|
Debrecen képen látható állomásépülete a második. Pfaff Ferenc tervezte, és a századfordulón épült meg a Tiszavidéki Vasút felvételi épületének helyén, a második világháborúban azonban súlyosan megsérült, 1959-ben elbontották. (forrás: dr Kubinszky Mihály: Régi magyar vasútállomások, Corvina 1983)
|
|
1912-ből származó képeslap a debreceni vasútállomásról. Pfaff Ferenc által tervezett felvételi épület a háttérben látható, előtte egy kisebb vasúti lakóépület, előtte pedig egy mozdonyszín látszik. A képen élénk vasúti forgalomnak lehetünk szemtanúi. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)
|
|
|
Az átalakított, kibővített, Pfaff Ferenc által tervezett és 1894-ben megépített épület. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)
|
|
A debreceni főműhely épülete a II. világháborús bombatalálat után (forrás: Mezei István: A 150 éves magyar vasút 1846-1996, MÁV Rt. Vezérigazgatósága)
|
|
|
Kelemen László tervezte a mai debreceni felvételi épületet, melyet a lebombázott állomásépület helyett építettek 1958-1960 között. A képen az épület az utca felőli oldalról látható. (forrás: Kubinszky Mihály, Gombár György: Bahnhöfe in Ungarn 1846-1988, 1989)
|
|
A régi felvételi épület egy színes képeslapon (forrás: Domokos Mátyás Saly Noémi Környei Anikó: A régi Magyaroroszág képeslapokon Osiris kiadó 2003.)
Dátum: 2007.11.10.
|
|
|
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy másik képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
|
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület egy másik képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
Pfaff Ferenc által tervezett régi állomásépület távlati képe egy másik képeslapon. Érdemes megfigyelni a villamost is az állomás előtti téren (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
|
A régi indóház és az előtte lévő tér egy régi képeslapon (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
Ez a régi képeslap a pályaudvart ábrázolja még a régi, a II. világháborúban bombázás miatt súlyosan megrongálódott épülettel (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
|
Fényképfelvétel a régi állomásépületről oldalról (Turóczy László gyűjteményéből)
|
|
Debrecen régi állomásépülete az utca felől (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
|
A világháború után épített debreceni pályaudvar 1970-ben (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
Esti fényekben a Debreceni pályaudvar. Érdemes megfigyelni a kép jobb szélén a régi villamost! (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
|
A Debreceni állomás mögötti tér 1967-ben (forrás: Turóczy László gyűjteménye)
|
|
Debrecen. Forrás: Képek a régi magyar vasutakról és vonatokról. Gyökér István, dr Kubinszky Mihály, 1991 (Közdok)
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Debrecen, Indóház tér
Feltöltötte: Czuczor Péter
|
|
A debreceni városi kisvasút.Háttérben a régi pályaudvar felvételi épülete. Forrás: korabeli képeslap.
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
|
A régi debreceni állomásépület főbejárata és az előtte lévő tér. Forrás: korabeli képeslap.
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
Debrecen vasútállomás város felőli oldala egykor. Forrás: profila.hu korabeli képeslap.
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
|
Forrás: Képeslapok 10.000 pillantás Magyarországra 1896-1916. Arcanum Adatbázis Kiadó és Fejlesztő Kft.
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
Egy régi kép a szőnyegbombázás után (1944). Beküldő: Tomi.
|
|
|
A legrégebbi kép a debreceni állomásról (1858). Beküldő: mikk.
|
|
Debrecen. Forrás: bedo.hu.
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Debrecen pályaudvar, keleti rész. Forrás: bedo.hu.
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
Az állomás látképe a fűtőház felől. Forrás: korabeli képeslap.
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
A Pfaff Ferenc által tervezett régi felvételi épület Kubinszky Mihály fotóján. A kép 1959-ben készült. Ezt az épületet 1961-ben lebontották.
Forrás: http://iho.hu/hir/szazhusz-eve-a-hortobagyon-at
Dátum: 1959.
|
|
Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.
|
|
|
Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.
|
|
péntek reggel....
Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.02.
|
|
|
Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.
|
|
Feltöltötte: szabó lajos
Dátum: 1944.06.
|
|
|
A pályaudvar felvételi épülete az utcafront felől.Forrás:korabeli képeslap
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
Debrecen.Vasúti híd.Forrás:korabeli képeslap
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
|
Debrecen Vasútállomás
http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=859968
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos
|
|
Debrecen vasútállomás
Forrás: http://axioart.com/index.php?op=live_item&id=509040
Feltöltötte: Szente-Varga Domonkos
|
|
|
Debrecen.Pályaudvari postahivatal.Forrás:korabeli képeslap.
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
Debrecen egy régi képeslapon. Forrás: http://bikfic.blogspot.hu
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Debrecen.Vasúti átjáróhíd.Forrás:korabeli képeslap
Feltöltötte: Kővári Balázs
|
|
Várócsarnok 1960-ban
Feltöltötte: Hegedűs Csaba
Dátum: 1960.
|
|
|
Debrecen. Forrás: post-card.hu
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
Debrecen. Forrás: post-card.hu
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Debrecen. Nagyerdei indóház. Forrás: http://bedo.hu/
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
Debrecen. A felvételi épület város felőli oldala és az előtte lévő tér részlete. Forrás: http://bedo.hu/
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Debrecen. Nagyerdei indóház. Forrás: http://bedo.hu/
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
Debrecen. Forrás:http://postcards.arcanum.hu
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
A háborúban megsérült és félig helyreállított debreceni vasútállomás, 1950 körül.
Forrás: Magyar mozdonyok Facebook oldal
|
|
Forrás: http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=91311
Feltöltötte: Sándor Antal
Dátum: 1961.
|
|
|
http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&img=91310
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
A pályaudvar és az Ispotály-templom látképe. A képeslapmásolatot V. Pákozdi Károly Zoltán osztotta meg a hivatkozott oldal olvasóival.
Forrás: https://3.bp.blogspot.com/-fSE1uBB8DxQ/WOdjkdKf1QI/...
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
Forrás: http://multidezoepiteszet.blog.hu/2018/05/02/debrecen_dicsosege_es_szegyene_a_regi_indohaz#gallery-1525252823_2
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
A régi, Pfaff Ferenc által tervezett állomásépület középső csarnoka a vágányok felől, a II. világháború előtt.
Forrás: Fortepan / KÓKÁNY JENŐ (107454)
http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_107454.jpg
Feltöltötte: Barkó Richard
Dátum: 1939.
|
|
|
Villamos fordul az állomás előtt. Forrás: Fortepan / Nagy Gyula (51018).
http://download.fortepan.hu/_photo/download/fortepan_51018...
Feltöltötte: Barkó Richard
|
|
Eredeti képeslap: Bors Géza.
Forrás: https://www.facebook.com/groups/427006881371725/...
Feltöltötte: Sándor Antal
|
|
|
|
|
|
Szobormozdony 326 136
Fotó: Tatai András
Dátum: 2005.09.01.
|
|
fotó: Károly Szabolcs
Dátum: 2006.03.21.
|
|
PRAGOTRON típusú kijelző.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2010.10.23.
|
|
MD szerelvény indul Nagykerekibe.
Fotó: Vekker András
Dátum: 2010.10.23.
|
|
|
|
2003.08. Nagyállomás épülete
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
|
|
Állomás belső 01
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
|
|
Állomás belső 02
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
|
|
D70 épülete oldalról
Fotó: Hegedűs Csaba
Dátum: 2003.08.26.
|
|
a személypályaudvar az irányító toronyból
Fotó: Tatai András
Dátum: 2007.08.20.
|
|
Az állomás D70 típusú biztosító berendezésének kezelő pultja
Fotó: Tatai András
Dátum: 2007.08.20.
|
|
326.136. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.04.07.
|
|
326.136. Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán.
Dátum: 2014.04.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Debrecen
Dátum: 2009.08.07.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.
|
|
Fotó: Majlinger Zoltán
Dátum: 2015.
|
|
Nagykereki (Létavértes), Budapest, Füzesabony, Tiszalök felé tekintve
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
Nyíregyháza, Mátészalka, Nyírábrány felé
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
Így múlik el a világ dicsősége. Valaha több ilyen árusító hely is üzemelt a csarnokban - ma mind be van zárva.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
A régi váróterem. Valaha büfé, videótéka is volt benne, ma az egész le van zárva.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
Gőzmozdony az első vágány mellett
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
Jegypénztár
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
A Pragotron helyére szerelt kijelző.
