.03.21 21:26.11 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az őrháza még áll. Jártam ott, kép nincs róla.
 
Balatonfenyves alsó    siofok35, 2009.03.21 21:25.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudomásom szerint Balatonmáriafürdő felső=Balatonfenyves alsó.
 
Balatonfenyves felső    siofok35, 2009.03.21 21:24.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Alsóbéletelep és Fenyves közt áll két őrház is, egy kicsi piros és egy nagyobb fehér. Vajon meyik lehetett??
 
Balatonboglár felső    siofok35, 2009.03.21 21:23.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Még áll az őrháza, a pron helye is sejthető. (Azt az őrházat kell keresni, aminek kékre van festve az ablakkerete)
 
Gamásza    siofok35, 2009.03.21 21:22.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pontos szelvényszámot meg tudná valaki mondani?
 
Siófok-Tisztviselőtelep    siofok35, 2009.03.21 21:22.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek a mh-nek a szelvényszáma érdekel, mert akkor felkeresném a helyét.
 
Jankovich-telep    siofok35, 2009.03.21 21:21.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Áll még az épület, nagyon szép! Képem nincs róla, mert csak vonatból láttam.
 
Tószeg    Lennon15, 2009.03.21 20:49.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Holnaptól nincs jegykiadás Tószegen.
 
Vízvár    pista87, 2009.03.21 20:48.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Babócsán is van kereszt.
 
Balatonszentgyörgy    ressm, 2009.03.21 20:47.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
érdekesség lehet. hogy a keszthelyi vonal annak idején az állomás páros oldalán csatlakozott be, hogy mikor került a páratlan oldalra azt nem tudom
 
Balatonberény    ressm, 2009.03.21 20:43.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
az egyik régi képen 2 vágány látszik, valamikor Szentgyörgyről indult a balaton-keresztúri vonal az látható, a 70-es évekbeni vágány cserénél a megoldás megszünt a megmaradt fővonali vágány a mellékvonal nyomvonalára került
 
Szabadbattyán    ressm, 2009.03.21 20:28.35 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
valóban hozzáépült 1986-ban, a vágány átépítéskor, a D70V van a toldásban, aggregátor, stb, a távközlési szerelvények a régi épület ezen végében vannak
 
Siójut    siofok35, 2009.03.21 18:29.32 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az a lakás előszobája.
 
Haris    Cshaweska, 2009.03.21 15:25.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a megálló még SzentgotThárdon található nem?Úgy tudom ott van egy OPEL gyár.
 
Csákánydoroszló    Cshaweska, 2009.03.21 15:23.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez egy bővitett HÉV I.osztályú épület nem?
 
Battonya    Endre, 2009.03.21 13:54.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez egy kicsit félreérthető, a vonatok egészen Nagylakig (Nadlac) közlekednek továbbra is, igaz, nem a CFR, hanem a Regiotrans üzemeltetésében.
http://regiotrans.ro/
A Pécskát északról megkerülő, Szemlak és Sajtény érintésével Nagylakig tartó szakaszt már a CFR építette, talán az ötvenes években.
 
Abaliget    Endre, 2009.03.21 12:22.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"A teljes átépítést részben a régi pálya vicinális jellegű vonalvezetése, másrészt a teljesen tönkrement alagút és a két völgyhíd állapota tette szükségessé."
A völgyhídak és az alagút is 300 méternél kisebb sugarú ívben feküdt, az új pálya 800 méter legkisebb ívsugárral, 7 ezrelékes legnagyobb emelkedővel épült, így lehetővé vált a 120 km/h sebesség elérése.
Az átépítés 1970-1973 között történt.

(Forrás: MAGYAR VASÚTTÖRTÉNET 7. kötet)
 
Ludas    rolika, 2009.03.21 11:43.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én azt nem értem ennél az állomásnál hogy miért nincs menetjegykiadás.Nagyúton bezzeg van oda meg na hogy lehet eljutni:)))))
 
Kőkútpuszta    Cshaweska, 2009.03.21 10:43.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Itt sosem volt normális felvételi épület?Vagy az esőbeálló alatti rész az annak a torzója?
 
Siójut    Cshaweska, 2009.03.21 10:41.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az épület mellet az a kis toldás, az a WC,vagy tároló?
 
Terecsenypuszta    Cshaweska, 2009.03.21 10:26.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az épület hol található Terecsenyben?4.-es koromban ott volt az osztálykirándulás és én nem láttam ilyen épületet, pedig esténként átfutottuk az egész falut!:-D
 
Abaliget    andrewjr, 2009.03.21 08:25.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Igen, csak az említett két műtárgyat szüntették meg. Régen Abaliget állomásról Sásd felé egyenesen ment a pálya az alagúthoz, míg napjainkban van egy enyhe balos ív, majd a leghosszabb 3. alagút. Azt viszont én is szeretném tudni, hogy mi volt az átépítés oka!
 
Előző Első    ... [ 633 ] [ 634 ] [ 635 ] [ 636 ] [ 637 ] [ 638 ] [ 639 ] [ 640 ] [ 641 ] ...   Utolsó Következő