Állomás kereső:
Állomások listája
Vasútvonalak listája


100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza

Budapest-Nyugati (142, 2, 273, 70, 71)
Városligeti elágazás (142)
Zugló (142)
Ferencz József laktanya (142)
Kőbánya-Teher (142)
Kőbánya alsó (142)
Kőbánya-Kispest (142, 150)
Pestszentlőrinc
Szemeretelep
Ferihegy
Vecsés
Vecsés-Kertekalja
Üllő
Hosszúberek-Péteri
Monor
Monorierdő
Pilis
Albertirsa
Ceglédbercel
Ceglédbercel-Cserő
Budai út
Cegléd (140, 945)
Kecskéscsárda
Abony
Paládicspuszta
Szolnok (120, 130, 145, 82, 86)
Szolnok-Alcsi
Szolnok-Alcsi régi (120)
Millér
Szajol (120, 130)
Pusztaszuri
Törökszentmiklós
Barta
Pusztaszakállas
Fegyvernek-Örményes (480)
Turgony
Kisújszállás (102, 482, 927)
Karcagi puszta
Karcag (103)
Apavára
Püspökladány (101, 128)
Kelenc
Kaba (903)
Benedekvölgy
Hajdúszoboszló
Vérvölgy
Ebes
Ondód
Debrecen
Debrecen-Csapókert (110)
Apafa (110)
Pallagpusztai major
Bocskaikert
Hajdúhadház
Téglás
Kismicske
Újfehértó
Császárszállás
Nyíregyháza (100b, 100c, 112, 113, 116, 117)

105 Debrecen-Nyírábrány-Érmihályfalva

Debrecen
Debrecen-Szabadságtelep
Debrecen-Újföld
Debrecen-Kondoros
Nagycsere
Haláp
Vámospércs
Szentannapuszta
Nyírábrány
— országhatár —
Barantóhegy
Érmihályfalva (742)

106 Debrecen-Sáránd-Nagykereki-Nagyvárad

Debrecen
Debrecen-Tégláskert (107)
Szepeshalom (107)
Szepes (107)
Mikepércs (107)
Sáránd (107)
Derecske
Derecske-Vásártér
Konyár
Sándoros
Konyári Sóstófürdő
Bajonta
Pocsaj-Esztár
Hantakert
Kismarja
Nagykereki
— országhatár —
Nagyszántó
Nagyzomlin
Biharpüspöki (101, 742)
Nagyvárad (101, 127, 733, 736, 736b, 740, 742)

107 Debrecen-Sáránd-Létavértes

Debrecen
Debrecen-Tégláskert (106)
Szepeshalom (106)
Szepes (106)
Mikepércs (106)
Sáránd (106)
Hajdúbagos
Hosszúpályi
Monostorpályi
Létavértes

108 Debrecen-Füzesabony

Debrecen
Debrecen-Vásártér (109)
Debrecen marhavásártér
Tócóvölgy (109)
Kismacs
Látókép
Macs
Tófürdő
Nagyhát
Telekföld
Balmazújváros
Kónya
Hortobágy
Hortobágyi Halastó (388)
Gyökérkút
Ohat-Pusztakócs (117)
Egyek
Tóhát
Tiszafüred (103)
Poroszló
Kétútköz
Egerfarmos
Mezőtárkány
Füzesabony (80, 87a)

109 Debrecen-Tiszalök

Debrecen
Debrecen-Vásártér (108)
Debrecen-Kertváros
Tócóvölgy (108)
Nyulas mh.
Józsa
Hajdúszentgyörgy
Zelemér
Hajdúböszörmény
Hajdúvid
Istvánfürdő
Hajdúdorog
Hajdúnánás
Hajdúnánás-Vásártér
Tedej
Tiszavasvári
Egyházerdő
Szorgalmatos
Tiszalök (117)

110 Debrecen-Nyírbátor- Mátészalka

Debrecen
Debrecen-Csapókert (100)
Apafa (100)
Dombostanya
Hajdúsámson
Hajdúsámsoni tanyák
Tamásipuszta
Tisztavíz
Aradványpuszta
Nyíradony (112)
Szakolykert
Nyírmihálydi
Nyírgelse
Szalmadpuszta
Nyírbogát
Nyírbátor (113)
Nyírcsászári (113)
Hodász (113)
Nyírmeggyes (113)
Mátészalka (111, 113, 114, 115)




Gyorsüzi
Minden jog fenntartva.
© 2017

Felhasználónév:

Jelszó:

Regisztráció




    Régi képekKéptárHozzászólások


Debrecen

állomás
100 Budapest-Szolnok- Debrecen-Nyíregyháza
105 Debrecen-Nyírábrány-Érmihályfalva
106 Debrecen-Sáránd-Nagykereki-Nagyvárad
107 Debrecen-Sáránd-Létavértes
108 Debrecen-Füzesabony
109 Debrecen-Tiszalök
110 Debrecen-Nyírbátor- Mátészalka



  Az állomás földrajzi koordinátái:
N47.520203° E21.628526° | N47° 31' 12.73" E21° 37' 42.69"
A koordinátákra kattintva a hely megtekinthető a Google Maps térképen.