Fotó: Szántai Zsolt
Dátum: 2016.10.20.
|
|
150 éves a vasútvonal.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2017.08.04.
|
|
Fotó: Fűzy-Molnár Zoltán
Dátum: 2017.08.12.
|
|
Itt jelenleg egy edzőterem van. Az épület másik oldalán meg húsbolt, de a vágányok alapján ez az épület egy raktár lehetett a Vágóhíd utcában.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2021.06.11.
|
|
Helyi önkéntesek akciójának köszönhetően itt a helyi kötődésű írók, költők neveit örökítették meg.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2021.06.11.
|
|
Régi iparvágány kapu amit már jóideje nem használtak és nem is fognak. Valamikor 2011 előtt szedhették fel a vágányokat.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2021.06.11.
|
|
Itt ágazott ki a ma edzőteremként és húsboltként szolgáló épület iparvágánya a Vágóhid utcánál. 2011-ben már fel volt szedve.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2021.06.11.
|
|
A Vágóhid utca iparvágányából már csak ilyesmik maradtak meg.
Fotó: kleh norbert
Dátum: 2021.06.11.
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 32768
2020.11.29 17:25.25
|
2020.07.11 Őrház a Vágóhíd utcai felüljáró mellett
|
|
|
JasonX
e-mail: jasonx2.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 30734
2017.02.18 14:34.31
|
Létavértes - Debrecen:
http://nevtelenutazo.blog.hu/2014/09/22/2014_08_31_20_eves_jubileumi_2_resz_a_kaosz_szive_helyett_a_107-es_ahol_mar_vonat_sem_jar
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor67.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 30495
2016.10.05 18:54.44
|
http://index.hu/belfold/2016/10/05/ilyen_lesz_a_gigantikus_debreceni_fopalyaudvar/
|
|
Spiel
e-mail: lehmann2000.kukac.yahoo.com
|
elfogadott hozzászólás 30476
2016.09.20 09:09.47
|
Ha jól megfigyeljük, Ebes (Szolnok, Nyugati) felé menet bal oldalon, a magaslaton, ahol azt hiszem a selejteket "tárolják", na ott a végén, ami még látszik, látható egy MDmot is.
|
|
ROCOman
e-mail: antal.sandor.kukac.pr.hu
|
elfogadott hozzászólás 29720
2015.09.29 19:45.03
|
http://oroksegfigyelo.blog.hu/2013/10/04/amikor_az_epitesz_nyilvanit_vedette
|
|
M62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 29264
2015.02.23 19:03.13
|
Kis kiegészítés az állomás történetéhez. A Telefongyár által gyártott biztosító berendezéssel lett több szakaszban felszerelve 1905-1908 között a Debrecen-Püspökladány, Debrecen-Királyháza, Szajol-Biharpüspöki vonalon. 1930-ban Debrecen állomáson üzembe helyezték a VES berendezést, amit a háború után a Telefongyár dolgozói állítottak helyre, (egyúttal Debrecen-Nyíregyháza vonalon ideiglenes jelzőberendezést telepítettek). Ez üzemelt az állomás kezdőpont felőli oldalán, végpont felőli oldalon pedig kulcsrögzítő berendezés, 9 váltókörzettel 1981. november 4-ig, amikor üzembehelyzték a Domino70 tipusú tolatóvágányutas váltó és vágányfoglaltságot ellenőrző biztosító berendezést. Az állomáson az utolsó nagyobb volumenű átépítés, többszöri halasztás után 1969-ben kezdődött, megépült 11 vágányos személypályaudvara aluljáróval, helyben átépült a tehervonati fogadó és indító (12-19. vágányok), a gurítópályaudvar 12 vágánya, a 6 vágányos személykocsi tároló kocsimosóval és megújúlt a belső fatér is kb. 24 vKm hosszban. 1970. július 12-én fejezték be a Szajol-Karcag, 1970. november 1-jén a Karcag-Debrecen szakasz villamosítása készült el. Érdekesség, hogy kapacitáshiány miatt ezt a részt a prágai SUDOP tervező vállalat tervei alapján a nagy tapasztalatokkal rendelkező prágai Elektrizace Zeleznic vállalat építette. A Debrecen-Nyíregyháza szakasz 1970.december 19-én készült el.
