Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza

Budapest-Nyugati (142, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (142)
Zugló (142)
Ferencz József laktanya (142)
Kőbánya-Teher (142)
Kőbánya alsó (142)
Kőbánya-Kispest (142, 150)
Pestszentlőrinc
Szemeretelep
Ferihegy
Vecsés
Vecsés-Kertekalja
Üllő
Hosszúberek-Péteri
Monor
Monorierdő
Pilis
Albertirsa
Ceglédbercel
Ceglédbercel-Cserő
Budai út
Cegléd (140, 945)
Kecskéscsárda
Abony
Paládicspuszta
Szolnok (120, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi
Szolnok-Alcsi régi (120)
Millér
Szajol
Pusztaszuri
Törökszentmiklós
Barta
Pusztaszakállas
Fegyvernek-Örményes (480)
Turgony
Kisújszállás (102, 482, 927)
Karcagi puszta
Karcag (103)
Apavára
Püspökladány (101, 128)
Kelenc
Kaba (903)
Benedekvölgy
Hajdúszoboszló
Vérvölgy
Ebes
Ondód
Debrecen (105, 106, 107, 108, 109, 110)
Debrecen-Csapókert (110)
Apafa (110)
Pallagpusztai major
Bocskaikert
Hajdúhadház
Téglás
Kismicske
Újfehértó
Császárszállás
Nyíregyháza (100b, 100c, 112, 113, 116, 117)

120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad

Budapest-Keleti (1, 150, 273, 80)
Budapest-Józsefváros (150)
Kőbánya felső (273, 80)
Rákos (80)
Rákoshegy
Rákoskert
Ecser
Maglód
Maglódi Nyaraló
Gyömrő
Gyömrő-Tófürdő
Mende
Pusztaszentistván
Sülysáp
Szőlősnyaraló régi
Szőlősnyaraló
Magdolnatelep
Tápiószecső
Szentmártonkáta
Nagykáta
Tápiószentmárton
Farmos
Tápiószele
Tápiógyörgye
Pokoltanya
Újszász (82, 86)
Zagyvarékas (82, 86)
Abonyi út (82, 86)
Szolnok (100, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi régi (100)
Szajol
Tenyőszállás (130)
Tiszatenyő (130)
Pusztapó
Kétpó
Csugar
Mezőtúr (125, 974)
Nagylapos
Gyomai elágazás (127)
Gyoma (127)
Csárdaszállás
Mezőberény
Murony (129)
Mezőmegyer
Békéscsaba (121, 128, 135, 420, 422)
Szabadkígyós (121)
Kétegyházi tanyák (121)
Kétegyháza (121, 953)
Országút
Bánhidymajor
Lőkösháza (492)
— országhatár —
Mácsa kitérő
Kürtös
Sofronya
Arad (710, 711, 715, 716, 720, 733)

130 Szolnok-Hódmezővásárhely-Makó

Szolnok (100, 120, 145, 82, 86)
Szajol
Tenyőszállás (120)
Tiszatenyő (120)
Ürgehát
Kengyel
Bagimajor
Martfű
Mariházi
Tiszaföldvár
Homok
Gyügér
Kungyalu
Kungyalu alsó
Kunszentmárton (146)
Kunszentmárton-Érpart
Jaksorpart
Nagytőke
Jámborhalom
Kistőke
Hékéd (147)
Szentes (147)
Berekhát
Szegvár
Kórógyszentgyörgy
Mindszent
Szegfű
Mártély
Tiszai út
Tarjáni út
Hódmezővásárhelyi Népkert (135)
Hódmezővásárhely (135)
Hódmezővásárhely-Újváros
Hódmezővásárhely-Ipartelepek
Katraszél
Gorzsa
Szikáncs
Gajdospuszta
Földeák
Hagymás
Makó-Újváros
Makó-Újvásártér
Makó elágazás (121)
Makó (121)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKépek a netrőlKéptárHozzászólások


Szajol

állomás
100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza
120 Budapest-Szolnok- Békéscsaba-Lőkösháza-Arad
130 Szolnok-Hódmezővásárhely-Makó

2011.03.12.
Fotó: Szente-Varga Domonkos [szvdom]


  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.170413° E20.295251° | N47° 10' 13.48" E20° 17' 42.9"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Állomás


A vasútvonal Szajol Délnyugati szélén húzódik. Az állomás ottjártunkkor (2008. szept.) épp átépítés
alatt volt. A munkálatok 2006 szeptemberében kezdődtek meg. Az eredetileg tizenhét vágányos állomás a felújítás befejezése után tizenegy vágányosra zsugorodik.

