Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 660 ] [ 661 ] [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] ...   Utolsó Következő

Őrtilos    Erik777, 2009.02.02 23:23.39 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Légrád pedig nem Horvátországhoz tartozott Trianon előtt, hanem Zala vármegye nagykanizsai járásához.
 
Márczfalva-Fraknónádasd (A)    Gery, 2009.02.02 23:07.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Márczfalva-Fraknónádasd régebben vasútállomás volt több vágánnyal.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 23:01.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A korábban már említett mzdonytároló látható belülről. A www.home.tele2.at/kbs524 osztrák szerkesztője azt írja honlapján, hogy csak simán bejutott, mivel nem volt bezárva :) Én ottjártamkor nem probálgattam az ajtót nyitogatni, de valószínűleg legközelebb se fogom...
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Gery, 2009.02.02 22:55.22 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lépesfalva-Somfalva és Márczfalva-Fraknónádasd között történt egy súlyos baleset 1997.08.29.-én. Ezen a napon félreértés miatt Lépesfalva-Somfalva elindított egy 5047 motorvonatot és hirtelen a két állomás között szembetalálkozott egy 2143 típusú mozdonnyal. A hibát észrevették amúgy, de arra már késő volt... Egy nő meghalt és 40 ember megsebesült. Azóta biztosítóberendezés felügyeli az egész vonalat.
A kép a täglich Alles című újságból származik.
 
Kunszentmiklós-Tass    Hentes, 2009.02.02 22:42.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látva, hogy nem túl sok kép van erről a fontos állomásról, gyorsan teszek be egy 2008 as fotómat...
 
Kunszentmiklós-Tass    Hentes, 2009.02.02 22:40.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
...és egy másikat.
 
Szalkszentmárton    Hentes, 2009.02.02 22:37.50 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás jó állapotban volt a 2008-as látogatásunkkor. Az épületben középorú házaspár lakik, kedvesek és segítőkészek. A környék rendezett.
A képen Szalkszentmárton állomásra érkezünk 2008 februárjában.
 
Apostag    Hentes, 2009.02.02 22:27.49 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaly, 2008-ban valaki lakott az állomásban, mert bentről TV hangja szólt és a kémény is füstölt. Azonban hiába kiabáltunk, hogy halló, jöjjön elő valaki, nem jött elő senki. Az épület a lehetőségekhez képest egyben volt. A környék visztont elhanyagolt és rendezetlen.
 
Dunapataj    Hentes, 2009.02.02 22:18.17 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2009 januári helyzetkép az állomásról: Dunapatajon az állomás lassan pusztul, hullik le a cserép, a szél leszedte a bádog borítást az előtetőről, huligánok kiverték az összes ablakot, de lopásnak különösebb nyomát nem láttuk. Az állomásban és környékén a kihullott üvegcserepeket nemrégiben összesöpörte valaki és rendet tett. A lehetőségekhez képest az állomás esztétikus. Rossz hír, hogy durva rombolás útján a földdel tették egyenlővé az állomás szervízépületét. A sínek kitépve a földről, elgörbülve, talpfák szétszakadva. Ez bizony elveszett... Kár, hogy mi már nem láthattuk. Helyi vasutas sietve jött oda hozzánk, hogy milyen szép PVG, ilyennel járt 20 éven keresztül. Beszélgetve megtudtuk, mint máshol is valaha hatalmas teherforgalom volt itt, jelentős élőállat feladással. Ez már a múlté.
Több Dunapatajos kép a www.hentes.net -en
 
Harta    Hentes, 2009.02.02 22:13.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Na akkor jó hírem van az épülettel kapcsolatban, mert azt lakják és nagyjából rendbe is tették. A kivert üvegeket pótolják, és számora a lakók kedvesnek tűntek. Magán a vonalon újság nincs, talán csak annyi, hogy a faluban a fénysorompót leszerelték és sima andráskeresztet hagytak.
Kép készítésének ideje: 2009 január
 
Solt    Hentes, 2009.02.02 22:04.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szomorú ez a Solt után kitett vörös tábla. Az is szomorú, hogy elloptak néhány hevedert és a bejárati jelző ellensúlyát is.
További képek:
http://www.hentes.net/vasut/public/151/2009_01_04/thumb.html
 
Állampuszta    Hentes, 2009.02.02 21:52.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Hartáról Állampusztára a sínek mellett egy jól kivehető "kerékpárút" található. Az út kifejezés talán túlzás, fogalmazzunk úgy, hogy csapásnyom. A képen jobb oldalon látható. Szemben épp egy "rabomobil" keresztezi a vasutat. A vonal bezárás után hamar leszoktak a keresztező forgalomról, mert a járművek gyakorlatilag lassítás nélkül a STOP táblát figyelmen kívül hagyva hajtanak át.
Kép készítésének ideje: 2009 január
 
Állampuszta    Hentes, 2009.02.02 21:47.46 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állampusztai bevezető út. Kép készítésének időponja: 2009 január.
 
