Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] [ 669 ] [ 670 ] [ 671 ] ...   Utolsó Következő

Hortobágyi Halastó    Andrasimre15, 2009.01.31 15:14.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A kisvasút végállomása a megállónál. Forrás: Google
 
Kónya    Andrasimre15, 2009.01.31 15:10.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Kónya és Hortobágy között a pusztában. Forrás: Google műholdas térkép, "szerző: peter szalay".
 
Gyula    Tschabeee, 2009.01.31 14:13.31 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az M41 2128 és az M44 520 Gyulán.
 
Bölcske    kisspr, 2009.01.31 14:10.36 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
már csak a két fa (amely egykor büszkén foglalta keretbe az épületet) emlékeztet az egykori állomásra.
 
Bölcske    kisspr, 2009.01.31 14:04.18 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
ez pedig a 2009. januári állapot, kb ugyanabból a szögből fényképezve az utca felől. amikor megláttam, nem tudtam elmenni autóval mellette úgy, hogy ne álljak meg pár fényképet csinálni róla.
 
Orosháza    Tschabeee, 2009.01.31 14:03.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Indult az élet Orosházán 2008 Július 17.-én.
 
Bölcske    kisspr, 2009.01.31 14:02.13 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008. december, tehát majdnem egy évvel a tető leszedése után is még így tartotta magát az épület
 
Bölcske    kisspr, 2009.01.31 14:01.03 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2008.januás, az épület az utca felől
 
Bölcske    kisspr, 2009.01.31 13:59.58 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
üdv
Bölcskén lakom, és a napokban láttam, hogy a bölcskei állomásépületet teljesen lebontották. én személy szerint sajnálom, hogy így alakult, volt szerencsém még "épp" állapotában is megnézni belülről, lenyűgöző volt. küldök pár képet dátum szerint, hogyan is ment a lebontás nagyvonalakban. az első két kép 2008 januári, a harmadik 2008.12.26-i, a negyedik pedig a friss, 2009-es januári, ahol már csak a hűlt helye látható az állomásnak.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.01.31 13:53.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A Bzmot 299 jár be Tótkomlósra Orosháza felől 2009 Január 31.-én.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.01.31 13:51.16 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Orosháza felé nézve.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.01.31 13:49.14 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Mezőhegyes felé elnézve.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.01.31 13:46.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Állomásunk, az utcáról nézve 2009 Január 31.-én.
 
Tótkomlós    Tschabeee, 2009.01.31 13:44.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Önmagáért beszél. A kép 2009 Január 31.-én készült.
 
Kótpuszta    atis, 2009.01.31 11:52.07 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!ITT régen sok tanya volt, de a vészkorszakban bekényszerítették az emberkéket a faluba,még iskola is volt itt (csakúgy,mintMágoron).Meg még itt volt a közelben PALDA ,több tanyával. AZ állomás közelében pedig a PIPAGYÁR becenevű katonai objektum.
 
Erdősmecske    raps, 2009.01.31 11:48.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szép napot!

A hozzászólásom nem igazán Erdősmecskéhez tartozik, de az itt felmerült kérdést boncolgatja:

A tőlünk fejlettebb nyugati országokban mit is tesznek a kisforgalmú vasutakkal?? Lássuk csak: Először is Németország. Ott ugyan az a sorsuk mint mifelénk. Ha már nem bonyolítanak jelentős forgalmat rajta, bezárják majd pedig elbontják - erre felé mostanában kezdték csak ezen vonalak újraélesztését. ( Tipikus példa: Ruhr-vidék ) Egyesült Államok: Itt még érdekesebb a helyzet. Nemhogy felújítanák, hanem ugyanúgy mint Magyarországon hagyják szétrohadni az épületeket. Csehországban ugyanaz a helyzet mint mifelénk. A már szükségét vesztett vonalakat felszedik, épületeit eldózerolják ( lásd: Cseh bányavidék ). A használaton kívüli, illetve kisforgalmú vasutakat tehát mindenfelé amortizálják. A kapitalizmus alapja nem a jótékonykodás ( ezt azt gondolom mindenki tapasztalhatta ), hanem a pénz. Ha valami nem termel hasznot akkor pusztuljon!!!!!! ( tisztelet a kivételnek!! ) Vannak egyes szerencsés vonalak, melyek a túristaforgalom, mások pedig egy-egy nagyvonalú megmentő révén menekülnek meg. De a többségre nem ez a jellemző!!! Talán az angolokra jellemző leginkább a vasútvonalak megtartásának hajlama. Itt pedig arra vezethető vissza az egész - erős a gyanúm - hogy a vasút mint olyan, innen indult világkörüli hódítására....

Azt meg hogy a nagy nyugati pályaudvarok környékén mi a helyzet inkább nem boncolgatnám. Teljesen megegyezik a magyar viszonyokkal, talán annyi kivétellel, hogy arrafelé legalább a nagyobb pályaudvarokat felújítják illetve eleve nem hagyják lerohadni!!!!
 
