Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája




Minden jog fenntartva.
© 2005-2024.
Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció
Vissza
Hozzászólások listája

A hozzászólások időben csökkenő sorrendben olvashatók egymás alatt, vagyis a legfelső a legfrissebb. Hozzászólást küldeni egy állomáshoz az állomás saját oldalán is lehet.
A hozzászólás mellett lehetősége van mindenkinek saját képét feltölteni az állomáshoz. Várjuk mindenkitől szeretettel saját készítésű képeit!


Előző Első    ... [ 728 ] [ 729 ] [ 730 ] [ 731 ] [ 732 ] [ 733 ] [ 734 ] [ 735 ] [ 736 ] ...   Utolsó Következő

Szilvásvárad    Gabi, 2008.09.30 20:14.15 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szeptember 27-én avatott emléktábla az állomás falán.
 
Seregélyes    N.M., 2008.09.30 17:19.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Borzas Imre rokona vagyok,gyerekkoromban minden évben itt nyaraltam.A fenti szolgálati lakásban laktak mint állomásfőnök!
 
Rákoskeresztúr    szvdom, 2008.09.30 16:50.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Google maps-en be tudod x-elni, hogy hol van az épület?
 
Nagycenk    Gery, 2008.09.30 14:36.45 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ennek örülök, hogy felújítják másodikként a vonalon! Épp gondolom erre, hogy rá férne egy felújítás és most láss csodát...
Asszem lenézek valamikor énis, kiváncsian várom a végeredményt.
 
Harkány    atosz66, 2008.09.30 13:31.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Harkány állomás 3. vágányáról a Bzmot 172 motorkocsi megkapta az indulási jelet Sellye irányba, 2007. február 28-án.
 
Nagyharsány    atosz66, 2008.09.30 13:21.30 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Nagyharsány állomás nagyon szép HÉV III. osztályú felvételi épülete elé a 3. vágányára (Bzmot) motorkocsi érkezett 2007. február 28-án, nemsokkal a bezárás előtt. http://www.panoramio.com/photo/8295655
 
Szentes    atosz66, 2008.09.30 13:11.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Emléktábla a felvételi épület falán.
 
Tapolca    atosz66, 2008.09.30 13:07.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Tapolca állomás víztornya 2004. július 16-án. Akár ipartörténeti műemlékké lehetne nyilvánítani!
 
Rudabánya    szandrika, 2008.09.30 10:49.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
jöjön vissza a vonat közlekedés.
Az volna a tökéj. más tudna vonatal jönni nem azzal a szar buszal.
 
Enying    Rácz Gergely, 2008.09.30 05:06.26 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Akkor még egyszer, remélem, utoljára:

Enying-Lepsény között NINCS felszedve semmi!!!!
 
Palotabozsok    Cellbuborék, 2008.09.29 18:45.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Látom, a vízdarunak is hűlt helye. Sajnos nem biztos, hogy a vasút egyébként régi formájában fog itt újjáéledni. Építenek majd autópályát, kihal a 64-es vonal is, s csak egy mágnesvasút, vagy nagysebességű vasútvonal tudja majd felvenni a versenyt, ami meg nem fog megállni Palotabozsokon...sem.
 
Enying    Andrew, 2008.09.29 18:24.44 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A MAV szedte fel a sineket!
 
Fornád-Kecsege    Cellbuborék, 2008.09.29 14:43.12 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Persze, hogy igyekeztek szebbé tenni, ott dolgoztak, ráértek vonatmentes időben. Ma már csak az a lényeg a MÁV-nál, hogy az utas A-ból B-be eljusson. Még 2001-ben tudtad kis épületeket csinálni a megállókba, a Hodos-Zalegerszeg vonalszakaszon, pl. Nagyrákos, Panksz, Felsőjánosfa. 2005-ben már csak "buszmegállókat" épültek, Zalapatakalja, Budafa, Zalacséb-Salomvár, stb.
 
Mezőhídvég    Cellbuborék, 2008.09.29 14:35.41 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ugye a MÁV nem akrja ugyanazt eljátszani ezzel a még gyönyörű épülettel, mint Vértesacsán? Arra nem gondolnak, hogy ha újra lesz itt forgalom, még inkább szükségesek lesznek az állomások, hogy forgalmi kitérőként funkcionáljanak, ezzel gyorsítva a közlekedést? Mert ha már nincs térköz, magas pályasebesség, így is lehet gyorsítani. Ehhez pedig kell forgalmi iroda, esetleg jegykiadás. No persze lehet gondolkodni távvezérelt állomásokkal, központi állítású váltókkal. No mindegy, még sínek sincsenek, de a lényeg, hogy ezt az épületet meg kell menteni.
 