Solt    Hentes, 2009.02.02 21:43.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Másik kép a solti állomásról a 151-es vonal bejárása során. Kunszentmiklós irányába nézve, az indulási engedély előtt pár perccel.
A kép készítésének ideje: 2008 február
 
Solt    Hentes, 2009.02.02 21:40.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kép a solti állomásról a 151-es vonal bejárása során.
A kép készítésének ideje: 2008 február
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 20:45.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymartonból történik a vonal osztrák területén lévő állomások távvezérlése.Tulajdonképpen ez az állomás a vonal központja.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    Central, 2009.02.02 20:41.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomás területét annak idején szinte kettévágták a Trianoni határvonallal.Az Ágfalva felé eső oldalának legvége,illetve a vonal általános fékúttávolságának megfelelően a bejárati jelző,illetve annak előjelzője,már Magyarország területén található.
 
Nagyér    Gepeszke, 2009.02.02 20:36.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Üdv! Köszi Endre a hasznos információkat. Nagyon örülök hogy ilyen szakszerűen tájékoztattál. Megkérdeztem Apámat hogy emlékszik e rá mert ő 1970-ben már elég nagyfiú volt de mondta hogy kitérőre vagy normális váróteremre nem emlékszik bár nem is igazán figyelte. Van egy bácsi jó ismerősöm 82 éves mozdonyvezető volt végig a hegyesi fűtőháznál szolgált gyanítom ő még tolatott is Nagymajláton. Majd ha nála járok megkérdezem. A felvételi épülettel kapcsolatban annyit hogy akkor IV. osztályú lehetett mint Kardoskúton. Valamilyen szabványépületnek lennie kellett. Nővérem a Nagyéri önkormányzatnál dolgozik majd megkérdezem hogy nincs e kép róla véletlenül valahol. Üdv: Rakonczai István
 
Bécsújhely (A)    Central, 2009.02.02 20:23.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bejárat Lajtaszentmiklós irányából.
 
Lajtaszentmiklós (A)    Central, 2009.02.02 20:13.37 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lajtaszentmiklósi téli látkép.
 
Pusztalánc    Tomasz, 2009.02.02 20:09.29 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ne higyetek a szemeteknek a ház környékén is történtek nagy változtatások a táblarendezés és a meliorációs munkálatok alatt!Akkor tűnt el a töltés többi része is!
 
Pusztalánc    Tomasz, 2009.02.02 20:07.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Sinek keletre voltak az épülettől ott megtalálhatjátok a peronvilágítás oszlopainak csonkjait is!Amugy van a családba 5 ember aki valamikor vonattal járt Pusztaláncról Káldra iskolába és sárvárra.Ők is így mesélték .Tehát ha sárvár felől jöttök az épület jobra van a sinektől.(Vagyis lenne ha lennének sinek).
 
Paks    Leopardok111, 2009.02.02 18:18.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Köszönettel olvastam kedves petike10024 a válaszod. Valóban pályafelújításra volna szükség ahhoz, hogy az általad felsorolt Bhv és By típ. kocsik Paksig tudjanak közlekedni. A jelen pillanatban meglévő sebességkorlátozáshoz a vonalon elegendőek a most futó Bzmot-ok is.
A mostani 2008/2009-es menetrendben viszonylag relatív a csatlakozási lehetőség Pakstól Budapestig.
 
Lépesfalva-Somfalva (A)    tau280, 2009.02.02 17:46.02 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!

Egy éjjeli kép:
 
Rétfalu-Siklósd (A)    Central, 2009.02.02 16:22.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Rétfalu-Siklósd megállóhely ÖBB szabványú névtáblája.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:19.10 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A nagymartoni viaduktról páratlan kilátás nyílik a településre.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:16.34 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az állomásépület Savanyúkút felől fotózva.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:14.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látkép Savanyúkút felé.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:11.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Gysev egyik vonata indulóban Lépesfalva-Somfalva felé.
 
Nagymarton (A)    Central, 2009.02.02 16:07.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagymarton állomásépületét is a Sopron-Németújhelyi vasút emelte.1902 előtt Sopron Déli pályaudvaron is a nagymartonival teljesen megegyező épület állt amit később kibővítettek.
 
Előző Első    ... [ 660 ] [ 661 ] [ 662 ] [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] ...   Utolsó Következő