Sávoly-Tőzegtelep    Kenézy György, 2009.01.31 11:44.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
1983-1984-es Menetrendben szerint nem álltak meg a vonatok. Akor megszünt megállóhely volt.
 
Körösnagyharsány    atis, 2009.01.31 11:36.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok!A 127-es gyománál ismét be van kötve,12.13.-tólforma.IP ikerrel utaztam legutóbb itt. EZEK a mézesmadzagok, most csend van a megszüntetések körül, mert nemsokára szavazás! A szar máv nemhogyörülne, hogy a GV-ket ahol lehet átvenné a cfr úgyis eu van,ezek úgyis mindent csak leépitenének. HARSÁNYHOZ VÁRAD van közelebb, nem CSABA.
 
Délegyháza    Tomi, 2009.01.31 10:45.38 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tavaly nyáron sokat utaztam a 150-es vonalatokon, és nagyon bejött az állomásotok. Vigyázzatok rá,ja és a naturista strandotok is COOL. TOMI voltam Dunaújvárosból.
 
Barta    Judith, 2009.01.31 01:59.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok Vasutbaratok!

Nezegettem egyes alfoldi vasutallomas epuletet. Kozben raakadtam Hodmezovasarhelyre!Hogy az milyen elhanyagolt allapotban van! A sinek szinte alig latszanak az elhanyagoltsag miatt, valamint \"gratulalok\"annak a \"tervezonek\"aki az egykori, gyonyoru allomasepuletet igy elcsufitotta.
A \"mernok Ur\"biztosan a krasznodari jarasban tanulta a szakmat!Az is jo munkat vegzett, aki elfogadta a tervet!
Irjuk csak ki mi, vasutbaratok, regi epuletek vedelmezoi,hogy egyesek milyen \"szep\'munkat vegeznek!!
Udv.Minden Vasutbaratnak!
 
Toponár    Cellbuborék, 2009.01.30 23:59.19 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Remélem, ha eladják, jó kezekbe kerül.
 
Lovasberény    Cellbuborék, 2009.01.30 23:53.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bocsánat, Lovasberény-Székesfehérvár között, csak már fáradt vagyok :)
 
Lovasberény    Cellbuborék, 2009.01.30 23:51.51 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nos, valahogy ilyennek kellene kinéznie minden mellékvonalnak. A régi nyomvonalon is lehet jó pályát csinálni.
 
Vértesacsa    Cellbuborék, 2009.01.30 23:48.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ezt az épületet helyre lehetne még hozni! Gyimesbükkön is szörnyű állapotban volt az egykori román-magyar határon fekvő őrház, s szépen felújították! Bár az a CFR, ez meg a MÁV...
 
Erdősmecske    Cellbuborék, 2009.01.30 23:41.48 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Valakinek nincsenek információi arról, hogy nálunk feljettebb országokban mi a sorsuk az ehhez hasonló vasútvonalaknak?
 
Palotabozsok    Cellbuborék, 2009.01.30 23:26.54 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pályát ezen a nyomvonalon fel lehetne javítani 60 km/h-ra, mivel általában erre a sebességre épültek a mellékvonalak. A vasútvonal építesékor (és ma is) a legolcsóbb és legegyszerűbb megoldás a dombok kikerülgetésével épített kanyargós pálya. Sajnos, ha gyorsabb pályát akarunk, valószínüleg sok viaduktra, alagútra lenne szükség a vonalon. Márpedig valószínúleg nem a régi nyomvonalon fog a későbbiekben haladni a 64-es vonal, éppúgy, mint a Boba-Bajánsenye vonalon. Az átépítést nagy utas és teherforgalom indokolhatná, nem tudom, hogy az átépítéssel elérhető lenne-e akkora forgalom, hogy az átépítés megtérüljön.
 
Simongát    atis, 2009.01.30 22:14.21 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Sziasztok! Kis lélekszámú település lehet ez a Simongát, mert az autóstérképen nincs rajta.És egy nóta mégis híressé teszi:Lányok, lányok, simongáti lányok! Van-e néktek berakottszoknyátok? Ha nincs néktek berakottszoknyátok, nem is vagytok simongáti lányok !...
 
Villánykövesd    aabika, 2009.01.30 21:54.25 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
2007.02.03-án
 
Vácrátót    rp-bubu, 2009.01.30 21:45.52 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
"Azt írtad a 77-es kis szárny vonal..." A baj ezzel csak az, hogy Vác és Aszód között a 77-es vonal van, ami fővonal volt a legutóbbi időkig is. S ami a legszebb, a 71-es csak Vácrátótig tart Rákospalota-Újpesttől, és a 78-as is a 77-esből ágazik ki hivatalosan Galgamácsán; de ne izgulj, nem csoda ha nem érted elsőre sokan még azok közül se tudják aki a vonalon járnak... :-)
 
Kondoros    aabika, 2009.01.30 21:43.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
-14°C-ban 2009.01.04-én
 
Előző Első    ... [ 663 ] [ 664 ] [ 665 ] [ 666 ] [ 667 ] [ 668 ] [ 669 ] [ 670 ] [ 671 ] ...   Utolsó Következő