Felvételi épület


Debrecenben a Tiszavidéki Vasút (TVV) honosította meg a vasutat 1857-ben, amikor Szolnok felől Debrecenig megépült a társaság első vasútvonala, éppen ezért Debrecen legelső felvételi épülete a Tiszavidéki Vasút sajátos stílusában épült. A vasúttársaság az állmás vágányai fölé fa vonatfogadó csarnokot (perontetőt) is emelt.
Később a vasút számos irányban továbbépült, ezért kevesebb, mint negyven évvel később felmerült már az igény az épület bővítésére. A tervekkel Pfaff Ferenc híres magyar építészt bízták meg, az épületet 1894-ben adták át, mely az eredeti épület helyére került. Debrecen volt az egyetlen Pfaff Ferenc állomásépületei közül, ahol a bejárat körül hatalmas, kétszintes íves üvegfalat találunk, mintegy a vonatfogadó csarnokra utaló motívumként (mint pl. Budapest-Keleti pu.) Itt ez az üvegfal mindössze a jegyváltó előcsarnokot jelezte igen hatásosan.
Az épületet a második világháborúban súlyos bombatámadás érte, 1958-ban ezért elbontották, és ekkor épült helyére a ma is látható új felvételi épület.
A mai felvételi épületet Kelemen László tervezte, az építkezés 1956-ban kezdődött, az elkészült új felvételi épületet 1961. augusztus 20-án adták át. [1]
A posta épületrésze később, 1963-ban készült el. [1]

[1] MÁV Zrt. A magyar vasút krónikája a XX. században


Szelvénykő 2220




Régi képek - Debrecen

Debrecen képen látható állomásépülete a második. Pfaff Ferenc tervezte, és a századfordulón épült meg a Tiszavidéki Vasút felvételi épületének helyén, a második világháborúban azonban súlyosan megsérült, 1959-ben elbontották. (forrás: dr Kubinszky Mihály: Régi magyar vasútállomások, Corvina 1983)
 
1912-ből származó képeslap a debreceni vasútállomásról. Pfaff Ferenc által tervezett felvételi épület a háttérben látható, előtte egy kisebb vasúti lakóépület, előtte pedig egy mozdonyszín látszik. A képen élénk vasúti forgalomnak lehetünk szemtanúi. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)
 
Az átalakított, kibővített, Pfaff Ferenc által tervezett és 1894-ben megépített épület. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)
 
A debreceni főműhely épülete a II. világháborús bombatalálat után (forrás: Mezei István: A 150 éves magyar vasút 1846-1996, MÁV Rt. Vezérigazgatósága)
 
Kelemen László tervezte a mai debreceni felvételi épületet, melyet a lebombázott állomásépület helyett építettek 1958-1960 között. A képen az épület az utca felőli oldalról látható. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)506
 
A régi felvételi épület egy színes képeslapon (forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyaroroszág képeslapokon Osiris kiadó 2003.)
  Dátum: 2007.11.10.

Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy másik képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy másik képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület távlati képe egy másik képeslapon. Érdemes megfigyelni a villamost is az állomás előtti téren (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
A régi indóház és az előtte lévő tér egy régi képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Ez a régi képeslap a pályaudvart ábrázolja még a régi, II. világháborúban megsemmisült épülettel (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Fényképfelvétel a régi állomásépületről, oldalról (Turóczy László gyűjteményéből)
 
Debrecen régi állomásépülete az utca felől (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
A világháború után épített debreceni pályaudvar 1970-ben (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Esti fényekben a Debreceni pályaudvar. Érdemes megfigyelni a kép jobb szélén a régi villamost! (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
A Debreceni állomás mögötti tér 1967-ben (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
 
Debrecen. Forrás: Képek a régi magyar vasutakról és vonatokról. Gyökér István, dr Kubinszky Mihály, 1991 (Közdok)
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen, Indóház tér
  Feltöltötte: Czuczor Péter

A debreceni városi kisvasút.Háttérben a régi pályaudvar felvételi épülete. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

A régi debreceni állomásépület főbejárata és az előtte lévő tér. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Debrecen vasútállomás város felőli oldala egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Forrás: Képeslapok 10.000 pillantás Magyarországra 1896-1916. Arcanum Adatbázis Kiadó és Fejlesztő Kft.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Egy régi kép a szőnyegbombázás után (1944). Beküldő: Tomi.
 
