Vízvár
Central, 2008.11.03 22:31.39 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az egykori Déli Vasút épületei közül már csak Vízvár,és Barcs felvételi épülete őrzi a nyers tégla fal szépségét,ami valaha nagyon is jellemző volt e patinás vasúttársasaság épületeire!
|
|
|
Bük
Central, 2008.11.03 21:38.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
M40-402
|
|
|
Páli-Vadosfa
Pista, 2008.11.03 20:37.52 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Pedig majdnem állomás lett...
|
|
Őrihódos
Pista, 2008.11.03 20:19.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2007.03.16. A Muraszombat - Őrihódos LP 4108-as személyvonat.
|
|
|
Őrihódos
Pista, 2008.11.03 20:13.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Central! Korszerűbb jármű lesz: V43+bhv+Bdt.
|
|
Sopronnyék-Haracsony
Pista, 2008.11.03 20:02.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A különvonat tegnapról.
|
|
|
Százhalombatta
mr.d, 2008.11.03 10:45.13 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bárcsak az Ercsi állomás is így nézne ki!!!
|
|
Ászár-Keményítőgyár
atosz66, 2008.11.03 10:41.05 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A megállóhely táblája a 34925. számú (Komárom-Székesfehérvár)személyvonatból fotózva 2005. július 10-én.
|
|
|
Szany-Rábaszentandrás
Laci, 2008.11.02 22:40.49 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Őszintén szólva többen beszéltek erről, bár én sem találtam semmiféle online cikket vagy ilyesmit. Úgy gondoltam, ha többen is egyet mondanak, akkor igaz lehet (annak ellenére, hogy erről sehol sem találtam cikket, csak a szanyi hírmondó júliusi száma vázol fel lehetőségeket a térségi üzemeltetésről). De a helyiek vágya az elvett személyszállítás visszaállításáért oly óriási, hogy ilyen hírek előjöhetnek - és fognak is - jönni. De nagyon remélem, hogy a fejlődés útjára lépünk, és nem a visszafejlődésére azáltal, hogy végre elindulhat újra a személyszállítás a mellékvonalakon.
|
|
Szedres
simplysteve, 2008.11.02 20:50.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Csendélet facsemetével... (2006. szept. 10.)
|
|
|
Szedres
simplysteve, 2008.11.02 20:40.11 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amikor még állt a főépület... (2006. szept. 10.)
|
|
|
Paks-Dunapart
simplysteve, 2008.11.02 20:34.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomás közelében a 6. sz. főútról fényképezve... Korábban (kb. 40 éve) a mai megálló mellett dunai személyhajó kikötő is volt (akkor a vasútvonal még nem ért idáig, csak Ó-Paks állomásig).
|
|
|
Paks-Dunapart
simplysteve, 2008.11.02 20:24.38 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasúti megálló mögötti (kb. 20 méterre) dunapart szakasz (2005. márciusában áradó folyó).
|
|
|
Paks-Dunapart
simplysteve, 2008.11.02 20:21.34 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasúti megállóhoz a 6. sz. főút alatt vezető aluljáró bejárata. 2005. március
|
|
|
Dunaföldvár
simplysteve, 2008.11.02 20:11.09 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A vasútállomás a város felől.
2005. június 12.
|
|
|
Szedres
simplysteve, 2008.11.02 19:54.37 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2004-ben Ráday Mihály is foglalkozott az állomással a műsorában : http://www.mtv.hu/magazin/cikk.php?id=2559
Én is jártam ott, teljesen lelombozott a pusztulása.
|
|
Fertőszéplak-Fertőd
Central, 2008.11.02 18:29.43 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Érdekes a korszerű ÖBB szerelvény és a lezárt csapórudas sorompó kombinációja.
|
|
|
Ópaks
simplysteve, 2008.11.02 18:04.21 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az állomáson komoly vasúti múzeum is működött a Közlekedési Múzeum és a MÁV Pécsi Igazgatóság szervezésében. Volt - ha jól emlékszem - két gőzmozdony, személy- és teherkocsik, sínautó, darus kocsi, hajtány stb. Kár, hogy megszűnt (a Vasúttörténeti Parkba került a gyűjtemény egy része).
Bővebben (+ az állomás makettje!) : http://www.freeweb.hu/paksinuti/terep/opaks/index.html
|
|
Nagymányok
joci, 2008.11.02 16:00.19 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ahhhaaaa! Szerintem itt kéne megállnia a vonatnak is, nem? Ott nincs esőbeálló sem!
|
|
Sopron
Central, 2008.11.02 09:31.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Regioexpress érkezik Bécsből az V. vágányra.
|
|
|
Drávafok
kócos, 2008.11.02 01:20.58 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az épületet lakják, az épület állagát a vasút hozzájárulása nélkül az önkormányzat és a lakó közben járásával több-kevesebb sikerrel próbálják megtartani.A vasút vezetősége a legmesszebb menőkig elzárkózik minden nemű segítség nyújtás és karbantartási munkák elöl.
|
|
Turgony
Adani, 2008.11.01 20:06.42 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bartán hányan laknak? És Pusztaszakállason?
http://www.youtube.com/watch?v=-vqv9CIGYQQ
Ezen a videón 3:14 körül mintha Turgony lenne, legalábbis ott kivehető a peron mind a két oldalon.
|
|
Izsák
Lennon15, 2008.11.01 19:57.03 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ez az egyik kedvencem! Nagyon tetszik! Kár, hogy megszűntették a vasutat itt is! Nagyon szép, antik kéregjegyek is voltak itt, csíkoshátúak, alul-felül sorszámosak. Kár érte!
|
|
Nagymányok
Kristóf, 2008.11.01 15:14.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Azért van az utca felőli oldalon kiírva hogy NAGYMÁNYOK mert az alsó szint a buszmegállóé és a fölső szint a vonatmegálló, de nem is itt áll meg a vonat hanem az útkereszteződés másik oldalán, ahol a padok vannak.
|
|
Bük
Central, 2008.11.01 11:54.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A névtábla éjszaka.
|
|
|
Lábod
tibor, 2008.11.01 11:05.32 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lábod vasútállomás
|
|
|
Nagyatád-Bodvica
tibor, 2008.11.01 11:02.35 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyatád-Bodvica megállóhely.Régebbi kép.
|
|
|
Görgeteg
tibor, 2008.11.01 10:56.08 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
2008-ban a volt Görgetegi vasútállomás a volt vágányok felől.
|
|
|
Görgeteg
tibor, 2008.11.01 10:54.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
görgetegi rinya-híd felé a vasúti töltés
|
|
|
Görgeteg
tibor, 2008.11.01 10:53.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Görgeteg végén volt vasúti átjáró.Még láthatóak a talpfák maradványai.
|
|
|