Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

Budapest-Keleti (1, 150, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol (100, 130)
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)

125 Mezőtúr-Orosháza-Mezőhegyes

Mezőtúr
Pusztabánréve
Halászlak
Szarvas
Sirató
Csabacsűd felső
Csabacsűd
Nagyrét
Kisszénás (126)
Kiscsákó
Pálmatér
Nagyszénás
Hajdúvölgy
Pusztaszenttornya
Orosháza alsó
Orosháza-Üveggyár
Orosháza (135, 147, 424)
Orosháza felső
Bogárzó
Kardoskút
Gyulamező
Tótkomlós
Nagyér
Ambrózfalva
Pitvaros
Pitvaros régi
Újmezőhegyes (488a)
Mezőhegyes (121, 125a)

974 Mezőtúr-Túrkeve

Mezőtúr
Póhamara
Pusztatúrpásztó
Túrkeve (482, 482a)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2018

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Mezőtúr

állomás
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad
125 Mezőtúr-Orosháza-Mezőhegyes
974 Mezőtúr-Túrkeve

A felvételi épület a vágányok felől nézve. A TVV II. rendű idóháza.
2010.04.25.
Fotó: Sándor Antal [ROCOman]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.013466° E20.619487° | N47° 0' 48.47" E20° 37' 10.15"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Az állomás rövid története:


Az aradi vonalat és a felvételi épületet a Tiszavidéki Vasút építette. A forgalom 1858. október 25-én indult meg. A Szarvasig tartó szakaszon 1880. május 1-jén indulhattak el a vonatok. A Túrkevéig vezető mellékvonalat 1885. október 05-én nyitották meg. 1902-ben háromállású fűtőházat építettek, amely máig szinte változatlanul megmaradt. Jelentős dátum 1966. december 14-e, amikor átadták az Integra-Dominó rendszerű biztosító berendezést. Ezt 2009-ben a rekonstrukciós munkák során szintén átalakították a kor követelményeinek megfelelően. Szintén fontos időpont 1974. július 08-a 15 óra 13 perc, ekkor gördült be az állomás II. vágányára az első villamos mozdony (V43-1158) vontatta (6602/II számú) szerelvény.

Napjainkban:


Az állomás felvételi épülete műemlék, gyönyörűen felújítva, magán hordozva a Tiszavidéki Vasút jellegzetes stílusjegyeit. Szabadon álló, téglalap alaprajzú, egyemeletes, kontyolt nyeregtetős épület, oromzatos közép- és oldalrizalitokkal, ívsoros főpárkánnyal és oromzatokkal. A vasút felőli oldalon öntöttvas oszlopokra, acélrácsos tartókra támaszkodó előtető van. A pénztárcsarnok poroszsüveg boltozatú.
Maga az állomás hétvágányos, forgalmi szolgálat, menetjegykiadás és váróterem van.
A várótermet az éjszakai órákban zárva tartják. A 2009. december 22-én átadott felújított állomás új,
részben fedett peronokat kapott, melyeket aluljárón át lehet megközelíteni. Lifteket is építettek
és be is üzemelték őket (Jacsó János 2010. október). Szintén az
aluljárón át juthatunk az állomás túloldalára. A kitérők java része motoros állítású, az
átmenő fővágányokban fekvők betonaljas kivitelűek és fűthetők.
Egy söröző is működik az épületben.
A felvételi épület előtt, közvetlenül a bejáratnál állnak meg a buszok. Az utca túloldalán parkolót
és kerékpártárolót találunk, de van taxiállomás is. A pénztárcsarnokban az egyik,
ma már nem használt helyiség ablakában van egy tabló régi képeslapokkal.
A felvételi épület emeletén az oktatóterem mellet van egy kis könyvtár is.
Az emeletre vezető lépcsőház falait az egykori állomásfőnökök képei díszítik.
A téglagyárba kisvasút is vezetett, bár ennek ma már nyoma sincs.

Biztosító berendezés


A biztosító berendezés fényjelzős. Az átmenő fővágányok 60kg-os, míg a többi vegyesen 54, illetve 48kg-os sínekből épült. Mind a kezdő-, mind a végponti oldalon találunk fél- és fénysorompóval biztosított átjárókat, ahol a kerékpárút számára is szereltek fel sorompókat.

További építmények az állomáson


A felvételi épületen kívül több más építmény is található itt. Van egy nagy áruraktár oldalrakodóval, élőállat rakodó, vágányhídmérleg. A kezdőponti végen egy lakóőrház is áll, melyet ma is laknak. Van egy régi, szintén lakott vízház is.
A Vasútvill Kft. telephelyének épületei mellett az I. Főpályamesteri Szakasz épületeit is megtalálhatjuk a kezdőponti oldalon, a fűtőház környékén. A felújítás során zajvédő falakat is építettek a végponti oldalon a vágányok mentén.

