Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 659 ] [ 660 ] [ 661 ] [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] ...   Utolsó Következő

Vicziántelep    zotya, 2009.02.05 13:22.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez egy másik kép Vicziántelepről 2009.02.05
 
Vicziántelep    zotya, 2009.02.05 13:19.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ismét az eredeti nevén Vicziántelep.2009.02.05
 
Budafok-Albertfalva    Laci, 2009.02.04 22:52.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Azt szeretném tudni, funkcionál-e ez a megálló, és hogy lehet megközelíteni, mert bár már kerestem, nem találom a hozzávezető utat?
 
Körösnagyharsány    Adani, 2009.02.04 21:58.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ahogy tudom a töltésen kívül semmi. De legalább még mind a két oldalon hiánytalanul megvan a pálya és használják is.
 
Bécsújhely (A)    Central, 2009.02.04 20:34.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Déli Vasút társaság,1914 május 1.-től érvényes menetrendje a Nagykanizsa-Wiener Neustadt-Wien vonalán.Forrás:Lovas Gyula,125 éves a Sopron-kanizsai vasútvonal 1865-1990
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.04 19:07.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lépesfalva-Somfalva és Márczfalva-Fraknónádasd között készült ez a kép 1989.11.03-án, a két felüljáró között. Ma már itt nem is lehetne fotózni ahol ez a kép készült, mert anyira benőtte a nyövényzet. http://bahnbilder.warumdenn.net
 
Körösnagyharsány    DearAbye, 2009.02.04 18:25.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszi a képeket...!
Vajon a két állomás között mi maradt meg a vonalból?
Szeretném majd feltérképezni nemsokára..
 
Murakeresztúr    Báli, 2009.02.04 16:37.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Most nem értem, hogy itt mér állnak meg az IC-k.Tavaly és sosem álltak Murakeresztúron meg.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Kenézy György, 2009.02.04 16:29.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomás Internet cime www.oebb.at
 
Barosstelep    dave, 2009.02.04 14:48.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Barosstelep most: nincs már egy kijelző sem leverték őket, az összes hirdető táblát betörték teljesen. A padokon csövesek szoktak aludni. Ja és persze az egész össze van fújva. Röviden ennyi. :(
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.04 06:57.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A félreértések elkerülése végett,a Sopron-Ágfalva országhatár közötti,összes állomási illetve nyiltvonali sorompó Sopron állomás rendelkező tornyába van vissza jelentve,illetve ezen sorompók esetleges kézi kezelése is Sopronból történik.
 
Kőbánya felső    zsolti, 2009.02.03 19:05.43 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
én itt laktam 9 és fél hónapig a barátnőmnél és nagyon tetszett és tetszik kőbánya minden egyes pontja. A szívem vissza húz de nagyon. Fantasztikus volt hallani a vonatokat és a 37-es villamos hangját. Nagyon jó hely. ajánlom mindenkinek hogy menjen el arra egyszer. nekem bejött a hely
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.03 18:16.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ma se jobb a helyzet. Pedig egyre több új ház épül arra... Szerintem a fénysorompó nem az állomáshoz tartozik, azt Sopronból felügyelik véleményem szerint, de szerintem ezt a témát valaki olyanra bizzuk aki jártas e téren.
 
Pusztalánc    dezso, 2009.02.03 17:42.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Úgy látom, abban már mindenki megegyezett, hogy az állomásépület:
ha Sárvár felől ment a vonat Zalabér felé, akkor a sinek jobb oldalán, ami ergo ugyanaz mint: ha a vonat Zalabér felől ment Sárvár felé, akkor a sinek bal oldalán volt (amit a korabeli menetrendi mező, mely jelezte a felvételi épületek elhelyezkedését a vasúti pályához viszonyítva, híven tanusít. Mivel akkortályt nemigen voltak magas peronok, így nagy segítség volt, melyik oldalon kell leszállni: mindenki az állomásépület felől szállt le, mert ott várta a "rokonyság") (menetrend forrása: vasut.tk). Na már most csak egy földrajzi ismeret kell: a mai tudásunk szerint Sárvár északabbra van Zalabértől. Így az égtájak mai állása szerint az épület a volt pályától bizony nyugatra van. Abban az esetben lenne kivétel, ha a volt nyomvonal Pusztalánc előtt visszakanyarodott volna, de ez általában a hegyi vasútak esetében áll fent, itt meg legfeljebb néhány dombocska van, amik mellett elegánsan elhúzott a nyomvonal. De hát ez az én saját véleményem.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    András, 2009.02.03 17:35.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tudom, hol van az előzőekben említett fénysorompó, de az legalább fél km, ha nem több a határvonaltól. Nehezen tudom elképzelni, hogy az ágfalvai szőlőskerteken keresztül, Somfalva felé vezető mezei út fénysorompóját az osztrák területen lévő állomás biztosítóberendezése kezelné. Ez talán egy nyíltvonali fénysorompónak tűnik előttem.

