|
Szobormozdony 375 1025
Fotó: Tatai András
Dátum: 2006.10.21.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.06.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.06.
|
|
Bzmot 387
Fotó: Antal Zoltán
Dátum: 2007.10.13.
|
|
V43 1202
Fotó: Antal Zoltán
Dátum: 2007.10.13.
|
|
Az őrhely Gyula felől érkezve.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
A vésztői ívben tálható sorompós őrház.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
A tekerő szerkezet.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
A kis lapostetős őrház mellett egy kút is van, sajnos nem használják.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
A szegedi ív után található sorompós őrház.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
Egy kép az őrházból.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
Az őrhelyről kezelt átjáró.
Fotó: Határ Ádám
Dátum: 2009.04.05.
|
|
Békéscsaba, gépészeti főnökség - "kerékcsere"
Fotó: Varga István
Dátum: 2009.05.25.
|
|
Vasutaslaktanya a békéscsabai állomás mögött, sajnos kissé elhanyagolt állapotban, pedig használatban van.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
A békéscsabai állomás mögött lévő vasutaslaktanya táblája.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
A békéscsabai vasutaslaktanya állomás felőli oldala. Szomorú hogy az ilyen régi épületeken az utólagosan felszerelt sárga gázcsöveket még csak meg sem próbálták elrejteni.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
Békéscsabai vasútállomás a vágányok felől fotózva. A homlokzata is meglehetősen viharvert...
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
A békéscsabai állomás jobb oldala.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
A békéscsabai vasútállomás főbejárata, a buszállomásról fotózva.
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
Az állomás utca felőli bejárata
Fotó: Koska János
Dátum: 2011.04.09.
|
|
Fotó: Tóth Márton
|
|
Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2013.03.11.
|
|
Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2013.03.11.
|
|
Utca-front
Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2013.03.11.
|
|
Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2013.03.11.
|
|
Őrház Orosháza felől
Fotó: Oláh Ferenc
Dátum: 2013.03.11.
|
|
Vectron mozdony Békéscsabán
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2013.06.13.
|
|
A Vectron mozdony Békéscsbán
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2013.06.13.
|
|
Felvételi épület bejárati homlokzata naplementében
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2013.11.30.
|
|
Egy GySEV Szili. Mostanában nem ritka vendég a Viharsarokban.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.17.
|
|
Garádics az égbe. 58-as számú őrház a Csorvási úti felüljáró tövében.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.20.
|
|
Egykori Tisza Vidéki Vasút 58-as számú őrháza már bontás alatt áll. Fénykorában a Csorvási út sorompókezelő bakterháza volt.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.20.
|
|
In memoriam. Emlékül az 58-as számú őrháznak.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.20.
|
|
178-as csörgő. Ritkán indul és érkezik a szegedi vonat az első vágány(ra/ról)
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.17.
|
|
Esti felvétel a felvételi épületről
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2014.03.13.
|
|
Egy állomásból kettő - keresztül fűrészelés mesterfokon. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
Utcafront. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
Szépen halad a felújítás. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
A vágányok felől. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
Az épület középső része. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
A leválasztott épületrész. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2014.06.22.
|
|
Békéscsaba
Dátum: 2005.06.
|
|
Békéscsaba
Dátum: 2005.
|
|
Békéscsaba
Dátum: 2005.06.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2017.07.27.
|
|
Szépülő felvételi épület. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
Épülő peronok. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
Az aluljáró zsaluzata. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
A felvételi épületben is készül az aluljáró. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
Az építkezést mindenütt a bontás előzi meg. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
A vágánytér szépen lassan elnyeri végső formáját. Fotó: Danyik Pál.
Dátum: 2014.12.31.
|
|
Az elmúlt 12 év alatt kívülről megszépült állomás épülete
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.05.
|
|
12 év alatt a belső is megszépült
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.05.
|
|
Szegedi személyvonat
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.05.
|
|
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2018.06.05.
|
|
375,1025. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2016.12.29.
|
|
A gyönyörűen felújított épület a vágányok felől. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2016.12.29.
|
|
630 152 Gigant halad a Gartnerrel Békéscsabán, előtérben a fűtőházakkal
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2019.05.12.