Kabókapuszta    Cell, 2008.09.29 14:26.28 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha azonban a vasút a megszűnt mellékvonalakon minden tavasszal gyomirtóvonattal végigmenne a vonalakon, legalább nem keltene elhanyagolt látszatot, s nem rongálnák meg a pályát. Itt is permetezték a pályát, s lám nem lopták el, de a MÁV biztos, ami biztos, felszedte maga. Sajnos ebből már lehet következtetni, hogy ezt a gyakorlatot fogja folytatni máshol is. Próbálkoztak az alakjelzők szabadra állításával, de ma már nem riassza vissza a tolvajokat ez sem. Persze jobb ha a vasút szedi fel, mintha ellopják. DE könyörgöm, akkor hagyják meg legalább a nyomvonalat, és ne építsenek rá semmit, és ne is adják el!!! Csakhogy lehet, a vasút vezetése úgy gondolkodik, hogy "ha nincs vonat nem kell sín, ha nincs már sín, akkor minek még oda a töltés, ha meg már elhordtuk a töltést, mihaszna a nyomvonalnak, ADJUK EL"! S ugyanez a helyzet az épületekkel.
 
Enying    Cellbuborék, 2008.09.29 14:10.33 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Lepsény és Enying között ellopták, vagy a vasút szedte fel a síneket?
 
Pellérd    Gábor15, 2008.09.29 13:16.57 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerinted?
Gondoloma vasút utcában!A Pellérdi állomást nem tudjátok honnan lehetne meg közelíteni?Mert a vasút u.-ban csak az egykori őrházat találtam meg!
(éppen átépítették családiháznak:()
 
Bucsu    TomeK, 2008.09.29 06:58.40 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Az osztrák vonalrészről megjelent egy remek kis füzet tele képekkel: Peter Pospischil: Die Südburgenlandische Regionalbahn, a Kleine Bahnreihe Heft 11-es kiadványaként. Beszerezhető a kiadó címén: 1020 Wien II, Novaragasse 47.
Kár, hogy nem előbb vettem észre ezt a lehetőséget, mert akkor lehet, hogy megmaradt volna az erről a vasútról készített honlapom.
 
Palotabozsok    Tshuhash, 2008.09.28 20:38.55 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Amíg egy magánember egyszerűbben tud kamionhoz jutni/fuvarozócéget alapítani, miközben állami kapcsolatai vannak. addig az állam a kamionokat fogja preferálni. Miután teljesen tönkremennek a mellék- majd lassan a fővonalak, megjelennek majd a magánbefektetők is a vasútnál. Ekkor majd az állam felújítja a vaspályákat, amiből aztán majd a befektető vállalkozók fognak megint csak profitálni, főleg azért, mert addigra az összes - a kamionok miatt (is) - épített autópályát/autóutat a kamionok már régen tönkretették.
 
Barcs    pista87, 2008.09.28 20:24.23 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Ha a Kemikál ipvk.-nál állt, akkor ott valami nem volt rendben a berendezéssel.
 
Palotabozsok    Cellbuborék, 2008.09.28 18:18.56 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Bozsok és Véménd (64-es vonal) közt a vasutat elbontották, mert épül az autópálya. Álljunk meg egy ásónyomra!!! Hol élünk mi? A vasútban van a jövő, az autópálya nem megoldás. Az autópályaépítésből a kormány amúgy is flancot csinál, tök lapos területekre alagutat, óriási hidakat épít magas költségekből. "Kell az autópálya, így nem a falukon robognak át a kamionok"-állítják, de ez csak a tünetek kezelése. A kamionokat nem terelgetni kell egyik útvonalról másikra, hanem meg kellene őket szüntetni! Volt élet a kamionok előtt is: teherautókkal az állomásokra hordták az árut, és felrakták a vonatra, ebből meg is éltek a mellékvonalak. Mára a mellékvonalak nagy részén csak a veszteséges személyszállítás maradt, hát nem csoda, ha veszteséges a MÁV.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:18.06 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Edilon rendszerű sinek.A sinek között
lévő bakok a terelősínek helye.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:15.47 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Szerelik a síneket.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 18:01.20 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pillérek fejgerendáit is renbe
tették. Speciális sarukat helyeztek
el.
 
Szebény    Cellbuborék, 2008.09.28 17:59.04 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A színesfém átvevésének törvénymódosítását a kormány addig halasztja, amíg halálos baleset nem történik! Lopnak mindent, ami fém, még a Jézust is lelopják a sírokról. Vasúton lopják a felsővezetéket (!), a síneket (emiatt már siklott ki kisvonat), és a mozdonyokat sem kímélik (alvázát ellopták egy kismozdonynak). Mi kell még, hogy végre változás legyen???
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:55.24 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Jól vizsgázott a híd a terhelés
próbán.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:49.59 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A gázvezeték már üzemel és a közmű
akna is meg van csinálva.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:47.27 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A pilléreket is rendbe tették.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:35.53 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
A szerkezeten rakják be a terelő síneket.
 
Újpest    csanyitibor, 2008.09.28 17:33.01 (elfogadott hozzászólás)   Válasz írása
Dolgozók a hídon.
 
Előző Első    ... [ 728 ] [ 729 ] [ 730 ] [ 731 ] [ 732 ] [ 733 ] [ 734 ] [ 735 ] [ 736 ] ...   Utolsó Következő