Kondoros
aabika, 2009.01.30 21:43.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
-14°C-ban 2009.01.04-én
|
|
|
Balatonszéplak alsó
aabika, 2009.01.30 21:35.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagykanizsa - Siófok személyvonat 2008.08.28-án reggel
|
|
|
Sitke
sziblerg, 2009.01.30 21:28.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kedves Dezső! Nagyon jók a sitkei és káldi képek, főleg a régiek. Meg lehet valahol eredetiben is szerezni? Köszi.
|
|
Őrtilos
aabika, 2009.01.30 21:27.54 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez a sorompó is inkább zárva van, mint nyitva. Olyan kevés átjárók egyike, ahol jóval több vonat jár mint autó. Fölöslegesen pedig nem tekergetik, csak ha jön valaki. A rutinosabbak dudálnak, akik először járnak erre, azok hosszú várakozás után besétálnak a forgalmi irodába, hogy engedjék már át őket...
|
|
|
Őrtilos
aabika, 2009.01.30 21:16.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A mellékhelyiség épülete ritka jó állapotú. 2008.08.29
|
|
|
Őrtilos
aabika, 2009.01.30 21:13.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület mögött gondozott kert található. 2008.08.29
|
|
|
Őrtilos
aabika, 2009.01.30 21:10.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Kettőskereszt. A Szergej egy hosszú teherrel, a Szili egy rövid személlyel várja, hogy az IC elhaladjon. 2008.08.29
|
|
|
Csillagtanya
M62191, 2009.01.30 19:45.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A peron feltételezett helye:
A képek 2009.01.30-án készültek.
|
|
|
Csillagtanya
M62191, 2009.01.30 19:44.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A Biharnagybajom felőli kiágazása:
|
|
|
Csillagtanya
M62191, 2009.01.30 19:43.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A rakodó:
|
|
|
Csillagtanya
M62191, 2009.01.30 19:42.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A delta egyik, növényekkel sűrűn benőtt vágánya:
|
|
|
Csillagtanya
M62191, 2009.01.30 19:41.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ma jártam Csillagtanyán. A rakodóvágány még megvan, érdekessége, hogy tul.képpen egy deltavágány.
A kiágazás Szeghalom felől:
|
|
|
Sitke
dezso, 2009.01.30 18:21.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
a felvételi épület a volt vágányok felől
|
|
|
Sitke
dezso, 2009.01.30 18:18.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
gabonaszín
|
|
|
Vác
dusza, 2009.01.30 18:10.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
itt jól látszanak, de a forgalmi iroda mellet is van egy.
http://www.panoramio.com/photo/3346336
|
|
Vértesacsa
Ambrus, 2009.01.30 17:03.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Van egy 2007-es Magyarország térképem, azon be van rajzolva ez a vasútvonal szaggatott vonallal és az van fölé írva, hogy használaton kívül. Az állomások viszont már nincsenek bejelölve!
|
|
Tótkomlós
Tschabeee, 2009.01.30 16:21.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Már szállításra készen. Az ilyen témájú felvételeket: Németh Zoltán Gábor készítette.
|
|
|
Tótkomlós
Tschabeee, 2009.01.30 16:18.18 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Megint egy kép rakodás közben.
|
|
|
Tótkomlós
Tschabeee, 2009.01.30 16:17.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Gazdasági Vasút megmaradt 2 kocsiját rakják át egy Ks kocsira Tótkomlós rakodón.
|
|
|
Pécsvárad
Gábor16, 2009.01.30 16:00.10 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pécsváradon a "Mikulás"vonat 2007 telén.
Forrás:http://www.panoramio.com/photo/16031087
|
|
|
Kémes
Gábor16, 2009.01.30 13:34.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A képeken eléggé látszanak a régi ablakok helyeinek befalazásai.Kár hogy így elcsúfították az épületet!
|
|
Ágfalva
Gery, 2009.01.30 13:21.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vasúti felüljáró Sopron és Ágfalva között. A sínek alatt az Ágfalvára vezető autóút van.
