Szilvásvárad
Gabi, 2008.09.30 20:14.15 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szeptember 27-én avatott emléktábla az állomás falán.
|
|
|
Seregélyes
N.M., 2008.09.30 17:19.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Borzas Imre rokona vagyok,gyerekkoromban minden évben itt nyaraltam.A fenti szolgálati lakásban laktak mint állomásfőnök!
|
|
Rákoskeresztúr
szvdom, 2008.09.30 16:50.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Google maps-en be tudod x-elni, hogy hol van az épület?
|
|
Nagycenk
Gery, 2008.09.30 14:36.45 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ennek örülök, hogy felújítják másodikként a vonalon! Épp gondolom erre, hogy rá férne egy felújítás és most láss csodát...
Asszem lenézek valamikor énis, kiváncsian várom a végeredményt.
|
|
Harkány
atosz66, 2008.09.30 13:31.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Harkány állomás 3. vágányáról a Bzmot 172 motorkocsi megkapta az indulási jelet Sellye irányba, 2007. február 28-án.
|
|
|
Nagyharsány
atosz66, 2008.09.30 13:21.30 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Nagyharsány állomás nagyon szép HÉV III. osztályú felvételi épülete elé a 3. vágányára (Bzmot) motorkocsi érkezett 2007. február 28-án, nemsokkal a bezárás előtt. http://www.panoramio.com/photo/8295655
|
|
|
Szentes
atosz66, 2008.09.30 13:11.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Emléktábla a felvételi épület falán.
|
|
|
Tapolca
atosz66, 2008.09.30 13:07.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Tapolca állomás víztornya 2004. július 16-án. Akár ipartörténeti műemlékké lehetne nyilvánítani!
|
|
|
Rudabánya
szandrika, 2008.09.30 10:49.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
jöjön vissza a vonat közlekedés.
Az volna a tökéj. más tudna vonatal jönni nem azzal a szar buszal.
|
|
Enying
Rácz Gergely, 2008.09.30 05:06.26 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Akkor még egyszer, remélem, utoljára:
Enying-Lepsény között NINCS felszedve semmi!!!!
|
|
Palotabozsok
Cellbuborék, 2008.09.29 18:45.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Látom, a vízdarunak is hűlt helye. Sajnos nem biztos, hogy a vasút egyébként régi formájában fog itt újjáéledni. Építenek majd autópályát, kihal a 64-es vonal is, s csak egy mágnesvasút, vagy nagysebességű vasútvonal tudja majd felvenni a versenyt, ami meg nem fog megállni Palotabozsokon...sem.
|
|
Enying
Andrew, 2008.09.29 18:24.44 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A MAV szedte fel a sineket!
|
|
Fornád-Kecsege
Cellbuborék, 2008.09.29 14:43.12 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Persze, hogy igyekeztek szebbé tenni, ott dolgoztak, ráértek vonatmentes időben. Ma már csak az a lényeg a MÁV-nál, hogy az utas A-ból B-be eljusson. Még 2001-ben tudtad kis épületeket csinálni a megállókba, a Hodos-Zalegerszeg vonalszakaszon, pl. Nagyrákos, Panksz, Felsőjánosfa. 2005-ben már csak "buszmegállókat" épültek, Zalapatakalja, Budafa, Zalacséb-Salomvár, stb.
|
|
Mezőhídvég
Cellbuborék, 2008.09.29 14:35.41 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ugye a MÁV nem akrja ugyanazt eljátszani ezzel a még gyönyörű épülettel, mint Vértesacsán? Arra nem gondolnak, hogy ha újra lesz itt forgalom, még inkább szükségesek lesznek az állomások, hogy forgalmi kitérőként funkcionáljanak, ezzel gyorsítva a közlekedést? Mert ha már nincs térköz, magas pályasebesség, így is lehet gyorsítani. Ehhez pedig kell forgalmi iroda, esetleg jegykiadás. No persze lehet gondolkodni távvezérelt állomásokkal, központi állítású váltókkal. No mindegy, még sínek sincsenek, de a lényeg, hogy ezt az épületet meg kell menteni.
|
|
Kabókapuszta
Cell, 2008.09.29 14:26.28 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha azonban a vasút a megszűnt mellékvonalakon minden tavasszal gyomirtóvonattal végigmenne a vonalakon, legalább nem keltene elhanyagolt látszatot, s nem rongálnák meg a pályát. Itt is permetezték a pályát, s lám nem lopták el, de a MÁV biztos, ami biztos, felszedte maga. Sajnos ebből már lehet következtetni, hogy ezt a gyakorlatot fogja folytatni máshol is. Próbálkoztak az alakjelzők szabadra állításával, de ma már nem riassza vissza a tolvajokat ez sem. Persze jobb ha a vasút szedi fel, mintha ellopják. DE könyörgöm, akkor hagyják meg legalább a nyomvonalat, és ne építsenek rá semmit, és ne is adják el!!! Csakhogy lehet, a vasút vezetése úgy gondolkodik, hogy "ha nincs vonat nem kell sín, ha nincs már sín, akkor minek még oda a töltés, ha meg már elhordtuk a töltést, mihaszna a nyomvonalnak, ADJUK EL"! S ugyanez a helyzet az épületekkel.
