Kőbánya-Teher
Kovács Norbert, 2009.01.29 18:56.22 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos azokat a kocsikat nemrég szétvágták.
|
|
Középrigóc
Báli, 2009.01.29 18:52.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lehet,hogy nincs valami sok személyforgalma Középrigóc és Darány állomásnak, de azért nem kéne lebombázni Bódéra!!!!!!
|
|
Fürjes
Csabaer, 2009.01.29 17:42.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem értem, hogy ezt a bódét miért nem lehet kifesteni, feltenni rá egy új táblát, a tábla fölé egy neoncsövet, kiiktatni a mellette lévő lámpát és hopla már is meg van csinálva egy ki kis megállóhely. Nem mellesleg, a belesjébe sem ártana egy neon, vagy egy ablak...
A másik amit nem értek, hogy Fürjes Békéscsabához tartozik, miért nem "Békéscsaba-Fürjes" vagy ilyesmi? Mondjuk Fényesnél sem értem. ugyanez a helyzet. Felújítással, világítással, névvel.
|
|
Kőbánya-Teher
Utasinformátor, 2009.01.29 12:41.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos itt rohasztjanak egy szétesőben lévő kerítéssel elkerített, gazzal benőtt vágányon jópár hálókocsit, ahelyett hogy felújítanák őket és forgalomba állítanák.
|
|
Sződ-Sződliget
Utasinformátor, 2009.01.29 11:13.14 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tiszta és kellemes hangulatú megállóhely virágládákkal. Tavasszal a leggyönyörűbb.
|
|
Felsőgöd
Utasinformátor, 2009.01.29 10:59.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nem csak az az egy régi villa található itt. A megálló és a vasúti töltés mentén sok kis villa/kúria-szerű épület van, többnyire nagyon szépen karbantartva.
|
|
Göd
Utasinformátor, 2009.01.29 10:57.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás nagyon tiszta. A zöldfelületet ápolják, mindig rendben tartják. Tavasszal virágba borul az egész állomás. Bárcsak az ország többi állomását is ennyire gondoznák.
|
|
Tófürdő
Andrasimre15, 2009.01.29 10:30.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tófürdőn csak egy üres táblakeretet találunk. Még igazából peron sincs. A vonatok csak nyáron állnak meg itt, mivel a megálló mögött egy fürdő van. A megálló Balmazújváros felöli végén ácsorog Nagyhát mrh. nem használt bejárati előjelzője.
|
|
Egyek
Andrasimre15, 2009.01.29 10:23.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Egyek mostmár egyre nagyobb szerepet tölt be a vasútvonal életében. A kora reggeli vonatok kiindulóállomása, ill. a késő esti vonatok végállomása. Az állomás maga 3 vágányos, nem biztosított alakjelzővel rendelkezik, Tiszafüred felé úgy 3-4 km-re iparvágány ágazik ki a vonalból.
|
|
Gyökérkút
Andrasimre15, 2009.01.29 10:15.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az új menetrendben már csak nyáron állnak meg itt a vonatok. A felvételi épület eltünt. Szerintem Gyökérkút meg fog szünni.
|
|
Balmazújváros
Andrasimre15, 2009.01.29 10:10.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Biztos igazatok van. Valahol a Bz-t nevezik Piroskának, valahol az MD-t. Én az MD-re emlékszem. De azért köszönöm a figyelmeztetést. Amúgy meg az újvárosi betétjáratok már csak szóló Bz-k. Sajnos még nincs képem róla, nem tudom, hogy szvdom-éknak van-e. Mindenesetre bocsánat mindenkitől!
|
|
Kútvölgy
zita1988, 2009.01.29 10:00.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
sziasztok!Tudom milyen szép állomás hisz itt dolgozom!
|
|
Pécs felső
Gábor16, 2009.01.29 09:05.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ezen az állomáson NINCS személyforgalom.Csak rakodás (BIOKOM).
|
|
Balmazújváros
Adani, 2009.01.29 09:04.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A KV darálót kifelejtettem. Hírtelen csak ennyi becenevet tudtam írni emlékezetből.
|
|
Balmazújváros
Adani, 2009.01.29 09:03.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Mind ak ettő Piroska. Eredetileg az MDmot volt az. aztán a Bzmot. A Bzmotnak amúgy több beceneve is van, talán neki a vana vonatok közül a legtöbb:
Buzenyka, Studenka, Bűzmot, Bézé, Mezei Metró, Mezei Villamos, Csöcsrázó, Majomringató, Sütöde, Bozót Express, Nepál Express, Pattinka, Zsuzsi, Vonatpótló vonat.
Nálunk Békésen mikor még járt a vonat akkor hívták Zsuzsinak meg sokszor Muronyi intercitynek meg Muronyi Expressnek is.
|
|
Körösnagyharsány
Adani, 2009.01.29 09:00.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én úgy tudom a román oldalon is üzemel rendszeres teherforgalom van rajta, személyszállítás pedig valóban nincs.
|
|
Körösnagyharsány
András, 2009.01.29 00:22.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor a megállónál jártam, esett az eső. Bejött egy BZ motorkocsi, azt megvártuk, majd kocsival elmentünk a kiépített úton, ameddig lehetett. Nem szálltam ki.