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 31277
2017.12.23 19:26.10
|
Karácsonyfa az utascsarnokban.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 31276
2017.12.23 19:24.30
|
Békéscsaba, utcai homlokzat.
|
|
|
Marikamami
e-mail: winklerne.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 31198
2017.10.21 20:02.22
|
2017. október 18-án 12 éves unokámmal a Békéscsaba állomásról 13 óra 19 perckor induló Békés IC vonattal indultunk a Keleti pályaudvarra, majd onnan tovább az ország másik végébe. Rossz információ miatt nem jó peronra mentünk. A már majdnem induló vonatnál a kalauzok észrevették kétségbeesett integetésemet, megvárták hogy átérjünk az aluljárón és felszálljunk a vonatra. Nagyon köszönöm, emberségből jeles!
|
|
Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30574
2016.11.20 15:22.29
|
Békésnmegyei Közlöny, 1906. május 1.: "— A csabai állomás uj főnöke. Személy változás történik a csabai vasúti állomás tisztikarában. Caucig Nándor főellenőr állomásfőnök, a mindenki kedvelt „Stáci bácsija" ugyanis 43 évi, ebből 22 évet Csabán töltött, szolgálat után nyugalomba vonult. Az érdemes férfiú utódjául az üzletvezetőség Szemere Atilla ellenőrt, a hódmezővásárhelyi állomás főnökét tette meg, aki már legközelebb el is foglalja uj hivatalát." Egy későbbi lapszámból azt is megtudhatjuk, hogy "az érdemes férfiú munkás életének nyugalmas napjait Nagybecskereken lakó leányánál fogja eltölteni".
|
|
Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30535
2016.11.06 15:34.20
|
1898. márc. 24-én ünnepelte Caucig Nándor csabai állomásfőnök 25 éves főnöki jubileumát. Beosztottai egy remek kivitelű ezüst szivartartó készlettel lepték meg, melynek gazdagon lakkozott lapján ez olvasható: Czauczig Nándornak 1873-1898.
|
|
KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 30397
2016.08.17 11:39.35
|
Állomási WC - cikk...
Békés Megyei Hírlap, 1986. január 4.
|
|
|
Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
|
elfogadott hozzászólás 30321
2016.07.10 19:26.41
|
UTCA FELŐLI HOMLOKZAT.
|
|
|
husonyiczagabor
e-mail: husonyicza.perkupa.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29939
2016.01.08 14:54.11
|
Békéscsabán az 1920-as években MÁV főmérnökként teljesített szolgálatot GURIZATTI FERENC.A fiát 1959-ben MÁV alkalmazottként szintén Csabán találjuk/Ő valószínűleg 1956-ban Berentén volt állomásfőnök/Él-e még valaki a családból?Ki tud róluk valamit ? Minden információt köszönettel veszek.
|
|
KeriPetya
e-mail: keripetyaa.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 25472
2012.12.06 22:21.57
|
Békéscsaba 1918 - ig csak Csaba volt.
Egyébként mintha jövőre indulna a felújítás...
|
|
Magyarnaba
e-mail: magyarnaba.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22944
2012.01.27 13:01.19
|
A békéscsabai állomás a második világháború utolsó napjaiban:
A békéscsabai állomást több apró és egy jelentős angol légicsapás érte, ez utóbbi 1944. szeptember 21-én. Az állomás a bombázás alatt súlyos károkat szenvedett, kivétel nélkül az összes vágány használhatatlanná vált, a pályaudvaron 520 megsérült vasúti kocsit számoltak össze. Jelentős volt az állomás környékén található lakásállomány pusztulása is.