|
|
mav
e-mail: szabo.lajos843.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 23544
2012.04.04 16:47.39
|
1944.06.02. péntek reggelén...
|
|
|
Tóth László
e-mail: tothlaszlo826.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 22708
2011.12.28 01:13.20
|
A 3006-os MD-ét én vezettem az utolsó előtti két útján...
Az MD az egyik kedvenc tipusom volt.
Beo. gépek: a 3038-as, azt követte a 3031-es Kb. hat évig vezettem ezt a tipust.
Tóth Laszló mv.
|
|
bekker99
e-mail: bekkerbence.kukac.hotmail.con
|
elfogadott hozzászólás 21362
2011.07.21 15:53.51
|
kössz az infót
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 21271
2011.06.26 13:32.00
|
Mindenkivel tudatom, hogy a 3006-os MD szeptemberig közlekedik még, tartalék lett, csak a szerelvényének fővizsgája járt le. Tehát maga a gép szeptemberig fotózható!
forrás:
indexfórum MD-topik
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9121459
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20961
2011.05.03 14:02.14
|
Sajnos országosan. 2009 decemberében idekerültek Pécs járművei is, többek között a 22-es MD is onnan jött, így máshol már nem lehet MD szerelvénnyel utazni. Az előző hozzászólásom egyébként pontatlan, mert az MDmot 3006 is üzemben van még, szintén Debrecenben. Több szerelvény azonban nincs, így csak egy motorkocsi dolgozik egyszerre, a másik a fűtőházban pihen. Az MD fővizsgája június 17-én jár le, ez lesz az utolsó nap, amikor menetrend szerint közlekedik. Bár amikor utaztam rajta, a jv. azt mondta, hogy a fővizsgát meghosszabbítják, erre szinte semmi esély sincs. Tehát aki még utazni szeretne egyet a legendás Piroskán, annak sajnos már nincs sok ideje...
|
|
|
András
e-mail: szoljhozza.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20959
2011.05.03 12:59.48
|
Ez országosan az utolsó közforgalomban üzemelő MD, vagy csak a debreceni igazgatóság területén ?
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20952
2011.05.02 20:23.39
|
Az utolsó közforgalomban üzemelő MDmot Debrecenben
|
|
|
Lennon15
e-mail: kispiros093.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20917
2011.04.28 22:02.35
|
Valószínüleg utoljára fotóztam MDmot-ot:( Szerencsére nem szólt a fényképezésért senki. Talán látták, hogy 400 km-t utaztam ezért az egy MD-ért:)
|
|
|
lassujel
e-mail: year1984.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 20649
2011.03.13 10:15.53
|
Már csak egy szerelvény működik: Btx 016- Bx 050 - MD mot 3022 (ill. a 3006). A többinek már nincs fővizsgája, így ezeket nem lehet kiadni.Sőt pár motorkocsit (pl: 3003) leszámítva már el is kerültek Debrecenből.Vezérlőkocsi a még működő 16-oson kívül tudomásom szerint már nincs is a városban, de ha lenne sem mehetne már.Tehát egy szerelvény maradt, ami viszont rendszeresen dolgozik, de csak a Nagykereki vonalon. Tegnap sikerült is utaznom vele.Ugyan a nyár elejéig még kitart a vizsgája, de jobb minél előbb utazni rajta, mert bármi történhet. Jelenleg forda szerint a 36722, 36724 és 36718-as vonatokat az MD-vel állítják ki.
|
|
pezsman
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 19987
2011.01.18 11:18.09
|
Valaki meg tudná mondani hogy melyik két (három?) MD van még üzemben Debrecenben? És a nagykereki személyvonatok mindig MD-k? Köszi.