Teherforgalom


Az egykor jelentős áruforgalom (A 70-es, 80-as években élőállat és mezőgazdasági termények.) mára már csupán alkalomszerűvé vált. Sóder érkezik néha a betonüzembe, amit a túrkevei vonal maradékából képzett iparvágányon át lehet elérni. A kezdőponti oldalon több iparvágány is volt. Az egyik a valamikori GMV-be vezetett. A kapun belül most is meg vannak a sínek, a többit a felújítás során felszedték. A TÜZÉP telep is bezárt, így oda már nem lesz kiszolgáló menet, de nem is lehetséges, hisz a vágány járhatatlan.
(képek és szöveg: Sándor Antal 2010. április)

Örökbefogadott állomás


http://www.mezotur.com/2010/06/a-mezoturi-lokalpatriota-egyesulet-ujabb-akcioja

Örökbefogadott állomás 2012 tavasztól http://mkk.zpok.hu
Mozdonyszobor Pft-687 Felújított pályafenntartási kocsi
Autóbusz megállóhely neve Mezőtúr, vá. Jászkun Volán Zrt.
Szelvénykő 302




Régi képek - Mezőtúr

Az eredeti felvételi épület egy korabeli képeslapon. Forrás: kepeslaptar.vfmk.hu.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

A Tiszavidéki Vasút által 1858-ban épített felvételi épület. Forrás: kepeslaptar.vfmk.hu.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Mezőtúr vasútállomás felvételi épülete,és vágányai egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Képeslap 1913-ból. Beküldő: stroke.

 
Mezőtúr állomás felvételi épülete egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Az állomás Tiszavidéki Vasút által emelt felvételi épülete egy régi képeslapon.Forrás:korabeli képeslap

  Feltöltötte: Kővári Balázs

A felvételi épület utcafrontja egykor
  http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=541812
Feltöltötte: Sándor Antal

Mezőtúr. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Mezőtúr

A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Lejárat az aluljáróba a felvételi épület mellett. Pár lépés és a vonatnál vagyunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Apró, de fontos figyelmesség: a város térképe az aluljáró mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az aluljáró. Falai tiszták, köszönhetően a folyamatos videokamerás megfigyelésnek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A lift az aluljáróban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Feljárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Pillantás a IV. vágány peronjáról a vonal végpontja, Békéscsaba felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Pillantás a IV. vágány peronjáról a vonal kezdőpontja, Szolnok felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A felvételi épület a vágányok felől nézve. A TVV II. rendű idóháza.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A vizuális utastájékoztató és óra a peronon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A modern, mégis ízléses perontető szemet gyönyörködtető látvány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A pénztárcsarnok egyik oldala. A vitrinben az állomásról készült régi fotók láthatóak. A kép bal szélén lévő ajtó a mellékhelyiségekbe,
illetve a büfébe vezető folyosóra nyílik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Másik oldalon a jegypénztárak és a váróterem. Ez utóbbi zárva van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az előtető.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Szép állapotban megőrzött pályamesteri kocsi a felvételi épület mellett kiállítva. Előtte egy kis tablón a vonal, az állomás és a kocsi rövid története.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Vasútüzemi épület a felvételi épülettel átellenben az út túloldalán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Állomásbejáró sétánkat a kezdőpont irányába folytatjuk. Az első látnivaló egy kis park padokkal az aluljáró mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A volt Posta épülete a park mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Egy áttekintő kép. Raktár oldalrakodóval, vágányhídmérleg, élőállat rakodó és lakóőrház egy sorban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A raktárépület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A raktárépület rámpája.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A tető ácsolata is figyelemreméltó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A raktárépülettel szemben a vágányok túloldalán találjuk a vízházat.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Bár kívülről nem használtnak tűnik a raktár, belül azért már más a kép.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Pillantás a kezdőpont felé a rakodórámpán állva. Háttérben a fűtőház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Vágányhídmérleg és élőállat rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A mérleg használhatatlan.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
S az élőállat rakodót sem használták már jóideje.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Lakóőrház a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A fűtőház egy kicsit közelebbről. A lakóőrház előtt állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A volt fűtőház volt bejáróvágányán állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Bár az idők során bevakolták, a téglából rakott díszítések érintetlenül megmaradtak mai napig is.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Eleink a kevésbé fontosnak tűnő dolgokra is odafigyeltek. Elég egy pillantást vetni az ajtók vasalataira.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A fűtőháznak is van lakója.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A fűtőház oldala.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A Vasútvill Kft. telephelyére vezető vágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Egyenesen előre a Tüzép telep, jobbra a volt túrkevei vonal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A volt Tüzép telep.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A volt túrkevei vonal maradéka ma kihúzóvágány.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Jobbról a volt túrkevei vonal érkezik az állomás felől, balról a betonüzem rakodóterülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Bár a kihúzóvágány hossza elnyúlik, Túrkevéig már nem érnek el a sínek...
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A betonüzem rakodóterülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A két felújított vágány Szolnokra, a kép bal szélén lévő Szarvasra vezet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A Szarvasra vezető vágány. A képen az állomás felé tekintünk, a háttérben a szolnoki vonal felsővezeték tartó oszlopait veheti észre a figyelmes szemlélő.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Útátjáró a kezdőponti oldalon. A kerékpárút még épül, de a sorompói már működnek.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A GMV telephelye. A kapun belül még meg vannak a vágányok.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Ismét az állomáson. A tábla a beruházás számait mutatja. Indulunk a végpont felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Pillantás az állomásra a peron végén állva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az állomás másik oldala.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az állomás látképe a végponti útátjáróból nézve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Útátjáró a végponton.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A Hortobágy-Berettyó gátjának tetején is út van fél- és fénysorompóval biztosítva.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az említett átjáróban állva az állomás felé tekintünk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A folyó hídjai.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
... azért a víz az úr.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A munkálatok még tartanak.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Az első állomásfőnök, Pavlicsek Jakab fényképe.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Egy fénykép 1928-ból az emeleti folyosó falán.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Bzmot érkezik Orosháza, Szarvas felől a III. vágányra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Békéscsabára tartó gyorsvonat húz ki az állomásról.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2010.04.25.
Egy kép a behavazott állomásról.
Fotó: Jacsó János
Dátum: 2010.02.01.
Elkészült a kerékpárút a végponti oldalon és a zajvédő falat is befejezték.
Fotó: Jacsó János
Dátum: 2010.08.02.
A felvételi épület melletti kis park is szépen zöldell.
Fotó: Jacsó János
Dátum: 2010.09.14.
Az előtető alatt állva.
Fotó: Jacsó János
Dátum: 2010.09.14.
Bejárat a felvételi épületbe a vágányok felől.
Fotó: Jacsó János
Dátum: 2010.09.14.
Mezötúr
Dátum: 2005.06.
Utca felőli homlokzat
Fotó: Vekker András
Dátum: 2014.08.01.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