Épületek, vágányok


A felvételi épületen kívül biztosítóberendezési épületeket, szociális épületet, kerékpártárolót, az állomás mindkét végén egy-egy váltóállító tornyot, egy volt őrházi épületet, pályafenntartási épületet a végponti oldalon, illetve egy a gőzősvilágot idéző vízházat és szertárépületet találunk az állomáson. Az átépítés során teljesen új, emelt szintű, 400m hosszú, részben fedett peronokat alakítottak ki a vágányok között, melyek az állomás méretéhez és a várható utasforgalomhoz viszonyítva kissé túlméretezettnek tűnnek.
A vágányokat aluljárón át lehet megközelíteni, melyet a mozgáskorlátozottak igényeihez is alkalmassá tettek. A munkálatok alatt a forgalom kisebb-nagyobb zökkenőkkel, de folyamatosnak mondható. Forgalmi szolgálat, menetjegykiadás (ez utóbbi átmenetileg egy konténerben) és váróterem van.

A felújítás


Lecserélték a régi csapórudas sorompókat új, fény- és félsorompóra, valamint felújították a felvételi épületet is. A kezdőponti oldalon a közúti forgalom döntő része a 4-es főút felüljáróján bonyolódik. A váltóállító tornyok közül a végponti oldalon lévőt már felújították. Remélhetőleg a másik megmarad mai állapotában. Egy szinte érintetlen, leszámítva a külső vakolatot és az emeleti nyílászárók cseréjét, eredeti típusépületről van szó.
A felújítás keretében átépítették az állomás kezdő- és végponti váltókörzeteit. Korszerű Siemens gyártmányú elektronikus biztosítóberendezést és térfigyelő kamerákat szereltek fel, valamint zajvédő falat és kerítést is építettek. A pályát pedig alkalmassá tették 160km/h sebességű közlekedésre. Szintén a rekonstrukció keretében kerültek átépítésre a Tiszatenyő felől érkező vágányok a végponti oldalon. Itt nyomvonal korrekciót is végrehajtottak és új nagysebességű kitérőket is beépítettek. A békéscsabai és a debreceni vonalat összekötő deltavágány kitérői fűthető kivitelűek.

Súlyos vasúti baleset 1994-ben Szajolon


1994. december 2-án történ súlyos baleset áldozatainak emlékét a felvételi épület mellett állított műemlék őrzi. Képek a vasúti balesetről: lásd lejjebb, Képek a netről!

Iparvágányok


Az állomásnak kiterjedt iparvágány hálózata van és egy ún. katonai rakodó is tartozik hozzá. Ez utóbbi a felújítás után is megmarad, ki tudja miért. A végponti oldalon a MOL NyRt-nek, az ÁTI Depó-nak a helyi szakzsargonban békéscsabai kihúzónak nevezett csonkavágányból futnak iparvágányok, míg a kezdőponti oldalról a Cisfa Kft-hez, illetve a Villamos Vontatási Főnökség alállomásához is vezet egy vágány. A teheráru forgalom jelentőségére utal az is, hogy a MÁV Cargo irodát tart fenn a felvételi épület emeletén.
(képek és szöveg: Sándor Antal)


Szelvénykő 1105
Szelvénykő 0




Régi képek - Szajol

Felvételi épület.
  Feltöltötte: Kovács Viktor

Szajol. Egykor csak egy igen szerény állomása volt a településnek. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szajol az 1870-es években. Forrás: http://www.szajol.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Szajol. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal


  http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=71096
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Szajol

