Balazs177
e-mail: balazs177.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 28260
2014.05.26 18:47.19
|
Hajdúszoboszló,vasútállomás.Forrás:http://www.fortepan.hu/_photo/display/50755.jpg
|
|
|
Sztarec
e-mail: bozo71.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 25406
2012.11.27 11:20.07
|
A hjdúszoboszlói vasútállomás kisvasútja már nincs meg, de gyermekkoromban megvolt. Mindössze 10 méter hosszú, az állomás első vágányára merőleges egyenes keskenyvasúti vágány volt az állomási gabonasiló felvételi épület felé eső végénél. A sínek egészen az első vágányig tartottak, ahol a kocsimozgatás megkönnyítésére, a kocsit húzó-toló személy lábának kímélésére gyalogos átkelőt építettek. A másik végére egy kátránypapír borítású fabódét építettek kocsiszín gyanánt. Az állomás kertjének kerítése kikerülte a vonalat, ez a mai napig úgy maradt. Ezen kívül az immár funkció nélküli átjárót is meghagyták, de a vágány és a szín elbontásra került.
|
|
Oldalborda
e-mail: oldalborda.kukac.yahoo.de
|
elfogadott hozzászólás 15692
2010.01.30 10:56.54
|
1864-es menetrendben Szoboszló.
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1248
2007.09.03 13:34.11
|
9
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1247
2007.09.03 13:34.03
|
8
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1246
2007.09.03 13:33.54
|
7
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1245
2007.09.03 13:33.44
|
6
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1244
2007.09.03 13:33.34
|
5
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1243
2007.09.03 13:33.24
|
4
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1242
2007.09.03 13:33.15
|
3
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1241
2007.09.03 13:33.07
|
2
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1240
2007.09.03 13:32.56
|
1
|
|
|