Tastam
e-mail: tastam.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30543
2016.11.11. 08:27.53
Mezőtúr — A Békésmegyei Közlöny, 1897. október 3.-iki rövidhíre: „Wagner József csabai építész megkezdte 190.000 frt költségen az állomás kibővítését. Épül emeletes pályaház, hat mozdonyra fűtőház és az állomást is lényegesen kibővítik”

Soerli
e-mail: soerli.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 25622
2012.12.21. 14:22.51
A GMV telephely nemrég új tulajdonosokhoz került,az iparvágány maradékát is felszedték a napokban.

Train Station
e-mail: bacskavasut.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 23521
2012.04.01. 18:49.28
Sanya,a képeden egy PGK látható!

Sanya
e-mail: Lorincz5.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 23520
2012.04.01. 08:51.19
Egy OVG a múltból.

Beni104
e-mail: beni104.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21924
2011.10.14. 19:02.07
Köszönöm szépen az információt!

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21912
2011.10.11. 16:58.16
Kedves Beni!
Az ETCS nincs még telepítve, jelenleg is a 75 Hz-es EVM rendszer üzemel.

Beni104
e-mail: beni104.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 21907
2011.10.10. 00:07.40
Sziasztok!

Nem tudja nekem valaki megmondani esetleg, hogy az álomáson telepítették e már az ETCS vonatbefolyásoló berendezést? Mert tudomásom szerint már kellett volna...

zoli14
e-mail: sz.zoli16.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20866
2011.04.21. 15:23.52
Igen az a túrkevei kiágazás.Mellette a tüzépre vezető vágány.Én még nem igen láttam itt vonatot.

pumpolini
e-mail: liqui.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20756
2011.03.27. 18:51.30
"...A mezőtúri pályaudvar helyének kijelölése a Tiszavidéki Vasúttársaság és a város között kisebb vitát váltott ki, amelyet végül a mezőtúriak kérését méltányolva a túrkevei országúthoz 120 öllel közelebb építettek fel. A felvételi épületet közvetlenül az út mellé mégsem helyezhették, mivel a közeli Berettyó-híd miatt a viszonylag kis teljesítményű mozdonyok az emelkedőn nem állhattak meg..."