A legrégebbi kép a debreceni állomásról (1858). Beküldő: mikk.

 
Debrecen. Forrás: bedo.hu.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen pályaudvar, keleti rész. Forrás: bedo.hu.
  Feltöltötte: Sándor Antal

Az állomás látképe a fűtőház felől. Forrás: korabeli képeslap.
  Feltöltötte: Sándor Antal

A Pfaff Ferenc tervezte régi debreceni felvételi épület Kubinszky Mihály fotóján. A kép 1959-ben készült, a következő évben az épületet lebontották.
Forrás: http://iho.hu/hir/szazhusz-eve-a-hortobagyon-at
 

  Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.


  Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.

péntek reggel....
  Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.


  Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.


  Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.

A pályaudvar felvételi épülete az utcafront felől.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Debrecen.Vasúti híd.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Debrecen Vasútállomás
  http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=859968
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Debrecen vasútállomás
  Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=509040
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos

Debrecen.Pályaudvari postahivatal.Forrás:korabeli képeslap.

  Feltöltötte: Kővári Balázs

Debrecen egy régi képeslapon. Forrás: http://bikfic.blogspot.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen.Vasúti átjáróhíd.Forrás:korabeli képeslap
  Feltöltötte: Kővári Balázs

Várócsarnok 1960-ban
  Feltöltötte: Hegedűs Csaba
Dátum: 1960.

Debrecen. Forrás: post-card.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen. Forrás: post-card.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen. Nagyerdei indóház. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen. A felvételi épület város felőli oldala és az előtte lévő tér részlete. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen. Nagyerdei indóház. Forrás: http://bedo.hu/
  Feltöltötte: Sándor Antal

Debrecen. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
  Feltöltötte: Sándor Antal

A háborúban megsérült és félig helyreállított debreceni vasútállomás, 1950 körül.
Forrás: Magyar mozdonyok Facebook oldal
 

  Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=91311
Feltöltötte: Sándor Antal


  http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=91310
Feltöltötte: Sándor Antal



Képtár - Debrecen

Szobormozdony 326 136
Fotó: Tatai András
Dátum: 2005.09.01.
fotó: Károly Szabolcs
Dátum: 2006.03.21.
PRAGOTRON típusú kijelző.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2010.10.23.
MD szerelvény indul Nagykerekibe.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2010.10.23.

2003.08. Nagyállomás épülete
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
Állomás belső 01
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
Állomás belső 02
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
D70 épülete oldalról
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
a személypályaudvar az irányító toronyból
Fotó: Tatai András
Dátum: 2007.08.20.
Az állomás D70 típusú biztosító berendezésének kezelő pultja
Fotó: Tatai András
Dátum: 2007.08.20.
326.136. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.04.07.
326.136. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.04.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.

Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.

Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.
Nagykereki (Létavértes), Budapest, Füzesabony, Tiszalök felé tekintve
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
Nyíregyháza, Mátészalka, Nyírábrány felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.

 
Hozzászólások:
 
Ha te is szeretnél hozzászólást küldeni az állomáshoz, kattints ide: hozzászólás küldése
Az elküldött hozzászólás kizárólag ennél az állomásnál jelenik majd meg.
Az oldal szerkesztőjének küldendő üzeneted ne ide írd, azt továbbra is Gyorsüzi formájában
egyenesen a szerkesztőnek címezd.
Hozzászólások


JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 30734
2017.02.18. 14:34.31
Létavértes - Debrecen:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-es_ahol_mar_vonat_sem_jar

ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 30495
2016.10.05. 18:54.44
http://index.hu/belfold/2016/10/05/ilyen_lesz_a_gigantikus_debreceni_fopalyaudvar/

Spiel
e-mail: lehmann2000.kukac.yahoo.com
elfogadott hozzászólás 30476
2016.09.20. 09:09.47
Ha jól megfigyeljük, Ebes (Szolnok, Nyugati) felé menet bal oldalon, a magaslaton, ahol azt hiszem a selejteket "tárolják", na ott a végén, ami még látszik, látható egy MDmot is.

ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
elfogadott hozzászólás 29720
2015.09.29. 19:45.03
http://oroksegfigyelo.blog.hu/2013/10/04/amikor_az_epitesz_nyilvanit_vedette

M62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 29264
2015.02.23. 19:03.13
Kis kiegészítés az állomás történetéhez. A Telefongyár által gyártott biztosító berendezéssel lett több szakaszban felszerelve 1905-1908 között a Debrecen-Püspökladány, Debrecen-Királyháza, Szajol-Biharpüspöki vonalon. 1930-ban Debrecen állomáson üzembe helyezték a VES berendezést, amit a háború után a Telefongyár dolgozói állítottak helyre, (egyúttal Debrecen-Nyíregyháza vonalon ideiglenes jelzőberendezést telepítettek). Ez üzemelt az állomás kezdőpont felőli oldalán, végpont felőli oldalon pedig kulcsrögzítő berendezés, 9 váltókörzettel 1981. november 4-ig, amikor üzembehelyzték a Domino70 tipusú tolatóvágányutas váltó és vágányfoglaltságot ellenőrző biztosító berendezést. Az állomáson az utolsó nagyobb volumenű átépítés, többszöri halasztás után 1969-ben kezdődött, megépült 11 vágányos személypályaudvara aluljáróval, helyben átépült a tehervonati fogadó és indító (12-19. vágányok), a gurítópályaudvar 12 vágánya, a 6 vágányos személykocsi tároló kocsimosóval és megújúlt a belső fatér is kb. 24 vKm hosszban. 1970. július 12-én fejezték be a Szajol-Karcag, 1970. november 1-jén a Karcag-Debrecen szakasz villamosítása készült el. Érdekesség, hogy kapacitáshiány miatt ezt a részt a prágai SUDOP tervező vállalat tervei alapján a nagy tapasztalatokkal rendelkező prágai Elektrizace Zeleznic vállalat építette. A Debrecen-Nyíregyháza szakasz 1970.december 19-én készült el.

mav
e-mail: szabo.lajos843.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 23544
2012.04.04. 16:47.39
1944.06.02. péntek reggelén...

Tóth László
e-mail: tothlaszlo826.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 22708
2011.12.28. 01:13.20
A 3006-os MD-ét én vezettem az utolsó előtti két útján...
Az MD az egyik kedvenc tipusom volt.
Beo. gépek: a 3038-as, azt követte a 3031-es Kb. hat évig vezettem ezt a tipust.

Tóth Laszló mv.

bekker99
e-mail: bekkerbence.kukac.hotmail.con
elfogadott hozzászólás 21362
2011.07.21. 15:53.51
kössz az infót

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 21271
2011.06.26. 13:32.00
Mindenkivel tudatom, hogy a 3006-os MD szeptemberig közlekedik még, tartalék lett, csak a szerelvényének fővizsgája járt le. Tehát maga a gép szeptemberig fotózható!

forrás:
indexfórum MD-topik
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9121459

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20961
2011.05.03. 14:02.14
Sajnos országosan. 2009 decemberében idekerültek Pécs járművei is, többek között a 22-es MD is onnan jött, így máshol már nem lehet MD szerelvénnyel utazni. Az előző hozzászólásom egyébként pontatlan, mert az MDmot 3006 is üzemben van még, szintén Debrecenben. Több szerelvény azonban nincs, így csak egy motorkocsi dolgozik egyszerre, a másik a fűtőházban pihen. Az MD fővizsgája június 17-én jár le, ez lesz az utolsó nap, amikor menetrend szerint közlekedik. Bár amikor utaztam rajta, a jv. azt mondta, hogy a fővizsgát meghosszabbítják, erre szinte semmi esély sincs. Tehát aki még utazni szeretne egyet a legendás Piroskán, annak sajnos már nincs sok ideje...

András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20959
2011.05.03. 12:59.48
Ez országosan az utolsó közforgalomban üzemelő MD, vagy csak a debreceni igazgatóság területén ?

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20952
2011.05.02. 20:23.39
Az utolsó közforgalomban üzemelő MDmot Debrecenben

Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 20917
2011.04.28. 22:02.35
Valószínüleg utoljára fotóztam MDmot-ot:( Szerencsére nem szólt a fényképezésért senki. Talán látták, hogy 400 km-t utaztam ezért az egy MD-ért:)

lassujel
e-mail: year1984.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 20649
2011.03.13. 10:15.53
Már csak egy szerelvény működik: Btx 016- Bx 050 - MD mot 3022 (ill. a 3006). A többinek már nincs fővizsgája, így ezeket nem lehet kiadni.Sőt pár motorkocsit (pl: 3003) leszámítva már el is kerültek Debrecenből.Vezérlőkocsi a még működő 16-oson kívül tudomásom szerint már nincs is a városban, de ha lenne sem mehetne már.Tehát egy szerelvény maradt, ami viszont rendszeresen dolgozik, de csak a Nagykereki vonalon. Tegnap sikerült is utaznom vele.Ugyan a nyár elejéig még kitart a vizsgája, de jobb minél előbb utazni rajta, mert bármi történhet. Jelenleg forda szerint a 36722, 36724 és 36718-as vonatokat az MD-vel állítják ki.

pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 19987
2011.01.18. 11:18.09
Valaki meg tudná mondani hogy melyik két (három?) MD van még üzemben Debrecenben? És a nagykereki személyvonatok mindig MD-k? Köszi.

gergõ
e-mail: gery.s.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 18709
2010.08.31. 22:00.42
Egy esős napon (még mielőtt rám szóltak a fényképezés miatt :-S )

siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
elfogadott hozzászólás 18615
2010.08.23. 20:14.15
http://www.fortepan.hu/image.php?id=2705
1960-as években.

Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17890
2010.06.27. 12:57.08
Köszönöm a válaszokat! Ezek szerint menjen Nagykerekibe az, aki MD-zni akar..:)

Itep84
e-mail: peti84.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 17828
2010.06.22. 13:45.13
Jellemzőem a kereki oldalban járnak MD-k. Ezenkívül munkanapokon a Debrecenből 5:26-kor Füzesabonyba induló személyvonat vége az, ami leakad Hortobágyon, és 6:20-kor visszaindul. 17:12-kor Debrecenből Nyírábrány felé is MD megy, ami 18:09-kor indul vissza (az egyébként Nagyváradról jövő vonat végén). Azt hiszem egy vonatpár van Mátészalka felé is, de azt nem tudom, mikor.

Andrasimre15
e-mail: andrasimre.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17681
2010.06.12. 14:07.11
Nagykerekibe mindig Md jár.

pzs
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 17069
2010.04.28. 14:58.51
Valaki tudja, hogy innen merre járnak MD szerelvények? Vagy hogy melyik vonat van mindig MD-ből kiállítva?

mikk
e-mail: jazzbarat.kukac.gmail.com
elfogadott hozzászólás 13769
2009.09.25. 18:20.56
Az 1858-as fotó forrása:
Magyarország története : tíz kötetben : 6/1. kötet /1848-1890/

m62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 10735
2009.03.25. 20:33.25
Debrecen állomás, 2009.03.15-én:

gergo0314
e-mail: gergo0314.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 7837
2008.11.09. 16:52.43
Személyvonat Füzesabonyba az ötödik vágányról.

Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1234
2007.09.03. 13:26.15
Téli képek..3

Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1233
2007.09.03. 13:26.05
Téli képek..2

Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1232
2007.09.03. 13:25.56
Téli képek..

Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
elfogadott hozzászólás 1148
2007.08.19. 15:50.29
Tökéletesen bemondják a vonatokat.

Ben
e-mail: abc95.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1089
2007.08.09. 22:17.03
Imádom a Debreceni állomást, mert szeretem azokat a nagy állomásokat ahol még nem jártam.

Viktor
e-mail: pool93.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 1055
2007.08.06. 15:08.05
2006 Októberében erre járt egy Nohab.

Tomi
e-mail: szabo910908.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
elfogadott hozzászólás 1042
2007.08.03. 18:04.34
Egy tavaj készült kép a város felöl

F.Szabó Viktor
e-mail: h0651567.kukac.wu-wien.ac.at
elfogadott hozzászólás 525
2007.03.12. 12:27.24
Nem sajnos arról már letehetünk :(
biztos nem fogják a debreceni állomást eredeti formájára visszaépíteni kár már csak régi képekről emlékezhetünk a gyönyörü épületről :(

Sabee
e-mail: v63-023.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 45
2006.12.25. 13:11.20
Debrecen állomás felvételi épülete 2006. március 21-én.

Tomi
e-mail: szatam910908.kukac.freemail.hu
elfogadott hozzászólás 35
2006.12.20. 10:12.10
Hát igen, a régi lebombázott Állomás igen csak szebb volt ennél. Nem lehetne újjáépíteni az elözőt, sokkal szebb lenne a város ill. a Petőfi tér. Egy jó példa a Miskolci Tiszai Pályaudvar.

Hozzászólás küldése ehhez az állomáshoz
Hozzászólások





Debrecen-Kondoros

Debrecen-Csapókert

Debrecen-Szabadságtelep

Debrecen-Tégláskert

Debrecen-Kertváros