|
|
Enying
Cellbuborék, 2008.09.29 14:10.33 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Lepsény és Enying között ellopták, vagy a vasút szedte fel a síneket?
|
|
Pellérd
Gábor15, 2008.09.29 13:16.57 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerinted?
Gondoloma vasút utcában!A Pellérdi állomást nem tudjátok honnan lehetne meg közelíteni?Mert a vasút u.-ban csak az egykori őrházat találtam meg!
(éppen átépítették családiháznak:()
|
|
Bucsu
TomeK, 2008.09.29 06:58.40 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Az osztrák vonalrészről megjelent egy remek kis füzet tele képekkel: Peter Pospischil: Die Südburgenlandische Regionalbahn, a Kleine Bahnreihe Heft 11-es kiadványaként. Beszerezhető a kiadó címén: 1020 Wien II, Novaragasse 47.
Kár, hogy nem előbb vettem észre ezt a lehetőséget, mert akkor lehet, hogy megmaradt volna az erről a vasútról készített honlapom.
|
|
Palotabozsok
Tshuhash, 2008.09.28 20:38.55 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Amíg egy magánember egyszerűbben tud kamionhoz jutni/fuvarozócéget alapítani, miközben állami kapcsolatai vannak. addig az állam a kamionokat fogja preferálni. Miután teljesen tönkremennek a mellék- majd lassan a fővonalak, megjelennek majd a magánbefektetők is a vasútnál. Ekkor majd az állam felújítja a vaspályákat, amiből aztán majd a befektető vállalkozók fognak megint csak profitálni, főleg azért, mert addigra az összes - a kamionok miatt (is) - épített autópályát/autóutat a kamionok már régen tönkretették.
|
|
Barcs
pista87, 2008.09.28 20:24.23 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Ha a Kemikál ipvk.-nál állt, akkor ott valami nem volt rendben a berendezéssel.
|
|
Palotabozsok
Cellbuborék, 2008.09.28 18:18.56 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Bozsok és Véménd (64-es vonal) közt a vasutat elbontották, mert épül az autópálya. Álljunk meg egy ásónyomra!!! Hol élünk mi? A vasútban van a jövő, az autópálya nem megoldás. Az autópályaépítésből a kormány amúgy is flancot csinál, tök lapos területekre alagutat, óriási hidakat épít magas költségekből. "Kell az autópálya, így nem a falukon robognak át a kamionok"-állítják, de ez csak a tünetek kezelése. A kamionokat nem terelgetni kell egyik útvonalról másikra, hanem meg kellene őket szüntetni! Volt élet a kamionok előtt is: teherautókkal az állomásokra hordták az árut, és felrakták a vonatra, ebből meg is éltek a mellékvonalak. Mára a mellékvonalak nagy részén csak a veszteséges személyszállítás maradt, hát nem csoda, ha veszteséges a MÁV.
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 18:18.06 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Edilon rendszerű sinek.A sinek között
lévő bakok a terelősínek helye.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 18:15.47 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Szerelik a síneket.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 18:01.20 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pillérek fejgerendáit is renbe
tették. Speciális sarukat helyeztek
el.
|
|
|
Szebény
Cellbuborék, 2008.09.28 17:59.04 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A színesfém átvevésének törvénymódosítását a kormány addig halasztja, amíg halálos baleset nem történik! Lopnak mindent, ami fém, még a Jézust is lelopják a sírokról. Vasúton lopják a felsővezetéket (!), a síneket (emiatt már siklott ki kisvonat), és a mozdonyokat sem kímélik (alvázát ellopták egy kismozdonynak). Mi kell még, hogy végre változás legyen???
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 17:55.24 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Jól vizsgázott a híd a terhelés
próbán.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 17:49.59 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A gázvezeték már üzemel és a közmű
akna is meg van csinálva.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 17:47.27 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A pilléreket is rendbe tették.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 17:35.53 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
A szerkezeten rakják be a terelő síneket.
|
|
|
Újpest
csanyitibor, 2008.09.28 17:33.01 (elfogadott hozzászólás)
Válasz írása
|
Dolgozók a hídon.
|
|
|