Cseh Géza: Adalékok Jász-Nagykun-Szolnok megye vasúti fővonalainak kiépítéséhez


ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 19750
2010.12.22. 10:24.56
Esővíz elvezető csatorna vagy kábelcsatorna.

doki
e-mail: dokik3.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19749
2010.12.22. 10:15.39
a A volt túrkevei vonal maradéka ma kihúzóvágány. című képen mik azok a beton elemek? Láttam már valahol ilyet ugyanígy a vasút mentén.

Adani_
e-mail: sdffsdsd.kukac.asdasdas.hu
Módosított hozzászólás [fcs]
elfogadott hozzászólás 19224
2010.10.20. 15:22.43
Na igen, végül Mezőtúr votl akkora balfék,h nem csapott az asztalra érte. Mezőberénynél és Csabánál lesz felül és aluljáró.

Jjanos
e-mail: jacsojanos.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 19222
2010.10.19. 10:04.28
a 46-os út átjárójának alul- vagy felüljáróval történő kiváltása jelenleg nincs napirenden, marad a jelenlegi közösszintű

Adani
e-mail: ada.kukac.davaa.hu
elfogadott hozzászólás 17674
2010.06.09. 14:36.40
Pedig úgy volt ,h lesz majd Mezőtúrnál is aluljáró a 46-os útnál a kereszteződésben.

Csárdaszálláson és Mezőberényben is lesz ezek szerint aluljáró, sztem nem lenne fontos Mezőberényben és Csárdán sem jellemző a vágányokon átjárás a túloldalra mivel az nem beépített rész. Bőven elég volna peron a ké szélső vágányhoz, meg lehetne egy 3. átmenő és passz.

Az viszont örvendetes, h Tesco-s átjáróba Csabán épül aluljáró már épp ideje volt ott majdnem mindig le van zárva a sorompó. Azt se írja a tanulmány, h Békéscsabán ha aluljáró épül össze lesz-e kötve a buszossal. Érdemes lenne.

anraas
e-mail: anraas.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17673
2010.06.08. 22:33.44
Jó hír! Folytatódnak a fejlesztések: http://www.nif.hu/hirek/676
Rosszmájú megjegyzés: csak a mezőtúri önkormányzat volt akkora balek, hogy nem tudtak a városnak kibulizni egy különszintú útátjárót. Jellemző.

Adani
e-mail: asdasas.kukac.asasas.hu
elfogadott hozzászólás 16312
2010.03.07. 14:23.07
Gyomán is új sorompókat építettek ki.

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16275
2010.03.03. 17:16.32
Valójában nem csak a szintbeli keresztezésekkel van gond, hanem a gördülőállománnyal (mozdony+kocsi)és a vonatbefolyásolással is (a jelenlegit nem engedélyezik csak 120-ra).

anraas
e-mail: anraas.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 16273
2010.03.03. 16:12.07
Köszi. A berényi felüljáróról és a gyomai aluljáróról lehet is hallani, csak Mezőtúron nem lehet infót szerezni. Nahh de ebben nincsen semmi szokatlan. Ez a "mikor" tényleg nagy kérdés, mondjuk 40 év múlva :), főleg úgy, hogy most zsír új sorompókat építettek ki (gondolom nem 1 évre).

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 16263
2010.03.02. 17:30.06
Tervbe van véve, h felüljáró lesz ott, Gyomára pedig aluljáró van tervezve, Mezőberényre szintén felüljáró, kérdés mikor.

anraas
e-mail: anraas.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 16258
2010.03.02. 12:43.19
Tud valaki valami biztosat arról, hogy létesül-e különszintű kereszteződés a 46-os főút és a 120-as vasútvonal kereszteződésében Mezőtúron. Ugyanis hiába a beharangozott 160km/h, mert addig csak 120km/h-val mehetnek a vonatok mindaddig, amíg ezt a problémát meg nem oldják.

tonyezramirez
e-mail: tonyezramirez.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14496
2009.11.25. 15:38.12
Igen,az valóban az egykori Mezőtúr-Túrkeve vasútvonal kiágazása. A "Kevi-kihúzóból" ágazik továbbá 3 rakodóvágány,amiből 2 használható,valamint a TÜZÉP iparvágánya.

laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 14486
2009.11.23. 20:49.02
azért ez sem rossz

soerli
e-mail: soerli.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 12181
2009.06.27. 10:06.57
A fűtőház

Adani
e-mail: a-dani.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3475
2008.03.28. 23:02.35
Valószínűleg ez volt a Mezőtúr-Túrkeve vasút kiágazása.

Ádám
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 2177
2008.01.10. 16:58.41
Igazán szép az állomás kinézete.A szolnoki váltókörzetnél nem használt fűtőház található

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Mezőtárkány

Mezősomlyó

Mezőkövesd felső

Mezőzáh

Mezőzombor