A felvételi épület a vágányok felől nézve felújítás közben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A felvételi épület a vágányok felől nézve felújítás közben.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A felvételi épület utcafrontja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A jegypénztár a felújítás befejeztéig ebben a konténerben található.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A vízház.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Szociális épület.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Távműködtetésű kapcsolókert.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kerékpártároló.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Lejárat a vágányokhoz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Lejáró rámpa az aluljáróba.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Az aluljáró.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Pillantás a III. vágány peronjáról Szolnok felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Pillantás a III. vágány peronjáról Törökszentmiklós felé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Fedett rész az I. vágány peronján.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Biztosítóberendezési épület I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Váltóállító torony a kezdőponti oldalon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Váltóállító torony, részlet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Csapórudas sorompó a kezdőponti oldalon. Mára már ezt is lecserélték fél- és fénysorompóra.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet I. A 4-es főút felüljáróján állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet II. A 4-es főút felüljárója alatt állunk.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet III.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet IV. Jobbról balról nagysugarú kitérők.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet V. A jelző már funkció nélküli.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kezdőponti váltókörzet VI.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A villamos vonalfőnökség épülete itt még iparvágány nélkül.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Iparvágány a kezdőponti oldalon. Szinte teljesen belepte a gaz.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Ide fut be. Látszik, hogy hosszú ideje nem használták. A kapun tűzveszélyre figyelmeztető tábla van.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Sorsa beteljesedett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A katonai rakodó.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Ideiglenes peron.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Biztosítóberendezési épület II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Végponti váltóállító torony.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Pillantás a végponti váltóállító torony ablakából a Pályafenntartás épületére.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Vágányábra a végponti váltóállító toronyban. Még az átépítés előtti állapotot mutatja.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A váltókezelő munkahelye a végponti váltóállító toronyban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A végponti váltóállító torony biztosítóberendezése I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A végponti váltóállító torony biztosítóberendezése II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Nosztalgia. A csapórudas sorompó kezelése innen történt a végponti oldalon. Ma már itt is fél- fénysorompó van telepítve.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Az ÁTI Depó iparvágnya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A MOL NyRt iparvágánya.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Még egy kis nosztalgia. Csapórudas sorompók a végponti oldalon. Az új generáció már várja a szolgálatba lépést.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Volt lakóőrház épület a végponti oldalon. Ma magánlakás.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A régi Tiszatenyő felé vezető vonal vége.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Építési, szerelési anyagok mindenfelé.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A beruházás számokban.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Ezek a sínszálak fogják leváltani a régieket. A balra lévő vágány eltűnik.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Gyorsvonat halad át a III. vágányon.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Az 1994 december 2-i 34 halálos áldozatot követelő baleset emlékműve a felvételi épület mellett.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Végponti váltókörzet II.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Végponti váltókörzet III. A kezdőponthoz hasonlóan itt is nagysugarú kitérőket építettek be a pályába.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Végponti váltókörzet V.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Végponti váltókörzet VI. Ez a rész elbontásra került.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Kábelcsatorna biztosítóberendezési és egyéb kábelekkel.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A modern és a régi találkozása. Biztosítóberendezési kábelek és vonóvezeték.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye I.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A forgalmi szolgálattevő munkahelye II. Igazi ipartörténeti emlék.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A súlykörte színe alapján központi állítású ez a váltó, váltóhajtómű azonban sehol. Mi több, ott a váltózár is benne a kulccsal.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
A Bz Tiszatenyőre siet.
Fotó: Sándor Antal
Dátum: 2008.09.07.
Egy ködös téli napon.
Fotó: Kókai Erik
Dátum: 2009.11.21.
Az állomásépület a felújítás előtt
Fotó: Tóth Márton
Kezdőponti váltóállító torony ma már használaton kívül. az átkelő biztosítása fény és félsorompókkal történik.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony Integra-Domino kezelőszerv oldalajtaja. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony, használaton kívül. Sajnos a vandalizmus áldozata lett.
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony Domino típusu kezelőszervve. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony egyik kezelőszerve. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.
Kezdőponti váltóállító torony egyik kezelőszerve. Vandalizmus utáni életkép
Fotó: Pacsika Péter
Dátum: 2012.06.24.

Fotó: Szente-Varga Domonkos
Dátum: 2011.03.12.


Képek a netről - Szajol

A Szajoli vasúti szerencsétlenség felvételei, 1994.
Forrás: Istvan19 fotóalbuma
Dátum: 1994.12.02.
http://www.hotdog.hu/album/album.hot?id=318931
[Tárolt változat]
Ennyi maradt a kétszintes szolgálati lakásból a baleset után.
Dátum: 1994.12.02.
http://www.hotdog.hu/album/album.hot?id=225534
[Tárolt változat]
A gyorsvonat utolsó kocsija egy 08-17 WRy étkezőkocsi. A kép nemsokkal a vasúti kocsik elszállítása előtt készült.
Dátum: 1994.12.02.
http://www.hotdog.hu/album/album.hot?id=225534
[Tárolt változat]
A gyorsvonat utolsó kocsija hátulról. A túlterheléstől még a sínszál is eltört.
Dátum: 1994.12.02.
http://www.hotdog.hu/album/album.hot?id=225534
[Tárolt változat]
 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