Erre utoljára 2006-ban jártam. Azóta volt ott valami útépítés? Mivel akkor még csak földút volt arra minden. A falu szélétől megszűnt a kiépített út, legalábbis még akkor. Ma mi a helyzet ?
 
Tiszaújváros    Lukács Lóránt, 2009.02.03 16:33.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Laci kérésére álljon itt egy kép 2005-ből. A képen az állomási tartalék M47 1309 valamint V43 1019 teherfordában látható egy téli vasárnap.
 
Ohat-Pusztakócs    Andrasimre15, 2009.02.03 13:15.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bakterház a füzesabonyi végen. Forrás:http://www.panoramio.com/photo/14341253
 
Balmazújváros    Andrasimre15, 2009.02.03 13:12.08 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a fénykép Balmazújváros nyugati szélén készült a vonalról. Látszik rajta az a vezeték, amely Balmazújvárost és Hortobágyot köti össze, ha még el nem vágták valahol. Hogy telefon, vagy távíróvezeték, azt nem tudom. Forrás:http://www.panoramio.com/photo/15817136
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.03 13:09.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az ÖBB tulajdona átlóg az osztrák-magyar határon, az állomás előjelzőjéig. Az állomás és az előjelző között amúgy található még egy átjáró Magyarországon, ezért ez természetesen magyar fénysorompóval van felszerelve.
 
Balatonszemes    Gábor16, 2009.02.03 13:05.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Balaton legszebb állomásépülete.A mögötte (a Cukrászda felé)lévő park csoda szép, és nyáron jó kis koncertek is szoktak ott lenni :P
 
Biharkeresztes    András, 2009.02.03 12:51.09 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az előző hozzászólásomból kimaradt, hogy ha utazunk Nagyvárad felé, az egykori Debrecen - Nagykereki felől érkező, már nem működő vasútvonalhoz deltavágány is létezett Biharkeresztes felől, aminek a dombja ( a helye ) sokáig látható volt, de pár éve azt is eldózerolták. A Bors - Biharpüspöki mellékúton sokáig létezett a vasúti kereszteződés, amíg a vonal maradványát iparvágányként használták, de az útkereszteződésben nemrég felszedték a síneket és megszűnt a vasúti átkelő is.
 
Körösszeg    András, 2009.02.03 12:31.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez pedig a szerencsétlen, elhanyagolt volt vasútállomás. A jelek szerint még talán lakják, illetve használják valamire, különben már valószínű teljesen széthordták volna. A kép helye: http://www.panoramio.com/photo/10997508
 
Körösszeg    András, 2009.02.03 12:27.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez a kép a körösszegi oldalról a vonal vége. A kép helye : http://www.panoramio.com/photo/10997138
A mi oldalunkon a vonal legalább még él, itt már teljesen halott.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    András, 2009.02.03 12:23.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az előbbi képhez : még a sínek összehegesztési helye is jelzi a pontos határvonalat. Másodpercre pontosan meg van osztva: eddig építettük mi, utána ők.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    András, 2009.02.03 12:21.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez itt pedig a határvonal a híd közepén: figyeljük meg a két eltérő vágányaljzatot. Itt véletlenül a miénk a jobb, azaz beton, jobb rögzítéssel.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    András, 2009.02.03 12:18.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ez az állomás Magyarország felőli vége, Ausztria felé nézve. Az állomás egyébként nagyon tiszta, takarítják, a mellékhelységbe is be lehet menni és használni is lehet, nem mint általában nálunk, egy hasonló kategóriájú falu kisállomása esetén. Persze más nép - más kultúra....
 
Öskü    Erzsi, 2009.02.03 11:43.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már javult a kép, van kapu és készül az új kerités hamarosan.csak legyen végre tavasz:)
 
Áta    Gábor16, 2009.02.03 09:23.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Pécs-Villány viszonylat legszebb és leghangulatosabb állomása az átai. Igazi vicinális hangulatot áraszt, főleg napsütésben.
 
Palotabozsok    Gábor16, 2009.02.03 09:20.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Egy biztos: Pécsnek 2010-re NEM lesz összeköttetése az Alfölddel!(Igaz a legtöbb beruházás is csúszik a városban!)
 
Őrtilos    Erik777, 2009.02.02 23:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Légrád pedig nem Horvátországhoz tartozott Trianon előtt, hanem Zala vármegye nagykanizsai járásához.
 
Előző Első    ... [ 659 ] [ 660 ] [ 661 ] [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] ...   Utolsó Következő