A megszállt területen tudtommal nem jár személyvonat a Nagyvárad - Kőrösszeg szárnyvonalon. A vasút elvileg még létezik, de hogy használják-e valamire, az kétséges. Körösszegtől a gúnyhatárig ott sincs vasút, ez a Google térképen is jól látszik. Tehát mi annyival vagyunk jobbak, hogy mifelőlünk a vasút még ha lélekvesztőként is, de az utolsó megállóig valamilyen csoda folytán még mindig üzemel, ott pedig már semmi.
|
|
Barcs
pista87, 2009.01.28 23:51.16 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Gyékényes- Sl. között pályasebesség 100 km/ó-rára emelése, villamosítás....
Dél-Dúnántúli Regionális Fejlesztési Tanács
20 md-ről beszélnek....
|
|
Körösnagyharsány
DearAbye, 2009.01.28 21:36.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Köszönöm az infót... én gyalogolni szeretnék, megnézni, maradt-e még valami nyom...
|
|
Balatonfűzfő
HorvatJ., 2009.01.28 20:19.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A balatonfűzfői v.állomás elött Kenese felől 2 km-re állt 1960-ig a vasutvonal korrekciójáig Fűzfő-Fűrdő megállóhely, ahol a személyvonatok álltak meg ha volt le és felszálló utas. Az épület nagyon szép volt az ott épült nyaraló negyed utas forgalmát szolgálta ki. Az állomást szokták 21-esnek is hívni a MÁV-os elneve-zése miatt.Archiv fotó fellelhető.
|
|
Tompapuszta
Etelka, 2009.01.28 19:37.29 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyon örültem Muntyán Ferenc hozzászólásának, amiben Ő is azt írta, hogy ez egy szép kis település volt. Valószínű valóban jó volt itt, ha azt írta, hogy most is szereti. A testvéremmel ugyanezt szoktuk mondani, hogy nagyon sokat jelentett nekünk ez a kis település. Nagyon nagy öröm, hogy másnak is. Nagyon fáj így látni. 32 éve nem jártam itt, de biztos, hogy még egyszer végigjárom a régi utakat, még akkor is, ha az utak mentén már nincsenek ott ami az emlékeimben. Sajnos már a házun sem áll. De a helyét meglátogatom. És a "központot". Nagy kár a kápolnáért is, hogy eltűnt. Nevezetesség is lehetett volna, (a falu alapítója tiszteletére (Purgly)) ha megmarad a falu.
|
|
Balmazújváros
Massababa, 2009.01.28 19:25.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Andrasimre! tudtommal a BZmot-ot nevezik Piroskának nem pedig az MD-t!! jobban mondva a mai BZ-k elődeit hivták leginkább Piroskának amik még teljesen pirosak voltak sárga festés nélkül! bocs a szőrszál hasogatásért de erre kapok!!
|
|
Becske alsó
Massababa, 2009.01.28 19:01.07 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
volt képük elbontani? ugyan mért? utba volt talán,romos volt-kötve hiszem a kép alapján! én épp ilyenért rágtam be,mert a mi vasutvonalunkon a Komárom-Székesfehérvár (5-ös)vonalon is megszüntettek vagy 15-17éve egy megállot,Sövénykutat,mondván h a megállo romos volt..persze ez fing a levegőbe,mert a munkások bontották el az épületet h legyen ok megszüntetni azt a megállot..pedig nemtom mért nemlehet egyel több megállo nem halnának bele...
amugy azt tanácsolom neked ha a megállo helyén még megáll a vonat,akko szállj le és keresd meg az alapot akkor megtalálod ha érdekel-én igy tettem Sövénykuttal is-magam kerestem meg a nyomát mert a vonat nemáll meg és ugy nemlátni...
|
|
Nagytétény-Diósd
petike10024, 2009.01.28 18:21.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A székesfehérvári vonatok nagyon nagy része meg sem áll itt ..... és a dunaújvárosi vonatok miért állnak meg ? Sohasem száll fel (és le) senkisem ! Amúgy még van ezen a vonalon még jópár olyan állomás ahol nem kellene hogy megálljanak a vonatok mertforgalmuk abszolút nincsen vagy nagyon kicsi (1-5 fő)ilyen például Budafok-Háros
|
|
Barcs
Pezsman17, 2009.01.28 18:15.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Én is olvastam a felújításról. Ennek része lenne a Pécs- Szentlőrinc szakasz kétvágányúsítása, a Szentlőrinc- Gyékényes szakasz rehabilitációja és villamosítása. Ez 40 milliárd forintba kerülne. (kérdés, hogy lesz is belőle valami..)
Hatkocsis Bz szerelvények pedig nem járnak Barcs felé.
|
|
Tiszafüred
Kovács Norbert, 2009.01.28 16:21.00 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Sajnos nemrég megszűnt a Füzesabony-Püspökladány tehervonat, úgyhogy itt már csak elvétve lehet teherrel találkozni...
|
|
Cegléd
Giovanni, 2009.01.28 10:10.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Vihar után 2008 augusztusában
|
|
|
Csengele
Giovanni, 2009.01.28 10:02.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szegedről érkező vonatra várva 2008 nyarán.
|
|
|
Kiskunfélegyháza
Giovanni, 2009.01.28 09:53.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Flirt az első vágányon
|
|
|
Bágyogszovát
lennon15, 2009.01.28 08:47.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épület Sopron irányából.
|
|
|