valaki
e-mail: nemadommeg.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 24714
2012.08.17. 14:33.00
Érdekes, vagy inkább nevetséges, hogy Tiszatenyőn úgy kerültek kiépítésre a peronok, hogy négy vágányon tudnak vonatot fogadni, holott azon az állomáson csak két vonal megy át, és a forgalma is kisebb, mint szajolnak. itt három vonal megy át, szinte egyszerre érkeznek vonatok mindhárom vonalon, itt csak három vágányon tudnak vonatot fogadni. Nem tudom, mi alapján lett ez így kiépítve. A gépi utastájékoztatóról meg jobb nem is beszélni.. Alig lehet kivenni, hogy mit mond...

vasutfan
e-mail: hozzaszoltam.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 21722
2011.09.11. 13:24.24
Ez az állomás már sokkal szebb, mint ezen a képen. :)

Turóczy László
e-mail: turoczyl.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20707
2011.03.20. 19:45.05
Kiss Attilának üzenem, ezt az épületet ütötte el az 1994-es baleset.

Endre
e-mail: laposkerek.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20604
2011.03.06. 02:32.04
1870 előtt akkor mi volt itt, egy egyszerű elágazás?

turoczylaszlo
e-mail: turoczyl.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 20571
2011.03.05. 12:39.55
Szajol (Tiszavidéki Vasút állomása) 1870 augusztus 1-én nyílt meg személy-, poggyász-, gyorsárú- és teherárúforgalomra. Forrás: Eisenbahn, Dampfschiff und Verkehr folyóirat 1870 július 24-i, 6.
száma. Közlekedési Múzeum Könyvtára
A mai felvételi épület eredetijét már a MÁV építette a Tiszavidéki Vasút 1880-as államosítása után.

Edyboy
e-mail: ediboy329675.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17920
2010.06.30. 20:10.17
Hajnal Szajolon 2009 május 6.-án

Papa83
e-mail: gabipapi.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16957
2010.04.20. 12:50.32
Az eddigi legtöbb halálos áldozatot követelő magyarországi vasúti baleset Herceghalom állomáson volt 1916 végén, ahol a Bécsből, Ferenc József temetéséről hazaérkező vonat járt szerencsétlenül.

AKGV
e-mail: akgv2.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 16955
2010.04.19. 23:46.18
Kedves adam!

A mendei baleset sajnos súlyosabb volt.

adam
e-mail: adam.mester.kukac.invitel.hu
elfogadott hozzászólás 15714
2010.01.30. 18:27.28
A legsúlyosabb vonatbaleset Magyarországon ezen az állomáson volt, 1994-ben. Itt 31 ember halt meg.

Attila
e-mail: yukontours.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 15008
2009.12.25. 03:35.54
A szajoli Allomas korabban teljes pompajaban uzemelt, akkor meg az ott szolgalatot teljesito beosztottak rendez ruhaban jartak dolgozni, az allomas epulete elott viragagyak, tisztasag.Most, szomoruan latni,hogy a sinek kozott nagyobb a gaz, mint maguk az athalado szerelvenyek!
Annak idejen csapatostol jartak az alkalmazottak a gazt irtani es az allomas elotti sinek gyonyoruen tisztan voltak tartva.
Most is igy kellene, azt a sok dologtalan, az allomas epulete korul elfekvo "vasutast" neha ki kellene hajtani, hogy a fizetesukert valamit tegyenek is.
Nem a kocsmak melyen kellene fetrengeni, hanem a munka veget megfogni. Ez a mindenkori allomas-vezetes szegyene, ami ott van.
Udvozletem, akire tartozik!

horvatics
e-mail: horvaticscs.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13939
2009.10.11. 16:22.30
Ezen az állomáson nem fényjelzős mechanika hanem fényjelzősített SH berendezés üzemelt!

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 11192
2009.04.30. 06:17.45
Egyetlen apró hiányossága van ezen szépen összeállított oldalnak: egy átnézeti térkép, ami megmutatja, hogy mi volt eredetileg és az átépítés után mi lesz. Akinek ilyen térkép rendelkezésére áll, kérném, töltse fel.

Ha jól veszem ki a képekből, nagy sebességre alkalmas váltókat a végponti oldalon a Békéscsabáról bejövő vágány végződéseként a Debrecen felé menő vágányba, illetve a Szolnok felőli oldalon a Szolnokról bejövő és a Békéscsabára induló vágány kezdőpontjába, illetve a Szolnokról jövő helytelen és helyes vágány közé építettek, azaz összesen négy ilyen váltóról van szó. Az állomáson területén így a Békéscsabáról bejövő vonatok nagy sebességgel a Debrecen felé átmenő (helytelen) fővágányon közlekedhetnek.