|
|
gergõ
e-mail: gery.s.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 18709
2010.08.31 22:00.42
|
Egy esős napon (még mielőtt rám szóltak a fényképezés miatt :-S )
|
|
|
siofok35
e-mail: siofok35.kukac.c2.hu
|
elfogadott hozzászólás 18615
2010.08.23 20:14.15
|
http://www.fortepan.hu/image.php?id=2705
1960-as években.
|
|
Pezsman17
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17890
2010.06.27 12:57.08
|
Köszönöm a válaszokat! Ezek szerint menjen Nagykerekibe az, aki MD-zni akar..:)
|
|
Itep84
e-mail: peti84.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 17828
2010.06.22 13:45.13
|
Jellemzőem a kereki oldalban járnak MD-k. Ezenkívül munkanapokon a Debrecenből 5:26-kor Füzesabonyba induló személyvonat vége az, ami leakad Hortobágyon, és 6:20-kor visszaindul. 17:12-kor Debrecenből Nyírábrány felé is MD megy, ami 18:09-kor indul vissza (az egyébként Nagyváradról jövő vonat végén). Azt hiszem egy vonatpár van Mátészalka felé is, de azt nem tudom, mikor.
|
|
Andrasimre15
e-mail: andrasimre.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17681
2010.06.12 14:07.11
|
Nagykerekibe mindig Md jár.
|
|
pzs
e-mail: pezsman.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 17069
2010.04.28 14:58.51
|
Valaki tudja, hogy innen merre járnak MD szerelvények? Vagy hogy melyik vonat van mindig MD-ből kiállítva?
|
|
mikk
e-mail: jazzbarat.kukac.gmail.com
|
elfogadott hozzászólás 13769
2009.09.25 18:20.56
|
Az 1858-as fotó forrása:
Magyarország története : tíz kötetben : 6/1. kötet /1848-1890/
|
|
m62191
e-mail: knorbi825.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 10735
2009.03.25 20:33.25
|
Debrecen állomás, 2009.03.15-én:
|
|
|
gergo0314
e-mail: gergo0314.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 7837
2008.11.09 16:52.43
|
Személyvonat Füzesabonyba az ötödik vágányról.
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1234
2007.09.03 13:26.15
|
Téli képek..3
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1233
2007.09.03 13:26.05
|
Téli képek..2
|
|
|
Rárosi Ferenc
e-mail: tenzor21.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1232
2007.09.03 13:25.56
|
Téli képek..
|
|
|
Kenézy György
e-mail: Kenezygy.kukac.citromail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1148
2007.08.19 15:50.29
|
Tökéletesen bemondják a vonatokat.
|
|
Ben
e-mail: abc95.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1089
2007.08.09 22:17.03
|
Imádom a Debreceni állomást, mert szeretem azokat a nagy állomásokat ahol még nem jártam.
|
|
Viktor
e-mail: pool93.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 1055
2007.08.06 15:08.05
|
2006 Októberében erre járt egy Nohab.
|
|
|
Tomi
e-mail: szabo910908.kukac.freemail.hu
Módosított hozzászólás [ROCOman]
|
elfogadott hozzászólás 1042
2007.08.03 18:04.34
|
Egy tavaj készült kép a város felöl
|
|
|
F.Szabó Viktor
e-mail: h0651567.kukac.wu-wien.ac.at
|
elfogadott hozzászólás 525
2007.03.12 12:27.24
|
Nem sajnos arról már letehetünk :( biztos nem fogják a debreceni állomást eredeti formájára visszaépíteni kár már csak régi képekről emlékezhetünk a gyönyörü épületről :(
|
|
Sabee
e-mail: v63-023.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 45
2006.12.25 13:11.20
|
Debrecen állomás felvételi épülete 2006. március 21-én.
|
|
|
Tomi
e-mail: szatam910908.kukac.freemail.hu
|
elfogadott hozzászólás 35
2006.12.20 10:12.10
|
Hát igen, a régi lebombázott Állomás igen csak szebb volt ennél. Nem lehetne újjáépíteni az elözőt, sokkal szebb lenne a város ill. a Petőfi tér. Egy jó példa a Miskolci Tiszai Pályaudvar.
|
|