A szovjetek október 6-án a reggeli órákban érték el Békéscsabát, a déli órákra harc nélkül el is foglalták a várost és annak állomását. A szovjetek szinte azonnal hozzáláttak ahhoz, hogy legalább néhány vágányt használhatóvá tegyenek, hiszen a Vörös Hadseregnek a további nyugati irányú támadáshoz hadtápvonalakra volt szüksége. 1945. november 1-jén már a Luftwaffe mért csapást az állomásra, ám az okozott károk nem voltak a kora őszi angol támadással összemérhetőek. Az állomási infrastruktúra helyreállítása 1945 júniusára fejeződött be. Nagyjából 1945 nyarára sikerült eltakarítani vagy kijavítani a kocsironcsokat. Az állomás áramellátását sokáig nem sikerült megoldani, végül 1945 májusában a szovjet állomásparancsnok üzletet kötött a szomszédos téglagyárral: a vasút napi fél vagon szenet ad a téglagyár újraindításához, cserébe a téglagyár a házi erőművében megtermelt áramból ellátja az állomást is.
Még ezen a nyáron a csabai állomásról 250 vagonnyi téglát és cserepet indított útnak a magyarországi városok újjáépítéséhez.
Forrás: G. Vass István: Békéscsaba a felszabadulástól a fordulat évéig. (In: Tanulmányok Békéscsaba történetéből, 1970; Békéscsaba; pp. 349-384)
|
|
AKGV
e-mail: akgv2.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18666
2010.08.28 22:51.40
|
Valaki tudja, hogy miért ürítettek ki több butikot a békéscsabai vasútállomás várótermében? (Újságos, több ajándékbolt stb.)
Ez már a felújítás előjele?
|
|
Petrás Bence
e-mail: petrbence.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18657
2010.08.27 18:43.55
|
M41 2115 Békéscsabán.
2010. 08. 25.
|
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 16620
2010.04.01 16:46.07
|
Képes beszámolóm az IHO-ról:
http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2144:csabaitotokestarsaik&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
|
|
AKGV
e-mail: akgv2.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 15544
2010.01.23 15:40.06
|
A város felőli oldalon működik a neon állomásnév-felirat!
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14160
2009.10.27 21:22.53
|
Szerelőcsarnok és előtte a már békéscsabai állományba tartozó egykori miskolci Szili.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14159
2009.10.27 21:20.06
|
Gurítódomb és kicsi épülete. Ismeretlen okokból az ajtó le van szedve és belülről a falnak van támasztva. Látszólag használaton kívül van.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14158
2009.10.27 21:17.39
|
Hangulatos kis épület az állomás épületétől nem messze. Eredeti funkciójáról sajnos nem tudok semmit, de látszólag használaton kívül van viszonylag jó állapotban.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14157
2009.10.27 21:14.44
|
Békéscsaba felvételi épületének elég leromlott állapotú homlokzata.
|
|
|
Norbert1073
e-mail: v43-1073.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 14156
2009.10.27 21:12.56
|
Békéscsaba felvételi épületének vágányok felőli homlokzata. Rá férne egy alapos felújítás már.
|
|
|
Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
|
elfogadott hozzászólás 13974
2009.10.13 22:16.41
|
"Mozdonybemutatóval és vonatozással is várják a szervezők azokat a lelkes vasútbarátokat, érdeklődőket, akik ellátogatnak az idén ötödik alkalommal megrendezett Nemzetközi Vasútmodell és Vasúttörténeti Kiállításra. Az eseményt október 14-én, 16 órakor nyitják meg.
A Vasutasok Országos Közművelődési Egyesülete, a Kandó Kálmán Vasútmodellező Szakkör és a Szegedi Vasúttörténeti Alapítvány az idén is megrendezi vasúttörténeti és vasútmodell-kiállítását a VOKE Vasutas Művelődési Házban, ahol vasútmodellek, működő terepasztalok, vasúttörténeti dokumentumok és gyermekrajzok várják a látogatókat. A szerdai megnyitón részt vesz Szentes Bíró Ferenc, a MÁV Zrt. területi kommunikációs vezetője, valamint Maczkó István, a művelődési ház igazgatója. A kiállítás október 15-től 18-ig, reggel tíz és este hat óra között látogatható.