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 11190
2009.04.29. 17:10.42
Ez nem feltétlenül rossz hír, legfeljebb vasúttörténeti szempontból. Annak kifejezetten örülni kell, hogy lassan 15 évvel a nagy baleset után végre kap korszerű biztosítóberendezést az állomás a régi ótvar fényjelzős mechanika helyett és ezen előbbi hozzászólásban szereplő váltóállítást is az fogja kezelni. A váltókezelő torony, mint szolgálati hely megtartása ezek miatt felesleges, ha nem bontották volna el, előbb-utóbb a cigányok hordták volna szét. Jó lenne erről mielőbb Törökszentmiklós, Fegyvernek és Karcag esetében is olvasni, de ezen állomások és biztosítóberendezések felújításáról még nincs hír.

Kispala
e-mail: hektor376.kukac.mailbox.hu
elfogadott hozzászólás 11185
2009.04.28. 17:22.43
Rossz hírek!
A végpont felöli lapostetős váltóállító tornyot, és az állomást elkerülő delta 120-as vonali őrhelyét elbontották.

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10299
2009.03.01. 20:57.30
A felvételi épület és környéke tovább szépül-épül

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10298
2009.03.01. 20:55.36
I vg.

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10297
2009.03.01. 20:54.39
Lejárat az aluljáróba a felvételi épület oldalánál

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10296
2009.03.01. 20:53.37
Majd megnőnek

atis
e-mail: kissattila975.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10149
2009.02.20. 18:53.51
Sziasztok! A csingis sorompók itt is megszüntek,de a kisújszállási nagyharangot ott hagyták a sínek alatt ,pedig azt ígérték, hogy pontosan bemérik a helyét és kiveszik a bombatölcsérből!

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10137
2009.02.19. 22:18.50
2008. novemberében

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10136
2009.02.19. 22:15.54
Az aluljáró felől

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 10135
2009.02.19. 22:14.13
már majdnem kész

laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8873
2009.01.05. 16:02.13
az előbbi kéen az új álomás épületet lehet látni. mellette az emlékművet, a mostanin a 3-4-es vágányt és II-es peront

laci
e-mail: jacika.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 8871
2009.01.05. 15:59.59
;D

Tóth Alexandra
e-mail: kaleidofangirl.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 7141
2008.10.10. 20:11.33
Ez a baleset aznap történt mikor én születtem... Ráadásul apám is nemsok híján ott volt... Mázli, hogy lekéste! Sőt, azon a vonaton utazott a mostani polgármesterünk is. Akkor még egyetemista volt. Ott volt néhány egyetemista társa (köztük egy jegyespár is)... Mind szörnyethaltak. Még jó, hogy a tanárúr hátul ült. Talán erre a balesetre emlékeztet a hajamban lévő szőke tincs (amúgy sötétbarna a hajam). De ezt úgyse felejteném el soha.

Domján György
e-mail: domjan.kukac.bp-erdo.hu
elfogadott hozzászólás 5921
2008.08.18. 13:58.57
Kár, hogy nem az eredetinek megfelelően újítják fel.

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 5917
2008.08.18. 12:16.41
Átépítés alatt 2008 augusztusában a vágányok felől nézet

cecilke
e-mail: cecilke.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 5591
2008.07.29. 21:53.52
Átépítés alatt, a Szolnok felöli oldal

wpetya
e-mail: wpetya.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3936
2008.04.24. 14:02.58
Visszaállítják a régi formáját?

Benbe
e-mail: benbe.kukac.elte.hu
elfogadott hozzászólás 3860
2008.04.21. 06:58.10
A baleset egy melléképületet (talán darabáru-raktárat?) rombolt le. A felvételi épületet nem érintette.
Amennyire én tudom ez az épület ugyanaz az épület.
A felújítás után amúgy sem lehet majd ráismerni!

wpetya
e-mail: wpetya.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 3859
2008.04.21. 03:32.37
Azt szeretném kérdezni, hogy a régi fotón levő épületet rombolta le az a nagy baleset, vagy az már elöbb megsemmisült? (Egy kisiklott szerelvény tarolt ott mindent.)

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Szolnok-Alcsi

Szada

Szolnok-Alcsi régi

Szár

Szatmárnémeti