A kép készítésének időpontja: 2009.01.30.
|
|
|
Körösnagyharsány
DearAbye, 2009.01.30 12:23.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok,
én azt hallottam, hogy a románok felajánlották, hogy megveszik az egész vonalat Gyomától Vésztőn, Körösnagyharsányon át egészen Nagyváradig, fel is újítják, pótolják a hiányzó részeket, az volt kikötésük, hogy saját szerelvényekkel, saját dolgozókkal végzeznék a szolgáltatást, erre a Máv tiltakozott. Most az a jobb, hogy alig van valami, személyforgalom főként, a pálya folyamatosan romlik, vagy az, hogy románok csinálnak mindent, de akkor talán a pálya is jobb, a sebesség is nagyobb, és újra lehet menni Vésztőről Nagyváradra közvetlen vonattal?
Így azért szerintem lenne forgalom, bár Gyoma felől az ember inkább Békéscsaba vagy Szolnok érintésével megy kifele...a két város feleslegessé teszi a Gyoma-Nagyvárad utasforgalmat.
|
|
Körösnagyharsány
András, 2009.01.30 12:06.31 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem tudom, milyen rendszeres teherforgalom lehet egy zsákfaluból, Körösszegről. Legfeljebb tologatnak egy-két teherkocsit, bár ebben sem vagyok biztos. A vasútvonal és a gúnyhatár-átmenet felújításáról álmodni sem érdemes, nincs értelme. Millió sokkal fontosabb pályafelújításra sincs a vasútnak pénze, nemhogy erre. A mi oldalunkról Körösnagyharsányig tartó szárnyvonal esetében jelenleg az is maga a csoda, hogy egyáltalán még üzemel és hogy egyáltalán a rossz állapota elbírja még a BZ-t 10 km/h sebesség mellett. A vonal nem tudom miért úszta meg eddig a bezárást, már régóta ki van jelölve felszámolásra. Tetszik-nem tetszik, sajnos gazdaságtalan, nagy ráfizetést jelent az életben tartása. Annak kell örülni, hogy egyáltalán még megvan.
|
|
Körösnagyharsány
Adani, 2009.01.30 08:28.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Viszotn a románok részéről van akarat a vasút újraélesztésére, fel is merült többször is, h újra üzembe helyeznék és bár román oldalon személyszállítás nincs a pálya megvan és rendszeres teherforgalom is van ,tehát ha akarják akár azonnal újra megnyithatják személyszállításra. Önmagában viszont az összekötés sztem nem elég fel kéne min. 80-ra tornázni a sebességet is legalább Vésztőig akkor talán érdemes volna.
|
|
Csépa
TWCF, 2009.01.29 22:06.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vonatok viszonylata a Kiskunfélegyháza-Szentes. A vasútvonal maga az Kecskemét-Kunszentmárton nevet viseli.
Azért van ez a megoldás, mert ha Kecskemét-Kunszentmárton lenne a vonatok viszonylata, nem érné meg fenntartani.
|
|
Körösnagyharsány
atis, 2009.01.29 21:26.25 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sziasztok!Onnan sejtem,hogy nincs személyforgalom Várad felől,hogy a neten a cfr menetrendjében nincs már rajta(pár hete néztem kíváncsiságból) KŐRŐSSZEG ,FÉLIXFÜRDŐ HOLLÓD, VASKOH-ILLYE -HOLLÓD-VASKOH viszonylatok .Megdöbbentem,hiszen 2002 nyarán még bent állt a félixfürdői sínautó a nagyállomáson(mint a szabadkai).Biztos ,hogy KÖRÖSSZEG felé is javába volt még utasforgalom.Ha ezek tényleg nincsenek meg nagy kár. Akkor az összekötésnek is LŐTTEK ! Hiába van eu.
|
|
Középrigóc
Báli, 2009.01.29 21:09.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lehet,hogy amit most írok nevetséges lesz,de ez az én kedvenc állomásom!!!!!De kitudja meddig.
|
|
Kőbánya-Teher
raps, 2009.01.29 19:11.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
És ha már Kőbánya-Teher Pu.-nál járunk.... Nemrég felújították Kőbánya Teher II. őrhelyét. Úgy tűnt számomra, hogy a Törökőr helyére felhúzott pláza szerű építmény ( kevés van még az ilyenekből errefelé....... ) építői újították fel.
|
|
Kőbánya-Teher
Kovács Norbert, 2009.01.29 18:56.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos azokat a kocsikat nemrég szétvágták.
|
|