Kapcsolódó programként a MÁV Zrt. közreműködésével a békéscsabai vasútállomás vámudvarán mozdonybemutatót és vonatozást rendeznek október 17-én 10-16 óráig. Vasúti dolgozók segítségével és felügyelete mellett lehetőség nyílik a kiállított vontatójárművek megtekintésére, az igazi vasútbarátok pedig kivonatozhatnak a gépészeti telephelyre is, az óránként induló „sétavonattal“, a gyerekeket pedig kézihajtányozással várják.
Vasutas Művelődési Ház
Békéscsaba, Andrássy út 79-81.
06-66/322-240
www.bcsvmh.hu"
Forrás:
http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1102:vasutmodellek-es-vasuttoertenet-bekescsaban&catid=1:nagyvasut&Itemid=3
Ki jön? Én ott leszek a nagyvasúti bulin...
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10859
2009.04.05 15:22.34
|
egyet értek olcsóbbb lenne a mini felüljáró és muronyba elég lesz 2 vágány, de ha vissza tér a forgalom békésig akk se kell nincs annyi utas akinek aszt kéne építeni + nem is jár ott annyi vonat
|
|
AirManiac
e-mail: nincs.kukac.nemadommeg.hu
|
elfogadott hozzászólás 10778
2009.03.28 15:24.17
|
Elképzelhetőnek tartom amit mondasz. Ahogy lemegyünk a vasút bejáratánál jobbra van egy ajtós dolog. Nemtudom, hogy megszűnt bolt-e vagy mi más.
Amúgy az aluljáróban működik még a kamera?
Mezőberénybe vesse már fel valaki a mini felüljárót. Sokkal olcsóbb lenne. Gyomára kell az aluljáró de berénybe vagy Muronyba...minek?
|
|
Akibard
e-mail: drabikadam.kukac.vasutbaratzrt.hu
|
elfogadott hozzászólás 10730
2009.03.25 11:15.02
|
Az állomás a felüljáróról nézve
|
|
|
Akibard
e-mail: drabikadam.kukac.vasutbaratzrt.hu
|
elfogadott hozzászólás 10729
2009.03.25 11:14.08
|
Utca felőli homlokzat
|
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10689
2009.03.22 19:19.13
|
Hát igaz,h berénybe egy kis felüljró kéne, de itt gyomán már nagyon benne vannak az építésbe, mert az alauljrót nem soká betonozzák az oldalfalait minegyik oszlop az áthidalókkal együtt fel van állítva + peronoldalakat is kezdik állítani de a régi talpfákból s sínekből építettek 2 vgányt régi vltókkal
|
|
Adani
e-mail: asas.kukac.aas.hu
|
elfogadott hozzászólás 10513
2009.03.13 16:30.42
|
A félkész aluljáró ha jól tudom a buszos aluljáró lépcsője után van ( ami a vasútállomás főbejáratánál van). Lemész a lépcsőn és jobbra kezdődik valahol. Valamennyi földet kitermeltek ott, mikor épült, h ha majd lesz vasúti aluljáró össze lehessen nyitni a kettőt.
Azt nem tudom, h akkor miért nem épült meg a vasúti. Lehet, h tervezték, de elfogyott a pénz, de lehet, h egyáltalán nem tervezték akkor csak a lehetőségre készültek fel. Nem tudom meddig van készen a vasút felé, de elkezdték valameddig.
|
|
AirManiac
e-mail: nincs.kukac.nemakarom.hu
|
elfogadott hozzászólás 10509
2009.03.13 12:47.53
|
Várom már azt a felújítást:D És hol az a bizonyos félkész aluljáró? Én csak azt hallottam, hogy tervezték amikor épült a buszos...
Muronyba nem kell ekkora állomás, simán lehetne távvezérelt szerintem. Mezőberénybe nem lenn olcsóbb egy mini felüljáró?
