matteo
e-mail: mate.97.kukac.t-online.hu
|
elfogadott hozzászólás 13694
2009.09.18 16:49.19
|
A megálló a '83/84-es menetrendben nem szerepel.
|
|
Landsmann
e-mail: landsmann.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3478
2008.03.29 14:39.37
|
A kép a peron Szeghalom felé eső végénél készült. Még iylen távolságról is jól látszik a túlsó végén a felfestett fehér vonal, ahol a vonatok megállnak. A kép jobb oldalán a Camping épülete látható.
|
|
|
Landsmann
e-mail: landsmann.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3477
2008.03.29 14:37.09
|
Peron vége, szintén Szeghalom felé. A vonatok a peron másik végénél állnak meg.
|
|
|
Landsmann
e-mail: landsmann.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3476
2008.03.29 14:35.06
|
Ma készítettem pár képet a jelenlegi és a korábbi megállóról.
Jelenleg itt állnak meg a Bz-k. A peron hosszú, mert valaha 6 részesben közlekedtek, de ma már motor+kocsi, egyes járatoknál meg már csak szólóban. A képen Szeghalom felé nézünk.
|
|
|
Landsmann
e-mail: landsmann.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 3369
2008.03.23 20:06.21
|
2007 január 14-én készült a kép. A megállóból indulva Füzesgyarmat a következő állomás Püspökladány irányába, ami bő 2,5 km-re van. A megálló körülbelül 20 évvel ezelőtt lett áthelyezve és ezzel közelebb a városhoz. Korábban A Füzesgyarmat-Téglagyár nevet viselte, ami innen Szeghalom felé volt körülbelül 6-700 méterrel. A megállóhoz tartozott egy felvételi épület is, amiben a szolgálat úgy a hetvenes évek közepe táján szűnhetett meg. Maga az épület ma is áll, de romos állapotú. Időközben irodaépületként is szolgált pár évig az Út-vasút építő vállalat számára. A megállónak a városhoz közelebb eső áthelyezése már korábban szóba került. Közvetlenül az útátjáró után szánták. (Szeghalom felé)Ekkor még a Bz-k igen gyakran hatos fogatban közlekedtek. Ezért hosszú peront alakítottak ki, akárcsak a jelenlegi megállónál. Viszont átadásra sosem került, ott a vonatok nem álltak meg. Az útátjáró után a vasúti pálya azonnal erősen jobbra ível. Viszont a peron bal oldalra lett építve. Így viszont maga a szerelvény takarta a belátást, ami miatt nem volt lehetséges a biztonságos le és felszállás megoldása. Valószínűleg ezért nem kapott használatbavételi engedélyt a megálló. A jelenlegi helyre történő áttelepítés után az útátjárón áthaladva egy iparvágányt építettek a MOL Rt telephelyére. Ez ma is használatban van.
|
|
|