|
Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad
Budapest-Keleti (1, 150, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol (100, 130)
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr (125, 974)
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)
|
|
|
|
Képtár
Hozzászólások
Farmos
A megállóhely 2022 októberben.
2022.10.18.
Fotó: Iváncsics Roland [IRHZ]
A megállóhelyen szolgálat, jegykiadás nincs. Az utasok "kényelméről" a fedett váró hivatott gondoskodni, néhány lepukkant székkel. A mellékhelység nem európai színvonalú.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.03.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.03.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.03.
|
|
Fotó: Kovács Viktor
Dátum: 2007.03.
|
|
A felvételi épület
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
A felvételi épület és a kép bal szélén a mellékhelyiség különálló szabványterv szerint épült épülete.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
A megálló épülete a falu felől
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
Pillantás Nagykáta felé
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
Pillantás Nagykáta felé a túlsó peronról
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
Pillantás Tápiószele felé
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
Pillantás Tápiószele felé a másik oldalról
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.04.
|
|
Befejezték a kerítést.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2011.04.23.
|
|
Életkép
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
Farmoson sem lehetetlen a busz-vonat integráció. Ahogyan oly sok helyén ezen a vonalon (is), a szomszédos Tápiószelén a vonatról láttuk indulni a buszt, nem várja meg a lehetséges átszállókat
Fotó: Neumann István
Dátum: 2011.07.15.
|
|
A felújított felvételi épület.
Fotó: Faltusz Csaba
Dátum: 2015.06.27.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2015.04.01.
|
|
A megállóhely 2022 októberben.
Fotó: Iváncsics Roland
Dátum: 2022.10.18.
|
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz,
kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is
Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások
Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29632
2015.08.21 17:43.08
|
Farmos 1990 körül, már csillagtalanított békéscsabai szilivel, és a Szovjetunióba tartó Ikarus 250-esekkel:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1089121851102798&set=gm.740320179445261&type=1&theater
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 19395
2010.11.16 16:42.53
|
Hát, el nem kapkodják az már biztos.
|
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 19320
2010.11.03 16:06.21
|
A régi elaggott biztonsági kerítés cseréjét ma megkezdték.
|
|
Lennon15
e-mail: beatlesfan15.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 9755
2009.02.07 19:33.26
|
A megállóhelyen van jegykiadás, méghozzá gépijegyet adnak ki! Tavaly nyáron még bárca-,reform, és kéregjegyet árultak itt.
|
|
Facskó Anita
e-mail: facsianita.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 8111
2008.11.29 21:10.12
|
Farmos
|
|
|
Blackmore
e-mail: judavid85.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 6028
2008.08.21 14:08.33
|
Farmoson van jegykiadás, bár nem állandó jelleggel.
|
|
Bajnóczi Zsolt
e-mail: bajnoczizs.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 734
2007.05.15 18:31.57
|
Farmos 2007.05.12
|
|
|
Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások
|
|
|