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10011
2009.02.16 21:39.24
|
nem fog ki menni jaminba az aluljró sak ha van annyi pénzük de az hossz lenne nagyon
|
|
Adani
e-mail: saa.kukac.asas.hu
|
elfogadott hozzászólás 9991
2009.02.16 11:14.55
|
Szerintem az közelebb áll a valósághoz, h távkezelt állomás lesz és majd Békéscsabáról vezérlik. A 129-esnek meg lesz egy váltója. Tiszatenyőn most még kézzel dobálják a váltókat, de elvileg ha megérkezik az új bizt. ber oda akkor Szajolból fogják kezelni. Kétpót és Nagylapost meg Mezőtúrról kezelik. Csárda is távkzelt lesz valszeg Gyoma fogja kezelni. Mezőberényt nem tudom, de lehet, h ott is ez lesz. Igaz Mezőberénybe ha minden igaz aluljáró is fog épülni, mert az EU ragaszkodik hozzá, a forgalom amúgy nem indokolja hiszen mivel a város szélén van a túloldalra csak az megy át, aki a vonatra akar felszállni. és csak két peron van. Olyan nagy forgalom sincs, h indokolt legyen. Békéscsabán Gyomán és Mezőtúron viszont kell.
Békéscsabán tuti lesz és ha minden igaz össze is kötik a buszossal, állítólag mikor a buszos épült akkor elkezdték a vasút felé építeni az aluljárót, de nem fejezték be viszont félkészen ott van az. Felmerült, h legyen az aluljárónak Jamina felé is kijárata, de ez tuti nem valósul meg, mert a teljes rendező alatt át kéne fúrni. Marad a Repülőhíd ( mondjuk nem ártana felújítani).
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9987
2009.02.15 21:47.03
|
figyelj én elhiszem lehet,hogy újra fog indulni a forgalom, de nem nagyon hiszem mert akkor nem szűnt volna meg a békésre menő vonal én is szeretném ha nem szűnne megde eszt hallottam, am remélem,h itt gyomán hamar készen lesznek, mert jó lenne és csabán is kezdenék az építkezést, csak az majd másfél év lesz mert az aluljárót, a nagy oszlopokat, aszt a sok villany vezetéket meg az állomás épületet felújítani meg még a sok váltót is megcsinálni(am tettem fel képeket kétpóról és szajolról majd nézzétek meg)
|
|
Adani
e-mail: asasas.kukac.asasa.hu
|
elfogadott hozzászólás 9960
2009.02.14 15:43.14
|
Szerintem Csárdaszállás és Murony olyan lesz mint Kétpó lesz egy egyszerű vágánykapcsolás. De nem is biztos, h megszűnnek mint állomások, hiszen eddig is megszűnhettek volna. Pusztapó és Csugar megszűnt, de ott azért volt a felújítás előttig állomás, mert egyvágányú pálya volt és kellett keresztezési hely. Nagylaposra szintén ezért volt szükség, kétvágányú pályán már nem kell, elég egy vágánykapcsolat mint Kétpónál. Csárdaszállásnál pedig már régóta megvan a kétvágányú pálya. Muronynál meg ugye ott a kiágazó békési vonal igaz most szünetel rajta a forgalom, de elvileg még újraindulhat, vagyis Muronynak is maradnia kell.
|
|
laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9959
2009.02.14 13:41.31
|
nyugi mert majd el fognak jutni a felújítással csabára, mert itt nálunk gyomán már megkezdték ásni az aluljárót sok gép dolgozik és már a kábel tartó oszlopok is fel vannak álítva majd nem mindenhol gyomán, és majd szeptember 26 körül akarják átadni a mezőtúr-gyoma venalaszakaszt, következő felújítás neve gyoma-békéscsba lesz és és ha ott is végeznek akkkor már csbab állomás lesz a soros a felújításban(am csárdaszállás és murony megállóhelyként fognak üzemelni hallottam)
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 8637
2008.12.30 17:02.04
|
03, (a Fűtőháznál)
|
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 8636
2008.12.30 16:57.47
|
02
|
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 8635
2008.12.30 16:52.15
|
Íme néhány saját kép 2008. őszéről: 01
|
|
|
Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
|
elfogadott hozzászólás 8214
2008.12.06 13:21.42
|
A mostani felvételi épülettől, - azzal teljesen összeépítve -, Lőkösháza felé, az eredeti tiszavidéki-vasúti felvételi épület is megvan, csak lapostetős formában.
|
|
Deák Csaba
e-mail: deak.csaba8.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 8021
2008.11.22 21:23.16
|
Személyvonatot állítanak be Békéscsaba 4. vágányára
|
|
|
Deák Csaba
e-mail: deak.csaba8.kukac.chello.hu
|
elfogadott hozzászólás 8018
2008.11.22 21:16.14
|
V43-1204-os psz. mozdony Békéscsabán
|
|
|
Adamik Ádám
e-mail: adamik.adam.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 7213
2008.10.14 19:07.50
|
Ezeket mind jó tudni, de mire ideér a fejlesztés, addigra már megszűnik a Máv. Sajnos még csak Mezútúrnál van a felújítás, utána van még:
-Nagylapos
- Gyoma
- Csárdaszállás
- Mezőberény
- Murony
Kérem, újítsák már fel, mert valami borzadály az állomás, a város és a vasútvonal szégyenfoltja...
|
|
Adani
e-mail: ssa.kukac.asas.hu
|
elfogadott hozzászólás 6038
2008.08.22 17:06.16
|
Ha egyszer vmikor ideér a vasútfejlesztés tuti lesz, mert az EU által nagyrészbne finanaszírozott projekt része és ők előírják ,h szigerperonos állomásokon kell aluljáró. Épült Szajolon és Tiszatenyőn is, sőt Cegléden és Abonyon is. Mezőtúron és Gyomán is lesz, Mezőtúrt most kezdték szétszedni. Mezőbeérnyben is leszá llítólag pedig pont ott nincs szükség rá három vágányból kettő vonatfogadó, az állomás mögött nincs semmi.
Békéscsabán a tervek szerint épül a Franklin utcán a mostani teljes sorompós átjáróhoz ( oda kell is, mert ott lehetetlenség átjutni) meg az állomáson és egybe lesz nyitva a meglévő buszos aluljáróval. Volt róla szó, h Jamina felé is lesz kijárata, de ezt nem tartom valószínűnek mert sokat kéne fúrni miatta mellesleg ott a meglévő repülőhíd csak kicsit gatyába kell rázni.
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 6034
2008.08.22 08:56.27
|
Kirsztián!
Én nem hiszem,hogy lesz aluljáró! Az állomás mögötti autóbusz p.u.-on is már régóta van, mégse használja senki.
|
|
szabop
e-mail: szabop.kukac.index.hu
|
elfogadott hozzászólás 5334
2008.07.16 12:55.44
|
2007-03-25
|
|
|
Szabó Krisztián
e-mail: pepepupu.kukac.hotmail.com
|
elfogadott hozzászólás 3800
2008.04.16 18:00.32
|
Ne aggódjatok, jövőre elkezdik felújítani a 120-as vonal felújítása keretében. Aluljáró lesz és gyönyörűállomásépület, valamint a vídia udvarnál aluljáró a kocsiknak.
|
|
Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 3525
2008.03.30 14:45.56
|
A forgalommal csak az baj, hogy a Körös Volán járatai nem mindig illeszkednek a vasúti mentrendhez. Vagy túl korán érkeznek, vagy éppen lekésik a vonatot!
|
|
Adamik Ádám
e-mail: adamik.adam.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 2656
2008.02.06 20:12.31
|
A Békéscsabai állomást fel kéne már újítani, elég rossz állapotban van! ( Látom, mivel ott lakok, és minden nap elmegyek előtte!)
|
|
Ádám
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
|
elfogadott hozzászólás 2093
2008.01.01 15:20.34
|
Ráférne már egy alapos felújítás.A vakollaton lászik,hogy nagyon régen építették.
|
|